tunerlada/ tunerlada/ "Pink" Rapid

komentáře | popis | fotky | tunerlada | 17.07.16 19:48 | 120x v oblíbených
Zdravím zdejší tlupu,jmenuju se Laďa.Chci vám představit svého Rapida na kterém pracuji již přes 3 roky od svých 16 let.Auto jsem tehdy pořídíl ve Strachotíně za 3000 kč a tím ho zachránil před šrotištěm kam mělo putovat.



Škoda Rapid 130

r.v.1985 Kvasiny



Karoserie

Komplet vyvařená,zesílené džáky stabilizátoru,lehce zamračená kapota,zahlazené blinkry na bocích,šachovnice v podbězích,Playboy králík na střeše po vzoru Generála Lee :))



Nápravy

Výměna svislych čepů,spojovacích materiálů a některých silentbloků,podélných ramen a následné vyztužení zadní nápravy,natřené alkytonempřední pružiny Tuner2,zadní kyvkové,všude nové tlumiče přední origo Vaz,zadní trw,podvázaná zadní náprava



Brzdy

Nové přední kotouče,destičky,vzadu nové prasátka,pakny,hadice,tru bky,kostky



Kola

Arc 5,5 r13

Pneu Semperit 185/60 r13

Barva

Bývala červená teď růžové



Interiér

Šedý origo koberec,Palubka klasika,chrom budíky gls z modrým podsvícením z diod a tachometrem v MPH,řadící páka z P405,některé detaily na bílo,odpojovač baterie pod sedadlem řidiče,hodiny pod palubni deskou,modrý neon (60cm) na zadním platě.Místo zadních sedadel stěna z dřevotřísky potáhlá zátěžákem s výklopným středem,Sportovní volant neznámého výrobce,přídavné budíky:voltmetr,tlak oleje,siréna s 3 zvuky,megafon,střední hasicí přístroj neupron pod nohy spolujezdce,stickers bomb na plechových a plastových částech



Audio příslušenství a jiné vychytávky

Dva oválné 3pásmové reproduktory jvc 2*350W,přední dvoupásmové Pioneer 60W,centrální zamykání s alarmem do budoucna uvažuji o úplném zrušení všeho audia v rámci snižování váhy



Motor

Původně 5-ti kanál 130,potom Favorit 135,uspůsobený pro zástavbu do rapidu,motor je komplet přetěsněn,snížená hlava o 0,8mm,vyleštěné ventily,kanály,zrepáslá ac pumpa a vodní z origo dílů,Elektronické zapalovaní,časem proběhne zřejmě zakoupení jiné vačky.Motor je vyčištěn zevnitř a zvenku,nalakován do stříbrné barvy,leštěné sání a víko ventilů,vyleštěný alternátor.



NYNÍ:

základ felicie mpi 50kw po kompletní go

hlava mpi, leštěný kanály slícovaný se sacím,snížená,

vačka 280,stočenej setrvák a komplet vyváženej spodek,spojka Sachs,palivové čerpadlo Pieterburg,převařený sání, karburátor 136 přetryskovanej, převařená příčka ala L/a…vše Bohouš Krejčí,leštěný alternátor a víko ventulů,malované plechy pod motorem (Hello Kitty a Medvídek škoda),palivové čerpadlo Pierburg zapojené na relé Bosch





Nějaké ty nové videa :

1:
Skoda Rapid Pink slalom


2:
skoda rapid pink


3: http://www.youtube.com/wa tch?v=9u5LjuKixtQ&feat ure=player_embedded

4. Slalom Luleč .. video č. 17 :plus.google.com/photos/.. ./5799666265493781746



17.4.2012 Tak první srazík na Slovensku v Senici dopadl i přez problémy pul hodiny před odjezdem výborně,krásně jsme si zařádily nejen autem a dovezly jsme první pohár za zručnost (díky přítelkyni které letí velká pusa ! ) A nyní se opět konečně ladí motor aby to jelo ještě lépe :)



23.6.2012 Druhý srazík tentokráte v Blansku Češkovicích a z novým motorem (favorit 135 seskládaný ze všeho co sem doma našel.. tj. blok,klika, atd..) opět poskládaným 4 dny před srazem (tudíž na sraze testovaným dopadl na výbornou! Sraz se celkově vyvedl ikdyž sme tentokrát nedovezly žádný pohár ale to vůbec nevadí! Celkově dle tabulek 10. místo ve sprintu na 400m do kopce , 7 místo v AOS denní což me velice potěšilo ! Více o srazu se dočtete ve forum jelikož se to nedá popsat slovy jak moc to byl vydařený sraz ! :-) děkuji ještě jednou všem zůčastněným a hlavně přítelkyni:-) Teď už jen rapida čeká opět uložení ke stání a tento týden frčíme sbírat inspiraci na další projekt k našim západním sousedům za oceán :))



9.9.2012 A nakonec třetí srazík tentokrát v Pasohlávkách u Mikulova. Sraz dopadl velice dobře ikdyž domů jedeme boužel opět bez poháru.. auto fungovalo na jedničku,motor šlapal tak švýcary a nezlobil. Užili jsme si srandy na Aos a taky na slalomu a při blbnutí v mezičase aos :) večer po cestě domů sme pěkně topili,přes den chladili.Zkrátka až na pískající brzdy (po minulém sraze kdy se mi je podařilo značně přehrář mojí vinnou) auto funguje skvěle.Horší baterii nepočítám.. Pomalu se blíží konec sezony, no ani nevím kolik sem zas najezdil ale moc to nebude ale tento rok bez jediného problému nebo i náznaku a to jsem auto zatěžoval vždy jak to šlo abych si to užil ! Takže suma sumárum pár popojížděk ještě bude, možno jeden mini sraz ale zatím jedeme krásně :) jakoby to auto už vědělo že do roka půjde pryč a snaží se mě přesvědčit že je čímdál lepší a nechce :)





... bylo nebylo a taky to zkončilo...

dne 13.12.2012 byla kastle odvezena na sešrotování a většina dílů je rozprodána nebo je rozprodávám ještě co mi zbylo.. S tímto autem jsem zažil hlavně ze začátku zatím svoje nejlepší roky života,v době jeho pořízení,musím když se dívám zpět uznat, že jsem byl opravdu šťastný.. Byly to nejen s rapidem první dojmy a poznávání všeho možného a strašně rád bych si tuhle dobu zopakoval.. Boužel je to pryč.Z rapidem sem začal jako náctiletý čerstvý šestnáctník a zkončil jako skoro dva a dvacátník.Naučil jsem se na něm strašně moc věcí a technik mě neznámých a poznal jsem díky němu spoustu skvělých lidí, zvláště tady na virtu a poté na srazech.Taky mi umocnil ještě více moji zálibu v autech a nasměroval mě na správný směr úprav takže jsem víceméně přešel na vyzrálejší úpravy než jsou spoilery a mega křídla. Boužel jak jsem auto dělal a učil se, nebylo to ono a tak jsem rozhodl,že dávat auto do stavu aby se mi líbilo a bylo 100%by bylo dražší a pracnější než bych sám i stihl časově a finančně tak šel pryč.. o kastli seriozní zájem moc nebyl což mě mrzí protože až na pár much to byla pěkná zdravá kastle s novým rozvodem brzd.. ale co už. Mrzí mě to ale mám hodně pěkných a usměvných vzpomínek které budu snad jednou vykládat svému synovi..Po rapidu mi zbylo krom dílů a vzpomínek spousty fotek a videí které chci uchovat nejen na CD a prostřednictvím Youtube ale také po novém roce bych rád nechal udělat fotoknihu jako památku na moje krásné začátky které budu míst v paměti nadosmrti , a doufám že i vy a moje okolí si bude pamatovat tu růžovou škodovku o které se občas ještě mluví :) Goodbay Baby!





10.7.2016 téměř po 4 letech bez Rapida a 10 let po koupi prvního se začíná psát nový příběh.. byl zakoupen z nostalgie nový Rapid ! uvidíme co z něj bude.. nějaká plechovka s určitou barvou mi ještě ve sklepě zbyla :)

tunerlada/ "Pink" Rapid - komentáře:

22:09:53
25.02.2010
U-Geen
-> tunerlada: ja to mam jen na naboji + tehlici ze sade upnuty do sveraku a taky to vcelku de... toci se to diky otackam lesticiho kotouce. ale hotovo taky nemam.
22:05:42
25.02.2010
tunerlada
-> U-Geen: no právě to se snažim nějak vymislet 3 cirgula zatím odpadla,jak bude motor v autě tak to dám na špalky dám na auto kolo zařadim a to se bude leštit samo6..snad
22:00:14
25.02.2010
U-Geen
-> tunerlada: aha... no nevim, to je desna predstava... chce to upnout do neceho, v cem se to bude aspon volne tocit, vrtacku, kotouce a jedem
21:58:48
25.02.2010
tunerlada
-> saSaT: kujii 1 -> U-Geen: právě že jen rukama a jebe mě z toho už 3 10 dá se říct že od ledna jen tohle sem dělal a jak na tom je zub času tak nemůžu leštit vše až po paprsky ale jen tohle a límec,ale i tak to nestihnu do dubnovýho srazu takže počítám že vyjedu až tak v červnu sevším všudy
21:28:27
25.02.2010
U-Geen
-> tunerlada: hmm... cim to lestis?
21:27:28
25.02.2010
saSaT
kurňa ty kolaaaaaaa6 takový chcu na stovečku taky2
21:20:04
25.02.2010
tunerlada
tohle sem dělal 4 týdny líp mi to nejde10 achjo
zvětšit tunerlada/
16:59:04
25.02.2010
tunerlada
-> Ultim: a jéé tak já raději už mlčim3 -> aceboss: jaro se blížíí 1 jinak neměl bys zadní pružiny kyvkový?
18:13:40
24.02.2010
Ultim
-> tunerlada: Nedrazdi Vlastika s lakem,ten je uz na to alegricky...2
14:50:40
24.02.2010
aceboss
-> tunerlada: Není10 ,ale blíží se1
21:40:42
22.02.2010
tunerlada
-> aceboss: 1 a co už je lak?6
21:21:25
22.02.2010
aceboss
-> tunerlada: cccct2
20:09:08
22.02.2010
tunerlada
-> Marcius: no pokud budu mít matroš tak to půjde,mám už něco vymyšlenýho jen se musim podivat estli mám na to doma matroš4 -> J3STER: noo měli bysme,Vlastik soustruh jen tak nezapojí 1 108 joke
12:23:37
22.02.2010
J3STER
-> tunerlada: Mám doma apolla v černém komaxitu a potřebuju odbrousit barvu a vyleštit. Budeme se muset pokusit dát něco dohromady.4
upraveno 1x, naposled 22.02.2010 12:24:09
07:19:09
22.02.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: tak si sežeň trubku o stejným průměru jako je střed toho kola, pak na to navař tak 2 Lka do kterých navaříš šrouby jako štefty, na konec řemenicu, hodit to tak na dvě ložiska, ty upnout aspoň do dřeva (pro ně vydlabanýho), na cirkulárku hodíš taky řemenicu, nebo si to od tama vytáhneš, a je to...když tomu nebudeš dávat prdy, tak to bude držet myslím 4
21:51:54
21.02.2010
tunerlada
-> krtik: přípravek myslíš udělt nějakej stojan na to?to sem už chtěl ale zase nemám doma ani jeden pitomej náboj 3 8
17:45:51
21.02.2010
krtik
-> tunerlada: jo, tak ty dírky nevim... ale možná by bylo lepší nějaký ten přípravek na to leštění...? 8 a nebo to dělej rukama a bude z tebe kulturista 6
12:56:18
21.02.2010
tunerlada
-> DEKODOVAC: ahoj kolca sou ARC přesnější označení boužel nevím 10 koupil sem je tady od nás od jednoho důchodce co měl upravenou š120 a dával ji šrotovat (chtěl je dát na hliník) barva no toe takej zamotanej příběh3 měla to být červená ale chybou v lakovně kde mi ji dělaly a to že sem se nepodíval do plechovky tak po otevření doma tam byla růžová tak sem to zkusil a zalíbila se mi a šla na celý auto1 -> krtik: nooo však jedéém ven3 musim tam dat toho favorita co nejdřív abych moh leštít kola rukama to jde pomalu,dělám už 4 týden jedno kolo a přád to není ono sou tma malé dirky,asi je to výrobou a tím že ty kola byli pořád v provozu i v zimě10
12:45:08
21.02.2010
krtik
-> tunerlada: no ty si dóbrý - máš napsané: a jedéém a přitom budeš vyndávat motor 3 6 , tak se kurýruj ať můžeš dělat 6
11:05:35
21.02.2010
DEKODOVAC
Lada pocuj a preco si zvolil akurad ruzovu farbu zrovna
Extreme Tyres