Auto jsem koupil 8.9.2006 od uživatele TC tady z virtu. Jde původně o bílýho rapida 130 L z roku 1985. Ke mně se auto dostalo ve stavu, kdy má vyvařený bolavý místa, modro-černej lak a motor z favorita 135. A tak to všechno začalo...
Zprvu to byla obrovská euforie, auto vypadalo velice slušně, jezdilo docela spolehlivě, co víc si v 18 letech přát...
Jenže časem přišli různý nápady na vylepšení a taky první nezbytný opravy, takže jsme během následujícího roku dokoupil komplet plasty, kola Apolla s novým obutím, nový rádio...Dodnes strašně rád vzpomínám na ty hektický chvíle před srazama, kdy jsem dodělával, prahy, leštil ještě v noci a nemohl se dočkat rána. Stihl jsem taky absolvovat sraz v Běšinách, ikdyž jen jako spolujezdec a tam se to asi zlomilo.Chvíli jsme přemýšlel a pak bylo rozhodnutí jasný, chci to jezdit taky.
Takže auto se před Vánocema 2008 přesunulo do dílny, ale co teď... ?
základní plán byl udělat zadní brzdy, přední nápravu a poladit motor
Po dlouhých úvahách se rozhodlo i to, že přibudou lamináty ala RH, ale že to vyrobíme sami ( nikdy víc... :-) ), takže náprava šla dolů a začal jsem nakupovat věci, zadní brzdy jsem sfoukl ještě před Vánocema, potom se začaly vytvářet lamináty, jenže mrzlo, neschlo to, vypadalo to na nic, takže jsem p 4 měsících objednal lamináty od p. Krajanského. Důležitým člověkem při přestavbě je Kapřík Faster, kterej mě hodně pomohl s nápravou, utvrdil mě v tlumičích z Motexu atd. Dny plynuly, přiblížilo se zkouškový a auto stálo, no a dnes jsem se na to zase vrhnul...
udělat...... vodu a elektriku a bude to hotový. Teda z části, pak ještě držáky sedaček, výztuhy na pásy, lamináty..
Motor :
Favorit 135 po GO, jinak bez větších zásahů
Karburátor přetryskovaný na 130
repase alternátoru
nové svíčky + kabely
příčný výfuk + svody ( zatím klasický ) výroba
www.volny.cz/skoda-vyfuky
olej
vačka 270/270 ... je doma
Podvozek :
nové přední brzdy - kompletní repase 4 pístů, nové hadice + trubky
nové zadní brzdy ( přetěsněný prasatka, výměna všeho drobnýho uvnitř za nový, nový origo stará výroba bubny, nový obložení )
komplet repase + vyztužení přední nápravy, maximum možný nových a origo stará výroba dílů
nataženy nový brzdový trubky + hadice, spojková trubka hadice, vytaženo topení+ hadice, příprava na zavedení nových trubek na vodu v plastu...
Karoserie :
kompletně nová podlaha, znovu přivařeny držáky nápravy, oškrabanej celej předek auta, vše natřeno základovkou, nástřik bodyčkem
zadní červeno-bílé lampy
Interier :
sportovní volant
přídavné budíky - tlak oleje + voltmetr
interiér komplet vykuchanej
Kola :