skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
00:27:51
29.09.2008
29.09.2008
U-Geen
maska gut :-)
00:13:36
29.09.2008
29.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Coveče, když jsem viděl masku s otevřenou kapotou, tak jsem si řekl, že to je hrůza, ale se zavřenou to celkem jde a věřím že na živo je to opět lepší jako celé auto. Každopádně velká gratulace za 1. místo a TOP 10.
00:10:16
29.09.2008
29.09.2008
Zdenek z Lovo
-> Kapřík faster: Děkuji pane
20:49:32
27.09.2008
27.09.2008
Kapřík
-> Zdenek z Lovo: ahoj, dneska jsme byl omrknout tvoje auto v Brně na BVV a musím říct, paráda!!! Krásné zpracování.. Gratuluju
16:01:47
02.09.2008
02.09.2008
Majkl
22:02:58
30.08.2008
30.08.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: čus mám pro tebe tu masku od tunera,tak se pak ozvi jak to uděláme
20:12:21
26.08.2008
26.08.2008
Zdenek z Lovo
-> Majkl: Nemyslel jsem to špatně,ale ze srandy Třeba by tě porodce vychválil tvoje auto že ho máš vymazlený atd když by jsi byl na prvním místě.A jinak pojeď v pátek na do Brna ať ukončíme sezonu nějak vesele.
16:26:45
26.08.2008
26.08.2008
Majkl
Zdenek z Lovo 26.08.08 10:31:26 napsal:
-> michal.tuareg: To je jináNo tak to by maikl měl i první místo v Týnci když nepojedemty hajzliku jeden :)) jako bych automaticky musel byt za vama
-> michal.tuareg: To je jináNo tak to by maikl měl i první místo v Týnci když nepojedemty hajzliku jeden :)) jako bych automaticky musel byt za vama
10:57:07
26.08.2008
26.08.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: no to jo ještě uvidíme jak se to celé vyvrbí a také co počasí.
10:31:26
26.08.2008
26.08.2008
Zdenek z Lovo
-> michal.tuareg: To je jináNo tak to by maikl měl i první místo v Týnci když nepojedem
09:44:53
26.08.2008
26.08.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: néééé, jako že budu dělat na autě místo toho abych jel do Týnce,Finále jedu !!!!!!!
09:15:00
26.08.2008
26.08.2008
Zdenek z Lovo
-> michal.tuareg: Jestli jsem to dobře pochopil,tak uvažuješ že nepojedeš na finále a raději budeš pracovat?To snad ne
06:17:27
26.08.2008
26.08.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: škrcení bylo ze srandy jinak o Týnci uvažuji také ale když Zdenda nejede tak to budou prdlajs nervy finále mám také jasné takže tak trochu škoda času,možná budu radši pracovat.-> Majkl: kalba bude, za ty nervy a bude potřeba vyresetovat mozek po tom všem
23:30:21
25.08.2008
25.08.2008
Majkl
-> Zdenek z Lovo: tak kalbicku si asi necham ujit, nebot bych jel asi jen na sobotu...
22:04:31
25.08.2008
25.08.2008
Zdenek z Lovo
-> Majkl: Jsem moc rád že na finále pojedeš i Michal a možná i David.Nejvíce se těším na to že zachlastáme a pak mě celý den bude bolet hlavaA na příští rok zkusím jinou dimenzi
22:01:43
25.08.2008
25.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Jsi chytil druhý dech,ne?
21:55:02
25.08.2008
25.08.2008
Zdenek z Lovo
-> Majkl: Ale to můžeš porazit Michala,záleží na porodci.Víš jak to je dokuď nebudeš mít hasičák stříbrný a kabeli nebudeš mít jak v cirkuse tak prosim Dělám si srandu ale vzpoměl jsem si na to co ti řekl a nemohl jsem jinak,sry
20:09:14
25.08.2008
25.08.2008
TUNER
-> Majkl: Počkej,ale ještě tam budu já a mě neporazíš......
15:30:46
25.08.2008
25.08.2008
Majkl
-> Zdenek z Lovo: jj presne tak, Petuli rikal ze uz nejede, takze to je v klidu :) pockej pockej, Michala muzu taky porazit ne? :D
15:12:55
25.08.2008
25.08.2008
Zdenek z Lovo
-> Majkl: No pro Michala je první místo rezerve a pro tebe 2 nebo 3 místo Záleží jestli pojede Brko.Jako mohl bych taky na Týnec ale radeji nechám Michala ať má radost z 1 místa,málem mě už uškrtil v Mimoňi Jinak co jsem koukal na výsledky tak jediný kdo by tě předběhl je ten z Rapidem 135RiC a ten tam nepojede jelikož je někde od Moravy,jestli se nepletu.