-> Scary: Vem si svařečku,flexu,pár trubek a je to. Pak si to udělej podle toho jak máš vysokou garáž.
-> Mantrabeach: Promin za OT
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 červený-bývalé auto
Tohle auto jsem koupil asi na začátku srpna 2007 se záměrem udělat z toho pracovní auto.bylo mi nabídnuto za víc než slušnou cenu s tím že apolla tam nezůstanou(a ani štítky na B sloupek:-).kastle na tom nebyla zrovna moc v pořádku.Podlaha byla totál,lemy taky a prahy už dost taky načatý včetně zadních kapes.nakoupil jsem teda potřebnou plechařinu a začíná se vyvařovat.nejdřív trochu s kamarádem a teď s klempířem protože to potřebuju mít co nejdřív.je na tom potřeba taky vyměnit přední náprava protože nápravnice je na prach.musí se taky odvzdušnit pořádně znova a omrknout všechny důležitý věci aby prošlo technickou.
Auto bude sloužit do práce přes celý rok,žlutka bude hezky odpočívat:-)
technická data:
motor:klasická 130,jede pěkně,vůbec nekouří takže bude v dobrý kondici.jen by chtěl asi vyčistit karbec
bezkontaktní zapalování
převodovka:5q se stálým převodem 3,9.krásně řadí,žlutka by se měla stydět:-D
nápravy:přední na hadr,nutná výměna nápravnice,zadní náprava v pořádku,bez nějaké velké koroze a hlavně téměř bez áček
interiér:budu se snažit ho dát do původního stavu,te´d je to hrůza
karoserie:vyvařuje se.nový prahy,lemy,podlaha,kapsy, úchyt podélného ramene a pár drobností
Září 2007:
22.09.:auto přivezeno od klempíře,lehké uklizení
23.09.:očištěna podlaha a komplet vnitřek,natřeno základem a potom penetrací aby pořádně držela lepenka
Říjen 2007:
15.10.:auto přivezeno od lakýra.nstříkány lemy,prahy,sloupky.nastří kán spodek bodyčkem
16.10.:přivezena opískovaná nápravnice.Stará náprava je venku a začíná se rozebírat
22.10.:náprava je na autě.Z důvodu času není nic opískovanýho na autě ale vyměnil jsem ji za udělanou starší která ještě nejela.na pracovní auto to stačí
28.10.:nastříkán motorový prostor,dostříkán spodek kde byl vidět základ,umyt motor,zalepeny okna(snad už tam nepoteče),nandány taky koberce
29.10.:nandány nové zástěrky,auto připraveno na geometrii zítřejší
Listopad 2007:
01.11.:vyměněna přední kapota za lepší
03.11.:nandány béžový tapecy v super stavu,do práce to stačí a nevypadá to zle
10.února 2008:Auto je prodáno,teď místo toho bude něco většího a na plyn,asi favorit
02.01.2009:Tak se opět vracíme k tomu co jsme začali:-D.Asi sem magor ale zase se bude dělat Rapid do práce na ježdění,tentokrát trochu víc jak ten červenej.Něco málo vyvařit,nastříkat podvozek,poskládat nový nápravy,nastrojit a potom třeba obyč lak(ale opravdu obyč).A to jen díky tomu že ty debilové zavedli ekologickou daň.potřebuju zase auto do práce a na starší nemám.tak se poskládá tohle.spousta věcí se stejně doma válí a nemám je kam dát:-)
Co se týče projektu Weltmeister tak ten bude vypadat asi takhle:Karoserie bude komplet vyvařená,zespoda ošetřená,lak bude originál hněď kamenná,doplňky budou taky originál,nápravy budou komplet po go,motor a převodovka zatím jen přetěsnit a barevně zkulturnit.co se týče interiéru tak to bude trošku zezačátku horší,palubka samozřejmě origo,sedačky budu mít asi zatím s potahama protože jsou děravý,potom seženu lepší,tapecy asi budu muset taky sehnat lepší,koberce uvidím,strop se bude muset udělat novej.kola budou zatím plecháče ale jednou by mohly bejt třeba origo meteory,uvidíme:-)
No toť asi vše zatím,jinak auto bude zatím jezdit do práce tak se o něj budu muset víc starat aby to nechátralo přes rok.
Leden 2009:
04.01.:Koupil jsem přední nápravu na repas
05.01.:Přivezl jsem si stojan na nápravu a komplet ji rozebral.je připravená na opískování
19.01.:Auto převezeno aby se na něm začlo dělat
20.01.:Začíná se odstrojovat,komplet předek je holej,zjištění děr
21.01.:Začínaj se brousit napadený místa
23.01.:odvezeny obě nápravy na forézu a komaxit
Únor 2009:
03.02.:přivezeny nápravy z komaxitu
13.02.:vyvařování je v plným proudu
15.02.:navařenej lem
19.02.:hotová jedna strana,začíná se dělat na druhý
23.02.:přes víkend se máklo a je hotová druhá strana,ještě pár věcí a auto je hotový
27.02.:weltmeister komplet vyvařenej,uvidí se co dál.buď opískovat spodek a nebo obrousit komplet a nastříkat
Březen 2009:
02.03.:auto přivezeno domů a otočeno na bok
06.03.:začínám brousit spodek,podlaha komplet hotová
07.03.:pokračuju,pravý podběhy oba obroušený,dno kufru,nosník,kolem nápravy a pár blbostí taky
Duben 2009:
24.dubna:auto jsem odvezl na opískování,do 14 dnů by mělo být hotový,zároveň jsem koupil nějaký nový díly a čekám na světla
Květen 2009:
7.5.:přivezeno auto z pískování a nákup dalších věcí na auto
Listopad 2009:
12.11.:Po dlouhý době co se tady nic nedělo a vypadalo to že končím sem se rozhodl že to auto stejně dodělám:-).Čeká mě opravit ten sloupek,blatník jeden a pár dalších věcí.snad se to podaří.auta je škoda,zvlášť když je opískovaný.Budu se snažit na tom zapracovat.garáž už mám tak není co řešit.držte mi palce.opět mám chuť něco dělat:P
6.1.2010:Tak auto je definitivně pryč,místo něj nic nebude.alespoň prozatím.musím se věnovat žlutý a erku.
Tohle auto jsem koupil asi na začátku srpna 2007 se záměrem udělat z toho pracovní auto.bylo mi nabídnuto za víc než slušnou cenu s tím že apolla tam nezůstanou(a ani štítky na B sloupek:-).kastle na tom nebyla zrovna moc v pořádku.Podlaha byla totál,lemy taky a prahy už dost taky načatý včetně zadních kapes.nakoupil jsem teda potřebnou plechařinu a začíná se vyvařovat.nejdřív trochu s kamarádem a teď s klempířem protože to potřebuju mít co nejdřív.je na tom potřeba taky vyměnit přední náprava protože nápravnice je na prach.musí se taky odvzdušnit pořádně znova a omrknout všechny důležitý věci aby prošlo technickou.
Auto bude sloužit do práce přes celý rok,žlutka bude hezky odpočívat:-)
technická data:
motor:klasická 130,jede pěkně,vůbec nekouří takže bude v dobrý kondici.jen by chtěl asi vyčistit karbec
bezkontaktní zapalování
převodovka:5q se stálým převodem 3,9.krásně řadí,žlutka by se měla stydět:-D
nápravy:přední na hadr,nutná výměna nápravnice,zadní náprava v pořádku,bez nějaké velké koroze a hlavně téměř bez áček
interiér:budu se snažit ho dát do původního stavu,te´d je to hrůza
karoserie:vyvařuje se.nový prahy,lemy,podlaha,kapsy, úchyt podélného ramene a pár drobností
Září 2007:
22.09.:auto přivezeno od klempíře,lehké uklizení
23.09.:očištěna podlaha a komplet vnitřek,natřeno základem a potom penetrací aby pořádně držela lepenka
Říjen 2007:
15.10.:auto přivezeno od lakýra.nstříkány lemy,prahy,sloupky.nastří kán spodek bodyčkem
16.10.:přivezena opískovaná nápravnice.Stará náprava je venku a začíná se rozebírat
22.10.:náprava je na autě.Z důvodu času není nic opískovanýho na autě ale vyměnil jsem ji za udělanou starší která ještě nejela.na pracovní auto to stačí
28.10.:nastříkán motorový prostor,dostříkán spodek kde byl vidět základ,umyt motor,zalepeny okna(snad už tam nepoteče),nandány taky koberce
29.10.:nandány nové zástěrky,auto připraveno na geometrii zítřejší
Listopad 2007:
01.11.:vyměněna přední kapota za lepší
03.11.:nandány béžový tapecy v super stavu,do práce to stačí a nevypadá to zle
10.února 2008:Auto je prodáno,teď místo toho bude něco většího a na plyn,asi favorit
02.01.2009:Tak se opět vracíme k tomu co jsme začali:-D.Asi sem magor ale zase se bude dělat Rapid do práce na ježdění,tentokrát trochu víc jak ten červenej.Něco málo vyvařit,nastříkat podvozek,poskládat nový nápravy,nastrojit a potom třeba obyč lak(ale opravdu obyč).A to jen díky tomu že ty debilové zavedli ekologickou daň.potřebuju zase auto do práce a na starší nemám.tak se poskládá tohle.spousta věcí se stejně doma válí a nemám je kam dát:-)
Co se týče projektu Weltmeister tak ten bude vypadat asi takhle:Karoserie bude komplet vyvařená,zespoda ošetřená,lak bude originál hněď kamenná,doplňky budou taky originál,nápravy budou komplet po go,motor a převodovka zatím jen přetěsnit a barevně zkulturnit.co se týče interiéru tak to bude trošku zezačátku horší,palubka samozřejmě origo,sedačky budu mít asi zatím s potahama protože jsou děravý,potom seženu lepší,tapecy asi budu muset taky sehnat lepší,koberce uvidím,strop se bude muset udělat novej.kola budou zatím plecháče ale jednou by mohly bejt třeba origo meteory,uvidíme:-)
No toť asi vše zatím,jinak auto bude zatím jezdit do práce tak se o něj budu muset víc starat aby to nechátralo přes rok.
Leden 2009:
04.01.:Koupil jsem přední nápravu na repas
05.01.:Přivezl jsem si stojan na nápravu a komplet ji rozebral.je připravená na opískování
19.01.:Auto převezeno aby se na něm začlo dělat
20.01.:Začíná se odstrojovat,komplet předek je holej,zjištění děr
21.01.:Začínaj se brousit napadený místa
23.01.:odvezeny obě nápravy na forézu a komaxit
Únor 2009:
03.02.:přivezeny nápravy z komaxitu
13.02.:vyvařování je v plným proudu
15.02.:navařenej lem
19.02.:hotová jedna strana,začíná se dělat na druhý
23.02.:přes víkend se máklo a je hotová druhá strana,ještě pár věcí a auto je hotový
27.02.:weltmeister komplet vyvařenej,uvidí se co dál.buď opískovat spodek a nebo obrousit komplet a nastříkat
Březen 2009:
02.03.:auto přivezeno domů a otočeno na bok
06.03.:začínám brousit spodek,podlaha komplet hotová
07.03.:pokračuju,pravý podběhy oba obroušený,dno kufru,nosník,kolem nápravy a pár blbostí taky
Duben 2009:
24.dubna:auto jsem odvezl na opískování,do 14 dnů by mělo být hotový,zároveň jsem koupil nějaký nový díly a čekám na světla
Květen 2009:
7.5.:přivezeno auto z pískování a nákup dalších věcí na auto
Listopad 2009:
12.11.:Po dlouhý době co se tady nic nedělo a vypadalo to že končím sem se rozhodl že to auto stejně dodělám:-).Čeká mě opravit ten sloupek,blatník jeden a pár dalších věcí.snad se to podaří.auta je škoda,zvlášť když je opískovaný.Budu se snažit na tom zapracovat.garáž už mám tak není co řešit.držte mi palce.opět mám chuť něco dělat:P
6.1.2010:Tak auto je definitivně pryč,místo něj nic nebude.alespoň prozatím.musím se věnovat žlutý a erku.
Mantrabeach/Weltmeister - komentáře:
19:18:05
15.06.2009
15.06.2009
doly120
19:10:11
15.06.2009
15.06.2009
Mantrabeach
-> Scary: nákresy žádný nejsou,dělal jsem to podle svý garáže abych projel a nic na tom není,jednoduchý jak facka
18:56:31
15.06.2009
15.06.2009
Scary
A poslední otázka. Poslal by si mi na mail nákresy, nebo jak na to? jaké rozměry a tak? :-) Scary_movie@centrum.cz
23:21:46
14.06.2009
14.06.2009
Mantrabeach
-> Scary: no teď na tom stojí rapid a asi ještě chvíli bude:-)nemůžu ti říct kdy to bude na kolech
23:10:22
14.06.2009
14.06.2009
Scary
-> Mantrabeach: Tak nic. A nebo nešlo by to alespoň půjčit? :-D
21:12:07
14.06.2009
14.06.2009
Mantrabeach
-> Scary: to není kolébka ale jen takovej pojízdnej držák na kastli.a bohužel to budu potom potřebovat ještě minimálně na erko.ono na tom není nic těžkýho.největší investice byly kolečka,trubky jsem použil lešeňový a tím to hasne
19:14:32
14.06.2009
14.06.2009
Scary
Ahoj, neprodáš prosím tě tu kolébku? Až ji nebudeš potřebovat? Půjde i na sedana? Díky
16:44:24
04.06.2009
04.06.2009
Mantrabeach
-> Vyspu: pískovalo se to v metaxu v rasoškách a komaxit mám z karsitu jaroměř
11:24:07
01.06.2009
01.06.2009
Vyspu
Zdravím, můžu se zeptat kam to dáváš pískovat a komaxitovat? Jestli to teda neni tajný hlavně by mě zajímalo kde ti vemou celou kastli
00:29:54
29.03.2009
29.03.2009
Vojtik
-> Mantrabeach: nic to neni, odbrousíš nejty od buchty, stejně jí budeš měnit, vzadu odsekáš lůžko pružiny, řízneš výstuhu pro přidělání podvěsů při použití u Garde a pak to postupně oddělíš, ty bodový sváry většinou moc nedržej a pomocí majzlíku, pilky na železo a flexy tomu kdyžtak pomůžeš
20:29:01
27.03.2009
27.03.2009
Mantrabeach
-> Vojtik: až takhle to rozdělat jo?no teď na to se.u protože na rapida musej stejně nový,na éro to možná tak udělám
18:35:14
27.03.2009
27.03.2009
Vojtik
-> Mantrabeach:
Při použití původních podélných se vyplatí je rozpůlit a nechat opískovat i zevnitř, často totiž reznou hlavně zevnitř. Pak při dávání k sobě mezi ně dát plech cca 1mm silnej, půlky k sobě přivařit po délce ve spojích a po vytažení plechu vznikne dutina, kterou se dá mezi půlky dostat konzervační barva a rameno je i díky té vzniklé dutině a provaření tužší a mnohem více trvanlivé
Při použití původních podélných se vyplatí je rozpůlit a nechat opískovat i zevnitř, často totiž reznou hlavně zevnitř. Pak při dávání k sobě mezi ně dát plech cca 1mm silnej, půlky k sobě přivařit po délce ve spojích a po vytažení plechu vznikne dutina, kterou se dá mezi půlky dostat konzervační barva a rameno je i díky té vzniklé dutině a provaření tužší a mnohem více trvanlivé
17:56:34
12.03.2009
12.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mantrabeach: Na kyvce to vůbec nevadí, tam to drží nohavice, takže s klidem.
17:54:22
12.03.2009
12.03.2009
Mantrabeach
-> Tuner#2: jojo já taky na žlutce a u erka možná nechám i origo podélný.
17:43:19
12.03.2009
12.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mantrabeach: Však já mám krom zadních podélných všechny ramena na autě "starý"
17:37:26
12.03.2009
12.03.2009
Mantrabeach
-> Tuner#2: já to říkám pořád že není potřeba se shánět jak prdlej po nových ramenech když je to úplně zbytečný.dobrý starší ramena posloužej stejně a ještě za zlomek ceny
17:33:06
12.03.2009
12.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mantrabeach: JJ úplně mě zmátlo jak jsou hladký nevyžraný.
16:50:29
12.03.2009
12.03.2009
Mantrabeach
-> Čokin: jo zajímavý je.no teď přes týden se to nehejbe.
-> Tuner#2: to jsou starší ramena v komaxitu,ale vypadaj jak nový.
-> Tuner#2: to jsou starší ramena v komaxitu,ale vypadaj jak nový.
14:16:38
11.03.2009
11.03.2009
Pavel P..
-> Tuner#2: spíš jetý po laku
14:13:53
11.03.2009
11.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mantrabeach: Na co tolik ramen? To jsou ty slovenský RS?