-> Rom3l: Jedna otázka. Co ti brání nebo proč tam nechceš naklepnout normální štefty? Tenhle šroub asi namáhání vydrží, ale co stoupání závitu, ptám se? Měl bych strach z povolování se matek.
Aspoň se trochu srovná bilance a stoupne počet upadlých kol na vlečce
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 Bart
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
Bart Rapid 130 - komentáře:
19:35:29
04.06.2009
04.06.2009
Eidy
18:04:39
21.04.2009
21.04.2009
Rom3l
no jako díval jsem se na ten odkaz a dobrý.ale stejně mě to nepřesvědčilo.takže jsem sehnal jenom pevnější šrouby.myslim že to je udělaný precizně takže tomu věřim
21:46:26
18.03.2009
18.03.2009
Rom3l
tak ok,mrknu na ten odkaz co jsem hodil Kapřík faster snad mi to nějak pomůže
21:45:34
18.03.2009
18.03.2009
Kapřík
-> Rom3l: odkaz jsem ti tam dal..zkus to.. prostě dej delší štefty..nic nemusíš předělávat, jen odbrousíš ty šrouby co tam máš.. práce málo a budeš mít klid
21:33:14
18.03.2009
18.03.2009
Nwkt
-> Rom3l: Dát sériový štefty a podložky, nebou koupit delší štefty
21:32:01
18.03.2009
18.03.2009
Rom3l
tak všem děkuju za názory,ale fakt nevim jak to předělat..určitě chápu že to je jedna z velice důležitejch součástek na automobilu vůbec a předevšim jde o bezpečnost.když upadne vejfuk nebo co já vim praskne chladič furt je to lepší než honit kolo někde na dálnici...rád bych to moc nepředělával,ale to asi nepujde..jestli by mi někdo dokázal poradit krom rad typu \"vy--r se na to\"....?
13:37:10
18.03.2009
18.03.2009
suri
-> Kapřík faster: štefty majú 1,5 a ak má toto šroby klasiku tak má 1,75 inak či to bude 8,8 alebo 12,9 je podľa mňa jedno ...
10:51:57
18.03.2009
18.03.2009
Kapřík
-> Rom3l: máš to hezky udělané a je vidět, že se snažíš, jen mi nesedí ta barva kol. Osobně bych nechal stríbrné..v té černé vůbec nevyniknou. Ale to je samozřejmě věc názoru.
Druhá věc je ty náboje o kterých tu diskutujete..zde naplno souhlasím se všemi ostatními. Rychle to vyhoď a vymysli to jinak. Zkus si představit co ti udělá auto, kdyby ti nedejbože ulítlo kolo ve 120... Když vezmeš tenhle šroub a šteft, tak takovejhle šroub při troše síly obyčejnou gola sadou urveš..to se ti u šteftu stát nemůže. Třeba si řekneš pevnost 8,8 a třeba těch 10,9...žádnej rozdíl, ale rozdíl je to velikej. Krom toho na těchto šroubech pokud se nedívám zle je stoupání 1,5 klasická metrika. Štefty mají jemnější závit, tuším 1,25..
Zkus www.podlozky.wbs.cz/index .html
Jsou to stránky chlápka co podložky dělá. Osobně od něj mám duralové podložky, teď mi i předělával štefty.. zkus ho, třeba takové štefty co potřebuješ má
Druhá věc je ty náboje o kterých tu diskutujete..zde naplno souhlasím se všemi ostatními. Rychle to vyhoď a vymysli to jinak. Zkus si představit co ti udělá auto, kdyby ti nedejbože ulítlo kolo ve 120... Když vezmeš tenhle šroub a šteft, tak takovejhle šroub při troše síly obyčejnou gola sadou urveš..to se ti u šteftu stát nemůže. Třeba si řekneš pevnost 8,8 a třeba těch 10,9...žádnej rozdíl, ale rozdíl je to velikej. Krom toho na těchto šroubech pokud se nedívám zle je stoupání 1,5 klasická metrika. Štefty mají jemnější závit, tuším 1,25..
Zkus www.podlozky.wbs.cz/index .html
Jsou to stránky chlápka co podložky dělá. Osobně od něj mám duralové podložky, teď mi i předělával štefty.. zkus ho, třeba takové štefty co potřebuješ má
12:20:53
17.03.2009
17.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak to je mazec ten zadní náboj. Na tomhle bych nechtěl ani vycouvat z garáže.
22:23:03
16.03.2009
16.03.2009
Saky
vzhledem k tomu ze jsi me napsal a pozadal si me o komentar tak tady ho mas.. kdyz jsem tu fotku videl poprve myslel jsem si ze nekdo jen neco zkousi nejakej pokus o nejakej montazni pripravek.. kdyz jsem zjistil ze to pujde na auto preju hodne stesti.. uz jsem videl mnohe ale tohle bych zaradil do sveho pomyslneho zebricku prasaren do hornich pozic.. snad jen mnou popisovane vratove stefty zarazene v pertinaxove podlozce zatim nemaji konkurenci..
nicmene k veci.. pravdepodobne to bude fungovat a na 90pct na normalni silnici nebudes mit problem.. ovsem tezko se hleda normalni silnice.. ovsem videl jsem podobne udelane ale daleko lepe vyresene nabojky a na rallycrosovejch autech praskly.. co to udela pak si domysli.. nebude problem ve steftu to jestli to je 10,9 8,8 je v tomhle pripade rekl bych skoro jedno.. akorad nechapu proc si vybral ze vseho to nejvetsi blato.. problem bude pokud bude v zeslabenem miste.. hlavne by jsis mel uvedomit ze je to jeden z nejdulezitejsich prvku na aute a tak ma byt nalezite predimenzovan.. to ze to treba vydrzi a je to na hranici bezpecnosti neznamena ze je to OK.. ja osobne bych si to na auto nedal ani omylem.. ale uznavam ze je mnoho jinych mnohem nebezpecnejsich aut a taky jezdi.. otazkou je jestli ti stoji riskovat to auto a hazardovat se svym zdravim a ohrozovat vse okolo kvuli takovymu bastlu.. jsou i jina levna reseni ktery si muzes zbastlit sam.. kdyz uz to chces resit amatersky..
nicmene k veci.. pravdepodobne to bude fungovat a na 90pct na normalni silnici nebudes mit problem.. ovsem tezko se hleda normalni silnice.. ovsem videl jsem podobne udelane ale daleko lepe vyresene nabojky a na rallycrosovejch autech praskly.. co to udela pak si domysli.. nebude problem ve steftu to jestli to je 10,9 8,8 je v tomhle pripade rekl bych skoro jedno.. akorad nechapu proc si vybral ze vseho to nejvetsi blato.. problem bude pokud bude v zeslabenem miste.. hlavne by jsis mel uvedomit ze je to jeden z nejdulezitejsich prvku na aute a tak ma byt nalezite predimenzovan.. to ze to treba vydrzi a je to na hranici bezpecnosti neznamena ze je to OK.. ja osobne bych si to na auto nedal ani omylem.. ale uznavam ze je mnoho jinych mnohem nebezpecnejsich aut a taky jezdi.. otazkou je jestli ti stoji riskovat to auto a hazardovat se svym zdravim a ohrozovat vse okolo kvuli takovymu bastlu.. jsou i jina levna reseni ktery si muzes zbastlit sam.. kdyz uz to chces resit amatersky..
19:22:52
16.03.2009
16.03.2009
suri
-> Nwkt: -> gabo000000: -> Syny: a nehnevajte sa na mňa podľa mňa ak ich fajne prevaril tie budú aj popustené a mi môžme vedieť. inak je to samozrejme kktina na Ntu a keby majú tie šroby aj 12,9 tak by som to nepoužil 10,9/12,9/8,8 a všetko je naniečo dobré takže v žiadnom prípade to je 10,9 to udrží
18:59:08
16.03.2009
16.03.2009
Rom3l
tak jsem se radil s odborníkem přez materiály a velmi zkušeným svářečem a soustružníkem panem Turnou jestli ho někdo znáte,a ten mi tvrdil že ta pevnost v pohodě vystačí... a válcovanej závit to má taky.mimochodem vy máte nějaký zkušenosti s podobnejma šteftama ..?
23:18:48
15.03.2009
15.03.2009
Syny
-> Rom3l: Jako na tomhle by vyjel fakt blazen (stefty u kol jsou myslim taky s jinym stoupanim a z nejaky jiny oceli, ale to uz bych mozna kecal). Fakt to predelej - tohle je hodne o hubu... Navic to tam mas i docela na prd pribodovany (jen z jedny strany). Tahle pevnost co tam mas se dava treba na uchyceni tlumicu k ramenu a uz sem to videl nekolikrat ustrihnuty - tak si predstav co by to udelalo kdybys s nalozenym autem vymet nekde diru...
23:09:18
15.03.2009
15.03.2009
Rom3l
no tak dobře,děkuju za upozornění,musim přiznat že jsem udělal chybu,tak to nějak musim předělat..
23:05:01
15.03.2009
15.03.2009
Nwkt
-> Rom3l: 10,9 a ještě k tomu jsou závity válcovaný
23:00:28
15.03.2009
15.03.2009
Rom3l
a kolik teda je pevnost kolových šteftů?
22:52:01
15.03.2009
15.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Rom3l: to je na kolove sruby sakra malo..to je kalsicka pevnsot...urve sa t kolo jak nic..ovsem ked pro pri dotahovani matic neurves zavyt
22:48:44
15.03.2009
15.03.2009
Syny
-> Rom3l: V tom pripade upravuju co sem psal, a preju te abys ujel alespon 1km a zabil jen sebe a ne ostatni...
22:45:58
15.03.2009
15.03.2009
Syny
-> Rom3l: Tyvoe to si dleas fakt prdel... I na predni naprave je vic nez tam mas ty Tyvoe tohle muze udelat fakt akorat blazen, to se na me nezlob...
22:45:29
15.03.2009
15.03.2009
Nwkt
-> Rom3l: 8,8 ses zbláznil ne?