-> Zdenek z Lovo: Tak proč se to stalo je jasný.
Masku? Čekam na nějaký ty rozměry přece...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
14:05:55
12.08.2008
12.08.2008
TUNER
14:01:37
12.08.2008
12.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: No pěkný co s nima pořád dělášA čím to je že se ulomili?Materialem nebo prostě nevydržela.A jak to prosim tě vypadá s tou maskou,jen se ptám
07:10:30
12.08.2008
12.08.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: www.vwbrouk.cz/Asp/main.a
sp převodovka na T2 obsah 2.0 to by mohlo stačit ne ?? mrkni na to.
06:53:19
12.08.2008
12.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Tak jsem koukal na diferák z mý poslední převodofky,a chybělo tam asi 4 nebo 5 zubů....
22:51:43
11.08.2008
11.08.2008
Zdenek z Lovo
-> pyroman: chropu je jak maliny Jednou diferák a po druhý synchron,ale nejhorší na tom je to že to udělá vždy kdy za to vemu.Hledám jiný řešení ohledně převodovky protože to nemá budoucnost ze seriovou
15:07:56
11.08.2008
11.08.2008
pyroman
-> Zdenek z Lovo: co máš s převodovkou?
14:51:25
11.08.2008
11.08.2008
Zdenek z Lovo
-> pyroman: Ale jo rád bych si je i zkusil,ale až vyřeším převodovku,nechci být pro smích když nedojedu ani do cíle
14:16:21
11.08.2008
11.08.2008
pyroman
-> Zdenek z Lovo: gratulace k prvnímu místu na bedně...auto máš vydařený..jinak plánuješ s ním jezdit i sprinty?
11:59:07
11.08.2008
11.08.2008
Zdenek z Lovo
-> Milda_Hujer: Jak už řekl Majkl tak na podvale.
11:58:32
11.08.2008
11.08.2008
Zdenek z Lovo
-> Majkl: Děkuju za gratulaci a ani jsme se nerozloučili,nějak byl frmol před odjezdem
21:42:45
09.08.2008
09.08.2008
Majkl
-> Milda_Hujer: na podvale
-> Zdenek z Lovo: gratulace k prvnimu mistu..
-> Zdenek z Lovo: gratulace k prvnimu mistu..
22:29:06
08.08.2008
08.08.2008
Milda_Hujer
Pěkný hele a to stim normálak jezdíš na srazy nebo to taháš na podvale
09:28:47
06.08.2008
06.08.2008
michal.tuareg
-> Majkl: taky tam spát nebudu, na neděli mám něco domluvené.
09:10:54
06.08.2008
06.08.2008
havlik
-> Majkl: právě že dlužim
08:50:10
06.08.2008
06.08.2008
Majkl
-> havlik: nedluzis mi ho stale?
-> michal.tuareg: uvidime :)) jinak ja kdyz pojedu tam spat urcite nebudu..
-> michal.tuareg: uvidime :)) jinak ja kdyz pojedu tam spat urcite nebudu..
06:18:41
06.08.2008
06.08.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: stan nemám a na rychlo kupovat se mi nechce.-> Majkl: pořadí bude stejné
02:21:04
06.08.2008
06.08.2008
Zdenek z Lovo
-> havlik: Za pár šupů koupíš
21:21:31
05.08.2008
05.08.2008
havlik
-> Zdenek z Lovo: majkl taky nemá stan
21:20:37
05.08.2008
05.08.2008
Zdenek z Lovo
-> michal.tuareg: Nemáš stan ba co?Že valíš večer dom
21:18:05
05.08.2008
05.08.2008
Zdenek z Lovo
-> Majkl: Buď podle očekávání nebo bude překvápeníčko Chtěl jsem udělat dvě větší změny ale přepadla mě lenora tak jsem přes měsíc udělal lautr hovno Snad to stihnu do Mimoně a zadaří se Lubošovi mi to udělat.A co ty kdy jedeš a budeš tam stanovat?