tunerlada/ tunerlada/ "Pink" Rapid

komentáře | popis | fotky | tunerlada | 17.07.16 19:48 | 120x v oblíbených
Zdravím zdejší tlupu,jmenuju se Laďa.Chci vám představit svého Rapida na kterém pracuji již přes 3 roky od svých 16 let.Auto jsem tehdy pořídíl ve Strachotíně za 3000 kč a tím ho zachránil před šrotištěm kam mělo putovat.



Škoda Rapid 130

r.v.1985 Kvasiny



Karoserie

Komplet vyvařená,zesílené džáky stabilizátoru,lehce zamračená kapota,zahlazené blinkry na bocích,šachovnice v podbězích,Playboy králík na střeše po vzoru Generála Lee :))



Nápravy

Výměna svislych čepů,spojovacích materiálů a některých silentbloků,podélných ramen a následné vyztužení zadní nápravy,natřené alkytonempřední pružiny Tuner2,zadní kyvkové,všude nové tlumiče přední origo Vaz,zadní trw,podvázaná zadní náprava



Brzdy

Nové přední kotouče,destičky,vzadu nové prasátka,pakny,hadice,tru bky,kostky



Kola

Arc 5,5 r13

Pneu Semperit 185/60 r13

Barva

Bývala červená teď růžové



Interiér

Šedý origo koberec,Palubka klasika,chrom budíky gls z modrým podsvícením z diod a tachometrem v MPH,řadící páka z P405,některé detaily na bílo,odpojovač baterie pod sedadlem řidiče,hodiny pod palubni deskou,modrý neon (60cm) na zadním platě.Místo zadních sedadel stěna z dřevotřísky potáhlá zátěžákem s výklopným středem,Sportovní volant neznámého výrobce,přídavné budíky:voltmetr,tlak oleje,siréna s 3 zvuky,megafon,střední hasicí přístroj neupron pod nohy spolujezdce,stickers bomb na plechových a plastových částech



Audio příslušenství a jiné vychytávky

Dva oválné 3pásmové reproduktory jvc 2*350W,přední dvoupásmové Pioneer 60W,centrální zamykání s alarmem do budoucna uvažuji o úplném zrušení všeho audia v rámci snižování váhy



Motor

Původně 5-ti kanál 130,potom Favorit 135,uspůsobený pro zástavbu do rapidu,motor je komplet přetěsněn,snížená hlava o 0,8mm,vyleštěné ventily,kanály,zrepáslá ac pumpa a vodní z origo dílů,Elektronické zapalovaní,časem proběhne zřejmě zakoupení jiné vačky.Motor je vyčištěn zevnitř a zvenku,nalakován do stříbrné barvy,leštěné sání a víko ventilů,vyleštěný alternátor.



NYNÍ:

základ felicie mpi 50kw po kompletní go

hlava mpi, leštěný kanály slícovaný se sacím,snížená,

vačka 280,stočenej setrvák a komplet vyváženej spodek,spojka Sachs,palivové čerpadlo Pieterburg,převařený sání, karburátor 136 přetryskovanej, převařená příčka ala L/a…vše Bohouš Krejčí,leštěný alternátor a víko ventulů,malované plechy pod motorem (Hello Kitty a Medvídek škoda),palivové čerpadlo Pierburg zapojené na relé Bosch





Nějaké ty nové videa :

1:
Skoda Rapid Pink slalom


2:
skoda rapid pink


3: http://www.youtube.com/wa tch?v=9u5LjuKixtQ&feat ure=player_embedded

4. Slalom Luleč .. video č. 17 :plus.google.com/photos/.. ./5799666265493781746



17.4.2012 Tak první srazík na Slovensku v Senici dopadl i přez problémy pul hodiny před odjezdem výborně,krásně jsme si zařádily nejen autem a dovezly jsme první pohár za zručnost (díky přítelkyni které letí velká pusa ! ) A nyní se opět konečně ladí motor aby to jelo ještě lépe :)



23.6.2012 Druhý srazík tentokráte v Blansku Češkovicích a z novým motorem (favorit 135 seskládaný ze všeho co sem doma našel.. tj. blok,klika, atd..) opět poskládaným 4 dny před srazem (tudíž na sraze testovaným dopadl na výbornou! Sraz se celkově vyvedl ikdyž sme tentokrát nedovezly žádný pohár ale to vůbec nevadí! Celkově dle tabulek 10. místo ve sprintu na 400m do kopce , 7 místo v AOS denní což me velice potěšilo ! Více o srazu se dočtete ve forum jelikož se to nedá popsat slovy jak moc to byl vydařený sraz ! :-) děkuji ještě jednou všem zůčastněným a hlavně přítelkyni:-) Teď už jen rapida čeká opět uložení ke stání a tento týden frčíme sbírat inspiraci na další projekt k našim západním sousedům za oceán :))



9.9.2012 A nakonec třetí srazík tentokrát v Pasohlávkách u Mikulova. Sraz dopadl velice dobře ikdyž domů jedeme boužel opět bez poháru.. auto fungovalo na jedničku,motor šlapal tak švýcary a nezlobil. Užili jsme si srandy na Aos a taky na slalomu a při blbnutí v mezičase aos :) večer po cestě domů sme pěkně topili,přes den chladili.Zkrátka až na pískající brzdy (po minulém sraze kdy se mi je podařilo značně přehrář mojí vinnou) auto funguje skvěle.Horší baterii nepočítám.. Pomalu se blíží konec sezony, no ani nevím kolik sem zas najezdil ale moc to nebude ale tento rok bez jediného problému nebo i náznaku a to jsem auto zatěžoval vždy jak to šlo abych si to užil ! Takže suma sumárum pár popojížděk ještě bude, možno jeden mini sraz ale zatím jedeme krásně :) jakoby to auto už vědělo že do roka půjde pryč a snaží se mě přesvědčit že je čímdál lepší a nechce :)





... bylo nebylo a taky to zkončilo...

dne 13.12.2012 byla kastle odvezena na sešrotování a většina dílů je rozprodána nebo je rozprodávám ještě co mi zbylo.. S tímto autem jsem zažil hlavně ze začátku zatím svoje nejlepší roky života,v době jeho pořízení,musím když se dívám zpět uznat, že jsem byl opravdu šťastný.. Byly to nejen s rapidem první dojmy a poznávání všeho možného a strašně rád bych si tuhle dobu zopakoval.. Boužel je to pryč.Z rapidem sem začal jako náctiletý čerstvý šestnáctník a zkončil jako skoro dva a dvacátník.Naučil jsem se na něm strašně moc věcí a technik mě neznámých a poznal jsem díky němu spoustu skvělých lidí, zvláště tady na virtu a poté na srazech.Taky mi umocnil ještě více moji zálibu v autech a nasměroval mě na správný směr úprav takže jsem víceméně přešel na vyzrálejší úpravy než jsou spoilery a mega křídla. Boužel jak jsem auto dělal a učil se, nebylo to ono a tak jsem rozhodl,že dávat auto do stavu aby se mi líbilo a bylo 100%by bylo dražší a pracnější než bych sám i stihl časově a finančně tak šel pryč.. o kastli seriozní zájem moc nebyl což mě mrzí protože až na pár much to byla pěkná zdravá kastle s novým rozvodem brzd.. ale co už. Mrzí mě to ale mám hodně pěkných a usměvných vzpomínek které budu snad jednou vykládat svému synovi..Po rapidu mi zbylo krom dílů a vzpomínek spousty fotek a videí které chci uchovat nejen na CD a prostřednictvím Youtube ale také po novém roce bych rád nechal udělat fotoknihu jako památku na moje krásné začátky které budu míst v paměti nadosmrti , a doufám že i vy a moje okolí si bude pamatovat tu růžovou škodovku o které se občas ještě mluví :) Goodbay Baby!





10.7.2016 téměř po 4 letech bez Rapida a 10 let po koupi prvního se začíná psát nový příběh.. byl zakoupen z nostalgie nový Rapid ! uvidíme co z něj bude.. nějaká plechovka s určitou barvou mi ještě ve sklepě zbyla :)

tunerlada/ "Pink" Rapid - komentáře:

10:15:07
05.03.2010
J3STER
-> tunerlada: Ty woe tys to rozbil.3 Dřevěnou hlavu válců jsem ještě nikdy neviděl.9 Proč nasazuješ nesložený moror?
08:20:38
05.03.2010
tunerlada
-> koate: 1 no já doufám že splnilo,dotažený to bylo fest 1
23:30:14
04.03.2010
koate
Sry ale to dřevo k zajištění na první fotce je fakt krutý.Aleproč ne učel to snad plní. 2
22:16:24
01.03.2010
tunerlada
-> Ultim: oo diky 6 ale neboj holt samodomo lak to kazíí
19:14:47
01.03.2010
Ultim
-> tunerlada: Pekne Lado... Jen tak dal a budu mit v tobe tezkou konkurenci 1
20:46:48
28.02.2010
tunerlada
-> J3STER: no tka toe parada estli máš tu vlečku to pak pujde samo6 já právě nemám nic na co bych to kolo upnul8
11:42:56
28.02.2010
J3STER
-> tunerlada: Už vím na čem roztočit kolo.......na ocase3 3 3. Ne, mam ve sklepě starou shnilou vlečku a když se mi podaří demontovat jedno šikmé rameno je o náboj postaráno. Pak jen stolařskýma svorkama rameno chytit ke skolu a modlit se aby kolo nespadlo na zem.4 2 3
00:22:21
28.02.2010
J3STER
-> tunerlada: Odpovím ti za Petuliho......hrozně dlooooouho. Ja jsem začal a mám dost z představy co mě ještě čeká. Zrovna mám na jednom apollu odbroušenou barvu ze šesti paprsků. Oškrábat, hrubší šmirgl a pak jemější. Z leštění mám obavy co to udělá až na to pujdu filcovým kotoučem.4
13:27:49
27.02.2010
tunerlada
-> Petuli: a jak dlouho ti to trvalo vyleštit do toho stavu?6 -> doly120: a jaký máš?nebyl by problém pokud není moc vyžraný tak bych do toho i šel ale teď určitě nee spíš až v létě 4
22:19:12
26.02.2010
MATTESS
-> Petuli: obrázek můžeš vložit do diskuze pouze u svého auta. Můžeš ho nahrát třeba na imageshack.us a dát odkaz
21:43:28
26.02.2010
Petuli
-> Tommyk: -> MATTESS: nějak mi sem nešel dát snímek:-))),ale řeknu,jsou jako tvé MATTESSI:-),jsou někde v sekci,,co jste dnes udělali,nebo mohu poslat na meil3
20:39:09
26.02.2010
doly120
-> tunerlada: Nechtěl bys mi vyleštit třeba víko ventilů? Za nějaký poplatek?1 2
20:37:47
26.02.2010
tunerlada
á neska sem vyleštil dálší kousek 6
14:27:35
26.02.2010
tunerlada
-> krtik: jj je to doběla po tom opískování a odlakování4 -> Petuli: hoď to třeba do vzkazů nebo někam 6 -> itchy: pokud nemáš tak zlý povrch jako ká tka to bude pohodička,já to mám hodně vyžraný takže je to napytel že nemůžu leštit i tam kde jsem chtěl8 -> Bucin: neboj to příjde3 já stím taky nechtěl mít nic společnýho ale když jsem se dozvěděl kolik by stálo pochromování tak sem to musel zkusit3
08:05:19
26.02.2010
Bucin
doufam že mne tadle leštící infekce nepostihne 3
07:45:03
26.02.2010
itchy
-> tunerlada: pekne, tiez budem bojovat s tymi mojimi, len ten povrch mam na tom trosku lepsie
23:40:08
25.02.2010
MATTESS
-> Petuli: na Tvůj disk se asi nepodíváme
23:37:35
25.02.2010
Tommyk
-> Petuli: pěknej snímek 3
23:32:23
25.02.2010
Petuli
moje ručně leštěné,ale už nikdy víc C:\Documents and Settings\PC\Dokumenty\Obr ázky\Snímek
22:12:32
25.02.2010
krtik
-> tunerlada: chytrej týjo 9 , leštění na sytič, jo? 3 4



edit: a to kolo je vážně nějak do běla nebo se mi to zdá?
upraveno 1x, naposled 25.02.2010 22:13:31
Extreme Tyres