skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
15:32:12
17.03.2007
17.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
mas to celkem v klidku.. alespon si neoskrtas pripadne lemy :)) utahne ty kola?
12:14:47
16.03.2007
16.03.2007
MATTESS
-> Tuner#2: nebo gumu 205 na apollech
11:34:17
16.03.2007
16.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Max: U nás jezdil jeden borec 205tku na klasckým sice převařeným, ale 4,5" ráfku - to je zas druhý extrém.
-> Borin: Mě se právě zdá extrém ta šířka ráfku, ale je to na Tobě. vím že auto děláš taky hlavně na vzhled a pohledově se to i mě celkem líbí, když je to v rozumné míře - raději než bačkoru
-> Borin: Mě se právě zdá extrém ta šířka ráfku, ale je to na Tobě. vím že auto děláš taky hlavně na vzhled a pohledově se to i mě celkem líbí, když je to v rozumné míře - raději než bačkoru
19:47:56
15.03.2007
15.03.2007
Max
-> Borin: ty si to platíš,je na tobě jaký se ti to líbí.......někdo zas má rád 185/60 na škodovácky 4,5J ráfku.....
nenech si to toho kecat
nenech si to toho kecat
19:36:55
15.03.2007
15.03.2007
Borin - Král tuzerů
-> U-Geen: To vím že reješ...nevím no je to věc názoru, mě se vždycky líbily pěkně natažený pneu
19:28:06
15.03.2007
15.03.2007
U-Geen
... ne, sorry, jen reju :-) kdyz se ti to tak libi je to tvoje vec a pri tech km co najezdis je to asi jedno :)
19:25:29
15.03.2007
15.03.2007
U-Geen
-> Borin: jo pockej :-) ona takle uzka guma na takle sirokym rafku ma jinej duvod nez cenovej? jakej?
19:22:14
15.03.2007
15.03.2007
Borin - Král tuzerů
-> U-Geen: Proč bych neměl mít ?
19:21:30
15.03.2007
15.03.2007
Borin - Král tuzerů
Co k tomu říct...mě se to takhle prostě líbí...širší pneumatika než 215 mi připadá na škodovku jako kravina...uvidím jestli zadní 9" nechám nebo dám všechny 7,5"...to až se dokopu k tomu obout přední kola...
19:19:35
15.03.2007
15.03.2007
U-Geen
-> Tuner#2: kdyz na ty gumy nema tak asi neni jine reseni :)
16:46:20
15.03.2007
15.03.2007
Max
tak já se nesmál,jen jsem se ptal jak jsi to myslel... jak to má široký je věc jedna....
Já nejsem příznivcem uzkejch gum na šikejch ráfkách,jak to maj třeba němci rádi....ale tak to je věc každýho. Nicméně 40% z 215 mi přijde tak akorát. Kdybych dal širší pneu,tak bych se snažil zachovat zhruba těch 8centáku. myslim to vzhledem k tomu,na co to auto má. Pro rohliky bych s tim nejezdil. Ale co člověk, to názor...
Já nejsem příznivcem uzkejch gum na šikejch ráfkách,jak to maj třeba němci rádi....ale tak to je věc každýho. Nicméně 40% z 215 mi přijde tak akorát. Kdybych dal širší pneu,tak bych se snažil zachovat zhruba těch 8centáku. myslim to vzhledem k tomu,na co to auto má. Pro rohliky bych s tim nejezdil. Ale co člověk, to názor...
11:45:31
15.03.2007
15.03.2007
Kuba.K
-> Tuner#2: no přesně tohle jsemmyslel když jsem tu psal svůj prvý příspěvek, takže u některých nechápu rozesmáté tváře, ono někdy jsou rychlejší ruce než mozek:-)
11:41:15
15.03.2007
15.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kuba.K: Jasně při stejném profilu širší guma je i vyšší a lépe by to vyplnilo lem, ale uvidíme až to bude celé nafocené, jak to bude vypadat, ale každopádně tahle guma na ten ráfek nepatří.
11:33:57
15.03.2007
15.03.2007
Kuba.K
-> Tuner#2: beztak to kolo tam vypadá dost male, v těch předimenzovaných lemech...
ehm, no a když dáš širší pneu, ten profil necháš 40, čemu se tak smějí..... ten bude tak pneu bude taky vyšší když bude širší, páč těch 40 je 40% procent z šířky, nebo ne? Nebo tomu nechápu...
ehm, no a když dáš širší pneu, ten profil necháš 40, čemu se tak smějí..... ten bude tak pneu bude taky vyšší když bude širší, páč těch 40 je 40% procent z šířky, nebo ne? Nebo tomu nechápu...
11:29:36
15.03.2007
15.03.2007
Kuba.K
-> Max: -> juris: no myslel jsem to co říká tuner#2, ale klidně se smějte, je to zdravé
10:52:59
15.03.2007
15.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin: Vyšší profil ne, ale šířku gumy určitě. Na skoro 23 cm široký ráfek dát gumu o 4 cm menší je dle mě tady kravina.
18:44:43
14.03.2007
14.03.2007
Borin - Král tuzerů
-> Greg: Dík
-> Max: To víš je to tajný ale plánuju 225/65C
-> juris:
-> Max: To víš je to tajný ale plánuju 225/65C
-> juris:
04:46:38
14.03.2007
14.03.2007
juris
-> Max: ...taky mě to pobavilo
19:22:34
13.03.2007
13.03.2007
Max
-> Kuba.K: počkej vyšší profil....to snad ne