
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 Bart
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
Bart Rapid 130 - komentáře:
-> U-Geen: Dost možná jo. Díky

-> honzin: Borbet T?
A nebo někdo jinej, ví co byto mohlo být za kola? (ty černý)
-> Rom3l: Moc pěknej. Mimochodem, co jsou zač ty černý kola?
pěknej

luxus
-> Rom3l: tak se neflakej a kouki na nem maknout aby sme mohly na nejakej sraz
jooo, hlavně bych s tim ale potřeboval někam hnout, prptože už snad rok je pořád ve stejnym stavu
koukam ze uz neprodavas sem rad ze jsi se vratil
dame nekdy sraz uz se taky blizim do finale

Hodně velkej luxus
Pěkná práce..

hej jako máš to fakt pěkný
svezeš mě někdy?


-> Mr.Unknown: děkuju.. stálo to dost času a i nemálo peněz no 

je to nadherne............ keby sa mne podary toho mojho rapida aspon spolovice takto precizne spravit
-> Qwak:
díky,no teď jsem na to trošku začal srát,no... ale pomalu se to doufám chýlí ke konci

sakra spolužáku!! ty se nezdáš!! dost dobry .. moc hezky autíčko!

-> Rom3l:
hlavně že z toho máš dobrej pocit


-> Petrson: díky,no hele ani doopravdy nevim,nijak účelně to nestavim.. dělám to tak,jak se mi to líbí 

-> Rom3l: moc pěkně se to vyvíjí, náký sprintové autíčko že by??
-> Vencars: jo tak to znám :-D ten můj teda taky na fotkách vypadá líp.a v noci?no lepší stav neexistuje než v noci
ale určitě je lepší Rápko v pěknym stavu i za denního světla,tak přeji hodně štěstí,času a zápalu :-)
