skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 136
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
PepaS/Rapid136 - komentáře:
-> TUNER: no akorat ja ale moh ses pridat :-)
Když já chci ALPINKU.Už od nich mam v ZELENCE ten eqalizer...Zesíky audisonky a XTC 1500 je taky doma.Nějakej kapík a asi komplet výměna předků a zadků.Zatim Herz a Spectron.Ale to až doví kdy.Taky zařizuju byt a jde to pomalu
A kdo ja v partě PIO.....
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> TUNER: kup si Pio a netrhej partu nee? :-)) 7600ka by ti tam pasla
Na Alpinku si chci taky našetřit,ale nevim jak dlouho mi to bude trvat...:-(
Nevim,možná jo.....ale proč sundavat dveře když budu vyndavat to okno a měnit gumu......Těch kabelů co tam vede..........
Jinak máš dobrej vkus na výběr audia.To sám nebo ti někdo radil?Většina si raději koupí neznačku za pár vočí ....Signat a Hercík jsou gut....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
jj, i kdyz stejne na aute predni okno ted neni, a dostanes ho tam vubec tim prednim oknem? Nestacily by sundat dvere?
Tak máš o práci míň...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner: Do rapida se dostane v pohode, ma vetsi dvere.
Čus, nevim jak u tebe,ale já až ho tam budu v zimě dávat tak musim vyndat přední okno a fuknout ho tam tudy....Montuje se uvnitř.Tak tě čeká asi to samý
...Jinak mě to ani neva,chci měnit tu starou vylezlou gumu kolem okna za tu novější a placatější...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
uplne normalne. On je z vic casti. Pak ho jen zesroubujes a je to :)
Ale jak se tak velkej rám nacpe do tak malýho auta sem nikdy nepochopil :o)
Tak foto je tady. Ted ten ram musim vylestit at trochu vypada.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak jsem si vcera udelal radost a navstivil jsem Rostu. Domu jsem se vracel s ramem, pokovenymi okny a s cirou optikou a chudsi o kopu penez :))) Brzy dodam foto.
Budíky hezký. já jsem zvolil jné ale tydle jsou tyké in. ty kola ti na auto sedí.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
tak jsem pridal foto budiků
Hodnoťte. Dik
Hodnoťte. Dik
-> PepaS: Tak kamarád konečně zpracoval ten nákres s rozměrama té bedny co se vejde za sedačky (zavřené) a vejde se do ní HS 300 - máš to v mailu.
pridal jsem foto volantu, ktery je pripevnen na nabe z duralu ta jeste pujde po malych upravach do modreho eloxu, Dal je na fotce videt pripasovavani stredoveho panelu z feliny (je to pekna pakarna)
-> U-Geen: Bude to mít rychlejší a přesnější basy.
Už jsem zpracoval toho kamaráda, tak říkal, že to naměří a dá to sem.
Už jsem zpracoval toho kamaráda, tak říkal, že to naměří a dá to sem.
-> Tuner#2: hm tak vzheledm k tomu ze Zazaa u ty bedny zadelal jednu diru (vysel mu natrubek presne do dna :-) a nebylo to zalepeny, tak ja jsem zadelal i tu druhou :-) a je z toho uzavrena ozvicnice. na rock by to snad mohlo bejt lepsi. Poradne sem to prilepil, je tam deska zevnitr prisroubovana a prilepena Herkulesem.
-> U-Geen: Hmm, že bych taky něco koupil v akci :o))