skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil 8.9.2006 od uživatele TC tady z virtu. Jde původně o bílýho rapida 130 L z roku 1985. Ke mně se auto dostalo ve stavu, kdy má vyvařený bolavý místa, modro-černej lak a motor z favorita 135. A tak to všechno začalo...
Zprvu to byla obrovská euforie, auto vypadalo velice slušně, jezdilo docela spolehlivě, co víc si v 18 letech přát...
Jenže časem přišli různý nápady na vylepšení a taky první nezbytný opravy, takže jsme během následujícího roku dokoupil komplet plasty, kola Apolla s novým obutím, nový rádio...Dodnes strašně rád vzpomínám na ty hektický chvíle před srazama, kdy jsem dodělával, prahy, leštil ještě v noci a nemohl se dočkat rána. Stihl jsem taky absolvovat sraz v Běšinách, ikdyž jen jako spolujezdec a tam se to asi zlomilo.Chvíli jsme přemýšlel a pak bylo rozhodnutí jasný, chci to jezdit taky.
Takže auto se před Vánocema 2008 přesunulo do dílny, ale co teď... ?
základní plán byl udělat zadní brzdy, přední nápravu a poladit motor
Po dlouhých úvahách se rozhodlo i to, že přibudou lamináty ala RH, ale že to vyrobíme sami ( nikdy víc... :-) ), takže náprava šla dolů a začal jsem nakupovat věci, zadní brzdy jsem sfoukl ještě před Vánocema, potom se začaly vytvářet lamináty, jenže mrzlo, neschlo to, vypadalo to na nic, takže jsem p 4 měsících objednal lamináty od p. Krajanského. Důležitým člověkem při přestavbě je Kapřík Faster, kterej mě hodně pomohl s nápravou, utvrdil mě v tlumičích z Motexu atd. Dny plynuly, přiblížilo se zkouškový a auto stálo, no a dnes jsem se na to zase vrhnul...
udělat...... vodu a elektriku a bude to hotový. Teda z části, pak ještě držáky sedaček, výztuhy na pásy, lamináty..
Motor :
Favorit 135 po GO, jinak bez větších zásahů
Karburátor přetryskovaný na 130
repase alternátoru
nové svíčky + kabely
příčný výfuk + svody ( zatím klasický ) výroba www.volny.cz/skoda-vyfuky
olej
vačka 270/270 ... je doma
Podvozek :
nové přední brzdy - kompletní repase 4 pístů, nové hadice + trubky
nové zadní brzdy ( přetěsněný prasatka, výměna všeho drobnýho uvnitř za nový, nový origo stará výroba bubny, nový obložení )
komplet repase + vyztužení přední nápravy, maximum možný nových a origo stará výroba dílů
nataženy nový brzdový trubky + hadice, spojková trubka hadice, vytaženo topení+ hadice, příprava na zavedení nových trubek na vodu v plastu...
Karoserie :
kompletně nová podlaha, znovu přivařeny držáky nápravy, oškrabanej celej předek auta, vše natřeno základovkou, nástřik bodyčkem
zadní červeno-bílé lampy
Interier :
sportovní volant
přídavné budíky - tlak oleje + voltmetr
interiér komplet vykuchanej
Kola :
Zprvu to byla obrovská euforie, auto vypadalo velice slušně, jezdilo docela spolehlivě, co víc si v 18 letech přát...
Jenže časem přišli různý nápady na vylepšení a taky první nezbytný opravy, takže jsme během následujícího roku dokoupil komplet plasty, kola Apolla s novým obutím, nový rádio...Dodnes strašně rád vzpomínám na ty hektický chvíle před srazama, kdy jsem dodělával, prahy, leštil ještě v noci a nemohl se dočkat rána. Stihl jsem taky absolvovat sraz v Běšinách, ikdyž jen jako spolujezdec a tam se to asi zlomilo.Chvíli jsme přemýšlel a pak bylo rozhodnutí jasný, chci to jezdit taky.
Takže auto se před Vánocema 2008 přesunulo do dílny, ale co teď... ?
základní plán byl udělat zadní brzdy, přední nápravu a poladit motor
Po dlouhých úvahách se rozhodlo i to, že přibudou lamináty ala RH, ale že to vyrobíme sami ( nikdy víc... :-) ), takže náprava šla dolů a začal jsem nakupovat věci, zadní brzdy jsem sfoukl ještě před Vánocema, potom se začaly vytvářet lamináty, jenže mrzlo, neschlo to, vypadalo to na nic, takže jsem p 4 měsících objednal lamináty od p. Krajanského. Důležitým člověkem při přestavbě je Kapřík Faster, kterej mě hodně pomohl s nápravou, utvrdil mě v tlumičích z Motexu atd. Dny plynuly, přiblížilo se zkouškový a auto stálo, no a dnes jsem se na to zase vrhnul...
udělat...... vodu a elektriku a bude to hotový. Teda z části, pak ještě držáky sedaček, výztuhy na pásy, lamináty..
Motor :
Favorit 135 po GO, jinak bez větších zásahů
Karburátor přetryskovaný na 130
repase alternátoru
nové svíčky + kabely
příčný výfuk + svody ( zatím klasický ) výroba www.volny.cz/skoda-vyfuky
olej
vačka 270/270 ... je doma
Podvozek :
nové přední brzdy - kompletní repase 4 pístů, nové hadice + trubky
nové zadní brzdy ( přetěsněný prasatka, výměna všeho drobnýho uvnitř za nový, nový origo stará výroba bubny, nový obložení )
komplet repase + vyztužení přední nápravy, maximum možný nových a origo stará výroba dílů
nataženy nový brzdový trubky + hadice, spojková trubka hadice, vytaženo topení+ hadice, příprava na zavedení nových trubek na vodu v plastu...
Karoserie :
kompletně nová podlaha, znovu přivařeny držáky nápravy, oškrabanej celej předek auta, vše natřeno základovkou, nástřik bodyčkem
zadní červeno-bílé lampy
Interier :
sportovní volant
přídavné budíky - tlak oleje + voltmetr
interiér komplet vykuchanej
Kola :
Qwert/Rapid130L - komentáře:
20:50:37
12.04.2008
12.04.2008
Karel.
-> Qwert..: hezký, sakra ty máš nějak moc času, jestli vyjedeš dřív tak mě nasereš Hele já bych tomu co ti to prodal asi rozbil držku Prahy hrozný, podlaha ani nemluvě, no děs Hele a v té elektrice se vyznáš pak jo
18:25:03
07.04.2008
07.04.2008
Kapřík
-> Qwert..: ty ceny jsou vpohodě...čekal bych to mnohem dražší
13:17:12
07.04.2008
07.04.2008
Qwert..
shop.obautodily.cz/index.
php?main_page=... a totok je mezi podlahou a dverima ne? irugo z vyroby je to tazenej oblouk ne ?
13:13:58
07.04.2008
07.04.2008
Qwert..
mno takže je objednáno a bude to komplet novy, pici jeste ze je to tak levny...akorát doufám ze to tam padne jak prdel do kalhot, na dalsi komplikace uz nemam naladu
13:03:53
07.04.2008
07.04.2008
havlik
-> Qwert..: budeš se divit ale šlo
13:03:13
07.04.2008
07.04.2008
Karel.
-> Qwert..: no vidíš a nemáš co řešit že bych si taky objedal do zásoby radši
12:55:39
07.04.2008
07.04.2008
Qwert..
12:36:27
07.04.2008
07.04.2008
Karel.
-> havlik: já to teda už neviděl, ale kdyby se to prodávalo tak qwert nemá co řešit
12:29:03
07.04.2008
07.04.2008
havlik
-> Karel.: jo to se prodává snad eště běžně v mototechně
12:26:02
07.04.2008
07.04.2008
Karel.
-> havlik: to vím, ale nemusí to být celá podlaha, stačí jen ta část to se taky prodávalo ne?
12:21:30
07.04.2008
07.04.2008
havlik
-> Karel.: podlahy fakt moc nerostou:D jinak horka myslim dělá na objednávku ale měsíc je myslim čekací doba
12:20:28
07.04.2008
07.04.2008
Karel.
-> kaprik faster: ale chápeš, jde o to, že je poznat že jsme škodovkáři a nterháme partu
12:19:34
07.04.2008
07.04.2008
Karel.
-> Qwert..: s tímhle ti neporadím, naštěstí podlahu mám jako novou, aspoň něco JInak zkus napsat Formovi nebo třeba Nwktemu, ti mají dost věcí a ví co a jak kde koupit mohli by ti poradit
12:11:24
07.04.2008
07.04.2008
havlik
-> Qwert..: ty woe dělat to z 2-3 plechu je blbost to si spíš nech někde protahovačkou udělat prolisy do normální tlouštky plechu a navař to tam třeba v kuse jinak podlahový dílce se eště dělaj.
12:07:42
07.04.2008
07.04.2008
Qwert..
Borci to je v řiti, fakt už nevím co teď, sehnat podlahu z rapida novou nejde, sehnat zachovalou je težký jako prase, přemýšlím, že bych to nahradil plechem, dat tam 2 nebo 3 mm plech, stejne tam uz nikdy nikdo nebude sedet a bude to aspon poradny a v jednom kuse. Poradte...
11:53:38
07.04.2008
07.04.2008
Kapřík
-> Qwert..: pěkný no Kudla všichni máme ty plečky zhnilý jak sviňa...Vole ty vyvařuješ, já vyvařuju, Karel vyvařuje............bože*
3*
10:30:53
07.04.2008
07.04.2008
Karel.
-> Qwert..: ty vole tos měl mít taky vyvařený jak já co
21:55:25
06.04.2008
06.04.2008
Kapřík
-> Qwert..: no tak ta podlaha je pěkná
21:05:08
27.03.2008
27.03.2008
Kapřík
-> Qwert..: pěkný papuče!!!!!! Tak který kola tam teda dáš??
13:38:10
27.03.2008
27.03.2008
Karel.
-> Qwert..: jednoduiše, dám nastřechu 20" rezervu s píchlou gumou, aby to nemělo velkej odpor, ještě si pohrávám s myšlenkou dát turbo na centrál to uvidím, ale byl by to mazec