tunerlada/ tunerlada/ "Pink" Rapid

komentáře | popis | fotky | tunerlada | 17.07.16 19:48 | 120x v oblíbených
Zdravím zdejší tlupu,jmenuju se Laďa.Chci vám představit svého Rapida na kterém pracuji již přes 3 roky od svých 16 let.Auto jsem tehdy pořídíl ve Strachotíně za 3000 kč a tím ho zachránil před šrotištěm kam mělo putovat.



Škoda Rapid 130

r.v.1985 Kvasiny



Karoserie

Komplet vyvařená,zesílené džáky stabilizátoru,lehce zamračená kapota,zahlazené blinkry na bocích,šachovnice v podbězích,Playboy králík na střeše po vzoru Generála Lee :))



Nápravy

Výměna svislych čepů,spojovacích materiálů a některých silentbloků,podélných ramen a následné vyztužení zadní nápravy,natřené alkytonempřední pružiny Tuner2,zadní kyvkové,všude nové tlumiče přední origo Vaz,zadní trw,podvázaná zadní náprava



Brzdy

Nové přední kotouče,destičky,vzadu nové prasátka,pakny,hadice,tru bky,kostky



Kola

Arc 5,5 r13

Pneu Semperit 185/60 r13

Barva

Bývala červená teď růžové



Interiér

Šedý origo koberec,Palubka klasika,chrom budíky gls z modrým podsvícením z diod a tachometrem v MPH,řadící páka z P405,některé detaily na bílo,odpojovač baterie pod sedadlem řidiče,hodiny pod palubni deskou,modrý neon (60cm) na zadním platě.Místo zadních sedadel stěna z dřevotřísky potáhlá zátěžákem s výklopným středem,Sportovní volant neznámého výrobce,přídavné budíky:voltmetr,tlak oleje,siréna s 3 zvuky,megafon,střední hasicí přístroj neupron pod nohy spolujezdce,stickers bomb na plechových a plastových částech



Audio příslušenství a jiné vychytávky

Dva oválné 3pásmové reproduktory jvc 2*350W,přední dvoupásmové Pioneer 60W,centrální zamykání s alarmem do budoucna uvažuji o úplném zrušení všeho audia v rámci snižování váhy



Motor

Původně 5-ti kanál 130,potom Favorit 135,uspůsobený pro zástavbu do rapidu,motor je komplet přetěsněn,snížená hlava o 0,8mm,vyleštěné ventily,kanály,zrepáslá ac pumpa a vodní z origo dílů,Elektronické zapalovaní,časem proběhne zřejmě zakoupení jiné vačky.Motor je vyčištěn zevnitř a zvenku,nalakován do stříbrné barvy,leštěné sání a víko ventilů,vyleštěný alternátor.



NYNÍ:

základ felicie mpi 50kw po kompletní go

hlava mpi, leštěný kanály slícovaný se sacím,snížená,

vačka 280,stočenej setrvák a komplet vyváženej spodek,spojka Sachs,palivové čerpadlo Pieterburg,převařený sání, karburátor 136 přetryskovanej, převařená příčka ala L/a…vše Bohouš Krejčí,leštěný alternátor a víko ventulů,malované plechy pod motorem (Hello Kitty a Medvídek škoda),palivové čerpadlo Pierburg zapojené na relé Bosch





Nějaké ty nové videa :

1:
Skoda Rapid Pink slalom


2:
skoda rapid pink


3: http://www.youtube.com/wa tch?v=9u5LjuKixtQ&feat ure=player_embedded

4. Slalom Luleč .. video č. 17 :plus.google.com/photos/.. ./5799666265493781746



17.4.2012 Tak první srazík na Slovensku v Senici dopadl i přez problémy pul hodiny před odjezdem výborně,krásně jsme si zařádily nejen autem a dovezly jsme první pohár za zručnost (díky přítelkyni které letí velká pusa ! ) A nyní se opět konečně ladí motor aby to jelo ještě lépe :)



23.6.2012 Druhý srazík tentokráte v Blansku Češkovicích a z novým motorem (favorit 135 seskládaný ze všeho co sem doma našel.. tj. blok,klika, atd..) opět poskládaným 4 dny před srazem (tudíž na sraze testovaným dopadl na výbornou! Sraz se celkově vyvedl ikdyž sme tentokrát nedovezly žádný pohár ale to vůbec nevadí! Celkově dle tabulek 10. místo ve sprintu na 400m do kopce , 7 místo v AOS denní což me velice potěšilo ! Více o srazu se dočtete ve forum jelikož se to nedá popsat slovy jak moc to byl vydařený sraz ! :-) děkuji ještě jednou všem zůčastněným a hlavně přítelkyni:-) Teď už jen rapida čeká opět uložení ke stání a tento týden frčíme sbírat inspiraci na další projekt k našim západním sousedům za oceán :))



9.9.2012 A nakonec třetí srazík tentokrát v Pasohlávkách u Mikulova. Sraz dopadl velice dobře ikdyž domů jedeme boužel opět bez poháru.. auto fungovalo na jedničku,motor šlapal tak švýcary a nezlobil. Užili jsme si srandy na Aos a taky na slalomu a při blbnutí v mezičase aos :) večer po cestě domů sme pěkně topili,přes den chladili.Zkrátka až na pískající brzdy (po minulém sraze kdy se mi je podařilo značně přehrář mojí vinnou) auto funguje skvěle.Horší baterii nepočítám.. Pomalu se blíží konec sezony, no ani nevím kolik sem zas najezdil ale moc to nebude ale tento rok bez jediného problému nebo i náznaku a to jsem auto zatěžoval vždy jak to šlo abych si to užil ! Takže suma sumárum pár popojížděk ještě bude, možno jeden mini sraz ale zatím jedeme krásně :) jakoby to auto už vědělo že do roka půjde pryč a snaží se mě přesvědčit že je čímdál lepší a nechce :)





... bylo nebylo a taky to zkončilo...

dne 13.12.2012 byla kastle odvezena na sešrotování a většina dílů je rozprodána nebo je rozprodávám ještě co mi zbylo.. S tímto autem jsem zažil hlavně ze začátku zatím svoje nejlepší roky života,v době jeho pořízení,musím když se dívám zpět uznat, že jsem byl opravdu šťastný.. Byly to nejen s rapidem první dojmy a poznávání všeho možného a strašně rád bych si tuhle dobu zopakoval.. Boužel je to pryč.Z rapidem sem začal jako náctiletý čerstvý šestnáctník a zkončil jako skoro dva a dvacátník.Naučil jsem se na něm strašně moc věcí a technik mě neznámých a poznal jsem díky němu spoustu skvělých lidí, zvláště tady na virtu a poté na srazech.Taky mi umocnil ještě více moji zálibu v autech a nasměroval mě na správný směr úprav takže jsem víceméně přešel na vyzrálejší úpravy než jsou spoilery a mega křídla. Boužel jak jsem auto dělal a učil se, nebylo to ono a tak jsem rozhodl,že dávat auto do stavu aby se mi líbilo a bylo 100%by bylo dražší a pracnější než bych sám i stihl časově a finančně tak šel pryč.. o kastli seriozní zájem moc nebyl což mě mrzí protože až na pár much to byla pěkná zdravá kastle s novým rozvodem brzd.. ale co už. Mrzí mě to ale mám hodně pěkných a usměvných vzpomínek které budu snad jednou vykládat svému synovi..Po rapidu mi zbylo krom dílů a vzpomínek spousty fotek a videí které chci uchovat nejen na CD a prostřednictvím Youtube ale také po novém roce bych rád nechal udělat fotoknihu jako památku na moje krásné začátky které budu míst v paměti nadosmrti , a doufám že i vy a moje okolí si bude pamatovat tu růžovou škodovku o které se občas ještě mluví :) Goodbay Baby!





10.7.2016 téměř po 4 letech bez Rapida a 10 let po koupi prvního se začíná psát nový příběh.. byl zakoupen z nostalgie nový Rapid ! uvidíme co z něj bude.. nějaká plechovka s určitou barvou mi ještě ve sklepě zbyla :)

tunerlada/ "Pink" Rapid - komentáře:

18:21:44
16.08.2010
krtik
-> Marcius: tak už to chňápu 4



a věřte nebo ne, tak mě to taky napadlo 3
16:28:40
16.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: tak přecjen se to trochu šponuje... nevim no. spíš takhle to mám plug and play, když to potřebuju... za jízdy se mi ještě nestalo, aby mi vylítla poloosa... bylo to pouze od ostrýho startu z místa ze zatáčky...



-> krtik: proč tolik pásů ? tady jde o to, že v místě, kde je pás ukotvenej na B sloupek je v něm zašitej ten kovovej bazmek s dírou na šroub... no a ty máš pak míň práce s vyráběním onoho bazmeku... protože chytat jen ten samotnej pásek na kastli nebo tak, tak si myslím, že by se to brzo vypáralo... ty švy...4
15:52:03
16.08.2010
Vitek
-> tunerlada: jj jsem na tom stejně, nejrači bych s tím někam vyrazil třeba na tejden, zbalit stan a pokaždé někde v kempu přespat,ale netroufnu si to nechat stát někde u zámku
upraveno 1x, naposled 16.08.2010 15:52:35
15:49:04
16.08.2010
krtik
-> Marcius: asi v tom mám trošku zmatek, ale myslim, že nějak vim, zkrátka normální podvázání 3 1 .



ale na co tolik pásu?



-> tunerlada: tak to se taky trošku bojim, že až Škůdku nechám před školou, tak jí někdo něco může udělat 8 10
13:48:18
16.08.2010
tunerlada
-> Marcius: jj přesně tak to chci udělat4 jak si to ale myslel stím že tomu nevěříš na normoš provoz?dělalo to neplechu či co?-> Vitek: tak na rapida sem na žurání viděl tak t osem se nebál,horší to bylo ve Slavkově na zámku kde sem ho nechal na takovym zapadlym parkovišti za náměstím8 je to naprd taky se o to bojim proto stim nemůžu jet ani k mladé aniž bych to nechal u ní stát před panelákem10 štve mě to pač stim autem skoro vůbec nejezdim jak se bojim o to a jen mi to stojí před garáží 10
07:31:08
16.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> krtik: ne ne ne, chce to udělat tak jako to mám já. jedním koncem chytnout dole na rameno (já to mám za tlumič) a druhým koncem do kastle - tam mám šroub prohnanej nosníkem- však viděls 4
00:11:41
16.08.2010
Vitek
-> tunerlada: Další kdo si udělal výlet na Žuráň, taky jsem tam nedávno byl,závidím že tam jedeš rapidem, já mám strach nechat někde erko stát, že by mi ho nějaká svině ukradla8
21:53:13
15.08.2010
krtik
-> tunerlada: ty to cvhceš udělat jako pás normálně na zacvaknutí? 3 a nebo to chceš udělat navíjecí? 9 ... nějak to nechňápu 1
21:52:08
15.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> tunerlada: Ty vole hlavně s tim nestuj někde u MŠ jinak te seberou za mravnostní delikty k mladeži až rapida uviděj 33
21:47:33
15.08.2010
tunerlada
-> hany: diky6 ty káble chci celkově nějak zakrýt,přemýšlím o nějakým krytu odjimatelným kterej se bude táhnout od hodin až k tunelu a zakryje i spodek rádia a hadice od topení
21:46:22
15.08.2010
tunerlada
-> krtik: jj kobereček z ikei 1 ktěm podvazům..chci druhý abch moh použít ty konce co se ukotvují do kastle v introšu na ukotvení k ramenům a jen z druzýho konce nějak udělat držák do kastle..no snad ztoho pochopíš jak to myslim je to zamotaný3 -> Fén: jj malý výlet na žuráň6 -> Placko: na předek nižší pružiny mám,jen potřebuju ještě kyvkový aby si sed i zadek a pak tam dám koplet,ale i teď mi to vyhovuje (krom vzhledu)když jedu třeba k mladé na chatu tak tam je cesta hrozná takže aspoň neškrtám čelem o zem6
21:45:18
15.08.2010
hany
máš to moc pěkný, ale chtělo by to doladit třeba ty kabliky k těm hodinám 4 jsou vidět
21:28:39
15.08.2010
Fén
Není to Žuráň na té první fotce?



Na té šesté... :o)
upraveno 1x, naposled 15.08.2010 21:46:26
21:28:29
15.08.2010
krtik
-> tunerlada: pěkné foto 4 , byli jste na výletě? ...ten koberec máme doma taky 3 , ode mně z pokojíku se přesunul na chodbu



edit: naco tolik pásu? to stačí jeden na podvaz, ne?
upraveno 1x, naposled 15.08.2010 21:29:26
21:24:56
15.08.2010
Placko
na 1. foto mu to slušíí 2 4 len by to chcelo čumák trocha nižšie 4
14:03:14
15.08.2010
tunerlada
-> MOLSO: jj ztěch to plánuju už mám sehnaný jeden ještě musím jeden někde sehnat -> Marcius: proč vto nemáš důvěru?
20:05:48
14.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> MOLSO: presne z toho to mam taky udelany... ale mam je odnimatelny... na normal jezdeni by to moc nebylo... aspon ja v to nemam tu duveru. 3
08:54:24
14.08.2010
MOLSO
-> tunerlada: pouzi stare bezpecnostne pasy 2 4
23:17:03
13.08.2010
tunerlada
-> aceboss: hadice a pásky sou ok 3 teď spíš řeším kde sehnat ty kyvkový pružiny a potřebuju ještě pás na podvázání nápravy32 -> Ultim: neboj v září na sraze bude už jich sebou vozím pěknou zásobu3 4 já teď ty střerače stejně předělávat nebudu,vdešti jedu dvakrát do roka a stačí mi teď bohatě to jak sem to rozchodil že to krásně chodí3
16:34:43
13.08.2010
Ultim
aceboss 13.08.10 16:26:19 napsal:

Neřeště chujoviny a řeště podstatné věci4

např:hadice,pás­ky atd…
3 3 3

Jo a jeste me dluzis eskapasku 30-45mm,jenom abys vedel 3 3 3

Hlavne si sezente nekde raminko z feldy,a predelejte si tam bud jenom konec tu U-cko,nebo celou ty "pasovinu",at muzete pouzivat to lepsi uchyceni. To original stoji za h....., to se i nove gigla.
Extreme Tyres