skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
21:54:12
10.12.2009
10.12.2009
Borin - Král tuzerů
-> Petrson:
20:20:02
30.11.2009
30.11.2009
Petrson
-> Borin - Král tuzerů: aha tak tj
18:28:55
30.11.2009
30.11.2009
Borin - Král tuzerů
-> Petrson: nee kopytem se tohle dělat nedá...celý kouzlo je ve vntitřní konstrukci, kterou když přetáhneš pružnou látkou ti udělá komplet tvar
18:10:07
30.11.2009
30.11.2009
Petrson
-> Borin - Král tuzerů: atos tvořil přez náký kopyto(z čeho bylo)??
18:06:25
30.11.2009
30.11.2009
Borin - Král tuzerů
-> Petrson: Nejvíc času zabere to vymyslet, vyrobit to je už hračka...ta zadní vestavba bylo trochu jiný maso
18:00:10
30.11.2009
30.11.2009
Petrson
-> Borin - Král tuzerů: cože den a půl výroby tak krátko, twoe
17:58:30
30.11.2009
30.11.2009
Borin - Král tuzerů
-> Kaprof: Já to neposoudím
-> Petrson: Vymejšlel jsem jí asi tejden a výroba asi den a půl i s kitováním
-> Petrson: Vymejšlel jsem jí asi tejden a výroba asi den a půl i s kitováním
17:54:29
30.11.2009
30.11.2009
Petrson
-> Borin - Král tuzerů: jak dlouho si tvořil tu přístrojovku..to musel bejt mazec
17:49:49
30.11.2009
30.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> Borin - Král tuzerů: JJ no myslim že bude určitě oč stát
17:46:59
30.11.2009
30.11.2009
Borin - Král tuzerů
-> Petrson: Však neboj já pracuju, akorát nemám potřebu o tom kecat a dávat sem fotky
-> Kaprof: Myslím že nová evoluce bude lepší než předchozí "pseudo race styl" s rysama "show" caru Hlavně mě nebudou stavět benga
-> Kaprof: Myslím že nová evoluce bude lepší než předchozí "pseudo race styl" s rysama "show" caru Hlavně mě nebudou stavět benga
17:41:34
30.11.2009
30.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> Borin - Král tuzerů: To nema cenu ani řešit Jsem zvědav na novou evoluci
17:35:39
30.11.2009
30.11.2009
Petrson
-> Borin - Král tuzerů: tak dělej něco aby tu bylo něco k vidění
17:32:02
30.11.2009
30.11.2009
Borin - Král tuzerů
Rozejděte se, tady není a nikdy nebylo nic k vidění
15:20:16
17.11.2009
17.11.2009
Borin - Král tuzerů
-> Mr.Din: Auto mi tu stojí ořezaný...lemy a zavařený výdechy jsem odstranil flexou a vyhodil do sudu se šrotem...lemy vařím jiný a výdechy budou origo
15:04:23
17.11.2009
17.11.2009
Mr.Din
-> Borin - Král tuzerů: vypadá to jak kdybys prodal celý auto,, jinak newim jak bys odstranil, zavaření trouheníčků, a ty lemy..:)
13:03:36
17.11.2009
17.11.2009
Borin - Král tuzerů
-> Sumcof: Čemu se tlemíš woe ?
12:35:03
17.11.2009
17.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> Borin - Král tuzerů:
11:48:55
17.11.2009
17.11.2009
Borin - Král tuzerů
Úprava popisu
20:24:11
03.11.2009
03.11.2009
Borin - Král tuzerů
-> Fifa: Neboj nejseš můj typ...