-> Majkl: Tak speciál to asi nebude: www.tuningcup.cz/novinky/
.../prave-vychazi-a-t-skod
a-special-iii
a do normálního čísla bych to snad raději ani nedával, tenhle plátek má hroznou úroveň...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
13:57:50
13.11.2008
13.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
12:19:26
12.11.2008
12.11.2008
Majkl
me to je jedno jestli to nekdo bude vedet :) nechtel sem to rikat protoze nevime s redaktorem jestli to stihneme do uzaverky nafotit.. JInak to teda ma byt Skoda Special Auto Sprot a Tuning, pokud to nevyjde sem, tak do standardniho cisla..
11:26:59
12.11.2008
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: NJ, ale bylo to tak, že ráno sednu k PC, virt, dvě zprávy, přečtu první od Majkla kde bude a pak hned od Tebe a bezmyšlenkovitě při řešení pracovního procesu jsem Tě odepsal, až pak za půl hodiny jsem tady zjistil, že to asi Majkl nechce veřeně šířit. No stane se, nemám teď moc čas nad něčím přemýšlet.
11:03:02
12.11.2008
12.11.2008
havlik
-> Tuner#2 12.11.08 10:59:55: jinak to vyznělo tak že seš větší slepičí prdelka ty než já:) já to nikomu neřekl
11:02:21
12.11.2008
12.11.2008
havlik
-> Tuner#2:
10:59:55
12.11.2008
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: EE jen Tobě, ale to stačí JOKE
10:53:26
12.11.2008
12.11.2008
havlik
-> Tuner#2: no jestli si to někomu eště posílal tak ano:)
10:49:32
12.11.2008
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Jééé než jsem se sem podíval, tak mě psal havlík SZ a co myslíš. Prozradil jsem mu to, takže už teď to ví půlka virtu
09:50:32
12.11.2008
12.11.2008
Majkl
-> Tuner#2: mas sz
08:39:52
12.11.2008
12.11.2008
michal.tuareg
-> Majkl: no jo , už od Brna spinká v garaži pod několika vrstvami prostěradel a přikrývek.nějak na to nemám čas,od října mám jinej job a sem furt u těch ksichtů německejch.takže příští rok jen na čumendu po srazech :-)
21:57:36
11.11.2008
11.11.2008
Pavel P..
-> Borin: a nebo pro Bravo či jak se to jmenuje, ten plátek pro puberťáky.... Majkl bude rázem idolem všech puberťaček
21:53:34
11.11.2008
11.11.2008
Borin - Král tuzerů
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Typnul bych to na Blesk nebo ABC
20:50:26
11.11.2008
11.11.2008
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tuner#2: a co rudé právo, tam ještě nebyl
11:01:50
11.11.2008
11.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: V jakém to zas budeš plátku? V TM jsi už byl a ostatní mě přijde už dost hrůza.
10:59:33
11.11.2008
11.11.2008
Majkl
-> michal.tuareg: mas ho pod dekou? ja videl auto predevcirem po dvou mesicich poprve :) ale tenhle tyden probehne jeste foceni pro casopis a pak ho zazimuju :)
10:41:23
11.11.2008
11.11.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: čauves kámo, tak co děláš na autě nebo je pod dekou jako to moje ???
17:08:00
28.10.2008
28.10.2008
Zdenek z Lovo
-> jerzy: Jo a hlavně musíš použít kvalitní folie,ty sračky z mototechny se vyšisují a hlavneě se poškrábou už při mití okna zevnitř.Já použil folii od fi 3M typ Panter a max spokojenost a co se táká poškrábání v pohodě.
17:06:12
28.10.2008
28.10.2008
Zdenek z Lovo
-> jerzy: Venku kvůli tomu že se mi to dělalo mnohem lépe a výsledek je kvalitnější.Ale jsou borci co to dělají na autě a je to taky kvalitně udělaný,v tom případě si to budeš muset připlatit
08:52:08
27.10.2008
27.10.2008
jerzy
-> Zdenek z Lovo: jasne, no na homologaci už kašlu... a tys ty okna měl venku nebo se to dělalo v autě?