skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
10:15:42
30.01.2009
30.01.2009
TUNER
-> Tuner#2: Tak já se u tebe stavim skouknu to.. ;-)
10:11:44
30.01.2009
30.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Tak už Tě to vyšlo! Nový Autosport a tuning je na stáncích.
Konečně vidím pořádné fotky s maskou a zavřenou kapotou - vypadá to dobře. Prckovi to za volantem taky sluší no a večer si přečtu co tam k tomu napsali za bludy
P.S. Na konci to focení u moře s tou kozatou - to budeš doma těžko vysvětlovat...
P.S.2: Tenhle plátek nekupuju, ale v tomhle čísle je ještě i LRa, takže to stojí za to.
Konečně vidím pořádné fotky s maskou a zavřenou kapotou - vypadá to dobře. Prckovi to za volantem taky sluší no a večer si přečtu co tam k tomu napsali za bludy
P.S. Na konci to focení u moře s tou kozatou - to budeš doma těžko vysvětlovat...
P.S.2: Tenhle plátek nekupuju, ale v tomhle čísle je ještě i LRa, takže to stojí za to.
10:30:11
18.01.2009
18.01.2009
David V6
-> Zdenek z Lovo: no uvidíme necháme se překvapit
10:49:08
17.01.2009
17.01.2009
Zdenek z Lovo
David V6 16.01.09 18:29:33 napsal: → Zdenek z Lovo: tak už aby vyšel ještě jsem tvoje auto nikdy neviděl tak si to i pročtuVoe No jsem zvědav co z toho složej jelikož mě vůbec nebaví psát nějaký román a ještě jsem tam zapomněl napsat plno věcí.Hold lenost je krutá.
18:29:33
16.01.2009
16.01.2009
David V6
-> Zdenek z Lovo: tak už aby vyšel ještě jsem tvoje auto nikdy neviděl tak si to i pročtu
22:59:58
15.01.2009
15.01.2009
Zdenek z Lovo
honzula 14.01.09 17:54:24 napsal:
máš moc pěkného rapida.chtěl sem se zeptat na ty tvoje bixenony ze
superba musel si delat díru do kufru nebo ne a jestli by si mohl napsat na
kolik tě vyšli jestly to není tajné.dík
Ahoj,nemusíš dělat díru do kufru ale akorád do toho plastovýho hrnce.Ale zase na druhou stranu když to budeš dávat na konec original paraboly tak možná jo.Já ty konce paraboly mam pryč tak se mi to tam vešlo.Ty moduly jsou asi 20-25 cm dlouhý.Jinak jsem za ně dával asi 3500 Kč za komplet i se starterama přes Annonci.
máš moc pěkného rapida.chtěl sem se zeptat na ty tvoje bixenony ze
superba musel si delat díru do kufru nebo ne a jestli by si mohl napsat na
kolik tě vyšli jestly to není tajné.dík
Ahoj,nemusíš dělat díru do kufru ale akorád do toho plastovýho hrnce.Ale zase na druhou stranu když to budeš dávat na konec original paraboly tak možná jo.Já ty konce paraboly mam pryč tak se mi to tam vešlo.Ty moduly jsou asi 20-25 cm dlouhý.Jinak jsem za ně dával asi 3500 Kč za komplet i se starterama přes Annonci.
22:56:04
15.01.2009
15.01.2009
Zdenek z Lovo
David V6 14.01.09 15:04:25 napsal:
→ Zdenek z Lovo: asi seš málo výraznejAsi měli dylema koho dát na titulní stranu tak mě šoupli teď na unor Byl na tytulní straně ten černý rapid
→ Zdenek z Lovo: asi seš málo výraznejAsi měli dylema koho dát na titulní stranu tak mě šoupli teď na unor Byl na tytulní straně ten černý rapid
17:54:24
14.01.2009
14.01.2009
honzula
máš moc pěkného rapida.chtěl sem se zeptat na ty tvoje bixenony ze superba musel si delat díru do kufru nebo ne a jestli by si mohl napsat na kolik tě vyšli jestly to není tajné.dík
15:04:25
14.01.2009
14.01.2009
David V6
-> Zdenek z Lovo: asi seš málo výraznej
21:45:23
12.01.2009
12.01.2009
Zdenek z Lovo
-> David V6: Ano mam být.Ale už jsem měl být ve specialu prosincovym a nějak na mě asi zapomněli
18:52:11
12.01.2009
12.01.2009
David V6
-> Zdenek z Lovo: ty budeš v příštím auto tuningu?
22:32:49
10.01.2009
10.01.2009
Zdenek z Lovo
TUNER 09.01.09 14:19:19 napsal:
→ Zdenek z Lovo: …na podvalu?? Právě že na silnici Už bylo dost cukrování na podvalu
→ Zdenek z Lovo: …na podvalu?? Právě že na silnici Už bylo dost cukrování na podvalu
14:19:19
09.01.2009
09.01.2009
TUNER
-> Zdenek z Lovo: ....na podvalu??
22:55:32
08.01.2009
08.01.2009
Zdenek z Lovo
-> michal.tuareg: Tak já už taky nepočítám s žádnou sezonou.Jednou a stačilo.Vychytám ještě pár much a chci letos trochu pojezdit
07:46:15
06.01.2009
06.01.2009
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: čauves Zdendo,hele od Brna sem na to nesáhl , stojí to v garaži pod dekama a nijak mě to netankuje.Uvidíme jak se to bude vyvíjet dál ale zatím je klid ( dlouho asi bude a se sezonou 09 nijak nepočítám )
14:00:53
19.12.2008
19.12.2008
Zdenek z Lovo
michal.tuareg 11.11.08 10:41:23 napsal: → Zdenek z Lovo: čauves kámo, tak co děláš na autě nebo je pod dekou jako to moje ???Ahoj příteli,do posuď stál rapid na dílně a je na něm vrstva prachu(hold ta lenost).A teď po sezoně přezouvání rozebírám motor a vyměnuji hydrošteli a těnění pod hlavou a konečně ho doladit.No a pak mě čeká převodovka a přední náprava:-(Zase práce až nad hlavu.A co ty?Jak jsou velký škody po chytnutí elektriky?
12:00:08
14.11.2008
14.11.2008
Majkl
-> Tuner#2: fakt nevim, nectu to :) ale stejne na aute neni nic novyho tak neni treba to davat do casopisu :)
09:27:39
14.11.2008
14.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Já bych to do tohodle plátku nedal nikdy, když už někam, tak to TM a tam jsi už byl. Ale je to můj názor, svůj si můžeš udělat sám třeba v trafice.
08:35:53
14.11.2008
14.11.2008
Majkl
-> Tuner#2: nojo, skoda no... jako fakt nevim, tyhle casopisi nectu, takze ani neznam jejich uroven :) takze fakt myslis ze sem radeji ne? nepotrebuju to mit za kazdou cenu v casopise..