skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
10:58:23
14.03.2006
14.03.2006
KEAN
-> Borin: Motůrek je skutečně k zulíbání
10:53:03
14.03.2006
14.03.2006
Crack
-> Borin: nech je nazinkovat
08:34:37
14.03.2006
14.03.2006
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Ty se ještě budou přibarvovat
06:51:43
14.03.2006
14.03.2006
TUNER
-> Borin: Taky jsi mohl vyměnit ty orezlý šrouby za nový......
jinak gut.
jinak gut.
22:39:57
13.03.2006
13.03.2006
Crack
-> Borin: to znám,když sem něco brousil flexou s podobným drátákem tak se mě to zapíchlo do stehna,to byla bolest
22:32:31
13.03.2006
13.03.2006
Borin - Král tuzerů
-> Crack: Tak to ti neporadím...ty dráťáky do dremla sou hned pryč...sem na jeden přitlačil a byl lysej a já měl 3 dráty zaseklý v ruce
22:30:11
13.03.2006
13.03.2006
Crack
-> Borin: jo už vím,tu štětku mám taky tak to jo,ale tím mě to bohužel nepůjde,potřeboval bych něco do mikrobrusky ta hlava je totiž malinká
22:17:14
13.03.2006
13.03.2006
Borin - Král tuzerů
-> Crack: Je na to takovej dráťák normálně ho prodávaj....vypadá to podobně jako malá štětka na holení na šťopce...
22:12:47
13.03.2006
13.03.2006
Crack
-> Borin: jo to všechno nový už vidím
22:12:02
13.03.2006
13.03.2006
Crack
-> Borin: no jak si to celý vydrbal?hlavně ty rohy mě zajmaj,jestli to není výrobní tajemství
22:10:50
13.03.2006
13.03.2006
Borin - Král tuzerů
-> Crack: Jak to myslíš jak sem se tam dostal ??? Je to série se sníženou hlavou...časem možná nějaká vačka ale uvidím jak to pojede, nemám to na závody
22:09:13
13.03.2006
13.03.2006
Crack
-> Borin: to je hodně pěkná cenaJak si dál ty koutky na tom bloku?Nák čistím na motorce hlavu a nemůžu se dostat do rohů ...je to serie,nebo náký vylepšení?
22:06:56
13.03.2006
13.03.2006
Borin - Král tuzerů
-> Crack: Jinak co všechno je nový je vidět na jedný z fotek...vložky, písty válce sou nový žadnej výbrus
22:05:48
13.03.2006
13.03.2006
Borin - Král tuzerů
-> Crack: No na podzim sem ho komplet rozebral a odrátkoval a uklidil do dílny...cca před 3mi týdny sem ho znova odrátkoval a nastříkal touhle spešl barvičkou, 2dny potom si to odvezl známej mechanik no a dneska mi ho přivezl...cena kompletní GO je 8000 Kč
21:53:29
13.03.2006
13.03.2006
Crack
Moc hezkej motorek !Parádní práce!!Jak dlouho to trvalo ho kompletně takhle udělat?
21:35:51
13.03.2006
13.03.2006
Borin - Král tuzerů
-> Max: Díky
21:24:25
13.03.2006
13.03.2006
Max
-> Borin: vypadá pěkně :-)
19:24:05
13.03.2006
13.03.2006
Borin - Král tuzerů
-> Pavel P.:
16:05:20
13.03.2006
13.03.2006
Pavel P..
-> Borin: na druhý fotce ti chybí matka
néééé jinak je krásnej.
néééé jinak je krásnej.
16:00:55
13.03.2006
13.03.2006
Borin - Král tuzerů
Přidal sem pár fotek novýho motoru Toho že na 2hý fotce chybí matka si nevšímejte