skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak po skoro šesti letech rapid konečně hotov,až na pár drobností a značky. Začal se pěkně sypat a hnít,takže se komplet rozebral,rozřezal a rozbodal šroubovákem abych pak nadlouho upadnul do beznaděje jak to jenom dám do kupy. Navíc chvíli potom zavedeno ekovýpalné,což mě jen utvrdilo vtom že nic dalšího kupovat nebudu stím že bych těm k.revcům sypal zbytečně tisíce do kapsy,prostě šmoula musel přežít. Musely se udělat komplet prahy, zadní lemy a plechařina pod předníma blatníkama, alespoň že podlaha,kufr a nosníky zůstaly zdravé.jako materiál posloužily nakoupené plechy z druhošky v kombinaci s plechem z vany,pračky a nějaká ta rozřezaná kapota :-D , prostě co se našlo a bylo zdravé a aspoň trochu pevné šlo na kastli. samozřejmě hned po vyvaření vystříkané všechny dutiny voskem,přístupná místa vytřené vyjeťákem- teď už snad dluho hnít nebude,navíc přes zimu zustane v garáži. Odstín laku byl od začátku jasný,co jsem se dočet tak se tato barva dávala jen jeden rok na kupé,a moc jich vidět není, takže zase do stejné bledě modré. Motor zůstal původní 130ka,nové kruhy,rozvody, spojka a komplet přetěsněný. na zadní nápravě nové silentbloky a nějaká ta výztužka,no stejně to čapi ale co už:-) . Přední náprava zustala tak jak byla,je zdravá a nic není vymlacené,nebyl důvod do ní dupat, t osamé brzdy, které byly komplet zánovní včetně trubek. Původní černý vyšisovaný interiér vyměněn za zánovní světlý,sedačky na fotkách jsou zatím zabalené. Větší část auta se dělala v klasické malé garáži,když zrovna byla chuť nebo peníze, ale nebýt kamarádů a známých kteří rádi pomůžou,ležím pod autem ještě teď:-D.
Rapid je už od léta na značkách a jezdí, až na pár drobností které bylo třa doladit po dlouhé době stání a generálkování jinak paráda. Absolvoval cestu do Německa,Opava- Bamberk a zpět 1600km, ve čtyrech lidech v plné polní, takže až na zhoblované přední zástěrky cesta proběhla hladce.Jo akorát při prvním rozvášnění po nájezdu na dálnici za Fulnekem nevydržela pekelný nápor vzduchu guma v pravé beskydce a sklíčko bylo katapultováno na dodávku za mnou,díky bohu nestalo se nic,navíc se dá jet vklidu i bez ní,ta pravá je tam stejně spíše kvůli vzhledu,ale už je tam nová:-)v německu jsem akorát vyměnil klíňák a těsnění pod rozdělovačem,začlo nějak moc téct, není divu když motor kmital většinu cesty na dálnici v 5ti tisících otáčkách,myslím že už je zajetej... holt malé kolečka, ve 120-130ti dost hluk od motoru,výš už bylo ticho:-)takže většinu cesty tak 150-160 tachometrových a nebyl problém,auto stíhalo ostatnímu provozu a cesta utekla hezky. V listopadu končí pojistka a rapid pujde do depozitu na zimu, i když mi to zas bude chybět nějakou dobu,nerad bych řešil na jaře bubliny pod lakem a kdoví co ještě.
23.2.2015
Dnes radost veliká- sehnána dvoudílná maska a nasazeny světla s tmavými rámečky, uprava světel byla jednoduší než sem čekal, bez nějakeho rozbijení a střikání sprejem, takže dá se říct zadarmo a výsledek dobrý.
6.9.2015
Rapid je po druhé dovolené do Německa, vše bez problému, dneska vyměněné plasty př. nárazníku za nevybledlé a spoiler už se mi nechtělo nasazovat, necham tak
Tak nějaké změny co proběhly, napíšu za poslední půlrok: Vyměněné plasty předního nárazníku + sundaný spoiler, uvidím časem možná ho dám zpátky. Dopředu jsem vrátil origo pružiny, vzhledem k tomu že nejezdívám sám a většinou s plným kufrem to docela bodlo, už mi nemlátí dorazy a stabilizátor na každé díře a už netrpím pocitem strachu že někde zalomím předek. trochu jsem dotáhnul svisláky a ložiska + doplnil vazelínu a je klídek.Do dutin jsem naflákal olej kde to šlo až jsem měl u garáže menší ekologicku katastrofu, lemy a některé spoje jsem očistil a vypatlal vazelínou-nejlevnější a nejůčinnější řešení. Dále jsem převařil držáky motoru na silentbloky z favorita a příčku jsem naplnil pískem, určitě se teď snížil hluk uvnitř auta, další zdroj kraválu byl origo výfuk, ta střílející trubička už mě tam vážně s.ala, tak jsem tam hodil jeden upravený co jsem kdysi koupil od jednoho člena tady na virtu a už mi dlouho leží v garáži, má sice na venek trochu hlasitější projev, ale neduní v určitých otáčkách jako tak konzerva co jsem tam měl.Když už jsem měnil ten výfuk tak jsem si na 3krát přehodil výfukové svody, protože jsou prostě z debilního bláta a vyjel mi šteft z praského závitu při dotahování, tak jsem dal druhé které byly samozřejmě taky nahovno, tak jsem dal třetí které byly ze 120 ky tak jsem v nich udělal těsnější 10 ky závity- zatím drží. Další věc v plánu je pořešit nějaké normální pásy místo těch příšerných škrtičů co se furt sekají :-P a nějaké lepší repro k rádiu, ty stávající mám schované pod palubkou a chtěl bych to udělat nějak podobně, rozhodně nechci řezat díry do tapecu. Dále musím dát nějak do kupy budíky, všechny žárovky z podsvícení jsou v pořádku a svítí, ale při zapnutém podsvícení svítí každý budík jinak silně, vypadá to jak nějaké předpotopní rádio nebo co.. Dále doladit táhla topení aby neprofukovalo když nemá, vyměnit gufero na klice, nějak se rozechcalo.. Prostě škodná, pořád se na tom něco posouvá,kroutí nebo povoluje,aby se člověk nenudil :-D
20.8.2016
sprotvní výfuk jsem nechal, převařil jsem koncovku, tak už to aspon vypadá normálně. Furt řeším karbec. To je prostě pomsta, to někdo dělal výlisky zeschlých hoven makaka nebo já nevim.. víko sem se snažil srovnat ve svěráku, těsnění jsou nové, všecko rozebrané vyčištěné, gumičky nové, tisickrát nastaven volnoběh , a stejně se to bude chovat pokaždé jinak. Taky mě zaráží že v karbecu pod šroubem kde má být kulička jsem žádnou nenašel, i když vím že sem si na to při skládání dával pozor, stejně jako podložka pod výpuštákem. Měním olej, povolil jsem několikrát přetáhlý výpušták protože prolínal olej, a podložka nikde. Asi fakt už blbnu nebo co, zaráží mě že bych na takovou věc zapoměl... No každopádně rapid je zas připravený vyrazit na dovolenou, snad se zadaří..
29.8.2016
Sedr už letěl impozantím obloukem do rohu skříně, a pomalu doladuju Lekra, zbývá mi dořešit uchycení bovdenu a vyříznout díru do filtrboxu. Koupil jsem nové vše co je na karbec třeba, všecko mě dohromady zatím vyšlo asi na 1500. Měl jsem z toho strach ale zatím se to nedělá špatně, jen kdyby bylo víc času..
16.3.2017
Rapid se čím dál víc vrací do původního stavu :-D . Dal jsem zpět seriový výfuk, a dneska jsem pořídil nové gumky, rozměr který tam patří. S těmi malými koly se hrozně zkrátily převody a už mě to nějak nebavilo, jediné plus bylo že auto možná líp sedělo.. ale byl jsem to hned projet a žádná tragedie to není. Karbec z favorita funguje bezvadně, už jsem uplně zapomněl na nějaký sytič, parádně startuje a i za studena krásně jede, rozdíl je opravdu veliký. Loni byl rapid po 3 v německu a a všechno fungovalo bez problému. Po půl roce jsem auto umyl, a hned při první projíždce mi nějaký pták zesral komplet předek tak, že trefil světlo, dvě místa na kapotě, a ještě se to stačilo rozprsknout na přední sklo :-D se spotřebákem jezdím denně, ale tohle by se mi nikdy nestalo :-D
Vrácené původní zrcátka, na zkoušku pruhy na pneu, v plánu vyměnit repra k rádiu za 100w
Pár fotek z letní dovolené - nejdřív na jih Rakouska k řece Moll, a k moři nám zbývalo něco přes 200 km tak jsme se hecli a dojeli na 3 dny do Bibione. Je to příšerné místo, ale touha se zase dostat k moři po letech byla velká, drahá polovička se aspoň podívala do Italie poprvé v životě a rapid vlastně taky :-) byla to skvělá dovolená a užil jsem si i samotnou cestu, auto šlapalo jak hodinky celou dobu, i když pár otravných věcí budu muset vychytat, cesta samotná byla bez problému a po dálnici jsme to už zpátky švihali na jeden zátah, s jednou malou zastávkou v nočním Prateru ve Vídni a pak na jižní moravě. Bomba zážitek a hned bych jel znova, snad se příští rok zadaří a rapid opět bude budit pozornost cizích řidičů :-) cestou jsem dostal nejeden like přes okýnko, byla to radost z jízdy :-) no jedna z věcí je dobíjení, mám pár původních altíků ale všechno je to slabé, v autě to vypadalo jak dobíjecí stanice na mobily a navigace pro menší vesnici, tak by to chtělo něco silnějšího. Musel jsem vézt náhradní baterku a občas je někde v kopci přehodit a kopnout to přes kvalt aby se druhá baterie dobyla, abych pak neměl při startování problém. Další věc co mě dost štvala je že při 70- 90 km/h se z auta stal vybrátor, normálně to není moc znát ale jak jsme měli vzadu hromadu věcí tak se to při těch rychlostech začalo třepat dopředu dozadu, přitom motor šlape normálně a výkon tak nějak odpovídá škodovce, no snad to do příští dovolené vychytám.
Dovolená 2018 s rapidem klapla. Bohužel nezbylo nám jet než v půlce sezony, tak jsme to vzali přes slovensko, madarsko směrem na chorvatsko na ostrov murter. Zvykl jsem si jezdit v noci, je menší provoz, je méně čumilů a celkově je mi to tak nějak přijemnější. Ovšem když jsme v Madarsku sjeli na okresky a po nich jeli až k chorvatsku, nepotkali jsme za celou dobu téměř nic :-D za to chorvatsko v pondělí ráno byla chyba. dálnice přecpaná až za zagreb, vlastně po celou tu dobu to bylo tak na 1 a 2ku, za trest.. za zagrebem jsme sjeli, a byla z toho parádní cesta s přírodou kolem :-) dojeli jsme k pobřeží a po něm pokračovali ještě asi 3 hodiny dolů k našemu cíli. Cestou jsme potkali kolegy ze slovenska, červené Mko a bílá užovka. Na to jak se na 130kové motory nadává, ten muj ani po několika letech a dovolených stále nejde uvařit :-D prostě i v chorvatských kolonách si drží svých max 85 a dělá jako že nic. Cestou mě trápily spíš takové směšné závady, jako ucpané odvětrání nádrže, díky kterému přestal uplně jít benzín do ac pumpy, no odpojil jsem ho.. pak začal pískat favo karbec, až doma jsem zjistil že se povolily šroubky na membránce ze zadní strany.. no a cestou zpět ze mě měli prdel madarští policajti, kteří mě zastavili kvůli světlům, spálilo se mi totiž rele v kufru.. tak jsem přehodil dráty na rele od dálkáčů a jelo se dál. Je super si takhle vyjet s mladou po vlastní ose rapidem, ale i ten týden dá dost finančně zabrat.. klobouk dolů a závist těm co takhle pořád někde jezdí. No snad zase za rok. Bylo zvláštní, jak v chorvatsku plno cizinců zvedalo palce a se zájmem se motali kolem auta, jen když jsme už potkali nějaké čechy tak většinou se tvářili jak kuři řit nebo uplně dělali že nevidí :-D
26.10.2022
Šmoula má za sebou 8 let ježdění v novém kabátě a co jsem počítal tak i 8 dálkových tras na dovolené, mezitím asi tisíckrát na chalupu a pár pěkných srazů. Čím déle s ním jezdím, tím jsem spokojenější. Vrátil jsem zpět původní karbec který už šlape jak hodinky, auto startuje za každého počasi poslušně, pár let zpátky je udělaná hlava a komplet nové válce. Nehnije, nekazí se, kupodivu se ani nezalepuje starým benzínem, a to jezdí dost nepravidelně. Vétšinou půl roku stojí a pak dostane šok a jezdí nonstop. Ještě jsem dal nové destičky ze žigula a nové zadní pakny a brzdovku, brzdí teď lépe než má pracovní felda. Letos dal znova další štreku do chorvatska a zpět, navíc tam zdolal pár prudkých kopců a kamenitých ostrovních cest. Jediné s čím bojuju a co mě trápí je zaklepávání ventilů a to i přes dolévání náhrady olova. A bohužel co tak zjištuju ani úprava na tvrzená sedla problém nevyřeší. Holt není to na dnešní benzín.. Ale dokud to pujde a dokud bude kam seřizovat ventily, budu jezdit kam mne napadne, a snad vydržím nějakou dobu recyklovat díly které mám schované
Rapid je už od léta na značkách a jezdí, až na pár drobností které bylo třa doladit po dlouhé době stání a generálkování jinak paráda. Absolvoval cestu do Německa,Opava- Bamberk a zpět 1600km, ve čtyrech lidech v plné polní, takže až na zhoblované přední zástěrky cesta proběhla hladce.Jo akorát při prvním rozvášnění po nájezdu na dálnici za Fulnekem nevydržela pekelný nápor vzduchu guma v pravé beskydce a sklíčko bylo katapultováno na dodávku za mnou,díky bohu nestalo se nic,navíc se dá jet vklidu i bez ní,ta pravá je tam stejně spíše kvůli vzhledu,ale už je tam nová:-)v německu jsem akorát vyměnil klíňák a těsnění pod rozdělovačem,začlo nějak moc téct, není divu když motor kmital většinu cesty na dálnici v 5ti tisících otáčkách,myslím že už je zajetej... holt malé kolečka, ve 120-130ti dost hluk od motoru,výš už bylo ticho:-)takže většinu cesty tak 150-160 tachometrových a nebyl problém,auto stíhalo ostatnímu provozu a cesta utekla hezky. V listopadu končí pojistka a rapid pujde do depozitu na zimu, i když mi to zas bude chybět nějakou dobu,nerad bych řešil na jaře bubliny pod lakem a kdoví co ještě.
23.2.2015
Dnes radost veliká- sehnána dvoudílná maska a nasazeny světla s tmavými rámečky, uprava světel byla jednoduší než sem čekal, bez nějakeho rozbijení a střikání sprejem, takže dá se říct zadarmo a výsledek dobrý.
6.9.2015
Rapid je po druhé dovolené do Německa, vše bez problému, dneska vyměněné plasty př. nárazníku za nevybledlé a spoiler už se mi nechtělo nasazovat, necham tak
Tak nějaké změny co proběhly, napíšu za poslední půlrok: Vyměněné plasty předního nárazníku + sundaný spoiler, uvidím časem možná ho dám zpátky. Dopředu jsem vrátil origo pružiny, vzhledem k tomu že nejezdívám sám a většinou s plným kufrem to docela bodlo, už mi nemlátí dorazy a stabilizátor na každé díře a už netrpím pocitem strachu že někde zalomím předek. trochu jsem dotáhnul svisláky a ložiska + doplnil vazelínu a je klídek.Do dutin jsem naflákal olej kde to šlo až jsem měl u garáže menší ekologicku katastrofu, lemy a některé spoje jsem očistil a vypatlal vazelínou-nejlevnější a nejůčinnější řešení. Dále jsem převařil držáky motoru na silentbloky z favorita a příčku jsem naplnil pískem, určitě se teď snížil hluk uvnitř auta, další zdroj kraválu byl origo výfuk, ta střílející trubička už mě tam vážně s.ala, tak jsem tam hodil jeden upravený co jsem kdysi koupil od jednoho člena tady na virtu a už mi dlouho leží v garáži, má sice na venek trochu hlasitější projev, ale neduní v určitých otáčkách jako tak konzerva co jsem tam měl.Když už jsem měnil ten výfuk tak jsem si na 3krát přehodil výfukové svody, protože jsou prostě z debilního bláta a vyjel mi šteft z praského závitu při dotahování, tak jsem dal druhé které byly samozřejmě taky nahovno, tak jsem dal třetí které byly ze 120 ky tak jsem v nich udělal těsnější 10 ky závity- zatím drží. Další věc v plánu je pořešit nějaké normální pásy místo těch příšerných škrtičů co se furt sekají :-P a nějaké lepší repro k rádiu, ty stávající mám schované pod palubkou a chtěl bych to udělat nějak podobně, rozhodně nechci řezat díry do tapecu. Dále musím dát nějak do kupy budíky, všechny žárovky z podsvícení jsou v pořádku a svítí, ale při zapnutém podsvícení svítí každý budík jinak silně, vypadá to jak nějaké předpotopní rádio nebo co.. Dále doladit táhla topení aby neprofukovalo když nemá, vyměnit gufero na klice, nějak se rozechcalo.. Prostě škodná, pořád se na tom něco posouvá,kroutí nebo povoluje,aby se člověk nenudil :-D
20.8.2016
sprotvní výfuk jsem nechal, převařil jsem koncovku, tak už to aspon vypadá normálně. Furt řeším karbec. To je prostě pomsta, to někdo dělal výlisky zeschlých hoven makaka nebo já nevim.. víko sem se snažil srovnat ve svěráku, těsnění jsou nové, všecko rozebrané vyčištěné, gumičky nové, tisickrát nastaven volnoběh , a stejně se to bude chovat pokaždé jinak. Taky mě zaráží že v karbecu pod šroubem kde má být kulička jsem žádnou nenašel, i když vím že sem si na to při skládání dával pozor, stejně jako podložka pod výpuštákem. Měním olej, povolil jsem několikrát přetáhlý výpušták protože prolínal olej, a podložka nikde. Asi fakt už blbnu nebo co, zaráží mě že bych na takovou věc zapoměl... No každopádně rapid je zas připravený vyrazit na dovolenou, snad se zadaří..
29.8.2016
Sedr už letěl impozantím obloukem do rohu skříně, a pomalu doladuju Lekra, zbývá mi dořešit uchycení bovdenu a vyříznout díru do filtrboxu. Koupil jsem nové vše co je na karbec třeba, všecko mě dohromady zatím vyšlo asi na 1500. Měl jsem z toho strach ale zatím se to nedělá špatně, jen kdyby bylo víc času..
16.3.2017
Rapid se čím dál víc vrací do původního stavu :-D . Dal jsem zpět seriový výfuk, a dneska jsem pořídil nové gumky, rozměr který tam patří. S těmi malými koly se hrozně zkrátily převody a už mě to nějak nebavilo, jediné plus bylo že auto možná líp sedělo.. ale byl jsem to hned projet a žádná tragedie to není. Karbec z favorita funguje bezvadně, už jsem uplně zapomněl na nějaký sytič, parádně startuje a i za studena krásně jede, rozdíl je opravdu veliký. Loni byl rapid po 3 v německu a a všechno fungovalo bez problému. Po půl roce jsem auto umyl, a hned při první projíždce mi nějaký pták zesral komplet předek tak, že trefil světlo, dvě místa na kapotě, a ještě se to stačilo rozprsknout na přední sklo :-D se spotřebákem jezdím denně, ale tohle by se mi nikdy nestalo :-D
Vrácené původní zrcátka, na zkoušku pruhy na pneu, v plánu vyměnit repra k rádiu za 100w
Pár fotek z letní dovolené - nejdřív na jih Rakouska k řece Moll, a k moři nám zbývalo něco přes 200 km tak jsme se hecli a dojeli na 3 dny do Bibione. Je to příšerné místo, ale touha se zase dostat k moři po letech byla velká, drahá polovička se aspoň podívala do Italie poprvé v životě a rapid vlastně taky :-) byla to skvělá dovolená a užil jsem si i samotnou cestu, auto šlapalo jak hodinky celou dobu, i když pár otravných věcí budu muset vychytat, cesta samotná byla bez problému a po dálnici jsme to už zpátky švihali na jeden zátah, s jednou malou zastávkou v nočním Prateru ve Vídni a pak na jižní moravě. Bomba zážitek a hned bych jel znova, snad se příští rok zadaří a rapid opět bude budit pozornost cizích řidičů :-) cestou jsem dostal nejeden like přes okýnko, byla to radost z jízdy :-) no jedna z věcí je dobíjení, mám pár původních altíků ale všechno je to slabé, v autě to vypadalo jak dobíjecí stanice na mobily a navigace pro menší vesnici, tak by to chtělo něco silnějšího. Musel jsem vézt náhradní baterku a občas je někde v kopci přehodit a kopnout to přes kvalt aby se druhá baterie dobyla, abych pak neměl při startování problém. Další věc co mě dost štvala je že při 70- 90 km/h se z auta stal vybrátor, normálně to není moc znát ale jak jsme měli vzadu hromadu věcí tak se to při těch rychlostech začalo třepat dopředu dozadu, přitom motor šlape normálně a výkon tak nějak odpovídá škodovce, no snad to do příští dovolené vychytám.
Dovolená 2018 s rapidem klapla. Bohužel nezbylo nám jet než v půlce sezony, tak jsme to vzali přes slovensko, madarsko směrem na chorvatsko na ostrov murter. Zvykl jsem si jezdit v noci, je menší provoz, je méně čumilů a celkově je mi to tak nějak přijemnější. Ovšem když jsme v Madarsku sjeli na okresky a po nich jeli až k chorvatsku, nepotkali jsme za celou dobu téměř nic :-D za to chorvatsko v pondělí ráno byla chyba. dálnice přecpaná až za zagreb, vlastně po celou tu dobu to bylo tak na 1 a 2ku, za trest.. za zagrebem jsme sjeli, a byla z toho parádní cesta s přírodou kolem :-) dojeli jsme k pobřeží a po něm pokračovali ještě asi 3 hodiny dolů k našemu cíli. Cestou jsme potkali kolegy ze slovenska, červené Mko a bílá užovka. Na to jak se na 130kové motory nadává, ten muj ani po několika letech a dovolených stále nejde uvařit :-D prostě i v chorvatských kolonách si drží svých max 85 a dělá jako že nic. Cestou mě trápily spíš takové směšné závady, jako ucpané odvětrání nádrže, díky kterému přestal uplně jít benzín do ac pumpy, no odpojil jsem ho.. pak začal pískat favo karbec, až doma jsem zjistil že se povolily šroubky na membránce ze zadní strany.. no a cestou zpět ze mě měli prdel madarští policajti, kteří mě zastavili kvůli světlům, spálilo se mi totiž rele v kufru.. tak jsem přehodil dráty na rele od dálkáčů a jelo se dál. Je super si takhle vyjet s mladou po vlastní ose rapidem, ale i ten týden dá dost finančně zabrat.. klobouk dolů a závist těm co takhle pořád někde jezdí. No snad zase za rok. Bylo zvláštní, jak v chorvatsku plno cizinců zvedalo palce a se zájmem se motali kolem auta, jen když jsme už potkali nějaké čechy tak většinou se tvářili jak kuři řit nebo uplně dělali že nevidí :-D
26.10.2022
Šmoula má za sebou 8 let ježdění v novém kabátě a co jsem počítal tak i 8 dálkových tras na dovolené, mezitím asi tisíckrát na chalupu a pár pěkných srazů. Čím déle s ním jezdím, tím jsem spokojenější. Vrátil jsem zpět původní karbec který už šlape jak hodinky, auto startuje za každého počasi poslušně, pár let zpátky je udělaná hlava a komplet nové válce. Nehnije, nekazí se, kupodivu se ani nezalepuje starým benzínem, a to jezdí dost nepravidelně. Vétšinou půl roku stojí a pak dostane šok a jezdí nonstop. Ještě jsem dal nové destičky ze žigula a nové zadní pakny a brzdovku, brzdí teď lépe než má pracovní felda. Letos dal znova další štreku do chorvatska a zpět, navíc tam zdolal pár prudkých kopců a kamenitých ostrovních cest. Jediné s čím bojuju a co mě trápí je zaklepávání ventilů a to i přes dolévání náhrady olova. A bohužel co tak zjištuju ani úprava na tvrzená sedla problém nevyřeší. Holt není to na dnešní benzín.. Ale dokud to pujde a dokud bude kam seřizovat ventily, budu jezdit kam mne napadne, a snad vydržím nějakou dobu recyklovat díly které mám schované
zedd/smoula130 - komentáře:
10:11:06
21.12.2014
21.12.2014
RoboSK
-> zedd: dík , paráda
09:34:24
21.12.2014
21.12.2014
zedd
-> RoboSK: 165/65 jsou tam, vzadu i vpředu,zadní disky jsou jen otočené prolisy,šířku mají stejnou jako klasika
09:06:16
21.12.2014
21.12.2014
RoboSK
parádny rapid jaký rozmer máš obutý vzadu ?
22:43:43
29.09.2014
29.09.2014
zedd
Děkuju jsem rád že se auto líbí tak jak je, aspoň se ujišťuju vtom že už tam nebudu na vzhledu nic dalšího vymýšlet, jinak na spoiler sem narazil náhodou když sem jel pro nějakou blbost na vrakáč,a borec tam zrovna rozebíral škodovku,prý první po dvou letech ohnitá, vyježděná, dojebaná ale spoiler kupodivu vpořádku,jen by časem chtěl přestříknout, dostal sem k němu i zadní ellri a kupu dílu (vem se to šecko bo to vyhodim), na ten zadek sem ho dával taky na zkoušku,nevypadalo to nejhuř ale auto celkově vypadalo už tak nějak těžkopadně,chtělo by to aspoň stříknout do té modré.. jinak ten přední je tam pochytaný tak aby po sundání nebyla jediná díra,přece jen urvat ho mužu kdekoliv..
22:35:26
29.09.2014
29.09.2014
Vojťas
-> zedd: barva je perfektni
22:00:05
29.09.2014
29.09.2014
kraska98
Pěkný rapid,ty kola spoiler jsou supr.
20:48:26
29.09.2014
29.09.2014
Kocvin
-> zedd: Pravda není to tak okoukané :) Moc hezké auto..
20:46:01
29.09.2014
29.09.2014
zedd
nj na rapidech je málokdy vidět,tak mě ani nenapadlo dávat jinou když už ji měl od výroby
19:58:04
29.09.2014
29.09.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> zedd: Velmi dobrý výběr barvy.
14:40:17
16.05.2014
16.05.2014
jerzy
zedd je zpět vypadá super na fotkách, na živo ještě lépe!
22:20:06
05.05.2014
05.05.2014
zedd
-> peter55: Diky diky
21:56:12
05.05.2014
05.05.2014
peter55
-> zedd 23.07.09 22:00:41: Pekna je,modra farba to je moje,ta sa mi najviac paci,jednoznacne do oblubenych
13:09:19
26.07.2009
26.07.2009
jerzy
-> Pavel P..: dobře domluveno
19:27:46
25.07.2009
25.07.2009
Pavel P..
-> jerzy: jo příště na podzim :-) za dva měsíce přibližně
02:43:13
25.07.2009
25.07.2009
jerzy
-> Pavel P..: gyzde jak ja se mam dostat na doksy? az tam priste pojedes tak dej vedet, prijedu do prahy a pojedem spolu
18:35:07
24.07.2009
24.07.2009
Pavel P..
-> jerzy: na doksech jsem byl loni na jaře a letos taky... ale tam si zase nebyl ty
17:21:27
24.07.2009
24.07.2009
jerzy
-> Pavel P..: a ze ty nikdy na srazu nezustanes pres noc aby se ukazaly tvoje klady
11:21:04
24.07.2009
24.07.2009
Pavel P..
-> jerzy: nojo jasnej notorik
10:50:48
24.07.2009
24.07.2009
jerzy
jo, dneska se vykytujem v hospode do hladka
22:00:41
23.07.2009
23.07.2009
zedd
e-e radši až po kitování