
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
MOTOR :
original 742.136, ( piesty 135kove :( )
komplet generalka
vacka 265/265 6.6mm,
komplet upravena hlava FAVO , KP 10.3:1
upravene sanie 26mm
karburator S105 - dif 22/25mm, nutene otvaranie druhej komory, pretryskovany
vyfuk 4-2-1 , stredny , koncovy priechodny tlmic + racing tlmic
teraz odmerany motor fabia - 93 PS /140 Nm
MOTOR cislo 2:
Fabia 1.4 (75,5x78) - KP 8:1
vacka 265/265 na velkom ulozeni
piesty Fabia frezovane, upravene ojnice,capy
hlava Fabia - upravne vsetko
odlahceny zotrvak, lamela S120 , pritlacny tanier Fel 1.6
olejova vana s vymenikom tepla
vyfukove potrubie Fabia + custom priruba T2/T3
turboduchadlo IHI vl7, vodou chladene
vyfukova cast s tlmicom a Lambda sondou
sacie potrubie R5 GTT prevarene na hlavu
karburator Solex 32 DIS, regulator tlaku paliva, el. pumpa GTT
intercooler Galloper 2.5 TDi - celohlinnikovy
zapalovanie IMF, TCI 6.1 - zatial bez
odmeraný výkon
122 PS (5200-5500rpm)
231 Nm (2635rpm)
200 Nm k dispozícii medzi 2000-4000 rpm
PODVOZOK :
tvrdsie tlmice, tvrdsie nizsie struny, tvrde ulozenie
nove drziaky predneho stabilizatora, tvrde ulozenie origo stabilizatora
predna naprava po GN (generalne natretie) alkytonom :)) , 4p po GO
zadna po GO, vystuzena, tlmice KYB
PREVODOVKA :
pretesnena 5 rychlostna sucha, synchro OK
INTERIER :
volant, paka, upravene budiky, predne sedacky Honda Civic, uz aj 4 bod. pas na racing ucely
VIDEJKA ZO SPRINTOV
NEW !!! .....jedno zabudnute video z leta 2007....
original 742.136, ( piesty 135kove :( )
komplet generalka
vacka 265/265 6.6mm,
komplet upravena hlava FAVO , KP 10.3:1
upravene sanie 26mm
karburator S105 - dif 22/25mm, nutene otvaranie druhej komory, pretryskovany
vyfuk 4-2-1 , stredny , koncovy priechodny tlmic + racing tlmic
teraz odmerany motor fabia - 93 PS /140 Nm
MOTOR cislo 2:
Fabia 1.4 (75,5x78) - KP 8:1
vacka 265/265 na velkom ulozeni
piesty Fabia frezovane, upravene ojnice,capy
hlava Fabia - upravne vsetko
odlahceny zotrvak, lamela S120 , pritlacny tanier Fel 1.6
olejova vana s vymenikom tepla
vyfukove potrubie Fabia + custom priruba T2/T3
turboduchadlo IHI vl7, vodou chladene
vyfukova cast s tlmicom a Lambda sondou
sacie potrubie R5 GTT prevarene na hlavu
karburator Solex 32 DIS, regulator tlaku paliva, el. pumpa GTT
intercooler Galloper 2.5 TDi - celohlinnikovy
zapalovanie IMF, TCI 6.1 - zatial bez
odmeraný výkon
122 PS (5200-5500rpm)
231 Nm (2635rpm)
200 Nm k dispozícii medzi 2000-4000 rpm
PODVOZOK :
tvrdsie tlmice, tvrdsie nizsie struny, tvrde ulozenie
nove drziaky predneho stabilizatora, tvrde ulozenie origo stabilizatora
predna naprava po GN (generalne natretie) alkytonom :)) , 4p po GO
zadna po GO, vystuzena, tlmice KYB
PREVODOVKA :
pretesnena 5 rychlostna sucha, synchro OK
INTERIER :
volant, paka, upravene budiky, predne sedacky Honda Civic, uz aj 4 bod. pas na racing ucely
VIDEJKA ZO SPRINTOV
NEW !!! .....jedno zabudnute video z leta 2007....
Gemini / RapiT 136 - komentáře:
celé toje jeden hnusný bastel

pistaa: mno vidis tak potom uz len ta turbina ako som pisal 

-> DuriQ: nenaklapaju sa lopatky ale vedenie plynu na ne.. a co sa tyka este mensieho KP to je zla volba.. potom to je hodnemrzute na rozbeh a nevezme sa to.. takze zasa turbo ;)
Gemini: alebo znizit este KP aspon tak na 7:1 a dostanes sa na tu istu hodnotu ako pises, bez vymeny turba, a tie variabilne lopatky by pomohli tiez, ale neviem ci robia turbiny s vario lopatkami :)
presne tak, vacsie turbo....z nejakeho dvojlitra minimalne.........motor zvlada tych 230Nm, staci ich presunut do vyssich otacok, potom sa da ocakavat az 150-160 PS (a som skoro na parametroch novej Fabia RS)
pistaa: napr. turbinou s variabilnym naklapanim lopatiek :)
-> Vrba: ako? zmenou turbiny
velice slusnej krouták,ale jak ho dostat i do vyssich otáček.Mohlo by hodně získat na výkonu.
dyť to má krouťák jak nafťák, ehm, teda větší než ten můj. Slušný hodnoty.
Gemini: chalan jaky sex ten krutak
vykon je tak ako sme odhadovali spolu na zraze :)) ale ten krutak som fakt necakal : )) som ocakaval 160-170 ale ne 230 


-> Gemini: Koukám, moc pěkný hodnoty
Zkoušel jsi i experimentovat a vyššími tlaky?

-> jarda.u1: Už jsem taky četl, ale mě by zajímal graf a ne jen strohá čísla.
-> Tuner#2: 122 PS / 5200 rpm
231 Nm/2600 rpm
231 Nm/2600 rpm
-> pistaa: A výsledek?
-> pistaa: Aj som si myslel

-> dominique: brzdil
-> Gemini: Tááák, dnes som videl Rapita v jednej firme zaoberajúcej sa športovými úpravami motorov v Bratislave-Vrakuni.Volačo chystáš?
chcelo by to dake video jazdy noveho motora :)
videl som ju v trencine pri SAD
mno novy motor ide fakt pekne (krasne), krasny krutak, na takuto kasnu le parada
pochvala za 10b :)
