skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
13:36:47
05.08.2008
05.08.2008
Majkl
-> michal.tuareg: -> Zdenek z Lovo: to jsem zvedavej, jaky bude poradi v TC
12:39:56
05.08.2008
05.08.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: jedem v sobotu,vyspím se cestou a večer zas dom.
11:14:55
05.08.2008
05.08.2008
Zdenek z Lovo
-> michal.tuareg: Bch tam ani nedojel nemam tam značky Snad to vyjde abych tam přijel ráno do Příbrami.Kdy ty jedeš?Pátek nebo sobota a budeš tam chrnět?
09:21:29
05.08.2008
05.08.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: auto si vem sebou na svatbu a mužeš ráno vyrazit,holt nebudeš tolik kalit .-)) Taky skoro nespím abych to složil.
22:15:33
04.08.2008
04.08.2008
Zdenek z Lovo
-> Bagrr (Zase spamujou:D): Jj,díky ozvu se mu.
15:41:24
04.08.2008
04.08.2008
Zdenek z Lovo
-> Majkl: Ale jo jezdim,akorád když tam dám vždycky trojku tak jde přes zuby i když mam vyšláplou spojku a při jízdě vydává pazvuky.Příbram jsem chtěl ale zapomněl jsem na to že mam jít v pátek na svatbu Takže nevím jestli stihnu alespoň v sobotu ráno vyjet.A Mimoň je jasnáHold teď budu muset přemýšlet a hledat nějakou převodovku která mi tam půjde a budu mít svatý klid
10:35:21
04.08.2008
04.08.2008
Majkl
-> Zdenek z Lovo: takze nez namontujes prevodovku tak nebudes jezdit? Ani pribram? Mimon?
13:42:08
03.08.2008
03.08.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Zdenek z Lovo: Zkus zdejšího člena s nickem TomHais, ten by měl mít nějaké použitelné špajzky...
09:37:10
03.08.2008
03.08.2008
havlik
-> Zdenek z Lovo: aha
21:42:22
02.08.2008
02.08.2008
Zdenek z Lovo
-> havlik: Od něho jsem jí měl brát ale došlo k nedorozumění,bude jí mít David.
16:27:20
02.08.2008
02.08.2008
havlik
-> Zdenek z Lovo: Víťa ze Sudet něco takového nabízel TUNERovi tak třeba jí eště má
09:43:48
02.08.2008
02.08.2008
Zdenek z Lovo
-> blue demon: Děkuji za pochvalu.Na masce se dělá i představa je ale ta lenora je hroznáJinak světla budou zřejmě v barvě jak jsou,uvídím až tam bude ta maska
09:42:15
02.08.2008
02.08.2008
Zdenek z Lovo
Jednoho krásného dne jsem odvezl autí na projížku do Mimoně na letiště abych otestoval a zjistil nedostatky co se týká jízdních vlastností.Jízdní vlastnosti ok ale doplatil jsem opět na převodovku.Po ujetí asi 2 km po letišti se mi vysral 3 kvalt Tím došla moje trpělivost a pídím se po něčem jiným protože co koliv bych dělal z origo převodovkou tak to nikam nesměřuje,kor když jsem si hrál z motorem a natlačilo mi to 1-1,1baru No musím říct že jsem se málem posral když jsem to zkoušel,myslel jsem že se mi rozpadne auto co to s ním dělaloTakže scháním převodovku T3,měl jsem jí už na dosah ale bohužel nedorozumění to nevyšlo Takže jestli víte kde bych měl šanci jí sehnat tak dejte vědět,prolezl jsem net a nic jsem nenašel
23:24:09
01.08.2008
01.08.2008
Zdenek z Lovo
-> michal.tuareg: Myslíš to video?Jestli jo tak je docela sranda koukat na sebe
11:08:49
01.08.2008
01.08.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: už to máš ???
09:01:14
23.07.2008
23.07.2008
blue demon
Ahoj, to autíčko je paráda. Nevím, jestli ten předek "rozrazí" ta nová maska, nebo jestli by to nechtělo změnit barvu ve světlech, ale každopádně to už je ladění detailů a to je radost. Gratuluju k úspěchům, luxuješ to pěkně
08:11:50
02.07.2008
02.07.2008
Zdenek z Lovo
-> Eidy: Já už jsem kdysi měl udělanou celou masku a ta byla žlutá a bylo to celkově na vyblití Takový moc přežlucený to bylo a nic výrazného na předku nebylo.Uvidíme,udělám z nerezu a pak se uvidí
00:10:59
02.07.2008
02.07.2008
Eidy
-> Zdenek z Lovo: Možná by nebylo od věci udělat jí žlutou jako auto. Možná by to bylo velmi nenásilný a předek by vypadal celistvě.
Asi bude nejlepší udělat jí zatím v nerezu a pak zkusit VT.
Asi bude nejlepší udělat jí zatím v nerezu a pak zkusit VT.
20:59:26
01.07.2008
01.07.2008
Zdenek z Lovo
-> Tomáš#K: Děkuji pane za pochvalu a jinak fotky už jsou připravený od vrchního fotografa Majkla akorád jsem se ještě nerozhoupal je tam dát.Co nejdříve to napravím
00:53:06
01.07.2008
01.07.2008
Tomáš#K
-> Zdenek z Lovo: Jsem většinou zastáncem série ale tvého rapida opravdu musím pochválit! Prostě paráda! Krásná práce. Přidej nějaké fotky - to auto by si je zasloužilo...A k tý masce: Taky bych zkusil asi ten nerez... :-)