skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
model rapid 136
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Rok výroby 1989
najeto zhruba 140 000 km
Tohle autíčko jsem koupil 4.4.2007 Sice v té době už jsem jednoho rapida měl ale bylo na něm dost práce(lemy prahy kitování lak atd.) a moje schopnosti a hlavně prostředky jsou dost omezené.Takže když jsem viděl inzerát na rapida v celkem zachovalém stavu za slušný peníze,moc dlouho jsem neváhal.
Motor: 742.136
Upravená hlava felicia MPI 50 kW - ventily serie
- upravené kanály
- KP 10,8:1
Vačka 280 Krejbych
Odlehčený setrvačník na 5 kg
Odlehčená řemenice
Odlehčené nákovky na ojnicích, vyleštní ojnic
Vyvážení klikovky, řemenice, setrvačníku a ojnic
Upravený origo rozdělovač
Výměník voda-olej (pravdpodobně ho vyměním za chladič oleje, výmník moc zatěžuje chladící okruh)
Příčný výfuk (svody zatím serie)
Karburátory Keihin z Hondy CBR
Výkon: 101 koní (74,3kW) a 130,2 Nm
za pomoc s motorem děkuji Venovi136
video z brzdy od tunera#2:
Nápravy: Trvrdší a nižší pružiny
Tvrdší tlumiče
Silnější stabilizační tyč
Upravené dorazy
kola: Apollo v černém komaxitu s leštěným límcem a čely paprsků pneu yokohama A539 185/60 R13
Audio: Radio alpine
Repro: vpředu komponentní 2-pásma Helix Blue 62
více basů zajišťuje subwoofer Magnat Xpress 10 napájený zesilovačem MacAudio mpx 4000
Dálší úpravy: Centrální zamykání s alarmem, otřesovým čidlem a blokací motoru
Odemykání kufru dálkovým ovladačem, nebo tlačítkem uvnitř vozu
Elektrické stahování oken
Motomaniak / Rapid136 - komentáře:
16:46:24
03.02.2017
03.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Motomaniak: Leštěné bych nedělal, za mě buď antracit (něco jako tam je) a nebo černé lesklé. K tomu by to chtělo tu černou masku
13:25:47
03.02.2017
03.02.2017
Motomaniak
-> U-Geen: Jasný, každýmu se líbí něco jinýho. A čím víc názorů, tím líp. No, jsem zvědav, co nakonec vyberu, asi se budu muset naučit s fotoshopem a zkusit to kombinovat :-D
13:09:21
03.02.2017
03.02.2017
U-Geen
-> Motomaniak: me se to k tve barve karoserie hodi :) asi jsem konzerva
13:03:35
03.02.2017
03.02.2017
Motomaniak
-> U-Geen: No barva co je na nich původní, ta mi přijde taková hodně nevýrazná
-> castrol: i to mě jednu chvíli napadlo, dát tam nějakou křiklavě žlutou :-D
-> MATTESS: No uvidím taky jakej bude v dannou chvíli rozpočet. Základní práškový barvy by jsem měl zdarma, ostatní by jsem asi musel dát někam stříkat mokrou barvou.
-> castrol: i to mě jednu chvíli napadlo, dát tam nějakou křiklavě žlutou :-D
-> MATTESS: No uvidím taky jakej bude v dannou chvíli rozpočet. Základní práškový barvy by jsem měl zdarma, ostatní by jsem asi musel dát někam stříkat mokrou barvou.
12:21:25
03.02.2017
03.02.2017
U-Geen
-> Motomaniak: dal bych tmavsi sedou, jako bejvaj tyhle kola origo. jinak za me kola super, o dost lepsi nez apolla
12:19:42
03.02.2017
03.02.2017
castrol
-> Motomaniak: chce to nejaku zvrhlu reflexnu farbu
11:46:13
03.02.2017
03.02.2017
MATTESS
-> Motomaniak: Já bych volil tmavší stříbrnou
10:14:01
03.02.2017
03.02.2017
Motomaniak
-> Eidy: Tak udělat je jako apolla bylo první co mě napadlo, ale muselo by se pár milimetrů ubrat, aby vznikla nějaká rovná plocha, protože jsou paprsky zakulacený celkem dost. Další věc je nechat někde změřit tvar, pak to dát někam na cnc a to už zase zaniká myšlenka kol za pár korun. Vím co s tím bylo starostí a shánění, když jsem dělal apolla.
10:05:38
03.02.2017
03.02.2017
havlik
-> Eidy: nápad ala apollo je zvrhlej, ale mohlo by to vypadat fakt zajímavě
09:44:49
03.02.2017
03.02.2017
Eidy
-> Motomaniak: Mě by se třeba líbila černá. Na přední masku.
Teď vážně, jak moc to má zakulacený paprsky?, myslím čelní hrany. Protože by bylo třeba zajímavý, udělat to v Apollo stylu, Že černý a stočit límeček a paprsky. Jinak buď stříbrný nebo něco na ten způsob, co tam je teď.
Teď vážně, jak moc to má zakulacený paprsky?, myslím čelní hrany. Protože by bylo třeba zajímavý, udělat to v Apollo stylu, Že černý a stočit límeček a paprsky. Jinak buď stříbrný nebo něco na ten způsob, co tam je teď.
09:23:44
03.02.2017
03.02.2017
Motomaniak
Jinak kdokoliv můžete napsat nějaký návrh, jaká barva by vám k tomu sedla, třeba se nechám inspirovat, jelikož ještě nejsem zcela rozhodnutý.
09:22:07
03.02.2017
03.02.2017
Motomaniak
-> MATTESS: Přesně, tak bych to viděl
06:52:15
03.02.2017
03.02.2017
MATTESS
Na druhou stranu na účel, k jakému budou sloužit a za tu cenu bych nějaký vzhled až tak neřešil
00:01:22
03.02.2017
03.02.2017
Eidy
OZ nejsou špatný. Počkám si na celkové fotky trochu z odstupu, ale není to vůbec marný.
19:59:44
30.01.2017
30.01.2017
Motomaniak
-> castrol:
-> T: S lakem se počítá, nejdřív musím dořešit podložky dozadu, až potom můžu sundat gumy a dát je trochu dokupy. Je potřeba pořešit orvané hrany od obrubníku 2 kusy lehce srovnat a pak barvu, ale ještě nejsem úplně rozhodnutý jakou. Základní práškové barvy mohu mít zadarmo, tak zatím přemýšlím nad bílou, i když to má skoro každý :-)
-> T: S lakem se počítá, nejdřív musím dořešit podložky dozadu, až potom můžu sundat gumy a dát je trochu dokupy. Je potřeba pořešit orvané hrany od obrubníku 2 kusy lehce srovnat a pak barvu, ale ještě nejsem úplně rozhodnutý jakou. Základní práškové barvy mohu mít zadarmo, tak zatím přemýšlím nad bílou, i když to má skoro každý :-)
19:01:09
30.01.2017
30.01.2017
castrol
-> Motomaniak: na zimu budu dobre :)
18:59:49
30.01.2017
30.01.2017
T
-> Motomaniak: a nějaký lak alespoň nebo něco ?
17:28:51
30.01.2017
30.01.2017
Motomaniak
-> T: jak už tu padlo, jsou to OZ F1 racing 15x7.
-> Jirik_Tuňák1983: Také nejsou zcela dle mého vkusu, něco z širokým límcem by mi k autu sedělo víc, ale vzhledem k ceně 1500 za sadu to neřeším. Jelikož musím omladit spotřebáka, tak není moc přebytečných peněz, takže raději tohle, než čekat na příští sezonu.
Každopádně na to přijdou nějaký semi-slicky a budou to kola jen na závody ve slalomu a do mostu, jinak na běžnou jízdu budu dále používat apolla.
-> Jirik_Tuňák1983: Také nejsou zcela dle mého vkusu, něco z širokým límcem by mi k autu sedělo víc, ale vzhledem k ceně 1500 za sadu to neřeším. Jelikož musím omladit spotřebáka, tak není moc přebytečných peněz, takže raději tohle, než čekat na příští sezonu.
Každopádně na to přijdou nějaký semi-slicky a budou to kola jen na závody ve slalomu a do mostu, jinak na běžnou jízdu budu dále používat apolla.
15:45:05
30.01.2017
30.01.2017
Jirik_Tuňák1983
Na můj vkus mají nová kola poněkud moc vypouklý střed a zapadlý límeček.
15:27:24
30.01.2017
30.01.2017
havlik
-> T: OZ F1