skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím všechny.
Auto bylo zakoupeno ve zbídačeném stavu, ale s dobrým motorem, o který jsem bohužel přišel.. :-(( Brácha si ho vzal do svého Rapida, neboť ten jeho kleknul.. Byla to 742.135 origo Rapid, přestože je v techničáku zapsaný 781.135.... :). Vlastně kvůli motoru to bylo kupované..
Po asi 3 měsíčním stání tohoto vraku na chatě jsem se rozhodnul to dát do kupy..
Po intenzivni 6 mesicni praci jsem dal auto s brachou a spol. dohromady.. Auto jezdi, troubi, blika, brzdi a hraje, ale jeste to neni porad ono.
Je na nem stale co vylepsovat, samozrejme v ramci mych moznosti. Jelikoz jsem se ted odstehoval do Prahy, mam to ponekud komplikovanejsi..
Ale pres to se budu snazit dat auto do te podoby, do jake bych to rad nekdy dostal.
Opravy a úpravy
Karoserie
- výměna práhů
- výměna předních blatníků a dalších sežraných věcí
- výměna zadních lemů + nadkolí
- oprava podlahy a dalších prorezlých míst
- oprava kufru
- oprava utržených držáků stabilizátorů
- výměna brzdových hadic a trubiček (by mě zajímalo, kterej vůl je vyrábí všechny byly zbytečně dlouhé)
- vyztužení zadních ramen
- výměna držáků (kapsy) podelných ramen
- navaření držáků nových zrcátek BMW M3
- výroba vzpěr přední i zadní nápravy
- nový lak - po všech rozepřích a tahanicích je to přece jen oranžová RAL 2004 (Díky Rosťo)
- nalepené, vykitované a vybroušené práhy KS Motorsport - na jejich varovnani a uchyceni k druhovyrobym prahum spotrebovano 1,5 kg kitu
- černé folie 3M a Bruxafol na sklech s homologací
- zrcátka imitace BMW M3 v chromu
- elektrické stahovvání oken - Alfa 33 - jeste musim doresit jejich ovladani tak, aby se furt nevalelo na zemi.
Motor a podvozek
- motor Favo 135 (zatím) + nový SEDR 135 natryskovaný na 136
- klasicky papirovy filtr - bavlneny se vali nekde v garazi - z duvodu noveho karburatoru jsem zvolil origo reseni
- bezkontaktní zapalování Favorit
- kratší přitvrzené pružiny na predku od Sakyho
- tlumiče Kayaba - předek (co bude na zadek?? Tot otazka.)
- snížená a slícovaná hlava z Fabie, upravené leštěné ventily - tady patri velky dik TUNEROVI
- originál výfukové potrubí 135/136
- puvodne "laděný" výfuk od neznámého výrobce na základě mezitlumiče z VW - vymeneno za originalni vyfuk kvuli technicke a asi to tak zustane
- alternator kvuli muzice bude Octavia 120A - zatim se vali v garazi
- chromlakem stříknutá kola 15"/7" ATS obutá na předek Kumho 195/15/50 + převrtané náboje
- zadek stejný rozměr 195/15/50 Kumho KH11 + 3 cm podložky
Audio zastavba
- baterie Banner UNI Bull 80Ah s dvojitýma vývodama kvuli bassbedně byla přesunuta do kufru
- napajeni starteru sereno novym kabelem pod autem
- radio - ///Alpine 9815 US version bez RDS
- zesilovač pro přední repro - MacAudio Z4200 vykon 4x110W RMS / 4ohm
- zesilovač na woofery - Helix DarkBlue 1000.2 vykon 2x 900W RMS / 2ohmy
- subwoofery - Hertz HX300D - 2x300W / 2x4ohm - a jeste jsou doma Carpower SONIC 12" 2x350W / 2x2ohm
- repro ve dveřích - připraveny Canton QS 2.16 na doumontáž - viz foto - jen dodelat nove tapeciry
- repro pod zadním oknem - nebudou
- kapacitor Silver od SinusLive 1F - jen pro zesilovace pro predni repra, na sub neni
- jistící a bezpečnostní prvky - u Helixe pojistkove pouzdro na ANL pojistku 160A, u zesilovačů blok 4xminiANL 1x50mm2 vstup + 4x25mm2 vystup,
- napájecí kabeláž Sinus live, pruřez 50 mm2, 30mm2, 25mm2, 16mm2, 8 mm2
- reproduktorová kabeláž - 2x 6mm2, 2x4mm2 2x 2,5mm2
- signálová kabeláž BASIC - dvakrat stíněné
- bateriové svorky Basic - zlacené - výstupy: 1x 50mm2,1x 35mm2, 2x 10mm2
- dveře, motorova pricka vytlumena zatím jednou vrstvou Vestinu tloustky 2mm s Alu folii na povrchu, boky vytlumene dvojite.
Co mě čeká a nemine
- úpravy interieru k barvě vozu
- doorboardy - kombinace cerno oranžová, nebo černá + nerez? - z důvodu predělávky na dvoumontáž se budou delat uplne novy
- alarm + centrál - zapojit
- GSM alarm sletovat, uchodit, zapojit
- repase předních brzdičů + kontrola mechanizmu zadnich brzd
- výměna brzdových hadiček za nové
- výměna brzdového potrubí na přední nápravě
- barevné úpravy některých dílů motoru - ale hlavne tu olejničku řádně umejt :(
- přetěsnit převodovku - UDELAT JEJI REPAS + VYMENA SPOJKOVEHO LOZISKA S DOMECKEM
- nějaké drobné úpravy na motoru
V plánu - otázka peněz
- anatomické sklápěcí sedačky + 4 bod. pásy
- motor - trochu poladit, asi jina vacka, novy rozdelovac a dalsi drobnosti
- kotouče na zadní nápravu + plovoucí třemeny z oktavky ??? nevim nevim
- podsvícení přístrojovky - pomoci led pasku
- možná podsvícení podvozku a klik dveří
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Výsledky a úspěchy:
Rok 2006
- 1.místo Tuning sraz Jindrichuv Hradec
- 2. místo Tuning Show Blatná - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Rescue Event Křivonoska - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Relax Meeting Heřmanův Městec - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning sraz Milovice u Prahy - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Mistrovství České republiky - České Budějovice - dB Drag StreetMax 1-2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2007
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Tuning extreme show Příbram - Bass Race 120-129.9
- 2. místo Mimoňské války - dB drag Street max 1-2 (v BassRace velika konkurence + moje nervozita = 4.misto )
- Veliký debakl v Blatné - woofery neprezily Deathmatch a po 2,5 minutach sly pryc - ani nezasmrdely a nekourily. :( Chysta se neco jineho
- 2. misto Plasy Hifi and styling - dB Drag Street Max 1-2 - testovani novych wooferu Carpower Sonic 12"
- 3. misto Tuning magazine sraz Panensky Tynec - dB Drag Street Max 1-2 - jina bedna na Sonicy
- 2. misto Tuning extreme show Pribram - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Tuning extreme show Pribram - BassRace up to 119,9
- 2. misto Mimonske valky - BassRace 120-129.9
- 3. misto Mimonske valky - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Blatna - db Drag StreetMax 1-2 - konecne jsem poskocil - 144.8 dB
- 3. misto Mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max 1-2
- 4. misto Mistrovstvi Ceske republiky Bass Race do 119.9
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2008
Původne jsem si myslel, že se na dbDrag už letos vykašlu a konečně to dodělám do nějaké finální podoby. Ale diky tomu, že mám auto stále 100km od sebe, nebyl čas vůbec na nic. Takže stále truhlařina ruku v ruce s dB Dragem.
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - dB Drag Street Max - 143.3 dB - odskocily mi bohuzel dvere
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - Bass Race do 129.9 dB
- 3. misto Tuning sraz Milovice - dB Drag StreetMax - 143.1 dB - neco je nekde spatne :(
- 3. misto Tuning sraz Milovice - BassRace do 129.9 dB - druhe misto mi uteklo o 0,1 dB
- 2. misto Tuning sraz Fajn radia Panensky Tynec - dB drag - 143.2 dB - porad je nekde neco spatne.. :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - dB drag - 144 dB - i s jinym zesilovac porad bida... :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto Mimonske Valky 13. - dB Drag - 144.1 dB Street Max
- 3. misto Mimonske Valky 13. - BassRace - 119,9 dB
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - dB Drag - 144,8 dB Street max - Hertz HX 300 D opet v praci.. :)
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - BassRace - 119.9 dB
- 2. misto Relax Meeting - dB Drag 144,5 dB Street Max
- 2. misto Relax Meeting - BassRace 119,9 dB
- 3. misto Finale Ceske republiky Brno 200B - dB Drag Street Max ....... konecneeeee ...... 145,1 dB
- 2. misto Finale Ceske republiky Brno 2008 - BassRace 119,9 db ...... byl to tezka hra nervu.....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2009
Takze, i kdyz jsem loni strasil s tim ze na to letos kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuning sraz Pribram - dB Drag Street max 145.3 dB - moje zatim nejvyssi ofiko namerena hodnota
- 1. misto Tuning sraz Pribram - BassRace - 119.9 dB
- 1. misto Mimonske valky - dB Drag Street Max 145.3 db
- 1. misto Mimonske valky - BassRace 119.9 db
- 1. misto Panensky Tynec - dB Drag Street M 144.8 dB - bylo to tesne. :))
- 1. misto Panensky Tynec - BassRace 119.9 db
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - dB drag Street Max 144.33
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - BassRace 119.9 dB
- 1. misto Tuning a hifi sraz Plasy - dB Drag Street Max 144,66 dB
- 2. misto Tuning a hifi sraz Plasy - BassRace 119.9 dB - prvni misto mi uteklo o 0,18 dB -- byl to velice vyrovnany boj. :)))
- 1. misto db Drag setkani Florida - db Drag Street Max 146,3 dB - konecne to zase popolezlo nahoru
- 1. misto db Drag setkani Florida - BassRace 119.9 dB
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - dB Drag 145,6 - debakl.. Pri testovani se rozlamala membrana u Sonica.. Po vymene za Hertze nezapnul zesilovac
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - BassRace 119.9 dB - Vypinal zesilovac to protectu.. Prilis velke horko. :( Asi :(
- 1. misto Mimonske Valky - dB drag 148,6 dB Drobna zmena udelal svoje. :)))))))
- 1. misto Mimonske Valky - BassRace 119,9 dB - z pateho kvalifikacniho mista jsme se prokousal pri rozstrelech az na prvni misto
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez dB Drag StreetMax
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez BassRace do 119.9
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,7 dB
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
Je to taaaaaaaaaaammmmmmmmmmm.. .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2010
Takze, i kdyz jsem loni a predloni strasil s tim ze na to kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 148.5dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuningsraz Panensky Tynec - dB Drag StreetMax 147,7dB
- 5. misto Tuningsraz Panensky Tynec - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - BassRace do 119.9
- 2. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - StreetMax 147.4dB
- 1. misto Relax meeting Pardubice - BassRace do 119.9
- 2. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 4. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 3. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 147.1dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 2. misto Krivonoska 2.point - dB Drag StreetMax 148.5 dB
- 3. misto Krivonoska 2.point - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,5 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 129.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jelikoz jsem se skutecne uz rozhodl definitivne aktivne skoncit s dB Dragem a jezdit jen podle "pocasi", tak bych chtel timto vsem podekovat za veskereou podporu, kterou jsem od vsech za tech 5 let soutezeni dostal. Diky Vsem, kteri u toho byli a pomahali.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2011
Takze, i kdyz jsem soutezeni povesil na hrebik, tak jsem se byl jednou projet do Ceskych Budejovic na Finale Ceske republiky 2011.
A vysledkem bylo:
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB - cize skrome opet Mistr republiky :))
- 2. misto Krivonoska 3.point - BassRace do 119.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tímto by jsem chtěl poděkovat za spolupráci a inspiraci lidem okolo mne, kteří mi radí, pomáhají a inspirují. Zejména pak bráchovi, KRTovi, TUNERovi, Tunerovi 2, Pilotovi 105, MiniMikemu, Veronovi, Sakymu, Majklovi, Jižíkovi za komentáře, Pacientovi Hanušovi, Štěpánovi za rady, rodičům za pochopení a dalším a dalším, které jsem tu nejmenoval. Jo a t2m, co se straraji o chod a tvorbu techto stranek. Díky všichni.
Auto bylo zakoupeno ve zbídačeném stavu, ale s dobrým motorem, o který jsem bohužel přišel.. :-(( Brácha si ho vzal do svého Rapida, neboť ten jeho kleknul.. Byla to 742.135 origo Rapid, přestože je v techničáku zapsaný 781.135.... :). Vlastně kvůli motoru to bylo kupované..
Po asi 3 měsíčním stání tohoto vraku na chatě jsem se rozhodnul to dát do kupy..
Po intenzivni 6 mesicni praci jsem dal auto s brachou a spol. dohromady.. Auto jezdi, troubi, blika, brzdi a hraje, ale jeste to neni porad ono.
Je na nem stale co vylepsovat, samozrejme v ramci mych moznosti. Jelikoz jsem se ted odstehoval do Prahy, mam to ponekud komplikovanejsi..
Ale pres to se budu snazit dat auto do te podoby, do jake bych to rad nekdy dostal.
Opravy a úpravy
Karoserie
- výměna práhů
- výměna předních blatníků a dalších sežraných věcí
- výměna zadních lemů + nadkolí
- oprava podlahy a dalších prorezlých míst
- oprava kufru
- oprava utržených držáků stabilizátorů
- výměna brzdových hadic a trubiček (by mě zajímalo, kterej vůl je vyrábí všechny byly zbytečně dlouhé)
- vyztužení zadních ramen
- výměna držáků (kapsy) podelných ramen
- navaření držáků nových zrcátek BMW M3
- výroba vzpěr přední i zadní nápravy
- nový lak - po všech rozepřích a tahanicích je to přece jen oranžová RAL 2004 (Díky Rosťo)
- nalepené, vykitované a vybroušené práhy KS Motorsport - na jejich varovnani a uchyceni k druhovyrobym prahum spotrebovano 1,5 kg kitu
- černé folie 3M a Bruxafol na sklech s homologací
- zrcátka imitace BMW M3 v chromu
- elektrické stahovvání oken - Alfa 33 - jeste musim doresit jejich ovladani tak, aby se furt nevalelo na zemi.
Motor a podvozek
- motor Favo 135 (zatím) + nový SEDR 135 natryskovaný na 136
- klasicky papirovy filtr - bavlneny se vali nekde v garazi - z duvodu noveho karburatoru jsem zvolil origo reseni
- bezkontaktní zapalování Favorit
- kratší přitvrzené pružiny na predku od Sakyho
- tlumiče Kayaba - předek (co bude na zadek?? Tot otazka.)
- snížená a slícovaná hlava z Fabie, upravené leštěné ventily - tady patri velky dik TUNEROVI
- originál výfukové potrubí 135/136
- puvodne "laděný" výfuk od neznámého výrobce na základě mezitlumiče z VW - vymeneno za originalni vyfuk kvuli technicke a asi to tak zustane
- alternator kvuli muzice bude Octavia 120A - zatim se vali v garazi
- chromlakem stříknutá kola 15"/7" ATS obutá na předek Kumho 195/15/50 + převrtané náboje
- zadek stejný rozměr 195/15/50 Kumho KH11 + 3 cm podložky
Audio zastavba
- baterie Banner UNI Bull 80Ah s dvojitýma vývodama kvuli bassbedně byla přesunuta do kufru
- napajeni starteru sereno novym kabelem pod autem
- radio - ///Alpine 9815 US version bez RDS
- zesilovač pro přední repro - MacAudio Z4200 vykon 4x110W RMS / 4ohm
- zesilovač na woofery - Helix DarkBlue 1000.2 vykon 2x 900W RMS / 2ohmy
- subwoofery - Hertz HX300D - 2x300W / 2x4ohm - a jeste jsou doma Carpower SONIC 12" 2x350W / 2x2ohm
- repro ve dveřích - připraveny Canton QS 2.16 na doumontáž - viz foto - jen dodelat nove tapeciry
- repro pod zadním oknem - nebudou
- kapacitor Silver od SinusLive 1F - jen pro zesilovace pro predni repra, na sub neni
- jistící a bezpečnostní prvky - u Helixe pojistkove pouzdro na ANL pojistku 160A, u zesilovačů blok 4xminiANL 1x50mm2 vstup + 4x25mm2 vystup,
- napájecí kabeláž Sinus live, pruřez 50 mm2, 30mm2, 25mm2, 16mm2, 8 mm2
- reproduktorová kabeláž - 2x 6mm2, 2x4mm2 2x 2,5mm2
- signálová kabeláž BASIC - dvakrat stíněné
- bateriové svorky Basic - zlacené - výstupy: 1x 50mm2,1x 35mm2, 2x 10mm2
- dveře, motorova pricka vytlumena zatím jednou vrstvou Vestinu tloustky 2mm s Alu folii na povrchu, boky vytlumene dvojite.
Co mě čeká a nemine
- úpravy interieru k barvě vozu
- doorboardy - kombinace cerno oranžová, nebo černá + nerez? - z důvodu predělávky na dvoumontáž se budou delat uplne novy
- alarm + centrál - zapojit
- GSM alarm sletovat, uchodit, zapojit
- repase předních brzdičů + kontrola mechanizmu zadnich brzd
- výměna brzdových hadiček za nové
- výměna brzdového potrubí na přední nápravě
- barevné úpravy některých dílů motoru - ale hlavne tu olejničku řádně umejt :(
- přetěsnit převodovku - UDELAT JEJI REPAS + VYMENA SPOJKOVEHO LOZISKA S DOMECKEM
- nějaké drobné úpravy na motoru
V plánu - otázka peněz
- anatomické sklápěcí sedačky + 4 bod. pásy
- motor - trochu poladit, asi jina vacka, novy rozdelovac a dalsi drobnosti
- kotouče na zadní nápravu + plovoucí třemeny z oktavky ??? nevim nevim
- podsvícení přístrojovky - pomoci led pasku
- možná podsvícení podvozku a klik dveří
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Výsledky a úspěchy:
Rok 2006
- 1.místo Tuning sraz Jindrichuv Hradec
- 2. místo Tuning Show Blatná - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Rescue Event Křivonoska - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Relax Meeting Heřmanův Městec - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning sraz Milovice u Prahy - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Mistrovství České republiky - České Budějovice - dB Drag StreetMax 1-2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2007
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Tuning extreme show Příbram - Bass Race 120-129.9
- 2. místo Mimoňské války - dB drag Street max 1-2 (v BassRace velika konkurence + moje nervozita = 4.misto )
- Veliký debakl v Blatné - woofery neprezily Deathmatch a po 2,5 minutach sly pryc - ani nezasmrdely a nekourily. :( Chysta se neco jineho
- 2. misto Plasy Hifi and styling - dB Drag Street Max 1-2 - testovani novych wooferu Carpower Sonic 12"
- 3. misto Tuning magazine sraz Panensky Tynec - dB Drag Street Max 1-2 - jina bedna na Sonicy
- 2. misto Tuning extreme show Pribram - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Tuning extreme show Pribram - BassRace up to 119,9
- 2. misto Mimonske valky - BassRace 120-129.9
- 3. misto Mimonske valky - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Blatna - db Drag StreetMax 1-2 - konecne jsem poskocil - 144.8 dB
- 3. misto Mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max 1-2
- 4. misto Mistrovstvi Ceske republiky Bass Race do 119.9
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2008
Původne jsem si myslel, že se na dbDrag už letos vykašlu a konečně to dodělám do nějaké finální podoby. Ale diky tomu, že mám auto stále 100km od sebe, nebyl čas vůbec na nic. Takže stále truhlařina ruku v ruce s dB Dragem.
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - dB Drag Street Max - 143.3 dB - odskocily mi bohuzel dvere
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - Bass Race do 129.9 dB
- 3. misto Tuning sraz Milovice - dB Drag StreetMax - 143.1 dB - neco je nekde spatne :(
- 3. misto Tuning sraz Milovice - BassRace do 129.9 dB - druhe misto mi uteklo o 0,1 dB
- 2. misto Tuning sraz Fajn radia Panensky Tynec - dB drag - 143.2 dB - porad je nekde neco spatne.. :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - dB drag - 144 dB - i s jinym zesilovac porad bida... :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto Mimonske Valky 13. - dB Drag - 144.1 dB Street Max
- 3. misto Mimonske Valky 13. - BassRace - 119,9 dB
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - dB Drag - 144,8 dB Street max - Hertz HX 300 D opet v praci.. :)
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - BassRace - 119.9 dB
- 2. misto Relax Meeting - dB Drag 144,5 dB Street Max
- 2. misto Relax Meeting - BassRace 119,9 dB
- 3. misto Finale Ceske republiky Brno 200B - dB Drag Street Max ....... konecneeeee ...... 145,1 dB
- 2. misto Finale Ceske republiky Brno 2008 - BassRace 119,9 db ...... byl to tezka hra nervu.....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2009
Takze, i kdyz jsem loni strasil s tim ze na to letos kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuning sraz Pribram - dB Drag Street max 145.3 dB - moje zatim nejvyssi ofiko namerena hodnota
- 1. misto Tuning sraz Pribram - BassRace - 119.9 dB
- 1. misto Mimonske valky - dB Drag Street Max 145.3 db
- 1. misto Mimonske valky - BassRace 119.9 db
- 1. misto Panensky Tynec - dB Drag Street M 144.8 dB - bylo to tesne. :))
- 1. misto Panensky Tynec - BassRace 119.9 db
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - dB drag Street Max 144.33
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - BassRace 119.9 dB
- 1. misto Tuning a hifi sraz Plasy - dB Drag Street Max 144,66 dB
- 2. misto Tuning a hifi sraz Plasy - BassRace 119.9 dB - prvni misto mi uteklo o 0,18 dB -- byl to velice vyrovnany boj. :)))
- 1. misto db Drag setkani Florida - db Drag Street Max 146,3 dB - konecne to zase popolezlo nahoru
- 1. misto db Drag setkani Florida - BassRace 119.9 dB
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - dB Drag 145,6 - debakl.. Pri testovani se rozlamala membrana u Sonica.. Po vymene za Hertze nezapnul zesilovac
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - BassRace 119.9 dB - Vypinal zesilovac to protectu.. Prilis velke horko. :( Asi :(
- 1. misto Mimonske Valky - dB drag 148,6 dB Drobna zmena udelal svoje. :)))))))
- 1. misto Mimonske Valky - BassRace 119,9 dB - z pateho kvalifikacniho mista jsme se prokousal pri rozstrelech az na prvni misto
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez dB Drag StreetMax
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez BassRace do 119.9
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,7 dB
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
Je to taaaaaaaaaaammmmmmmmmmm.. .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2010
Takze, i kdyz jsem loni a predloni strasil s tim ze na to kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 148.5dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuningsraz Panensky Tynec - dB Drag StreetMax 147,7dB
- 5. misto Tuningsraz Panensky Tynec - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - BassRace do 119.9
- 2. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - StreetMax 147.4dB
- 1. misto Relax meeting Pardubice - BassRace do 119.9
- 2. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 4. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 3. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 147.1dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 2. misto Krivonoska 2.point - dB Drag StreetMax 148.5 dB
- 3. misto Krivonoska 2.point - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,5 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 129.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jelikoz jsem se skutecne uz rozhodl definitivne aktivne skoncit s dB Dragem a jezdit jen podle "pocasi", tak bych chtel timto vsem podekovat za veskereou podporu, kterou jsem od vsech za tech 5 let soutezeni dostal. Diky Vsem, kteri u toho byli a pomahali.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2011
Takze, i kdyz jsem soutezeni povesil na hrebik, tak jsem se byl jednou projet do Ceskych Budejovic na Finale Ceske republiky 2011.
A vysledkem bylo:
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB - cize skrome opet Mistr republiky :))
- 2. misto Krivonoska 3.point - BassRace do 119.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tímto by jsem chtěl poděkovat za spolupráci a inspiraci lidem okolo mne, kteří mi radí, pomáhají a inspirují. Zejména pak bráchovi, KRTovi, TUNERovi, Tunerovi 2, Pilotovi 105, MiniMikemu, Veronovi, Sakymu, Majklovi, Jižíkovi za komentáře, Pacientovi Hanušovi, Štěpánovi za rady, rodičům za pochopení a dalším a dalším, které jsem tu nejmenoval. Jo a t2m, co se straraji o chod a tvorbu techto stranek. Díky všichni.
Zdany / Rapid 135 - komentáře:
13:00:23
30.03.2006
30.03.2006
Zdany
-> fine_ray: No jako to video musi bejt. na to se tesim jako malej vena.
11:09:08
29.03.2006
29.03.2006
TUNER
09:27:31
29.03.2006
29.03.2006
Montér
-> strucy: Vestin nabizi jako jednu z vrstev ty izolace i ruzně tlustejten molitan, asi 10 20 a 30 mm
09:21:40
29.03.2006
29.03.2006
strucy
-> TUNER: aký molitán máš na mysli?
06:26:56
29.03.2006
29.03.2006
TUNER
-> Montér: No molitan by tomu určitě ještě prospěl...Já to dával do dveří a tam na to neni místo ani podmínky.Ale pokud by se tim dělala třeba podlaha,zadní stěna,stěna pod palubkou,tak myslim tomu molitanu nic nebrání a bude to ještě lepší.Jen jak jsi říkal,to už pak lítají cifry.....
22:53:47
28.03.2006
28.03.2006
Montér
-> TUNER: Jestli by z hlediska nějakýho tlumení nebyl dobrej ještě ten molitan, ale to pak už začínaj lítat cifry
21:24:37
28.03.2006
28.03.2006
strucy
-> Zdany: jj ale ked už tak celú podlahu , a čo strop?
19:29:19
28.03.2006
28.03.2006
TUNER
-> Montér: Ne,tohle je obyč alu folie...Taky jsem se ptal na tu perforovanou a je to zbytečný a dražší...
19:13:47
28.03.2006
28.03.2006
Montér
-> TUNER: Jo dík a je to ta perforovaná folie nebo ne? Já koukal na ten jejich katalog a jako docela zmatek co ti tam všecko nelepěj
17:12:15
28.03.2006
28.03.2006
TUNER
-> Montér: Je to obyč vestin tušim 2 nebo 3 mm,s jednou lepicí vrstvou a z druhý strany alu folií...
15:30:38
28.03.2006
28.03.2006
Montér
-> Zdany: A jakej je to Vestin? Tlouštka a ty další vrstvy? dík
14:48:31
28.03.2006
28.03.2006
fine_ray
-> Zdany: to ste stihli v něděli? Sem vstával až po obědě Musíme naplánovat taky někdy tu Klatovskou Villu :-)) teď ze soboty mam dobrý recenze a to videjko těch slečen shánim
09:53:23
28.03.2006
28.03.2006
Zdany
-> strucy: Jo jo je to Vestin. To plato se bude delat, to hadrove plato pujde do haje, a cele se to polepi. Nebot ten plech co je od pricky dozadu rezonuje jako krava. pres to pujde plato z MDF pres molitan. Konec koncu i tohle samotne vylepeni pomohlo jako hrom. Prijdou vytlumit jeste boky, nebot ty rezonuji jako hrom, zadni a predni podbehy a uvidime jestli jeste podlaha. Kdyz jsem videlt tvoje tlumeni... :))))) Taky dobry. :
-> TUNER: Ha, tiskový mluvci promluvil, dekuji. :) Jinak neprozdrazujes nic tajneho. To ze se to jeste polepilo dvena vrstvama toho materialu, co ani nevim co to je, ale taky to tlumi. :)) Ale ten Vestin je fakt vic nez dobrej.
-> DuriQ: Poslal jsem ti mail.
-> Majkl: No jeste aby jsi nadaval panacku. :))
-> TUNER: Ha, tiskový mluvci promluvil, dekuji. :) Jinak neprozdrazujes nic tajneho. To ze se to jeste polepilo dvena vrstvama toho materialu, co ani nevim co to je, ale taky to tlumi. :)) Ale ten Vestin je fakt vic nez dobrej.
-> DuriQ: Poslal jsem ti mail.
-> Majkl: No jeste aby jsi nadaval panacku. :))
22:44:39
27.03.2006
27.03.2006
Majkl
-> Zdany: díky za dovoz vecí panáčku
22:35:26
27.03.2006
27.03.2006
DuriQ
co kostuje ten tappajomatem ? a kde sa to da zohant chcem si odhlucnit autiii hlavne
20:52:47
27.03.2006
27.03.2006
strucy
-> TUNER: dík
20:48:27
27.03.2006
27.03.2006
TUNER
-> strucy: Normálka tappajomatem...neboli vestinem.Ještě to bude mít pokračování,a přes to je ještě...........Ale to už raději sám majitel ať tady nevyzrazuju něco dopředu...
20:11:26
27.03.2006
27.03.2006
strucy
-> Zdany: čím si to tlmil? ešte to nalep od okna na ten plech
17:32:33
27.03.2006
27.03.2006
Zdany
-> TUNER: No jasne...))) A zelenku budeme tahat na laně. :))
16:51:30
27.03.2006
27.03.2006
TUNER
-> Zdany: Zamlouvam si jezdit na srazy za tebou......Vždycky mi pustíš nějakej filmeček...