skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím všechny.
Auto bylo zakoupeno ve zbídačeném stavu, ale s dobrým motorem, o který jsem bohužel přišel.. :-(( Brácha si ho vzal do svého Rapida, neboť ten jeho kleknul.. Byla to 742.135 origo Rapid, přestože je v techničáku zapsaný 781.135.... :). Vlastně kvůli motoru to bylo kupované..
Po asi 3 měsíčním stání tohoto vraku na chatě jsem se rozhodnul to dát do kupy..
Po intenzivni 6 mesicni praci jsem dal auto s brachou a spol. dohromady.. Auto jezdi, troubi, blika, brzdi a hraje, ale jeste to neni porad ono.
Je na nem stale co vylepsovat, samozrejme v ramci mych moznosti. Jelikoz jsem se ted odstehoval do Prahy, mam to ponekud komplikovanejsi..
Ale pres to se budu snazit dat auto do te podoby, do jake bych to rad nekdy dostal.
Opravy a úpravy
Karoserie
- výměna práhů
- výměna předních blatníků a dalších sežraných věcí
- výměna zadních lemů + nadkolí
- oprava podlahy a dalších prorezlých míst
- oprava kufru
- oprava utržených držáků stabilizátorů
- výměna brzdových hadic a trubiček (by mě zajímalo, kterej vůl je vyrábí všechny byly zbytečně dlouhé)
- vyztužení zadních ramen
- výměna držáků (kapsy) podelných ramen
- navaření držáků nových zrcátek BMW M3
- výroba vzpěr přední i zadní nápravy
- nový lak - po všech rozepřích a tahanicích je to přece jen oranžová RAL 2004 (Díky Rosťo)
- nalepené, vykitované a vybroušené práhy KS Motorsport - na jejich varovnani a uchyceni k druhovyrobym prahum spotrebovano 1,5 kg kitu
- černé folie 3M a Bruxafol na sklech s homologací
- zrcátka imitace BMW M3 v chromu
- elektrické stahovvání oken - Alfa 33 - jeste musim doresit jejich ovladani tak, aby se furt nevalelo na zemi.
Motor a podvozek
- motor Favo 135 (zatím) + nový SEDR 135 natryskovaný na 136
- klasicky papirovy filtr - bavlneny se vali nekde v garazi - z duvodu noveho karburatoru jsem zvolil origo reseni
- bezkontaktní zapalování Favorit
- kratší přitvrzené pružiny na predku od Sakyho
- tlumiče Kayaba - předek (co bude na zadek?? Tot otazka.)
- snížená a slícovaná hlava z Fabie, upravené leštěné ventily - tady patri velky dik TUNEROVI
- originál výfukové potrubí 135/136
- puvodne "laděný" výfuk od neznámého výrobce na základě mezitlumiče z VW - vymeneno za originalni vyfuk kvuli technicke a asi to tak zustane
- alternator kvuli muzice bude Octavia 120A - zatim se vali v garazi
- chromlakem stříknutá kola 15"/7" ATS obutá na předek Kumho 195/15/50 + převrtané náboje
- zadek stejný rozměr 195/15/50 Kumho KH11 + 3 cm podložky
Audio zastavba
- baterie Banner UNI Bull 80Ah s dvojitýma vývodama kvuli bassbedně byla přesunuta do kufru
- napajeni starteru sereno novym kabelem pod autem
- radio - ///Alpine 9815 US version bez RDS
- zesilovač pro přední repro - MacAudio Z4200 vykon 4x110W RMS / 4ohm
- zesilovač na woofery - Helix DarkBlue 1000.2 vykon 2x 900W RMS / 2ohmy
- subwoofery - Hertz HX300D - 2x300W / 2x4ohm - a jeste jsou doma Carpower SONIC 12" 2x350W / 2x2ohm
- repro ve dveřích - připraveny Canton QS 2.16 na doumontáž - viz foto - jen dodelat nove tapeciry
- repro pod zadním oknem - nebudou
- kapacitor Silver od SinusLive 1F - jen pro zesilovace pro predni repra, na sub neni
- jistící a bezpečnostní prvky - u Helixe pojistkove pouzdro na ANL pojistku 160A, u zesilovačů blok 4xminiANL 1x50mm2 vstup + 4x25mm2 vystup,
- napájecí kabeláž Sinus live, pruřez 50 mm2, 30mm2, 25mm2, 16mm2, 8 mm2
- reproduktorová kabeláž - 2x 6mm2, 2x4mm2 2x 2,5mm2
- signálová kabeláž BASIC - dvakrat stíněné
- bateriové svorky Basic - zlacené - výstupy: 1x 50mm2,1x 35mm2, 2x 10mm2
- dveře, motorova pricka vytlumena zatím jednou vrstvou Vestinu tloustky 2mm s Alu folii na povrchu, boky vytlumene dvojite.
Co mě čeká a nemine
- úpravy interieru k barvě vozu
- doorboardy - kombinace cerno oranžová, nebo černá + nerez? - z důvodu predělávky na dvoumontáž se budou delat uplne novy
- alarm + centrál - zapojit
- GSM alarm sletovat, uchodit, zapojit
- repase předních brzdičů + kontrola mechanizmu zadnich brzd
- výměna brzdových hadiček za nové
- výměna brzdového potrubí na přední nápravě
- barevné úpravy některých dílů motoru - ale hlavne tu olejničku řádně umejt :(
- přetěsnit převodovku - UDELAT JEJI REPAS + VYMENA SPOJKOVEHO LOZISKA S DOMECKEM
- nějaké drobné úpravy na motoru
V plánu - otázka peněz
- anatomické sklápěcí sedačky + 4 bod. pásy
- motor - trochu poladit, asi jina vacka, novy rozdelovac a dalsi drobnosti
- kotouče na zadní nápravu + plovoucí třemeny z oktavky ??? nevim nevim
- podsvícení přístrojovky - pomoci led pasku
- možná podsvícení podvozku a klik dveří
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Výsledky a úspěchy:
Rok 2006
- 1.místo Tuning sraz Jindrichuv Hradec
- 2. místo Tuning Show Blatná - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Rescue Event Křivonoska - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Relax Meeting Heřmanův Městec - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning sraz Milovice u Prahy - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Mistrovství České republiky - České Budějovice - dB Drag StreetMax 1-2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2007
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Tuning extreme show Příbram - Bass Race 120-129.9
- 2. místo Mimoňské války - dB drag Street max 1-2 (v BassRace velika konkurence + moje nervozita = 4.misto )
- Veliký debakl v Blatné - woofery neprezily Deathmatch a po 2,5 minutach sly pryc - ani nezasmrdely a nekourily. :( Chysta se neco jineho
- 2. misto Plasy Hifi and styling - dB Drag Street Max 1-2 - testovani novych wooferu Carpower Sonic 12"
- 3. misto Tuning magazine sraz Panensky Tynec - dB Drag Street Max 1-2 - jina bedna na Sonicy
- 2. misto Tuning extreme show Pribram - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Tuning extreme show Pribram - BassRace up to 119,9
- 2. misto Mimonske valky - BassRace 120-129.9
- 3. misto Mimonske valky - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Blatna - db Drag StreetMax 1-2 - konecne jsem poskocil - 144.8 dB
- 3. misto Mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max 1-2
- 4. misto Mistrovstvi Ceske republiky Bass Race do 119.9
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2008
Původne jsem si myslel, že se na dbDrag už letos vykašlu a konečně to dodělám do nějaké finální podoby. Ale diky tomu, že mám auto stále 100km od sebe, nebyl čas vůbec na nic. Takže stále truhlařina ruku v ruce s dB Dragem.
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - dB Drag Street Max - 143.3 dB - odskocily mi bohuzel dvere
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - Bass Race do 129.9 dB
- 3. misto Tuning sraz Milovice - dB Drag StreetMax - 143.1 dB - neco je nekde spatne :(
- 3. misto Tuning sraz Milovice - BassRace do 129.9 dB - druhe misto mi uteklo o 0,1 dB
- 2. misto Tuning sraz Fajn radia Panensky Tynec - dB drag - 143.2 dB - porad je nekde neco spatne.. :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - dB drag - 144 dB - i s jinym zesilovac porad bida... :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto Mimonske Valky 13. - dB Drag - 144.1 dB Street Max
- 3. misto Mimonske Valky 13. - BassRace - 119,9 dB
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - dB Drag - 144,8 dB Street max - Hertz HX 300 D opet v praci.. :)
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - BassRace - 119.9 dB
- 2. misto Relax Meeting - dB Drag 144,5 dB Street Max
- 2. misto Relax Meeting - BassRace 119,9 dB
- 3. misto Finale Ceske republiky Brno 200B - dB Drag Street Max ....... konecneeeee ...... 145,1 dB
- 2. misto Finale Ceske republiky Brno 2008 - BassRace 119,9 db ...... byl to tezka hra nervu.....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2009
Takze, i kdyz jsem loni strasil s tim ze na to letos kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuning sraz Pribram - dB Drag Street max 145.3 dB - moje zatim nejvyssi ofiko namerena hodnota
- 1. misto Tuning sraz Pribram - BassRace - 119.9 dB
- 1. misto Mimonske valky - dB Drag Street Max 145.3 db
- 1. misto Mimonske valky - BassRace 119.9 db
- 1. misto Panensky Tynec - dB Drag Street M 144.8 dB - bylo to tesne. :))
- 1. misto Panensky Tynec - BassRace 119.9 db
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - dB drag Street Max 144.33
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - BassRace 119.9 dB
- 1. misto Tuning a hifi sraz Plasy - dB Drag Street Max 144,66 dB
- 2. misto Tuning a hifi sraz Plasy - BassRace 119.9 dB - prvni misto mi uteklo o 0,18 dB -- byl to velice vyrovnany boj. :)))
- 1. misto db Drag setkani Florida - db Drag Street Max 146,3 dB - konecne to zase popolezlo nahoru
- 1. misto db Drag setkani Florida - BassRace 119.9 dB
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - dB Drag 145,6 - debakl.. Pri testovani se rozlamala membrana u Sonica.. Po vymene za Hertze nezapnul zesilovac
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - BassRace 119.9 dB - Vypinal zesilovac to protectu.. Prilis velke horko. :( Asi :(
- 1. misto Mimonske Valky - dB drag 148,6 dB Drobna zmena udelal svoje. :)))))))
- 1. misto Mimonske Valky - BassRace 119,9 dB - z pateho kvalifikacniho mista jsme se prokousal pri rozstrelech az na prvni misto
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez dB Drag StreetMax
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez BassRace do 119.9
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,7 dB
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
Je to taaaaaaaaaaammmmmmmmmmm.. .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2010
Takze, i kdyz jsem loni a predloni strasil s tim ze na to kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 148.5dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuningsraz Panensky Tynec - dB Drag StreetMax 147,7dB
- 5. misto Tuningsraz Panensky Tynec - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - BassRace do 119.9
- 2. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - StreetMax 147.4dB
- 1. misto Relax meeting Pardubice - BassRace do 119.9
- 2. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 4. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 3. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 147.1dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 2. misto Krivonoska 2.point - dB Drag StreetMax 148.5 dB
- 3. misto Krivonoska 2.point - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,5 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 129.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jelikoz jsem se skutecne uz rozhodl definitivne aktivne skoncit s dB Dragem a jezdit jen podle "pocasi", tak bych chtel timto vsem podekovat za veskereou podporu, kterou jsem od vsech za tech 5 let soutezeni dostal. Diky Vsem, kteri u toho byli a pomahali.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2011
Takze, i kdyz jsem soutezeni povesil na hrebik, tak jsem se byl jednou projet do Ceskych Budejovic na Finale Ceske republiky 2011.
A vysledkem bylo:
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB - cize skrome opet Mistr republiky :))
- 2. misto Krivonoska 3.point - BassRace do 119.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tímto by jsem chtěl poděkovat za spolupráci a inspiraci lidem okolo mne, kteří mi radí, pomáhají a inspirují. Zejména pak bráchovi, KRTovi, TUNERovi, Tunerovi 2, Pilotovi 105, MiniMikemu, Veronovi, Sakymu, Majklovi, Jižíkovi za komentáře, Pacientovi Hanušovi, Štěpánovi za rady, rodičům za pochopení a dalším a dalším, které jsem tu nejmenoval. Jo a t2m, co se straraji o chod a tvorbu techto stranek. Díky všichni.
Auto bylo zakoupeno ve zbídačeném stavu, ale s dobrým motorem, o který jsem bohužel přišel.. :-(( Brácha si ho vzal do svého Rapida, neboť ten jeho kleknul.. Byla to 742.135 origo Rapid, přestože je v techničáku zapsaný 781.135.... :). Vlastně kvůli motoru to bylo kupované..
Po asi 3 měsíčním stání tohoto vraku na chatě jsem se rozhodnul to dát do kupy..
Po intenzivni 6 mesicni praci jsem dal auto s brachou a spol. dohromady.. Auto jezdi, troubi, blika, brzdi a hraje, ale jeste to neni porad ono.
Je na nem stale co vylepsovat, samozrejme v ramci mych moznosti. Jelikoz jsem se ted odstehoval do Prahy, mam to ponekud komplikovanejsi..
Ale pres to se budu snazit dat auto do te podoby, do jake bych to rad nekdy dostal.
Opravy a úpravy
Karoserie
- výměna práhů
- výměna předních blatníků a dalších sežraných věcí
- výměna zadních lemů + nadkolí
- oprava podlahy a dalších prorezlých míst
- oprava kufru
- oprava utržených držáků stabilizátorů
- výměna brzdových hadic a trubiček (by mě zajímalo, kterej vůl je vyrábí všechny byly zbytečně dlouhé)
- vyztužení zadních ramen
- výměna držáků (kapsy) podelných ramen
- navaření držáků nových zrcátek BMW M3
- výroba vzpěr přední i zadní nápravy
- nový lak - po všech rozepřích a tahanicích je to přece jen oranžová RAL 2004 (Díky Rosťo)
- nalepené, vykitované a vybroušené práhy KS Motorsport - na jejich varovnani a uchyceni k druhovyrobym prahum spotrebovano 1,5 kg kitu
- černé folie 3M a Bruxafol na sklech s homologací
- zrcátka imitace BMW M3 v chromu
- elektrické stahovvání oken - Alfa 33 - jeste musim doresit jejich ovladani tak, aby se furt nevalelo na zemi.
Motor a podvozek
- motor Favo 135 (zatím) + nový SEDR 135 natryskovaný na 136
- klasicky papirovy filtr - bavlneny se vali nekde v garazi - z duvodu noveho karburatoru jsem zvolil origo reseni
- bezkontaktní zapalování Favorit
- kratší přitvrzené pružiny na predku od Sakyho
- tlumiče Kayaba - předek (co bude na zadek?? Tot otazka.)
- snížená a slícovaná hlava z Fabie, upravené leštěné ventily - tady patri velky dik TUNEROVI
- originál výfukové potrubí 135/136
- puvodne "laděný" výfuk od neznámého výrobce na základě mezitlumiče z VW - vymeneno za originalni vyfuk kvuli technicke a asi to tak zustane
- alternator kvuli muzice bude Octavia 120A - zatim se vali v garazi
- chromlakem stříknutá kola 15"/7" ATS obutá na předek Kumho 195/15/50 + převrtané náboje
- zadek stejný rozměr 195/15/50 Kumho KH11 + 3 cm podložky
Audio zastavba
- baterie Banner UNI Bull 80Ah s dvojitýma vývodama kvuli bassbedně byla přesunuta do kufru
- napajeni starteru sereno novym kabelem pod autem
- radio - ///Alpine 9815 US version bez RDS
- zesilovač pro přední repro - MacAudio Z4200 vykon 4x110W RMS / 4ohm
- zesilovač na woofery - Helix DarkBlue 1000.2 vykon 2x 900W RMS / 2ohmy
- subwoofery - Hertz HX300D - 2x300W / 2x4ohm - a jeste jsou doma Carpower SONIC 12" 2x350W / 2x2ohm
- repro ve dveřích - připraveny Canton QS 2.16 na doumontáž - viz foto - jen dodelat nove tapeciry
- repro pod zadním oknem - nebudou
- kapacitor Silver od SinusLive 1F - jen pro zesilovace pro predni repra, na sub neni
- jistící a bezpečnostní prvky - u Helixe pojistkove pouzdro na ANL pojistku 160A, u zesilovačů blok 4xminiANL 1x50mm2 vstup + 4x25mm2 vystup,
- napájecí kabeláž Sinus live, pruřez 50 mm2, 30mm2, 25mm2, 16mm2, 8 mm2
- reproduktorová kabeláž - 2x 6mm2, 2x4mm2 2x 2,5mm2
- signálová kabeláž BASIC - dvakrat stíněné
- bateriové svorky Basic - zlacené - výstupy: 1x 50mm2,1x 35mm2, 2x 10mm2
- dveře, motorova pricka vytlumena zatím jednou vrstvou Vestinu tloustky 2mm s Alu folii na povrchu, boky vytlumene dvojite.
Co mě čeká a nemine
- úpravy interieru k barvě vozu
- doorboardy - kombinace cerno oranžová, nebo černá + nerez? - z důvodu predělávky na dvoumontáž se budou delat uplne novy
- alarm + centrál - zapojit
- GSM alarm sletovat, uchodit, zapojit
- repase předních brzdičů + kontrola mechanizmu zadnich brzd
- výměna brzdových hadiček za nové
- výměna brzdového potrubí na přední nápravě
- barevné úpravy některých dílů motoru - ale hlavne tu olejničku řádně umejt :(
- přetěsnit převodovku - UDELAT JEJI REPAS + VYMENA SPOJKOVEHO LOZISKA S DOMECKEM
- nějaké drobné úpravy na motoru
V plánu - otázka peněz
- anatomické sklápěcí sedačky + 4 bod. pásy
- motor - trochu poladit, asi jina vacka, novy rozdelovac a dalsi drobnosti
- kotouče na zadní nápravu + plovoucí třemeny z oktavky ??? nevim nevim
- podsvícení přístrojovky - pomoci led pasku
- možná podsvícení podvozku a klik dveří
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Výsledky a úspěchy:
Rok 2006
- 1.místo Tuning sraz Jindrichuv Hradec
- 2. místo Tuning Show Blatná - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Rescue Event Křivonoska - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Relax Meeting Heřmanův Městec - dB Drag StreetMax 1-2
- 2. místo Tuning sraz Milovice u Prahy - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. místo Mistrovství České republiky - České Budějovice - dB Drag StreetMax 1-2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2007
- 2. místo Tuning extreme show Příbram - dB Drag StreetMax 1-2
- 1. místo Tuning extreme show Příbram - Bass Race 120-129.9
- 2. místo Mimoňské války - dB drag Street max 1-2 (v BassRace velika konkurence + moje nervozita = 4.misto )
- Veliký debakl v Blatné - woofery neprezily Deathmatch a po 2,5 minutach sly pryc - ani nezasmrdely a nekourily. :( Chysta se neco jineho
- 2. misto Plasy Hifi and styling - dB Drag Street Max 1-2 - testovani novych wooferu Carpower Sonic 12"
- 3. misto Tuning magazine sraz Panensky Tynec - dB Drag Street Max 1-2 - jina bedna na Sonicy
- 2. misto Tuning extreme show Pribram - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Tuning extreme show Pribram - BassRace up to 119,9
- 2. misto Mimonske valky - BassRace 120-129.9
- 3. misto Mimonske valky - dB Drag StreetMax 1-2
- 3. misto Blatna - db Drag StreetMax 1-2 - konecne jsem poskocil - 144.8 dB
- 3. misto Mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max 1-2
- 4. misto Mistrovstvi Ceske republiky Bass Race do 119.9
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2008
Původne jsem si myslel, že se na dbDrag už letos vykašlu a konečně to dodělám do nějaké finální podoby. Ale diky tomu, že mám auto stále 100km od sebe, nebyl čas vůbec na nic. Takže stále truhlařina ruku v ruce s dB Dragem.
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - dB Drag Street Max - 143.3 dB - odskocily mi bohuzel dvere
- 1. misto Tuning sraz Blatna - Tchorovice - Bass Race do 129.9 dB
- 3. misto Tuning sraz Milovice - dB Drag StreetMax - 143.1 dB - neco je nekde spatne :(
- 3. misto Tuning sraz Milovice - BassRace do 129.9 dB - druhe misto mi uteklo o 0,1 dB
- 2. misto Tuning sraz Fajn radia Panensky Tynec - dB drag - 143.2 dB - porad je nekde neco spatne.. :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - dB drag - 144 dB - i s jinym zesilovac porad bida... :(
- 2. misto Tuning sraz Dlouha Lhota - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto Mimonske Valky 13. - dB Drag - 144.1 dB Street Max
- 3. misto Mimonske Valky 13. - BassRace - 119,9 dB
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - dB Drag - 144,8 dB Street max - Hertz HX 300 D opet v praci.. :)
- 1. misto Tuning party Panensky Tynec - BassRace - 119.9 dB
- 2. misto Relax Meeting - dB Drag 144,5 dB Street Max
- 2. misto Relax Meeting - BassRace 119,9 dB
- 3. misto Finale Ceske republiky Brno 200B - dB Drag Street Max ....... konecneeeee ...... 145,1 dB
- 2. misto Finale Ceske republiky Brno 2008 - BassRace 119,9 db ...... byl to tezka hra nervu.....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2009
Takze, i kdyz jsem loni strasil s tim ze na to letos kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuning sraz Pribram - dB Drag Street max 145.3 dB - moje zatim nejvyssi ofiko namerena hodnota
- 1. misto Tuning sraz Pribram - BassRace - 119.9 dB
- 1. misto Mimonske valky - dB Drag Street Max 145.3 db
- 1. misto Mimonske valky - BassRace 119.9 db
- 1. misto Panensky Tynec - dB Drag Street M 144.8 dB - bylo to tesne. :))
- 1. misto Panensky Tynec - BassRace 119.9 db
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - dB drag Street Max 144.33
- 1. misto Tuning show Blatna - Tchorovice - BassRace 119.9 dB
- 1. misto Tuning a hifi sraz Plasy - dB Drag Street Max 144,66 dB
- 2. misto Tuning a hifi sraz Plasy - BassRace 119.9 dB - prvni misto mi uteklo o 0,18 dB -- byl to velice vyrovnany boj. :)))
- 1. misto db Drag setkani Florida - db Drag Street Max 146,3 dB - konecne to zase popolezlo nahoru
- 1. misto db Drag setkani Florida - BassRace 119.9 dB
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - dB Drag 145,6 - debakl.. Pri testovani se rozlamala membrana u Sonica.. Po vymene za Hertze nezapnul zesilovac
- 3. misto Pribram - Dlouha Lhota - BassRace 119.9 dB - Vypinal zesilovac to protectu.. Prilis velke horko. :( Asi :(
- 1. misto Mimonske Valky - dB drag 148,6 dB Drobna zmena udelal svoje. :)))))))
- 1. misto Mimonske Valky - BassRace 119,9 dB - z pateho kvalifikacniho mista jsme se prokousal pri rozstrelech az na prvni misto
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez dB Drag StreetMax
- 1. misto Krivonoska camp - dvoubodova soutez BassRace do 119.9
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,7 dB
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
Je to taaaaaaaaaaammmmmmmmmmm.. .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2010
Takze, i kdyz jsem loni a predloni strasil s tim ze na to kaslu, tak se tak po zime zase nestalo. :( A jede se dal..
- 1. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 148.5dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuningsraz Panensky Tynec - dB Drag StreetMax 147,7dB
- 5. misto Tuningsraz Panensky Tynec - BassRace do 119.9
- 1. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - BassRace do 119.9
- 2. misto Tuning Show Blatná - Tchořovice - StreetMax 147.4dB
- 1. misto Relax meeting Pardubice - BassRace do 119.9
- 2. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 4. misto Relax meeting Pardubice - StreetMax 147.4dB
- 3. misto Tuningsraz Pribram - dB Drag StreetMax 147.1dB
- 1. misto Tuningsraz Pribram - BassRace do 119.9
- 2. misto Krivonoska 2.point - dB Drag StreetMax 148.5 dB
- 3. misto Krivonoska 2.point - BassRace do 119.9 dB
- 3. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,5 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 129.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jelikoz jsem se skutecne uz rozhodl definitivne aktivne skoncit s dB Dragem a jezdit jen podle "pocasi", tak bych chtel timto vsem podekovat za veskereou podporu, kterou jsem od vsech za tech 5 let soutezeni dostal. Diky Vsem, kteri u toho byli a pomahali.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Rok 2011
Takze, i kdyz jsem soutezeni povesil na hrebik, tak jsem se byl jednou projet do Ceskych Budejovic na Finale Ceske republiky 2011.
A vysledkem bylo:
- 1. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB - cize skrome opet Mistr republiky :))
- 2. misto Krivonoska 3.point - BassRace do 119.9 dB
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tímto by jsem chtěl poděkovat za spolupráci a inspiraci lidem okolo mne, kteří mi radí, pomáhají a inspirují. Zejména pak bráchovi, KRTovi, TUNERovi, Tunerovi 2, Pilotovi 105, MiniMikemu, Veronovi, Sakymu, Majklovi, Jižíkovi za komentáře, Pacientovi Hanušovi, Štěpánovi za rady, rodičům za pochopení a dalším a dalším, které jsem tu nejmenoval. Jo a t2m, co se straraji o chod a tvorbu techto stranek. Díky všichni.
Zdany / Rapid 135 - komentáře:
14:28:39
02.07.2014
02.07.2014
Zdany
-> Luky 15.06.14 14:54:02: Zalezi na vas. Asi dle pocasi. :)
14:54:02
15.06.2014
15.06.2014
Luky
-> Zdany: Prima, rádi přijedeme. Kterým?
12:31:52
14.06.2014
14.06.2014
Zdany
-> Luky: No tak urcitee.. Budeme mit s brachou svatek, tak dostanete s Martinou pozvanku.. Muzete nejakeho rapida provetrat.. :)
08:38:53
03.06.2014
03.06.2014
Luky
-> Zdany: hurá Nebude nějaká rapidí párty na chatě?
23:52:27
02.06.2014
02.06.2014
MATTESS
-> Zdany: jupíííí
23:39:29
02.06.2014
02.06.2014
Qwak
-> Zdany:
09:17:54
19.09.2013
19.09.2013
Zdany
Posledni prispevek v roce 2010, reakce pak v roce 2012.. No kuwa.. Starneme... :) :)
14:34:36
09.01.2012
09.01.2012
Zdany
Kaya: jak jinak nez skromne.. :)))
14:33:12
09.01.2012
09.01.2012
Zdany
T#2: No jak jinak... Vysoke ego je zaklad... :))
T: precedoo, asi nikdy.... Neni nalada, cas, penize. Ted to chci udelat trochu jinak... :))
T: precedoo, asi nikdy.... Neni nalada, cas, penize. Ted to chci udelat trochu jinak... :))
17:26:22
06.01.2012
06.01.2012
TUNER
...kua přecedo a kdy bude těch 150 ?
16:15:51
06.01.2012
06.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany 06.01.12 13:50:39: Panáček tu půl roku nebyl a přišel si pohonit EGO? Ba né je prostě dobrej přeceda
15:43:56
06.01.2012
06.01.2012
fine_ray
"...skromně opět mistr..." :D
13:50:39
06.01.2012
06.01.2012
Zdany
Doplneny vysledky pro rok 2011.. :)))))))))))
18:03:32
15.09.2010
15.09.2010
Zdany
-> fine_ray: No diky, ale je fakt konec. Nerikam ze s audiem jako takovym, ale soutezeni je konec. Myslim tim Aktivni soutezeni, kdy se clovek honi aby z toho neco bylo... Proste klidek pohoda. :)
14:37:06
05.09.2010
05.09.2010
fine_ray
Konci nevěřím a budu fandit i do další sezony!!!
20:57:55
30.08.2010
30.08.2010
Zdany
-> M@rtin: Ja to nekdy spocitam.. Ale okolo 60ti... :))
Jinak montaz budu muset dobre zvazit, teda pokud to budu chtit zapojit vysky, stredy, kickery a woofery.. Cize 4 kanal. Proto hledam zesilovac, ktery ma subsonic filtry, low a high pass filtry atd, aby se to dalo udelat.. ale asi to dopadne jen na tripasmo.
-> Tuner#2: Dekuji dekuji.. I ja sam jsem zvedavy...
Jinak montaz budu muset dobre zvazit, teda pokud to budu chtit zapojit vysky, stredy, kickery a woofery.. Cize 4 kanal. Proto hledam zesilovac, ktery ma subsonic filtry, low a high pass filtry atd, aby se to dalo udelat.. ale asi to dopadne jen na tripasmo.
-> Tuner#2: Dekuji dekuji.. I ja sam jsem zvedavy...
15:16:57
30.08.2010
30.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany 30.08.10 14:29:26: Ještě jednou gratulace a těším se na novou evoluci třeba už jednou hotového auta
14:51:05
30.08.2010
30.08.2010
M@rtin
-> Zdany: Kolik že máš doma těch pracholapek? Jsem zvědavej na příští rok, co tam bude ..... dvoumontáž, aktiv, MTXka ..... hm hm hm
14:29:26
30.08.2010
30.08.2010
Zdany
- 3. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky dB Drag Street Max s hodnotou 148,5 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 129.9 dB
Jelikoz jsem se skutecne uz rozhodl definitivne aktivne skoncit s dB Dragem a jezdit jen podle „pocasi“, tak bych chtel timto vsem podekovat za veskereou podporu, kterou jsem od vsech za tech 5 let soutezeni dostal. Diky Vsem, kteri u toho byli a pomahali.
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 119.9 dB
- 2. misto na Finale mistrovstvi Ceske republiky v BassRace do 129.9 dB
Jelikoz jsem se skutecne uz rozhodl definitivne aktivne skoncit s dB Dragem a jezdit jen podle „pocasi“, tak bych chtel timto vsem podekovat za veskereou podporu, kterou jsem od vsech za tech 5 let soutezeni dostal. Diky Vsem, kteri u toho byli a pomahali.