Reeaper / Rapid 136 - prodáno Reeaper / Rapid 136 - prodáno

komentáře | popis | fotky | Reeaper | 28.06.10 21:57 | 13x v oblíbených
Na čem se teď pracuje:

PRODÁNO - doufám, že bude dobře sloužit a že je v dobrých rukou.



28.6.2010 - zamáčknuta slza po prodeji











Trošku povídání :o) Tohle je moje druhá škodověnka a celkově také moje druhý autíčko. Původní oranžová 105L Jůlinka změnila majitele, protože byla ve stavu, kdy by ji bylo opravdu nákladný dát do dobrýho stavu, proto jsem zvolil prodej a koupi něčeho zachovalejšího, novějšího. Nějak jsem tomuto rapidovi neodolal, vzhledem k typu i stáří a stavu karoserie :o) Po pár překonaných prvotních problémech, ať už se stavem, tka s přepisem, jsem se dostal do stavu, kdy řeším věci, který chci já :o) Snažím se dělat důležitý věci dřív, než dojde na nějaký blbinky..ale samozřejmě všechno závisí na penězích, však to znáte.. S autíčkem jsem spokojený, je to můj mazlík, moc se mi líbí.. a prosět takový ty klasický řeči každýho škodovkáře :o))



A teď fakta:



jméno: zatím nepokřtěn :-( prostě to je mazel :-))

typ: Škoda Rapid 136

rok a místo narození: 1989, modelový rok 1990 (L)

AZNP expedice vozů, závod KVASINY



Stav: 2. majitel, najeto cca 70tkm

Barva: 1046 sněhobílá

Tachometrová max. rychlost: 150Km/hod

Průmerná spotřeba:cca 8l/100km



STK: 11/11

Zakoupeno: 21.5.2007





Původní zápory: unikající chladící kapalina, nefční zadní levá mlhovka, zatuhlý přední brzdy, horší kuláky, k.o. baterka, zatékající kufr

Původní klady: nová brzdová kapalina, nový olej, originální stav (až na hlavu motoru a plechovou olejovou vanu)

Původní cena: 9 000 CZK



MNOU POUŽÍVANÉ NÁPLNĚ

- Krmení: Natural95 by Shell

- Olej: Mogul 15W/40

- Převodový olej: PP90

- Fridex: G48





VÝSLEDEK PRACÍ



Motor, převodovka, elektrika

- série a dlouho bude

- vyměněná hlava

- olej Mogul GX Pro 15W-40

- zánovní startér z felicie, předělanej do škodovky

- (téměř) novej chladič a většina trubek, spínač chladiče v pilotní kabině

- ETZ, zánovní rozdělovač, překolíkovanej

- zánovní vejfuck

- výměny: svíčky - 70tkm, 89tkm

olej - 70tkm, dále průběžně papáme a doléváme

olejový filtr - 70tkm

kabely - 89tkm

vzduchový filtr - 91tkm

- 2,5mm2 kabel baterka - 1 pojistka

- druhá pojistková skříňka v kufru

- spínač kontrolky ruční brzdy

- výměna karburátoru lepší stav - se starým jsme neprošli emisema



Plány:

- nové rozvody

- nasadit hliníkovou olejovou vanu (díky Noufe!)

- sundat výfuk, minimálně natřít, nasadit :o)

- 16mm2 kabel baterka plus - startér, baterka minus - šroub startéru a převodovky

- časem kompletní GO motoru, upravená hlava, otřejší vačka, vše profi provedení..



Exteriér

Bohužel lak není dokonalej a už se projevuje stáří..

- nový přední blatníky

- pár míst na podlaze ošetřených Penetrátorem (Rust Oleum) a Body950

- přídavný přední mlhovky a dálky :oP

- vyvařený zadní lemy a zadní části prahu

- oba boky auta v novým laku, krom předních blatníků (ty už sou nový) a dveří (ty pudou taky)

- lak na dveřích, střeše a přední kapotě rozleštěn želvičkou a pomohlo to :-)

- nové zadní mlhovky, bohužel neorigo, ale taky svítí suprově :-)



Plány:

- ošetřit spodek autíka..

- nové přední a zadní čelo

- časem snad nový lak - už jen čela, kapoty a střecha :-)







Interiér

- tygří černobílý potahy

- vybroušená a natřená podlaha (předek i zadek) - odrezovač, 2x penetrátor Rust Oleum, navrch 2x Komaprim 3v1, odtokový díry zatmelený skelňákem, zedpod Body950

- centrál s alarmem

- střešní okýnko nezatéká :o)

- malý repráčky MTC, žádnej zázrak, ale hrajeme :o)

- nový kolečko náhonu v otáčkoměru, funkční počítadlo km :-))

- zkrácená šaltr páka o cca 6 cm

- roletky na zadním okně

- středovej panel vlastní výroby - myslím, že se celkem povedl :-)

- rádio Pioneer DEH-4000ub (díky za rady Tunerovi#2 a Kapříkovi Fasterovi)

- přední okna v elektrice (motorky Alfa33, ovladače uni mezi sedačkama)



Plány:

- komponentní repra Helix Dark Blue 62.1 16,5 cm dopředu

- vytlumit dveře a asi i zadní část kokpitu

- koberečky na dveře a zadní plato

- možná hliníkový koberce na podlahu

- doladit úplné dovírání oken







Podvozek

- série

- nový kulový a svislý čepy

- letní papučky Nokian NRe 175/70/R13

- zimní papučky Nokian W 175/70/R13

- pneu plněný plynem



Plány:

- nový brzdy

- Sakyho pružiny dopředu i dozadu - nakoupeno, montovat se budou na repas nápravách

- repas obou náprav, hlavně zadní!!!!!!!!!!!

- plastový podběhy





Co, jak, proč, s kým, za kolik a výsledek :o))



5/07

kompletní vnější i vnitřní očista :o) současně jsem zjistil, že je skrz blatník dííírka do kufru - dočasný zatmelení.



6/07

na začátek měsíce domluvena preventivní prohlídka v servise.

- z podezření na podfukující těsnění hlavy se vyklubala špatná hlava - výměna hlavy, včetně veškerého těsnění.

- současně výměna oleje, filtru

- rozhýbaný přední brzdy, seřízení brzd

(2.700 Kč)

- koupě nové baterky

- prasklá hadice chlazení, výměna (já chci rampu nebo kanál :-( )

- zabudovanej 1kg hasící prcek :o)

(1.700 Kč)

- namontovaný moje rádio

- dočasně opravený stahování oken, utěsnění dvěří fólií

- přepsáno na sebe juchůůůůůů



7/07

- opravena zadní mlhovka - záludná žárovička :o)



8/07

- opět tlakovalo do vody - srovnána a přetlakována hlava (0,3mm), nasazení, seřízení ventilů

- současně nový termostat Wahler

- 80st C, nové svíčky Brisk D15YC

(900 Kč; měněno při cca 70 500 km)

- samostatný spínač větráku chladiče

- vnitřní podlaha (předek) - očištěna, 2x základ (Penetrátor Rust-Oleum)



9/07

- pokus o repas karburátoru - výměna těsnění, gumových dílů, vyčištění atd - velký díky Pavlovi P. za ochotu poradit ;o)

(cca 300 Kč)



10/07

- výměna předních blatníků vč. laku, vyvaření, co bylo potřeba

(cca 7.200 Kč)



11/07

- předání do servisu na přípravu na STK a Emise - výměna kulových a svislých čepů, geometrie, seřízen předstih rozdělovače, seřízen karburátor

(2.700 Kč, 700 Kč stk + e)



1/08

- nový letní papučky Nokian NRe 175/70/R13, takže jezdíme minimálně a velice opatrně :o)

- utěsněny trojúhelníkový okna - už mi v autě píská jen střešní okno :oD

(3.600 Kč)



2/08

- někde se stala chyba a předstih se nastavuje sám.. takže seřízen předstih, v rámci mezí, žádnej zázrak :o(

- namotován centrál, vrtat díry bylo šílený, už jen je zatřít barvou a hotovo 8o)

(centrál + alarm cca 1.400 Kč)

- zakoupen, očištěn a nabarven zánovní feldí startér..konečně, thx Frantovi Boháčkovi :o)



3/08

flákání :-/



4/08

- namontovaný ETZ - konečně!!! Snad už bude s ele klid.. díky Feldovi1,6

(300 Kč)

- domontovanej alarm, jarní koupel, zkrácená šaltrpáka..



5/08

- namontovaná roletka na zadním okně - tam je teda ku*evskej přístup :-)

- přední podlaha ve finální barvě

- projetej kousek dálnice Bohumín - Bílovec, vč. visutýho mostu a Klimkovickýho tunelu, max. rychlost 150Km/hod, cca 4k ot/min - spokojenost!! :o)

- zadní podlaha ve finální barvě.. a teď se tejden nebude jezdit, takže barva bude schnout a pořádně tvrdnout :-P >>>KONEČNĚ :O))



6/08

- namontěný přední dálky a mlhovky

- zapojenej spínač kontrolky ruční brzdy

- vyčištěná přístrojovka, tjůnink alobalem pro lepší svítivost a výměna většiny žároviček (fakt to pomáhá!)

- opravený blatníky..čekal jsem rozhodně víc, ale už to nepraská..



7/08

-jen tak na rychlo jsem si udělal středovej panel.. chce to ještě došperkovat, ale jinak spokojenost :-)

- úspěšně jsme dojeli na Hrocháč a z5 :-)



8/08

- vyvařený a zakitovaný zadní lemy vč zadní části prahu - zalakovány oba boky auta kromě dvěří a předních blatníků

(6000 Kč)

- vystříkány dutiny, teda spíš vylity rezistinem, naředěným technickým benzínem - velký dík Klubkovi za pomoc a obratný shánění pistole :o))

(500Kč)



9/08

- vyměněny svíčky

- byli jsme nabouráni na pravej zadek, karoserie opravena, zavařena. Trošku hnutej nosník, geometrie a ostatní v pořádku, takže žádnej problém. S kvalitou provedení jsem spokojenej, mohu vřele doporučit - super domluva, zkušenosti, prostě pohoda.



10/08

- sehnány náhradní nápravy, rozebírají se - co pude koupit nový, bude nový. Písek, komaxit, alkyton

(2000 kč)

- koupeno 5 ks ementálů, dva kopnutý, opraví se. pude na ně komaxit a nějaký pěkný barvy a leštění..jen vymyslet co.



- zadní čelo v super stavu

(600 kč)



11/08

- původní rádijko odmítalo spolupracovat, tak jsem si koupil nový - Pioneer DEH-4000ub, velice pěkná hračka. Pokračovat se bude komponentním reprem Helix Dark Blue 62.1 dopředu.

(3190 kč)

- vymeněný vzduchový filtr (najeto cca 91 000)

(60 Kč)

- očištěný motor, dotáhnuty hadice chlazení

- vypuštěny 4l vody, dolity 4l Fridexu G48

- koupeny stahovačky na okna z Alfy33, spínače, náký káblíky

(cca 1000 Kč)



1/09

- dorazily Sakyho pružiny

(3600 Kč)



4/09

- sehnány šikmé ramena v super stavu





4/09

- pozimní očista

- domontována elektrika na obě okna, předělány ovladače mezi sedačky

- kontrola podlahy uvnitř i zespod

- několikrát přetěsněna palivová pumpa.. a stejně pod ní teče olej :-/



5-10/09

kvůli neodstatku času se na rapidu nepohnula ani kapka oleje :-(



11/09

- předání do servisu na přípravu na STK a Emise

- nové brzdové destičky

- uvolněna přední brzda (ztuhlý pístek), seřízena ruční brzda

- nový zadní mlhovky (neorigo)

- výměna karbecu za karbec v lepším stavu (díky Pavlovi P.) - se starým jsme neprošli emisema.

(cca 1500 Kč STK, Em.)







28/06/2010

- prodáno







Thanks:

Za všeobecný rady, trpělivost, online help a neposlání do háje :-) - Pavel.P (univezrzální on-line rádce:-D ) , DAVID, Gryzly, Pedros, Slynty, Kapřik Faster, Klubko_, Bobesh (ach ta elektrika) atd :-)

A samozřejmě spoustě ostatních lidí tady z Virtu - nebýt Virtu, asi byl bych úplně normální a zdravej :-D







Reeaper / Rapid 136 - prodáno - komentáře:

13:33:37
21.08.2007
Reeaper
tak to ten papírovej karton přes díry bude asi vypadat blbě co? 833

11:03:13
21.08.2007
VeTeV
-> Reeaper: lupni tma bertika at si nabrousi drapky 3
11:00:32
21.08.2007
Pepíno
Tak zajímá mě jestli jsi to udělal pořádně 3 4
10:20:56
21.08.2007
Reeaper
-> Pepíno: proč? zajímá tě něco konkrétně? bude dneska - zítra fotka
13:27:59
20.08.2007
Pepíno
Nahoď fotku podlahy 4
12:54:41
14.06.2007
Reeaper
-> FORM: týýý jo, trapas 40 Dík za upozornění18
09:16:36
14.06.2007
FORM - zlomená ojnice
typ: Škoda Rapid 136 GL ---- rapidy měly stejnou výbavu proto se to označovalo jen Rapid 136, sedany měly různé výbavy proto 136L, 136GL
Extreme Tyres