skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím všechny.
Auto bylo zakoupeno ve zbídačeném stavu, ale s dobrým motorem, o který jsem bohužel přišel.. :-(( Brácha si ho vzal do svého Rapida, neboť ten jeho kleknul.. Byla to 742.135 origo Rapid, přestože je v techničáku zapsaný 781.135.... :). Vlastně kvůli motoru to bylo kupované..
Po asi 3 měsíčním stání tohoto vraku na chatě jsem se rozhodnul to dát do kupy..
Po intenzivni 6 mesicni praci jsem dal auto s brachou a spol. dohromady.. Auto jezdi, troubi, blika, brzdi a hraje, ale jeste to neni porad ono.
Je na nem stale co vylepsovat, samozrejme v ramci mych moznosti. Jelikoz jsem se ted odstehoval do Prahy, mam to ponekud komplikovanejsi..
Ale pres to se budu snazit dat auto do te podoby, do jake bych to rad nekdy dostal.
Opravy a úpravy
Karoserie
- výměna práhů
- výměna předních blatníků a dalších sežraných věcí
- výměna zadních lemů + nadkolí
- oprava podlahy a dalších prorezlých míst
- oprava kufru
- oprava utržených držáků stabilizátorů
- výměna brzdových hadic a trubiček (by mě zajímalo, kterej vůl je vyrábí všechny byly zbytečně dlouhé)
- vyztužení zadních ramen
- výměna držáků (kapsy) podelných ramen
- navaření držáků nových zrcátek BMW M3
- výroba vzpěr přední i zadní nápravy
- nový lak - po všech rozepřích a tahanicích je to přece jen oranžová RAL 2004 (Díky Rosťo)
- nalepené, vykitované a vybroušené práhy KS Motorsport - na jejich varovnani a uchyceni k druhovyrobym prahum spotrebovano 1,5 kg kitu
- černé folie 3M a Bruxafol na sklech s homologací
- zrcátka imitace BMW M3 v chromu
- elektrické stahovvání oken - Alfa 33 - jeste musim doresit jejich ovladani tak, aby se furt nevalelo na zemi.
Motor a podvozek
- motor Favo 135 (zatím) + nový SEDR 135 natryskovaný na 136
- klasicky papirovy filtr - bavlneny se vali nekde v garazi - z duvodu noveho karburatoru jsem zvolil origo reseni
- bezkontaktní zapalování Favorit
- kratší přitvrzené pružiny na predku od Sakyho
- tlumiče Kayaba - předek (co bude na zadek?? Tot otazka.)
- snížená a slícovaná hlava z Fabie, upravené leštěné ventily - tady patri velky dik TUNEROVI
- originál výfukové potrubí 135/136
- puvodne "laděný" výfuk od neznámého výrobce na základě mezitlumiče z VW - vymeneno za originalni vyfuk kvuli technicke a asi to tak zustane
- alternator kvuli muzice bude Octavia 120A - zatim se vali v garazi
- chromlakem stříknutá kola 15"/7" ATS obutá na předek Kumho 195/15/50 + převrtané náboje
- zadek stejný rozměr 195/15/50 Kumho KH11 + 3 cm podložky
Audio zastavba
- baterie Banner UNI Bull 80Ah s dvojitýma vývodama kvuli bassbedně byla přesunuta do kufru
- napajeni starteru sereno novym kabelem pod autem
- radio - ///Alpine 9815 US version bez RDS
- zesilovač pro přední repro - MacAudio Z4200 vykon 4x110W RMS / 4ohm
- zesilovač na woofery - Helix DarkBlue 1000.2 vykon 2x 900W RMS / 2ohmy
- subwoofery - Hertz HX300D - 2x300W / 2x4ohm - a jeste jsou doma Carpower SONIC 12" 2x350W / 2x2ohm
- repro ve dveřích - připraveny Canton QS 2.16 na doumontáž - viz foto - jen dodelat nove tapeciry
- repro pod zadním oknem - nebudou
- kapacitor Silver od SinusLive 1F - jen pro zesilovace pro predni repra, na sub neni
- jistící a bezpečnostní prvky - u Helixe pojistkove pouzdro na ANL pojistku 160A, u zesilovačů blok 4xminiANL 1x50mm2 vstup + 4x25mm2 vystup,
- napájecí kabeláž Sinus live, pruřez 50 mm2, 30mm2, 25mm2, 16mm2, 8 mm2
- reproduktorová kabeláž - 2x 6mm2, 2x4mm2 2x 2,5mm2
- signálová kabeláž BASIC - dvakrat stíněné
- bateriové svorky Basic - zlacené - výstupy: 1x 50mm2,1x 35mm2, 2x 10mm2
- dveře, motorova pricka vytlumena zatím jednou vrstvou Vestinu tloustky 2mm s Alu folii na povrchu, boky vytlumene dvojite.
Co mě čeká a nemine
- úpravy interieru k barvě vozu
- doorboardy - kombinace cerno oranžová, nebo černá + nerez? - z důvodu predělávky na dvoumontáž se budou delat uplne novy
- alarm + centrál - zapojit
- GSM alarm sletovat, uchodit, zapojit
- repase předních brzdičů + kontrola mechanizmu zadnich brzd
- výměna brzdových hadiček za nové
- výměna brzdového potrubí na přední nápravě
- barevné úpravy některých dílů motoru - ale hlavne tu olejničku řádně umejt :(
- přetěsnit převodovku - UDELAT JEJI REPAS + VYMENA SPOJKOVEHO LOZISKA S DOMECKEM
- nějaké drobné úpravy na motoru
V plánu - otázka peněz
- anatomické sklápěcí sedačky + 4 bod. pásy
- motor - trochu poladit, asi jina vacka, novy rozdelovac a dalsi drobnosti
- kotouče na zadní nápravu + plovoucí třemeny z oktavky ??? nevim nevim
- podsvícení přístrojovky - pomoci led pasku
- možná podsvícení podvozku a klik dveří
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Výsledky a úspěchy:
Rok 2006
- 1.místo Tuning sraz Jindrichuv Hradec
- 2. místo Tuning Show Blatná - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Rescue Event Křivonoska - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Relax Meeting Heřmanův Městec - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning sraz Milovice u Prahy - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Mistrovství České republiky - České Budějovice - dB Drag StreetMax 1-2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2007
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Tuning extreme show Příbram - Bass Race 120-129.9
- 2. místo Mimoňské války - dB drag Street max 1-2 (v BassRace velika konkurence + moje nervozita = 4.misto )
- Veliký debakl v Blatné - woofery neprezily Deathmatch a po 2,5 minutach sly pryc - ani nezasmrdely a nekourily. :( Chysta se neco jineho
- 2. misto Plasy Hifi and styling - dB Drag Street Max 1-2 - testovani novych wooferu Carpower Sonic 12"
- 3. misto Tuning magazine sraz Panensky Tynec - dB Drag Street Max 1-2 - jina bedna na Sonicy
- 2. misto Tuning extreme show Pribram - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Tuning extreme show Pribram - BassRace up to 119,9
- 2. misto Mimonske valky - BassRace 120-129.9
- 3. misto Mimonske valky - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Blatna - db Drag StreetMax 1-2 - konecne jsem poskocil - 144.8 dB
- 3. misto Mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max 1-2
- 4. misto Mistrovstvi Ceske republiky Bass Race do 119.9
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2008
Původne jsem si myslel, že se na dbDrag už letos vykašlu a konečně to dodělám do nějaké finální podoby. Ale diky tomu, že mám auto stále 100km od sebe, nebyl čas vůbec na nic. Takže stále truhlařina ruku v ruce s dB Dragem.
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - dB Drag Street Max - 143.3 dB - odskocily mi bohuzel dvere
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - Bass Race do 129.9 dB
- 3. misto Tuning sraz Milovice - dB Drag StreetMax - 143.1 dB - neco je nekde spatne :(
- 3. misto Tuning sraz Milovice - BassRace do 129.9 dB - druhe misto mi uteklo o 0,1 dB
- 2. misto Tuning sraz Fajn radia Panensky Tynec - dB drag - 143.2 dB - porad je nekde neco spatne.. :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - dB drag - 144 dB - i s jinym zesilovac porad bida... :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto Mimonske Valky 13. - dB Drag - 144.1 dB Street Max
- 3. misto Mimonske Valky 13. - BassRace - 119,9 dB
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - dB Drag - 144,8 dB Street max - Hertz HX 300 D opet v praci.. :)
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - BassRace - 119.9 dB
- 2. misto Relax Meeting - dB Drag 144,5 dB Street Max
- 2. misto Relax Meeting - BassRace 119,9 dB
- 3. misto Finale Ceske republiky Brno 200B - dB Drag Street Max ....... konecneeeee ...... 145,1 dB
- 2. misto Finale Ceske republiky Brno 2008 - BassRace 119,9 db ...... byl to tezka hra nervu.....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2009
Takze, i kdyz jsem loni strasil s tim ze na to letos kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuning sraz Pribram - dB Drag Street max 145.3 dB - moje zatim nejvyssi ofiko namerena hodnota
- 1. misto Tuning sraz Pribram - BassRace - 119.9 dB
- 1. misto Mimonske valky - dB Drag Street Max 145.3 db
- 1. misto Mimonske valky - BassRace 119.9 db
- 1. misto Panensky Tynec - dB Drag Street M 144.8 dB - bylo to tesne. :))
- 1. misto Panensky Tynec - BassRace 119.9 db
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - dB drag Street Max 144.33
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - BassRace 119.9 dB
- 1. misto Tuning a hifi sraz Plasy - dB Drag Street Max 144,66 dB
- 2. misto Tuning a hifi sraz Plasy - BassRace 119.9 dB - prvni misto mi uteklo o 0,18 dB -- byl to velice vyrovnany boj. :)))
- 1. misto db Drag setkani Florida - db Drag Street Max 146,3 dB - konecne to zase popolezlo nahoru
- 1. misto db Drag setkani Florida - BassRace 119.9 dB
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - dB Drag 145,6 - debakl.. Pri testovani se rozlamala membrana u Sonica.. Po vymene za Hertze nezapnul zesilovac
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - BassRace 119.9 dB - Vypinal zesilovac to protectu.. Prilis velke horko. :( Asi :(
- 1. misto Mimonske Valky - dB drag 148,6 dB Drobna zmena udelal svoje. :)))))))
- 1. misto Mimonske Valky - BassRace 119,9 dB - z pateho kvalifikacniho mista jsme se prokousal pri rozstrelech az na prvni misto
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez dB Drag StreetMax
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez BassRace do 119.9
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,7 dB
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
Je to taaaaaaaaaaammmmmmmmmmm.. .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2010
Takze, i kdyz jsem loni a predloni strasil s tim ze na to kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 148.5dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuningsraz Panensky Tynec - dB Drag StreetMax 147,7dB
- 5. misto Tuningsraz Panensky Tynec - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - BassRace do 119.9
- 2. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - StreetMax 147.4dB
- 1. misto Relax meeting Pardubice - BassRace do 119.9
- 2. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 4. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 3. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 147.1dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 2. misto Krivonoska 2.point - dB Drag StreetMax 148.5 dB
- 3. misto Krivonoska 2.point - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,5 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 129.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jelikoz jsem se skutecne uz rozhodl definitivne aktivne skoncit s dB Dragem a jezdit jen podle "pocasi", tak bych chtel timto vsem podekovat za veskereou podporu, kterou jsem od vsech za tech 5 let soutezeni dostal. Diky Vsem, kteri u toho byli a pomahali.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2011
Takze, i kdyz jsem soutezeni povesil na hrebik, tak jsem se byl jednou projet do Ceskych Budejovic na Finale Ceske republiky 2011.
A vysledkem bylo:
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB - cize skrome opet Mistr republiky :))
- 2. misto Krivonoska 3.point - BassRace do 119.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tímto by jsem chtěl poděkovat za spolupráci a inspiraci lidem okolo mne, kteří mi radí, pomáhají a inspirují. Zejména pak bráchovi, KRTovi, TUNERovi, Tunerovi 2, Pilotovi 105, MiniMikemu, Veronovi, Sakymu, Majklovi, Jižíkovi za komentáře, Pacientovi Hanušovi, Štěpánovi za rady, rodičům za pochopení a dalším a dalším, které jsem tu nejmenoval. Jo a t2m, co se straraji o chod a tvorbu techto stranek. Díky všichni.
Auto bylo zakoupeno ve zbídačeném stavu, ale s dobrým motorem, o který jsem bohužel přišel.. :-(( Brácha si ho vzal do svého Rapida, neboť ten jeho kleknul.. Byla to 742.135 origo Rapid, přestože je v techničáku zapsaný 781.135.... :). Vlastně kvůli motoru to bylo kupované..
Po asi 3 měsíčním stání tohoto vraku na chatě jsem se rozhodnul to dát do kupy..
Po intenzivni 6 mesicni praci jsem dal auto s brachou a spol. dohromady.. Auto jezdi, troubi, blika, brzdi a hraje, ale jeste to neni porad ono.
Je na nem stale co vylepsovat, samozrejme v ramci mych moznosti. Jelikoz jsem se ted odstehoval do Prahy, mam to ponekud komplikovanejsi..
Ale pres to se budu snazit dat auto do te podoby, do jake bych to rad nekdy dostal.
Opravy a úpravy
Karoserie
- výměna práhů
- výměna předních blatníků a dalších sežraných věcí
- výměna zadních lemů + nadkolí
- oprava podlahy a dalších prorezlých míst
- oprava kufru
- oprava utržených držáků stabilizátorů
- výměna brzdových hadic a trubiček (by mě zajímalo, kterej vůl je vyrábí všechny byly zbytečně dlouhé)
- vyztužení zadních ramen
- výměna držáků (kapsy) podelných ramen
- navaření držáků nových zrcátek BMW M3
- výroba vzpěr přední i zadní nápravy
- nový lak - po všech rozepřích a tahanicích je to přece jen oranžová RAL 2004 (Díky Rosťo)
- nalepené, vykitované a vybroušené práhy KS Motorsport - na jejich varovnani a uchyceni k druhovyrobym prahum spotrebovano 1,5 kg kitu
- černé folie 3M a Bruxafol na sklech s homologací
- zrcátka imitace BMW M3 v chromu
- elektrické stahovvání oken - Alfa 33 - jeste musim doresit jejich ovladani tak, aby se furt nevalelo na zemi.
Motor a podvozek
- motor Favo 135 (zatím) + nový SEDR 135 natryskovaný na 136
- klasicky papirovy filtr - bavlneny se vali nekde v garazi - z duvodu noveho karburatoru jsem zvolil origo reseni
- bezkontaktní zapalování Favorit
- kratší přitvrzené pružiny na predku od Sakyho
- tlumiče Kayaba - předek (co bude na zadek?? Tot otazka.)
- snížená a slícovaná hlava z Fabie, upravené leštěné ventily - tady patri velky dik TUNEROVI
- originál výfukové potrubí 135/136
- puvodne "laděný" výfuk od neznámého výrobce na základě mezitlumiče z VW - vymeneno za originalni vyfuk kvuli technicke a asi to tak zustane
- alternator kvuli muzice bude Octavia 120A - zatim se vali v garazi
- chromlakem stříknutá kola 15"/7" ATS obutá na předek Kumho 195/15/50 + převrtané náboje
- zadek stejný rozměr 195/15/50 Kumho KH11 + 3 cm podložky
Audio zastavba
- baterie Banner UNI Bull 80Ah s dvojitýma vývodama kvuli bassbedně byla přesunuta do kufru
- napajeni starteru sereno novym kabelem pod autem
- radio - ///Alpine 9815 US version bez RDS
- zesilovač pro přední repro - MacAudio Z4200 vykon 4x110W RMS / 4ohm
- zesilovač na woofery - Helix DarkBlue 1000.2 vykon 2x 900W RMS / 2ohmy
- subwoofery - Hertz HX300D - 2x300W / 2x4ohm - a jeste jsou doma Carpower SONIC 12" 2x350W / 2x2ohm
- repro ve dveřích - připraveny Canton QS 2.16 na doumontáž - viz foto - jen dodelat nove tapeciry
- repro pod zadním oknem - nebudou
- kapacitor Silver od SinusLive 1F - jen pro zesilovace pro predni repra, na sub neni
- jistící a bezpečnostní prvky - u Helixe pojistkove pouzdro na ANL pojistku 160A, u zesilovačů blok 4xminiANL 1x50mm2 vstup + 4x25mm2 vystup,
- napájecí kabeláž Sinus live, pruřez 50 mm2, 30mm2, 25mm2, 16mm2, 8 mm2
- reproduktorová kabeláž - 2x 6mm2, 2x4mm2 2x 2,5mm2
- signálová kabeláž BASIC - dvakrat stíněné
- bateriové svorky Basic - zlacené - výstupy: 1x 50mm2,1x 35mm2, 2x 10mm2
- dveře, motorova pricka vytlumena zatím jednou vrstvou Vestinu tloustky 2mm s Alu folii na povrchu, boky vytlumene dvojite.
Co mě čeká a nemine
- úpravy interieru k barvě vozu
- doorboardy - kombinace cerno oranžová, nebo černá + nerez? - z důvodu predělávky na dvoumontáž se budou delat uplne novy
- alarm + centrál - zapojit
- GSM alarm sletovat, uchodit, zapojit
- repase předních brzdičů + kontrola mechanizmu zadnich brzd
- výměna brzdových hadiček za nové
- výměna brzdového potrubí na přední nápravě
- barevné úpravy některých dílů motoru - ale hlavne tu olejničku řádně umejt :(
- přetěsnit převodovku - UDELAT JEJI REPAS + VYMENA SPOJKOVEHO LOZISKA S DOMECKEM
- nějaké drobné úpravy na motoru
V plánu - otázka peněz
- anatomické sklápěcí sedačky + 4 bod. pásy
- motor - trochu poladit, asi jina vacka, novy rozdelovac a dalsi drobnosti
- kotouče na zadní nápravu + plovoucí třemeny z oktavky ??? nevim nevim
- podsvícení přístrojovky - pomoci led pasku
- možná podsvícení podvozku a klik dveří
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Výsledky a úspěchy:
Rok 2006
- 1.místo Tuning sraz Jindrichuv Hradec
- 2. místo Tuning Show Blatná - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Rescue Event Křivonoska - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Relax Meeting Heřmanův Městec - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning sraz Milovice u Prahy - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Mistrovství České republiky - České Budějovice - dB Drag StreetMax 1-2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2007
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Tuning extreme show Příbram - Bass Race 120-129.9
- 2. místo Mimoňské války - dB drag Street max 1-2 (v BassRace velika konkurence + moje nervozita = 4.misto )
- Veliký debakl v Blatné - woofery neprezily Deathmatch a po 2,5 minutach sly pryc - ani nezasmrdely a nekourily. :( Chysta se neco jineho
- 2. misto Plasy Hifi and styling - dB Drag Street Max 1-2 - testovani novych wooferu Carpower Sonic 12"
- 3. misto Tuning magazine sraz Panensky Tynec - dB Drag Street Max 1-2 - jina bedna na Sonicy
- 2. misto Tuning extreme show Pribram - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Tuning extreme show Pribram - BassRace up to 119,9
- 2. misto Mimonske valky - BassRace 120-129.9
- 3. misto Mimonske valky - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Blatna - db Drag StreetMax 1-2 - konecne jsem poskocil - 144.8 dB
- 3. misto Mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max 1-2
- 4. misto Mistrovstvi Ceske republiky Bass Race do 119.9
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2008
Původne jsem si myslel, že se na dbDrag už letos vykašlu a konečně to dodělám do nějaké finální podoby. Ale diky tomu, že mám auto stále 100km od sebe, nebyl čas vůbec na nic. Takže stále truhlařina ruku v ruce s dB Dragem.
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - dB Drag Street Max - 143.3 dB - odskocily mi bohuzel dvere
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - Bass Race do 129.9 dB
- 3. misto Tuning sraz Milovice - dB Drag StreetMax - 143.1 dB - neco je nekde spatne :(
- 3. misto Tuning sraz Milovice - BassRace do 129.9 dB - druhe misto mi uteklo o 0,1 dB
- 2. misto Tuning sraz Fajn radia Panensky Tynec - dB drag - 143.2 dB - porad je nekde neco spatne.. :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - dB drag - 144 dB - i s jinym zesilovac porad bida... :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto Mimonske Valky 13. - dB Drag - 144.1 dB Street Max
- 3. misto Mimonske Valky 13. - BassRace - 119,9 dB
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - dB Drag - 144,8 dB Street max - Hertz HX 300 D opet v praci.. :)
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - BassRace - 119.9 dB
- 2. misto Relax Meeting - dB Drag 144,5 dB Street Max
- 2. misto Relax Meeting - BassRace 119,9 dB
- 3. misto Finale Ceske republiky Brno 200B - dB Drag Street Max ....... konecneeeee ...... 145,1 dB
- 2. misto Finale Ceske republiky Brno 2008 - BassRace 119,9 db ...... byl to tezka hra nervu.....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2009
Takze, i kdyz jsem loni strasil s tim ze na to letos kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuning sraz Pribram - dB Drag Street max 145.3 dB - moje zatim nejvyssi ofiko namerena hodnota
- 1. misto Tuning sraz Pribram - BassRace - 119.9 dB
- 1. misto Mimonske valky - dB Drag Street Max 145.3 db
- 1. misto Mimonske valky - BassRace 119.9 db
- 1. misto Panensky Tynec - dB Drag Street M 144.8 dB - bylo to tesne. :))
- 1. misto Panensky Tynec - BassRace 119.9 db
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - dB drag Street Max 144.33
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - BassRace 119.9 dB
- 1. misto Tuning a hifi sraz Plasy - dB Drag Street Max 144,66 dB
- 2. misto Tuning a hifi sraz Plasy - BassRace 119.9 dB - prvni misto mi uteklo o 0,18 dB -- byl to velice vyrovnany boj. :)))
- 1. misto db Drag setkani Florida - db Drag Street Max 146,3 dB - konecne to zase popolezlo nahoru
- 1. misto db Drag setkani Florida - BassRace 119.9 dB
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - dB Drag 145,6 - debakl.. Pri testovani se rozlamala membrana u Sonica.. Po vymene za Hertze nezapnul zesilovac
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - BassRace 119.9 dB - Vypinal zesilovac to protectu.. Prilis velke horko. :( Asi :(
- 1. misto Mimonske Valky - dB drag 148,6 dB Drobna zmena udelal svoje. :)))))))
- 1. misto Mimonske Valky - BassRace 119,9 dB - z pateho kvalifikacniho mista jsme se prokousal pri rozstrelech az na prvni misto
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez dB Drag StreetMax
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez BassRace do 119.9
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,7 dB
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
Je to taaaaaaaaaaammmmmmmmmmm.. .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2010
Takze, i kdyz jsem loni a predloni strasil s tim ze na to kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 148.5dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuningsraz Panensky Tynec - dB Drag StreetMax 147,7dB
- 5. misto Tuningsraz Panensky Tynec - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - BassRace do 119.9
- 2. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - StreetMax 147.4dB
- 1. misto Relax meeting Pardubice - BassRace do 119.9
- 2. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 4. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 3. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 147.1dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 2. misto Krivonoska 2.point - dB Drag StreetMax 148.5 dB
- 3. misto Krivonoska 2.point - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,5 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 129.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jelikoz jsem se skutecne uz rozhodl definitivne aktivne skoncit s dB Dragem a jezdit jen podle "pocasi", tak bych chtel timto vsem podekovat za veskereou podporu, kterou jsem od vsech za tech 5 let soutezeni dostal. Diky Vsem, kteri u toho byli a pomahali.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2011
Takze, i kdyz jsem soutezeni povesil na hrebik, tak jsem se byl jednou projet do Ceskych Budejovic na Finale Ceske republiky 2011.
A vysledkem bylo:
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB - cize skrome opet Mistr republiky :))
- 2. misto Krivonoska 3.point - BassRace do 119.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tímto by jsem chtěl poděkovat za spolupráci a inspiraci lidem okolo mne, kteří mi radí, pomáhají a inspirují. Zejména pak bráchovi, KRTovi, TUNERovi, Tunerovi 2, Pilotovi 105, MiniMikemu, Veronovi, Sakymu, Majklovi, Jižíkovi za komentáře, Pacientovi Hanušovi, Štěpánovi za rady, rodičům za pochopení a dalším a dalším, které jsem tu nejmenoval. Jo a t2m, co se straraji o chod a tvorbu techto stranek. Díky všichni.
Zdany / Rapid 135 - komentáře:
12:55:43
21.06.2007
21.06.2007
fine_ray
-> TUNER: no hele abych pravdu řekl na M2T sem vyjel jen první nádrž..ptž jsme jinej ve 22:15 v Klatovech nesehnali a jezdit se muselo hned
11:11:21
21.06.2007
21.06.2007
TUNER
-> fine_ray: M2T bych ti moc nedoporučoval...Kup nějakou obyč polosyntetiku.Litr stojí kolem 150 kč.Ale M2T už nemusí při těch otáčkách co ten malej hajzlík produkuje stíhat mazat a asi se ti bude i víc zanášet vejfuk...
Nebo si kup na Agipu olej 2T Racing kterej má v sobě rycín a to bude vůůůůůně....
Nebo si kup na Agipu olej 2T Racing kterej má v sobě rycín a to bude vůůůůůně....
10:25:46
21.06.2007
21.06.2007
fine_ray
-> Tuner#2: jj, ono pak je ještě za stejnou cenu v Šumperku, tzn + poštovný je to samý jako když si pro něj sjedu.
-> Zdany: ok, takže dneska nakoupim a doladim potřebný věci, budu zajíždět a příští týden se třeba slezem
-> Zdany: ok, takže dneska nakoupim a doladim potřebný věci, budu zajíždět a příští týden se třeba slezem
09:54:16
21.06.2007
21.06.2007
Zdany
-> fine_ray: Ja vim, na ta stranky jsem koukal, je to ve Kbelich. :)) Kousek od muzea letectvi a kosmonautiky. :) A maji tam ted rozsirenou expozici. :) Jinak ja jezdim na plnou syntetiku od Shellu. :) Je to olej pro vysokootackove motory. .)
-> Tuner#2: No jo no, DLD.. Pry takovy jsou. Ja je slysel spis na BR bednach na dragu.. :( Ale reference na ne jsopu dobry. Hlavne maji membranu z celulozy. Coz se prijemne projevuje na zvuku. ta karbonova membrana Sonicu je tezce slyset. Tak douafam, ze se podari ozivit ty Hertze. :(
-> Tuner#2: No jo no, DLD.. Pry takovy jsou. Ja je slysel spis na BR bednach na dragu.. :( Ale reference na ne jsopu dobry. Hlavne maji membranu z celulozy. Coz se prijemne projevuje na zvuku. ta karbonova membrana Sonicu je tezce slyset. Tak douafam, ze se podari ozivit ty Hertze. :(
09:29:46
21.06.2007
21.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Tys byl pro něj taky ve Volyni? Tam jsem strávil 4 roky života a bratránek tam byl pro něj taky
-> Zdany: Hmm DLD, zatím jsem je pořádně neslyšel, ale prý jsou slušné i zvukově, ale je to pecka, ostatně jako všechno Já zůstávám u hertze, přemýšlím jestli uzavřenka a nebo bassreflex a nechám jen jeden.
-> Zdany: Hmm DLD, zatím jsem je pořádně neslyšel, ale prý jsou slušné i zvukově, ale je to pecka, ostatně jako všechno Já zůstávám u hertze, přemýšlím jestli uzavřenka a nebo bassreflex a nechám jen jeden.
09:18:30
21.06.2007
21.06.2007
fine_ray
-> TUNER: hele, dneska v noci tam za pojedu někdy kolem 11tý, možná kousek dýl.-> Zdany: nevadí, myslim že od teď se můžeme domluvit kdykoliv, stejnak ho musim ještě zajet a pak nakoupit lepší papání :)) co máte za olej ?(sem zatím koupil jen obyč M2T) Dam vědět Jirkovi, třeba by ten mohl, hele koukal sem na www.minibikepraha.cz a tam jsou občas i open jízdy 200,- na den a můžeš lítat po oválu, co třeba někdy domluvit "soustředění" a pobejt tam :))
09:15:40
21.06.2007
21.06.2007
Zdany
-> fine_ray: Jo a co jsi mui dal k papani?? Jakej olejicek a benzin??
09:13:06
21.06.2007
21.06.2007
Zdany
-> Tuner#2: Jinak jsem vcera dostal nabidku na repro DLD, tak uvidime co bude casem... Ale to je uz investice 2x 5300,- coz uz bych si rovnou moh poridit PAcka od Quadrata. :)
09:10:42
21.06.2007
21.06.2007
Zdany
-> fine_ray: No jelikoz pojedu sekat zahradu, tak smolik, maximalne v nedeli, ale to se budu vracet cca okolo 5te. :(
Jinak muzes poslat fotky na mail. :) Konecne se to zacina rozrustat. :))
-> Tuner#2: No u me by jsi bedoval tak nebo tak. :) Nebot: Bedna mala, sterbina naladadena na pytel a hrnul jsem to do mustku do 2 ohmu. Takze celkova nespokojenost. Budu to prepojovat na 2x 1ohm. Zatim na tlak. Pristi rok uzavrenka nebo BR uvidime, ale kazdopadne zapojeni na 2x 4ohm
Jinak muzes poslat fotky na mail. :) Konecne se to zacina rozrustat. :))
-> Tuner#2: No u me by jsi bedoval tak nebo tak. :) Nebot: Bedna mala, sterbina naladadena na pytel a hrnul jsem to do mustku do 2 ohmu. Takze celkova nespokojenost. Budu to prepojovat na 2x 1ohm. Zatim na tlak. Pristi rok uzavrenka nebo BR uvidime, ale kazdopadne zapojeni na 2x 4ohm
06:02:29
21.06.2007
21.06.2007
TUNER
-> fine_ray: Mazeeeeec. Asi jseš první ilegal street (ovál) racer v Plzni... Tak to mi dejte vědět,já se na vás přijedu podívat na mym pelechu a schválně za kolik to zajedu já....)))))
00:40:44
21.06.2007
21.06.2007
fine_ray
-> Zdany: já nevim jak jinak to vyjádřit.. takhle vychechtanej sem teď přijel.
Z Volyně do lomce, nastrojit, prvně zajet.. nechat chvíli poblafat, a pak sem vyrazil do Plzně, náhodou sem jel kolem Škoda parku, ovál osvětlenej, prázdnej, nedalo mi to.. a vyjezdil sem tam skoro celou nádrž.. peklooooo
Jen sem to šolíchal, aby se pomalu zajela a nechá se ovál za 40s. tzn rychlost 38km/h.
Mam Červeno-bílou Marlboro R1, má obyč stupačky, brzd páčky v plastu i startování, trochu jinej filtr než ty vaše a hlavně má jeden vejfuk, kterej nedělá takovej rámus, mi přišlo. Pátek a sobotu tu budu, musim odjet až někdy kolem pátý, tzn se můžem někde slézt.
jdu spát *3* *3* *3* *3*
Z Volyně do lomce, nastrojit, prvně zajet.. nechat chvíli poblafat, a pak sem vyrazil do Plzně, náhodou sem jel kolem Škoda parku, ovál osvětlenej, prázdnej, nedalo mi to.. a vyjezdil sem tam skoro celou nádrž.. peklooooo
Jen sem to šolíchal, aby se pomalu zajela a nechá se ovál za 40s. tzn rychlost 38km/h.
Mam Červeno-bílou Marlboro R1, má obyč stupačky, brzd páčky v plastu i startování, trochu jinej filtr než ty vaše a hlavně má jeden vejfuk, kterej nedělá takovej rámus, mi přišlo. Pátek a sobotu tu budu, musim odjet až někdy kolem pátý, tzn se můžem někde slézt.
jdu spát *3* *3* *3* *3*
19:05:39
20.06.2007
20.06.2007
TUNER
-> Tuner#2: Možná že kdyby ho nezapojoval do 1 ohmu ale do 4 což by taky šlo,tak bude zvuk lepší,ale zase to tolik nenatlačí...A Tygrovi jde o tlak,tak to má,jak to chtěl mít.....
15:58:31
20.06.2007
20.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: Ten gragster měl citlivost snad ještě větší než 88dB, ale jel na 4Ohmy a teď jede na 1 Ohm. Docela mě to překvapilo, ale zvuk hroznej. Ani jsem si je neposlechnul u tebe, ale zvukově byl ten Dragster o třídu někde jinde, opět se mě potvrdilo, že Sonic je jen na tlačení. možná by něco předvedl v uzavřence, ale to už jsme zas někde jinde.
15:43:10
20.06.2007
20.06.2007
fine_ray
-> TUNER: no už by bylo dobrý to trochu dotruhlařit u Zdanyho...
14:11:38
20.06.2007
20.06.2007
TUNER
-> Zdany: Já myslim že to bude hlavně tim že ten zes pouští na 1 ohm a na dragstra to hnal na 4 a to tam nešla ani polovina výkonu....Ale mazec,a myslim že bude chvilku spokojenej...)))
Ještě to musíš pořešit ty,aby jsi byl taky spokojenej.....ale to ty nikdy nebudeš...
Ještě to musíš pořešit ty,aby jsi byl taky spokojenej.....ale to ty nikdy nebudeš...
13:55:46
20.06.2007
20.06.2007
Zdany
-> fine_ray: no jo, zere to 100 oktanovy benzin, teda spis teda Želví Pouvr plus plna syntetika olej. :)) A jak top krasne voni, kdyz to jede. .)
-> Tuner#2: JJ Tygl zabodoval. :) Je videt, ze bedna se docela povedla, ale take to je tim, ze ta 15"ka ma citlivost myslim 88db a ten dragster nizsi. Jo a diky za gratulaci. Ale ten druhy poharek hezky odevzdam majiteli Monsteru. :)) Ale u takpres tu bidu druhe misto me potesilo. :) Musim to dodelat, abych mohl strasit i na EMME. :))))))))))
-> Tuner#2: JJ Tygl zabodoval. :) Je videt, ze bedna se docela povedla, ale take to je tim, ze ta 15"ka ma citlivost myslim 88db a ten dragster nizsi. Jo a diky za gratulaci. Ale ten druhy poharek hezky odevzdam majiteli Monsteru. :)) Ale u takpres tu bidu druhe misto me potesilo. :) Musim to dodelat, abych mohl strasit i na EMME. :))))))))))
14:31:32
19.06.2007
19.06.2007
TUNER
-> fine_ray: Nj,je mi to jasný....
14:18:25
19.06.2007
19.06.2007
fine_ray
-> TUNER: tanečnice až z ústí nad labem...
07:49:17
19.06.2007
19.06.2007
TUNER
-> fine_ray: Jééé,tak může bejt víc než doprovod neee? Taky nějaká tanečnice bo votkaď jsi jí vyšťoural...??
22:43:08
18.06.2007
18.06.2007
fine_ray
-> TUNER: princezna byla doprovod...JEN doprovod... ale ten nejluxusnější jakej sem kdy měl...
-> Zdany: hele tak slibotechna chlapík to odložil na zítřek, tak sem zvědavej.. aby vůbec nějaký byly. Brácha říkal že do toho lejete něco chutnějšího, jaký sou zkušensoti ze směsí?
-> Zdany: hele tak slibotechna chlapík to odložil na zítřek, tak sem zvědavej.. aby vůbec nějaký byly. Brácha říkal že do toho lejete něco chutnějšího, jaký sou zkušensoti ze směsí?