skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohodle Rapida koupil děda v roce 1989.Je to vývozní typ,ale z nějakého důvodu zůstal v ČR.Rok výroby je září 1984.Motor je v něm už měněný,ale původní tam byl 120 LS v kombinaci se čtyřkvaltem.Auto má najeto 160 000 km a je až na motor úplně původní.Chvíli mi trvalo než jsem dědu přemluvil aby ho neprodal ale nakonec se povedlo a auto zůstalo doma.
Je finálně rozhodnuto auto pude do originálu až na pár detailů.
Předpokládané úpravy(doplňky):
-Apolla
-Beskydky
-Přídavný dálkový a mlhovky
-Zadní světla s bílejma blinkrama
-Bílý přední blinkry
-Trochu polaďenej motor z Favorita (původní ale nechám kdyby náhodou)
-Pětikvalt
-Sportovní tříramenej volant Rallye
-Trochu snížit předek (jenom o kousek)
Toť zatim vše......
Je finálně rozhodnuto auto pude do originálu až na pár detailů.
Předpokládané úpravy(doplňky):
-Apolla
-Beskydky
-Přídavný dálkový a mlhovky
-Zadní světla s bílejma blinkrama
-Bílý přední blinkry
-Trochu polaďenej motor z Favorita (původní ale nechám kdyby náhodou)
-Pětikvalt
-Sportovní tříramenej volant Rallye
-Trochu snížit předek (jenom o kousek)
Toť zatim vše......
petr/rapid 120 - komentáře:
-> ondie: jo jo ty blatníky jsou originál
Heleď,ty přední blatníky bez blinkru jako měly M1 tam byly z výroby ? ..to sem u rapida asi ještě neviděl..
husty

já bych sehnal stodvacítku ls a udělal ho spíš do originálu , mám o měsíc starší stořicítku
moc hezkej
Pěknej rapid..
