skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
22:10:42
28.06.2011
28.06.2011
Borin - Král tuzerů
-> strucy: Odpočívá z 3/4 vyvařenej v dílně zarovnanej krámama..
19:58:59
23.06.2011
23.06.2011
strucy
-> Borin - Král tuzerů: robíš s ním niečo či len odpočíva?
19:18:02
23.06.2011
23.06.2011
Borin - Král tuzerů
-> Vojta P.: Díky, jen už auto v téhle pohodě neexistuje
11:15:39
22.06.2011
22.06.2011
Vojta P. - zrušená registrace
Pěkný auto, krásně udělaný 4očko
11:15:32
23.12.2010
23.12.2010
Borin - Král tuzerů
-> adamisko: Ne, to nevím ani já sám, velká otázka je, jestli vůbec někdy
15:51:00
20.11.2010
20.11.2010
adamisko
-> Borin - Král tuzerů: takže nikdo neví kdy tě uvidíme na sraze se čkodovkou?
14:02:30
28.10.2010
28.10.2010
Borin - Král tuzerů
-> Kurier Grobar: Dobrý
13:09:09
28.10.2010
28.10.2010
Kurier Grobar
tvoju skodovku sommal ako pozadie na PC :)
17:34:49
01.09.2010
01.09.2010
Borin - Král tuzerů
Definitivně rozhodnuto...dodělání rapida se odkládá na neurčito...až bude mezičas, tak ho uklidím k dlouhodobému spánku a někdy se možná dodělá...
09:47:44
16.07.2010
16.07.2010
VeTeV
-> Borin - Král tuzerů: tak to nech zase na zimu :-)) jako teď bych se na to taky vysral . já jsem rád, že dojdu do práce a zpět a ještě něco dělat na něčem, když je neustále vedro jak prase
20:19:36
15.07.2010
15.07.2010
Borin - Král tuzerů
-> Maxx: viz skoda-virt.cz/cz/.../9722
5-tlumce-ze-zigula
Pavel P.. 14.07.10 23:29:51 napsal:
vyser se na to a hoď to ze skály
VeTeV 14.07.10 23:34:45 napsal:
→ Borin – Král tuzerů: hoď to ze skály Žádnou tu nemáme...
-> VeTeV 14.07.10 22:56:16: už to leží X let, jen přes zimu jsem měl trochu náladu makat...
-> castrol 14.07.10 22:49:24: No právě...
Pavel P.. 14.07.10 23:29:51 napsal:
vyser se na to a hoď to ze skály
VeTeV 14.07.10 23:34:45 napsal:
→ Borin – Král tuzerů: hoď to ze skály Žádnou tu nemáme...
-> VeTeV 14.07.10 22:56:16: už to leží X let, jen přes zimu jsem měl trochu náladu makat...
-> castrol 14.07.10 22:49:24: No právě...
08:26:56
15.07.2010
15.07.2010
minno
-> VeTeV: -> Pavel P..:
23:34:45
14.07.2010
14.07.2010
VeTeV
-> Borin - Král tuzerů: hoď to ze skály
23:34:16
14.07.2010
14.07.2010
Pavel P..
-> VeTeV: tttttakkk to řekniii
23:30:36
14.07.2010
14.07.2010
VeTeV
-> Pavel P..: ttottototooto mám říct jááá
23:29:51
14.07.2010
14.07.2010
Pavel P..
vyser se na to a hoď to ze skály
22:56:16
14.07.2010
14.07.2010
VeTeV
-> Borin - Král tuzerů: tak to nech nejakej patek lezet jestli to nezavazi a treba te to chytne zase... nehrot to, ale vysrat se je myslim ted uz skoda
22:49:25
14.07.2010
14.07.2010
Maxx
-> Borin - Král tuzerů: a ty jsi musel upravovat rameno aby ti tlumič prošel spodním ramenem?
22:49:24
14.07.2010
14.07.2010
castrol
-> Borin - Král tuzerů: to je najhoršie ked skonči elán do prace a dokončieva sa to nasilu to nie vzdy dopadne dobre