
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 Bart
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
Bart Rapid 130 - komentáře:
koukam ze uz neprodavas sem rad ze jsi se vratil
dame nekdy sraz uz se taky blizim do finale

Hodně velkej luxus
Pěkná práce..

hej jako máš to fakt pěkný
svezeš mě někdy?


-> Mr.Unknown: děkuju.. stálo to dost času a i nemálo peněz no 

je to nadherne............ keby sa mne podary toho mojho rapida aspon spolovice takto precizne spravit
-> Qwak:
díky,no teď jsem na to trošku začal srát,no... ale pomalu se to doufám chýlí ke konci

sakra spolužáku!! ty se nezdáš!! dost dobry .. moc hezky autíčko!

-> Rom3l:
hlavně že z toho máš dobrej pocit


-> Petrson: díky,no hele ani doopravdy nevim,nijak účelně to nestavim.. dělám to tak,jak se mi to líbí 

-> Rom3l: moc pěkně se to vyvíjí, náký sprintové autíčko že by??
-> Vencars: jo tak to znám :-D ten můj teda taky na fotkách vypadá líp.a v noci?no lepší stav neexistuje než v noci
ale určitě je lepší Rápko v pěknym stavu i za denního světla,tak přeji hodně štěstí,času a zápalu :-)

-> Rom3l: nemáš zač
no hele to je celkem jednoduché za dobu co ho mam nalítal cc 200 km
po většinu času je garážovaný
respektive pořád jen pár týdnu byl v zimě venky
no a myslím že přece jen fotky klamou jelikož na fotkách vypadá skoro jak kdyby měl lak totálně v pohodě ale nemá jelikož to bylo pražské sídlištové auto tak se to na něm podepsalo trochu sem tam rezne párkrát se po něm někdo proběhl takže střecha sem tam pomačkaná
pak původní majitel vzal sprej a sem tam stříknul nějakou tu rýhu takže různě matný apod... snažil jsem se toto všechno minimalizovat ale nejsem kouzelnik... takže live je to celkem vidět...
až se na něj vidělá tak jsem dospěl k názoru že půjde asi celý na pískovaní a začne se od znova... pravdou je že ztratí veteránského ducha a originalost
ale myslím že tady je pár jiných rapidů které to můžou zastupovat 








-> Vencars: díky dík
ale jen nevim jak se tobě daří toho tvýho rapidovce udržovat tak krásnýho

pěknéé komííny a celkově



-> petr s: no jo,tak to mě nenapadlo..snad příště 

-> Rom3l: Nemusels vrtat tak velké díry ale udělat tam závit
-> Eidy: no jo,ale jak ty štefty do tech děr napasovat 

-> Rom3l: Vždyť drážky na šteftu mají o cca 2 nebo 3 mm větší průměr než závit. Ale ok, přesvědčovat už nebudu.
-> Eidy: no více méně ani nic,ale bylo by nejspíš složitější sdostat do tšch roztečovejch děr nějakou aretaci,myslim tim např. drážky,proti pootočení.jinak stoupání závitu je 1,5