skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 135RiC(Rapid injection catalyst)
-r.v.1990
-dovezen z Veké Británie v roce 1997
-řízení předěláno z pravé strany na levou dovozcem////nééé mnou////!!!!Pak to měl další maj.,a pak až já od r.2001.
Jednobodový vstřikovací systém Bendix,Renix(Renault),říz ený třícestným katalysátorem Walker,lambda sonda Autolite(USA),senzor otáček,omezuje je při 5500!!!Senzor teploty vody a senzor teploty vzduchu v sacím potrubí,řídící jednotka(ECU)Bendix,kroko vý motorek Renix,nádoba na aktivní uhlí Rochester(USA),el.vstřiko vací čerpadlo
Motory s hliníkovou válců,vyráběné pro speciální zakázku splnující americké exhalační předpisy EPA 75(US 83).K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lamda sondou,v hlavě válců jsou nalisovaná tvrzená sedla ventilů umožnující spalování výhradně bezolovnatého benzínu BB95,Vozy sedan i coupé byly vyrobeny ve velmi malém počtu,pouze pro export!!!!!!!!
Květen 2016 -- začal jsem auto postupně rozebírat a budou se pomaličku repasovat určité díly a auto půjde do originálního stavu.
Prosinec 2016--auto krásně nalakováno a postupně budu skládat
Květen 2017--Takže se mi auto povedlo hezky poskládat
-r.v.1990
-dovezen z Veké Británie v roce 1997
-řízení předěláno z pravé strany na levou dovozcem////nééé mnou////!!!!Pak to měl další maj.,a pak až já od r.2001.
Jednobodový vstřikovací systém Bendix,Renix(Renault),říz ený třícestným katalysátorem Walker,lambda sonda Autolite(USA),senzor otáček,omezuje je při 5500!!!Senzor teploty vody a senzor teploty vzduchu v sacím potrubí,řídící jednotka(ECU)Bendix,kroko vý motorek Renix,nádoba na aktivní uhlí Rochester(USA),el.vstřiko vací čerpadlo
Motory s hliníkovou válců,vyráběné pro speciální zakázku splnující americké exhalační předpisy EPA 75(US 83).K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lamda sondou,v hlavě válců jsou nalisovaná tvrzená sedla ventilů umožnující spalování výhradně bezolovnatého benzínu BB95,Vozy sedan i coupé byly vyrobeny ve velmi malém počtu,pouze pro export!!!!!!!!
Květen 2016 -- začal jsem auto postupně rozebírat a budou se pomaličku repasovat určité díly a auto půjde do originálního stavu.
Prosinec 2016--auto krásně nalakováno a postupně budu skládat
Květen 2017--Takže se mi auto povedlo hezky poskládat
Petuli/135RiC - komentáře:
20:45:51
19.03.2017
19.03.2017
Petuli
-> Robert 106: děkuji,že se líbí....
19:21:08
19.03.2017
19.03.2017
Robert 106
Nádherný,
hned bych měnil. Málem sem vytekl ta modrá nemá chybu.
hned bych měnil. Málem sem vytekl ta modrá nemá chybu.
22:01:32
18.03.2017
18.03.2017
Petuli
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: no no no,to se uvidí:-))))
21:45:08
18.03.2017
18.03.2017
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Petuli: To auto bude boží!!!
20:38:30
18.03.2017
18.03.2017
Petuli
-> vlastˇa: Děkuji,tak on jezdí,ale je třeba odvzdušňit brzdy a dokládat:-),klidně se zastav.
20:36:42
18.03.2017
18.03.2017
Petuli
-> Lubes120: rychlo?Mě to přijde,že se nikam nehnu,když jdu občas do gara a to jen max.na1-2 h.Občas se i nedaří,tak jdu dom:-).
20:33:11
18.03.2017
18.03.2017
vlastˇa
Vypadá to parádně už aby ti jezdil jak budu mít cestu tak se rád mrknu naživo
20:15:17
18.03.2017
18.03.2017
Lubes120
-> Petuli: paradna roboticka ;-) cudujem sa ze ti nikto nevykrikuje ako rychlo to robis
17:40:40
15.01.2017
15.01.2017
rsvancara
-> peter13789: Aha, tak proto to na novejch výstuhách mám. Já to odhadoval, že to tam je na přední :-D. No nic, zase jsem moudřejší :-)
16:47:37
15.01.2017
15.01.2017
MATTESS
-> peter13789 15.01.17 16:28:21: přesně tak
16:36:44
15.01.2017
15.01.2017
Pavell
Držáčky má výztuha nárazníku.
16:31:32
15.01.2017
15.01.2017
Petuli
-> rsvancara: budou,mám dvě připravené,ale v zadním čele tuším díry nemám,ale půjdou pod nárazník.