skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-MOTOR
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
Fabia 1.4 naj.5000km
vačka-278/270 přijde 300
hlava z felicie mpi-zvětšený kanály
karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40
sací potrubí vlastní výroba
elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita
palec rozdělovače felicia
rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno
startér felicia
alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty
svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu
termopáska na svodech
výfuk-nerezová trubka .-)
chladič oleje
palivo:carrera 100
tvrdý silentbloky motoru
-PODVOZEK
plynové tlumiče KYB
vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm
uřízlý dorazy vo 2,5cm
předělaný misky dorazů
vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena
vzpěra mezi tlumičema
zadní pružiny kyvka,domky vlečka
vše v barvách-alkyton
stabilizátor 21mm www.speedpro.cz
kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp 2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu
vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D
-EXTERIÉR-KAROSERIE
zamračená kapota
barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)
(pisu to sem abych to nezapomel:-)
maska vlastní výroby s tahokovem
bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla
zrcátka beskydsport
průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem
stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)
podběhy lakovaný do černobílý šachovnice
ve dveřích trojuhelníčky z plastu
zadní boční vokna plast
baterka v kufru-exide excell 55A
-INTERIÉR
červená hlavice řadící páky
sportovní volant 32cm
tuning type-R šlapky
čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce
interspar tuning koberečky :-D
Lamino skořepinové sedačky JOM
4bodové pásy JOM
zadní sedačky fuč
nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč
ochranej polorám vlastní výroby
budík teploty oleje
-VPLÁNU:
doladit pár věcí na podvozku
celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme
přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D
-POSTUP PRACÍ
2.8.-9.8.2008 broušení plniče
3.8.-5.8.2008 vyvaření
4.8.2008 zamračení kapoty
11.8.2008 odvezení auta do lakovny
12.8.2008 vyrobení masky
13.8.2008 přivezení z lakovny
15.8.2008 nasazení chladiče
16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D
17.8.2008 zasklení
18.8.2008 nandání motoru a nárazníků
19.8.2008 poskládání interiéru
20.8.2008 natření kufru
21.8.2008 zapojení světel
23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky
25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru
26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk
28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků
19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu
21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy
25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě
28.11.2008 nandal sem startér z felicie
15.12.2008 schoval sem rápo do garáže
25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm
20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat
21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy
22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu
23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(
24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola
25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče
26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat
27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody
28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny
29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)
30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem
1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky
2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)
19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo
20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák
20.3.2009 nandání motoru z fábky
20-28.3.2009 elektrika MPI
29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt
31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(
1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy
20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky
21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)
28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)
22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145
20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk
4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol
17.8.2009 vyrobení podložek
18.8.2009 nasazený nový kola
19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli
20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)
23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra
24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru
31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D
19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový
20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru
3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy
4.11.2009 koupeny trubky na rám
5.-29.11.2009 výroba rámu
30.11.2009 nasazení sedaček a pásů
1.12.2009 nasazenej chladič voleje
9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru
20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu
28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)
10.3.2010 pošteloval sem motor
28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla
29.3.2010 udělal sem nový dorazy
1.4.2010 nalepili sme tabulky
6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky
1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava
1.6.2010 budík teploty oleje
celej červen vyvařování a broušení plastizolu
3.7.2010 zkulturnění kufru
-VIDEA
kdysi dávno
-ALBUM NA RAJČETI
zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek
zidlik rapid - komentáře:
21:20:29
30.06.2010
30.06.2010
zidlik
-> jok3r: tak já znám majitele i jí
20:36:40
30.06.2010
30.06.2010
jok3r
-> zidlik: kdyztak rekni ze znas toho pana co zna dceru majitele a ta mu da na zadek:D
19:15:42
30.06.2010
30.06.2010
zidlik
tak zejtra bude můj první pracovní den v kia motors,mám hrozný bobky
06:51:43
30.06.2010
30.06.2010
jok3r
-> zidlik: skoda no..
22:07:49
29.06.2010
29.06.2010
zidlik
-> jok3r: no to asi nepojedu nejsou prachy a ted to auto nechci uspěchat,potřebuju dodělat aspon ten kufr at už se stim nemusim srát
21:52:26
29.06.2010
29.06.2010
jok3r
-> zidlik: no je ten relax... v patek od 4 pripadne dorazis dyl no..
21:24:30
29.06.2010
29.06.2010
tunerlada
-> zidlik: a z čeho sou původem ty pružiny? já bych zas potřeboval někaý zadní kyvkový ale jedny z těch prvních
21:20:10
29.06.2010
29.06.2010
zidlik
-> krtik: já nevim bylo tam nakupě víc druhů tak sem šáhnul vod voka na ty nejpodobnější a hle vono by to tam i šl odát ted jde vo to jak byli tvrdý ty LSový co je má plšek v knížce a vo kolik by byli tyhle ještě tvrdší
21:17:57
29.06.2010
29.06.2010
krtik
-> zidlik: týbrďó, tak by by bylo fajn, kór když je Rapid tak nízko. No a jaktože ty pružiny jsou si tolik podobný?
21:16:58
29.06.2010
29.06.2010
zidlik
doufám že se ozve nákej odborník co si vo tom myslí
21:15:53
29.06.2010
29.06.2010
zidlik
-> krtik: no na první pohled se mě zdaj použitelný..podle plška měla závodní ls průměr drátu 14mm,počet závitů 9,volná délka 255,vnější průměr104mm...takže když bych je zkrátil tak by měli bejt vo trošku tvrdší než tyhle závodní
21:11:00
29.06.2010
29.06.2010
krtik
-> zidlik: a na první pohled se ti zdají, že by snad mohli byt?
21:08:08
29.06.2010
29.06.2010
krtik
-> zidlik: jestli sou fakt tvrdý, tka by se mi hodily na kyfku
21:06:53
29.06.2010
29.06.2010
zidlik
-> tunerlada: no blatníky sou nahozený,přední dveře taky,ted si hraju stim prostorem kolem stěračů,pak nahodit předek a pokytovat ten lem a hodit do barvy
21:04:15
29.06.2010
29.06.2010
zidlik
tak dneska jsem ukořistil tohlecto, přemejšlim vo zkrácení a implantaci na předek akorát nevim jestli nebudou moc tvrdý...vnější průměr pružiny je 105mm,průměr drátu 14,5,volná délka 295mm, počet závitů jedenáct ale dva ztoho sou ty závěrný zfrézovaný
21:00:51
29.06.2010
29.06.2010
zidlik
-> jok3r: kam se jede??ja posledni dobou nak nestihám
19:31:18
29.06.2010
29.06.2010
jok3r
-> zidlik: jedes v patek s nama?
10:51:12
29.06.2010
29.06.2010
tunerlada
-> zidlik: nahoď nekajé foto jak pokračuješ,já se po zářijovém srazu chystám na to samé anem na nový lak
07:39:00
29.06.2010
29.06.2010
zidlik
-> jok3r: jj přesně tam
22:06:31
28.06.2010
28.06.2010
jok3r
-> zidlik: budes makat v kie u exnera na pouchove?:D tam mi obouvali kola:D jeho dcera semnou chodila na stredni:D