
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 135RiC(Rapid injection catalyst)
-r.v.1990
-dovezen z Veké Británie v roce 1997
-řízení předěláno z pravé strany na levou dovozcem////nééé mnou////!!!!Pak to měl další maj.,a pak až já od r.2001.
Jednobodový vstřikovací systém Bendix,Renix(Renault),říz ený třícestným katalysátorem Walker,lambda sonda Autolite(USA),senzor otáček,omezuje je při 5500!!!Senzor teploty vody a senzor teploty vzduchu v sacím potrubí,řídící jednotka(ECU)Bendix,kroko vý motorek Renix,nádoba na aktivní uhlí Rochester(USA),el.vstřiko vací čerpadlo
Motory s hliníkovou válců,vyráběné pro speciální zakázku splnující americké exhalační předpisy EPA 75(US 83).K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lamda sondou,v hlavě válců jsou nalisovaná tvrzená sedla ventilů umožnující spalování výhradně bezolovnatého benzínu BB95,Vozy sedan i coupé byly vyrobeny ve velmi malém počtu,pouze pro export!!!!!!!!
Květen 2016 -- začal jsem auto postupně rozebírat a budou se pomaličku repasovat určité díly a auto půjde do originálního stavu.
Prosinec 2016--auto krásně nalakováno a postupně budu skládat
Květen 2017--Takže se mi auto povedlo hezky poskládat
-r.v.1990
-dovezen z Veké Británie v roce 1997
-řízení předěláno z pravé strany na levou dovozcem////nééé mnou////!!!!Pak to měl další maj.,a pak až já od r.2001.
Jednobodový vstřikovací systém Bendix,Renix(Renault),říz ený třícestným katalysátorem Walker,lambda sonda Autolite(USA),senzor otáček,omezuje je při 5500!!!Senzor teploty vody a senzor teploty vzduchu v sacím potrubí,řídící jednotka(ECU)Bendix,kroko vý motorek Renix,nádoba na aktivní uhlí Rochester(USA),el.vstřiko vací čerpadlo
Motory s hliníkovou válců,vyráběné pro speciální zakázku splnující americké exhalační předpisy EPA 75(US 83).K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lamda sondou,v hlavě válců jsou nalisovaná tvrzená sedla ventilů umožnující spalování výhradně bezolovnatého benzínu BB95,Vozy sedan i coupé byly vyrobeny ve velmi malém počtu,pouze pro export!!!!!!!!
Květen 2016 -- začal jsem auto postupně rozebírat a budou se pomaličku repasovat určité díly a auto půjde do originálního stavu.
Prosinec 2016--auto krásně nalakováno a postupně budu skládat
Květen 2017--Takže se mi auto povedlo hezky poskládat
Petuli/135RiC - komentáře:
-> banditta: -> havlik: -> rsvancara: -> castrol: děkuji chlapi

-> Petuli: skoda mne sa to aj ako tuning pacilo
-> Sejki: no to je mysleny tak ze tady pan Petuli byl jedinej s tuning autem kterej na Moravskoslezsky srazy jezdil, teda hlavne tuto kategorii vzdy vyhral. Jeste vlastne Mark mel, ale to uz je taky nekde fuč. To jen na abych vysvětlil zakulisí ktere ti neni známo ;-)
-> Petuli: Tak a tunning kategorie na MS se muze zrusit 

-> Petuli: Taky chválím rozhodnutí k originalitě :-)
No pěkné rozhodnutí 

Nebudu psát koupeno,spíše dar nebo s kamarádem výměněno,moc díky M.P.Nové prahové nerez lišty+blinkry
-> havlik: jj na věk vozu bude lepší originál, jinak mou oblíbenou modrou barvu ponechám, originál z výroby už to nebude,páč to byl pravák, ale to při dotažení z GB někdo vyměnil za levé.
-> minno: ano,ano,díry budou zpět a střed zavařit
-> havlik: Candy Brandy Wine color?:)
-> kraska98: Mnohem lepší originál než tuto.
-> Petuli: A bude zpátky ta vínová?
-> Petuli: A bude zpátky ta vínová?
-> Petuli: Aj ty budeš vŕtať diery na stierače? :)
-> kraska98: Děkuji:-),taky mě to mrzí, důvodů proč jsem se rozhodl je několik:-(((,nebudu rozepisovat.
Škoda toho návratu k originálu,konec jednoho pěkného auta...
-> Luky: s čelním a střešním,bohužel:-((
-> Luky: málo lidí se sundává oknama.... kde kdo to tam nechá a pak rači vyčistí těsnění od zbytků barvy.
-> Petuli: to bylo namodro stříkaný zasklený?!