skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
12:27:13
09.06.2008
09.06.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Právě, že kvůli snížení ne, kvůli šířce.Kdyby jsi si někdy vzpoměl zkusil by jsi se prosím zeptat známé jaké tepelné zpracování se provádělo?
10:49:45
09.06.2008
09.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: A nebo upravit most aby se tam stabík vešel. Tak to mám já a nic nemlátí.
10:16:19
09.06.2008
09.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Bedřich: Kvůli snížení ti to tam nepůjde?Jinak jsem se i dočetl možná tady na foru že jde udělat i jiný uchycení stabilizátoru kvůli tomu snížení.
09:40:37
09.06.2008
09.06.2008
Zdenek z Lovo
Stalo se to tak že když jsem couval tak jsem slyšel nějaký pazvuky tak jsem couval dále a zjišťoval co to je a najednou rána a nejelo to ani do předu ani do zádu Podle toho kde je díra tak se urvalo něco na rozvodovce jelikož po zařazení jakýkoliv rychlosti převodovka točí ale nepřenáší se na kola takže auto nejede.Něco z ní vylítlo a ani jsem nenašel co to bylo.Ty dva šrouby co vypadli tam chyběli. Jinak přehození převodovky není až takový problém ale teď nemam žádnou k dispozici a tady u nás v okolí o nějaký alespoň slušný nevím.A ten Tuning Cup by reálně ještě šel,chtěl jsem jet do Milovic co byli tenhle víkend a pak Panenský Týnec a Příbram který jsou ode mě relativně blízko,musím být minimálně na 3 srazech abych mohl pak do finále ale další srazi jsou ode mě daleko tak nevím.Pokusím se sehnat nějakou abych jel na Týnec a pak se rozhodnu co s tím Tuning Cupem
20:03:35
08.06.2008
08.06.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Děkuju za dopověď.Seriový tvar silnějšího stabilizátoru koupený mám.Ale použitelný pro mne nebude...
23:20:00
07.06.2008
07.06.2008
Eidy
-> Zdenek z Lovo: Auauau. Copak? To nevypadá prasklý od výkonu, spíš nějaká náhoda/nehoda.
21:39:27
07.06.2008
07.06.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: zamaž to tmelem a jeď na tuning cup na ty přejezdy ti to stačí nebo přehoď převodovku rychle když si mákneš tak za odpoledne nemáš co dělat
18:30:47
07.06.2008
07.06.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Ajjjj,to jsi někde jezdil?
Jinak neni problém převodovku prohodit ne? Já mam 3 kousky a ty postupně točim....Vždycky jedna jezdí a 2 jsou nachystaný v záloze :-D
Tak to prohoď a šup na tuning cup...určo by jsi tam zabodoval...
Jinak neni problém převodovku prohodit ne? Já mam 3 kousky a ty postupně točim....Vždycky jedna jezdí a 2 jsou nachystaný v záloze :-D
Tak to prohoď a šup na tuning cup...určo by jsi tam zabodoval...
10:07:38
07.06.2008
07.06.2008
Zdenek z Lovo
Jinak jestli by někdo měl na prodej náhradní NOVÉ díly do převodovky 5q 3,9převod šup sem
10:06:18
07.06.2008
07.06.2008
Zdenek z Lovo
Tím pádem se změnili plány a letos nebudu usilovat o Tuning Cup a budu se pokoušet příští rok.Jinak to co se stalo není tím že by nevydržela ale tím že při koupi a následným vyplachování oleje vypadli 2 hlavy šroubů a i přesto jsem to tam dal protože jsem nevěděl jestli vůbec bude auto fungovat.Akorád to přišlo v nevhodnou dobu
09:59:52
07.06.2008
07.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Bedřich: Dělal jsem si ho sám a pak to odvezl známí na zakalení.Ani nevím kam to vezl jelikož jsem se na to neptal.Jinak máš lepší když si ho koupíš už hotový.Já ho musel dělat kvůli nápravnici,jelikož při snížení předku se opíral tak jsem ho musel udělat tak aby se mi neopíral.Jinak voda to bylo peklo
10:57:50
06.06.2008
06.06.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Zajímavé a pěkně udělané auto.Ale mám dotaz (třeba je zodpovězený proto se předem omlouvám)
Přední stabilizátor jsi si vyráběl sám?Když ano jaký byl postup.Je mi jasné naohýbání kulatiny, ale další tepelné zpracování?
A musím říct, že dedení vody k motoru je taky zajímavě řešené.
Přední stabilizátor jsi si vyráběl sám?Když ano jaký byl postup.Je mi jasné naohýbání kulatiny, ale další tepelné zpracování?
A musím říct, že dedení vody k motoru je taky zajímavě řešené.
20:45:22
03.06.2008
03.06.2008
exwrcteam
libej se mi moc ty brzdy kor na predku:)
10:44:30
03.06.2008
03.06.2008
Zdenek z Lovo
Děkuji pánové za pochvalu,jsem rád že mé 5 leté snažení nebylo na dračku.Teď už jen zbývá ukázat co se ukrývá za sílu v Soobim motůrku.Snad se mi zadaří na srazu Panenský Týnec.Ještě jednou děkuji
23:14:35
02.06.2008
02.06.2008
MATTESS
-> Zdenek z Lovo: přesně tak, už jen ten lak tady vypadá divně a ve skutečnosti krásná metla. zpracování hooodně dobrý
23:12:36
02.06.2008
02.06.2008
Santy
Auto jsem viděl naživo v Doksech a musím uznat,že je to fakt neskutečná paráda.Na fotkách je to docela hezký,ale když to potom člověk vidí vedle sebe,tak neví kam dřív koukat.Všechno do detailů dodělané..opravdu veliká poklona,je to pecka..RESPECT
23:01:26
02.06.2008
02.06.2008
havlik
-> Zdenek z Lovo: Tak tak souhlas s tím co už bylo řečeno na živo je to naprostá bombice dotažený detaily prostě paráda.
22:59:05
02.06.2008
02.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Taktéž musím konstatovat, že tady ty fotky Tě silně kazí reputaci. Nečekal jsem žádný zázrak, ale naživo mě to vyrazilo dech. Konečně zas auto s jiným motorem a výborným zpracováním detailů.
22:56:32
02.06.2008
02.06.2008
Eidy
auto jsem zahlídnul těsně před odjezdem takže prohlídka byla velmi rychlá. Přesto musím konstatovat, že zpracování je do bezvědomí.