skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
08:41:36
25.08.2008
25.08.2008
Majkl
-> Zdenek z Lovo: tak sem koukal na vysledky TC a finale uz mam jisty i bez Tynce tak se tam uvidime
21:40:16
24.08.2008
24.08.2008
Zdenek z Lovo
-> michal.tuareg: Není zač Rád pomůžu fajnovým lidem jako jsi ty Hlavně že se zadařilo a dojeli jste v pohodě.
18:24:13
24.08.2008
24.08.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: ještě jednou díky za ochotu,hadice sme propojily a dojeli v pohodě.
15:38:50
13.08.2008
13.08.2008
Zdenek z Lovo
-> mb136gl: Díky,jinak dodám čirý kryty jsou od firmy Ellri
13:40:42
13.08.2008
13.08.2008
mb136gl
-> Zdenek z Lovo:
SKODA-SS 12.08.08 15:42:56 napsal:
skade mas tie predne svetla????a smerovky?
preložím: odkiaľ máš tie predné svetlá????a smerovky?
-> SKODA-SS: to sú upravené originály so zafarbenou parabolou a čírim krytom
SKODA-SS 12.08.08 15:42:56 napsal:
skade mas tie predne svetla????a smerovky?
preložím: odkiaľ máš tie predné svetlá????a smerovky?
-> SKODA-SS: to sú upravené originály so zafarbenou parabolou a čírim krytom
12:15:07
13.08.2008
13.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Ok,díky pane.Až budu posílat tak dám vědět.Nemohu se dočkat až to budu mít doma
06:49:39
13.08.2008
13.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: klíďo
19:28:48
12.08.2008
12.08.2008
M@rtin
-> pyroman: Kdyby jsi nekecal, všecho víme, nemusíš nám nic tajit
17:59:31
12.08.2008
12.08.2008
pyroman
-> M@rtin: to není pravda.... zájem byl jen cestou tam a z5...ale jakmile se jezdilo, tak sem koukal na auta
-> Zdenek z Lovo: předpokládal bych, že se spíš ptá odkud je máš
-> Zdenek z Lovo: předpokládal bych, že se spíš ptá odkud je máš
16:49:35
12.08.2008
12.08.2008
Zdenek z Lovo
-> SKODA-SS: Nějak jsem nerozluštil na co se ptáš Z čeho nebo jak jsem udělal přední světla se ptáš?
15:42:56
12.08.2008
12.08.2008
SKODA-SS
skade mas tie predne svetla????a smerovky?
15:20:18
12.08.2008
12.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Ježiš já jsem brzdaTen venkovní rozměr neřeš to si už udělám karbinou,tak můžu ti poslat ten nerez?
14:38:00
12.08.2008
12.08.2008
M@rtin
-> pyroman: No ty přeci neuvidíš, dyk tebe zajímalo na sprintech něco jinýho *JOKE*
14:10:18
12.08.2008
12.08.2008
pyroman
-> Zdenek z Lovo: tak to je na houby...ale přeju ať se ti podaří problém s převodovkou brzy vyřešit a doufám, že tě pak i na nějakých sprintech uvidím
14:05:55
12.08.2008
12.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Tak proč se to stalo je jasný.
Masku? Čekam na nějaký ty rozměry přece...
Masku? Čekam na nějaký ty rozměry přece...
14:01:37
12.08.2008
12.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: No pěkný co s nima pořád dělášA čím to je že se ulomili?Materialem nebo prostě nevydržela.A jak to prosim tě vypadá s tou maskou,jen se ptám
07:10:30
12.08.2008
12.08.2008
michal.tuareg
-> Zdenek z Lovo: www.vwbrouk.cz/Asp/main.a
sp převodovka na T2 obsah 2.0 to by mohlo stačit ne ?? mrkni na to.
06:53:19
12.08.2008
12.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Tak jsem koukal na diferák z mý poslední převodofky,a chybělo tam asi 4 nebo 5 zubů....
22:51:43
11.08.2008
11.08.2008
Zdenek z Lovo
-> pyroman: chropu je jak maliny Jednou diferák a po druhý synchron,ale nejhorší na tom je to že to udělá vždy kdy za to vemu.Hledám jiný řešení ohledně převodovky protože to nemá budoucnost ze seriovou
15:07:56
11.08.2008
11.08.2008
pyroman
-> Zdenek z Lovo: co máš s převodovkou?