Zdenek/SkodaSaab Zdenek/SkodaSaab

komentáře | popis | fotky | Zdenek z Lovo | 08.09.09 16:19 | 187x v oblíbených
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)



Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(



Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.



Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.



Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.



Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.



Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16

Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16



Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.



Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)



Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení

z palubky.



Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.



Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)



Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.



Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.



Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)



Časem opět něco připíši:-)







!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!



edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky





Zdenek/SkodaSaab - komentáře:

13:26:20
04.03.2008
Zazaa
-> Zdenek z Lovo: co myslis prosimte gumovym unibalem ? mam pocit ze si to pletes se silentblokem coz je neco naprosto jine :)



jinak ono z tech fotek moc videt neni, ale co vidim je ze sikme rameno je ulozene klasika v pricce (mozna posunute nahoru kvuli odklonu)

podelne se zda bejt taky puvodni a pokud si to misto uchyceni do skeletu neposunul dozadu tak aby osa kyvani byla kolma k podelne rovine auta tak to spojeni polonaprav je blbost a casem musi neco odejit
12:01:27
04.03.2008
Zdenek z Lovo
Vidím že tu jsou záporné ohlasy,to je dobře1To co máte namysli je pravda,ale u mého případu místo klasických unibalů tam mam ty popisovaný ložiska a převařený uchyty ramen pod převodovkou.Jinak po pár jízdách jsem vyndal originál gumový unibal a čuměl jsem co z nich zbylo8.Jinak zvednutý auto na heveru a při ježdění nejde srovnávat jelikož by při takovým rozdílu ramen by byl člověk dávno na boudě 1 Jinak chlapi,nedělal jsem to pro srandu králíkům ale pro to že to má nějaký účinek který vyžaduji.Kdyby to mělo negativní účinky tak už to tam není1
11:29:52
04.03.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: -> Zazaa: Naprostý souhlas. Stačí auto zvednout na hever o kolik se přiblíží podélné ramena k sobě. Pohyb kola do předu a dozadu se dá řešit unibalem nebo jiným uchycením podélného ramene a nebo jinou nápravou ve stylu RS a LR.
08:19:52
04.03.2008
Zazaa
-> Zdenek z Lovo: na to zabraneni rozjisdeni ramen je lepsi minimalne jine ulozeni podelneho ramene (uplne jinej silentblok nebo lozisko) protoze v nem se to hlavne rozjizdi

nebo nejlip nejakej svarenec obou ramen misto toho origo bastlu ...
08:14:00
04.03.2008
Zazaa
-> Zdenek z Lovo: U-geen ma pravdu ... ty ramena nemaji osu kyvani kolmo k podelne rovine a proto pohyb pri propruzeni neni jen nahoru a dolu ale i dovenku

pokud je dole sepnes natvrdo tak se ten pohyb ve smeru doven musi projevit deformaci nekde jinde (silentbloky na podelnem a pricnem rameni, spoj ramen ...)

jestli maji ty tlumice jen malej zdvih tak to ty silentbloky asi poberou , ale i tak to neni moc stastne reseni
07:58:30
04.03.2008
U-Geen
-> Zdenek z Lovo: no jenze ramena se "priblizujou" nebo "vzdalujou" mj, z principu tyhle napravy...
07:51:04
04.03.2008
Zdenek z Lovo
U-Geen 04.03.08 00:21:50 napsal:

no vzhledem ke koncepci vlecky a uhlu kyvani to povazuju za solidni kravinu, ale snad se k tomu vyjadri erudovanejsi...
Jo a podle čeho usuzuješ?Na uhel kývání to u mě nemá vliv.A jinak kdyby se ta tyč přivařila na tvrdo k ramenům tak prosím ale jsou tam čepy tak není problém.A za druhý jsem tu tyč použil pro učel zabránění rozjíždění ramen.
07:36:54
04.03.2008
Zdenek z Lovo
-> Tommyk.81: Jj,v pohodě4 Tedy zatím neupadla2
07:36:10
04.03.2008
Zdenek z Lovo
-> Petuli: Tlumič je chycen nad ním,jsou tam od AVO a nechal jsem je udělat kratší tak proto to takhle vyšlo1 U klasicky umístěných tlumičů by jsi to musel přichytit tu tyč na ramenech o kousek dál4
00:21:50
04.03.2008
U-Geen
no vzhledem ke koncepci vlecky a uhlu kyvani to povazuju za solidni kravinu, ale snad se k tomu vyjadri erudovanejsi...
19:54:56
03.03.2008
Tommyk
-> Zdenek z Lovo: myslel jsem na tah / tlak ... ale když říkáš že je to ok ... 4
19:54:47
03.03.2008
Petuli
Zdenek z Lovo----prosím tě a kde máš chycen tlumič?Ten drží přeci tam,kde ty máš chycen kul.čep s tyčí!!!
21:16:04
02.03.2008
Zdenek z Lovo
-> Tommyk.81: Ne nedostáva na prdel,není ani důvod1 Tyč není namáhaná na ohyb tak proto.Na tah a tlak je to v pohodě.
18:32:51
02.03.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: jasně to neva,stabik je pěkně vyřešenej
17:57:23
02.03.2008
Tommyk
-> Zdenek z Lovo: pěkně vyřešený, ale ten závit asi dostává na prdel... 1 4
16:43:09
02.03.2008
Zdenek z Lovo
Poznatky ke stabilizátoru:Dělal jsem to hlavně kvůli rozjíždění ramen při akceleraci,náhlou změnou směru atd.Samozřejmě motor co tam mam je mnohem těžší tak je to ještě více náchylnější na rozjíždění.Jinak pohyb ramen při průjezdu nerovnostmi je zachován jelikož tam jsou použity čepy řízení ze přední nápravy.Náklady jsou téměř zanedbatelný a výsledek je hlavně účelný.Jestli máte nějaký dotazy tak se klidně ptejte1
16:34:13
02.03.2008
Zdenek z Lovo
Stabilizátor
zvětšit Zdenek/SkodaSaab - obrázek od Zdenek z Lovo vložen 02.03.2008 16:34:13
16:33:38
02.03.2008
Zdenek z Lovo
Stabilizátor
zvětšit Zdenek/SkodaSaab - obrázek od Zdenek z Lovo vložen 02.03.2008 16:33:38
16:32:52
02.03.2008
Zdenek z Lovo
Stabilizátor
zvětšit Zdenek/SkodaSaab - obrázek od Zdenek z Lovo vložen 02.03.2008 16:32:52
16:28:02
02.03.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: No vidíš já už si těžko vybavuji jaký,už je to nějaký čas co jsem viděl nějakou 100vku 1
Extreme Tyres