skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid
Rok výroby
1985 v sérii motor Š120 LS 4q převodovka.
Tohle auto jsem koupil koncem října 2005 auto už mělo motor favo a krácenou 5q převodovku která později odešla.
Od začátku bylo jasný že auto pujde na tuning, jakási předstaava byla 4 oko, laminátoví nárazníky, 15" kola atd
Karoserie
Vyvařena (I když toho k vyvařování moc nebylo,o něco se už před tím postaral jeden z předchožích majitelů), Lemy z golfa, nové přední blatníky a čelo, zavařeny okapničky, zakulaceny C sloupky a zavřeny kliky.
O tohle všechno se postaral Jarda Pešan mladší a o lak Jarda Pešan starší.
Dále: 4 Oko laminátové nárazníky a nástavce prahů.
Motor
136
Motor jsem zatim nechal tak jak byl tak že údajně co řikal předchozí majitel motor po GO, upravená hlava, karburátor, odlehčený setrvák. Ještě plánuji vačku 280/280 a potom už něco pořádnýho asi fábií
Výfuk
Výroba Pešan příčný. Plánuju 4 svod.
Převodovka
Byla krácená 3,9 ale odešla.
Tak že 3,9 série
Podvozek
Zatim zkrácené přední pružiny,převrtaná rozteč 4x100, aktuálně plánuju GO obou náprav.
Kola
ATS 7x15
Pneu: 195/45 - Předek
205/45 - Zadek
Interier
Volant Škoda Rally, už mam novej Luisi, sedačky z golfa, bez zadních sedadel a čalounění Víplně z koženky.
Plánuji skořepiny, laminátovou palubku a rám.
23.1.2007: Sehnal jsem nový díly na nápravy tak GO muže začít.
10.4.2007: Přidáno foto tak si mě snad už někdo všimne.
GO přední nápravy hotovo
16.6.2007: 9 místo sprint 400m čas 17,869
Rok výroby
1985 v sérii motor Š120 LS 4q převodovka.
Tohle auto jsem koupil koncem října 2005 auto už mělo motor favo a krácenou 5q převodovku která později odešla.
Od začátku bylo jasný že auto pujde na tuning, jakási předstaava byla 4 oko, laminátoví nárazníky, 15" kola atd
Karoserie
Vyvařena (I když toho k vyvařování moc nebylo,o něco se už před tím postaral jeden z předchožích majitelů), Lemy z golfa, nové přední blatníky a čelo, zavařeny okapničky, zakulaceny C sloupky a zavřeny kliky.
O tohle všechno se postaral Jarda Pešan mladší a o lak Jarda Pešan starší.
Dále: 4 Oko laminátové nárazníky a nástavce prahů.
Motor
136
Motor jsem zatim nechal tak jak byl tak že údajně co řikal předchozí majitel motor po GO, upravená hlava, karburátor, odlehčený setrvák. Ještě plánuji vačku 280/280 a potom už něco pořádnýho asi fábií
Výfuk
Výroba Pešan příčný. Plánuju 4 svod.
Převodovka
Byla krácená 3,9 ale odešla.
Tak že 3,9 série
Podvozek
Zatim zkrácené přední pružiny,převrtaná rozteč 4x100, aktuálně plánuju GO obou náprav.
Kola
ATS 7x15
Pneu: 195/45 - Předek
205/45 - Zadek
Interier
Volant Škoda Rally, už mam novej Luisi, sedačky z golfa, bez zadních sedadel a čalounění Víplně z koženky.
Plánuji skořepiny, laminátovou palubku a rám.
23.1.2007: Sehnal jsem nový díly na nápravy tak GO muže začít.
10.4.2007: Přidáno foto tak si mě snad už někdo všimne.
GO přední nápravy hotovo
16.6.2007: 9 místo sprint 400m čas 17,869
Paja-drak - komentáře:
pajo tak už je to rok
-> balu: Copak se stalo?
Dneska by mu bylo 19 moc nám chybíš pajo
-> Pitrys: no už se stalo na tý předposlední fotce je to už snížený ale teď je ještě trochu víc
Paja-Drak---hezký rapid,každé auto má něco do sebe,nebudeš ho trošku snižovat?Jinak nic proti kámo
![63](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/63.gif)
-> Paja-Drak: Ó děkuju, RH no zatím je ve výstavbě ale letos snad už vyjedu.
-> Karlos: ještě nějaký foto dodám mam jenom to co mi poslal balu
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Karlos: tak to se nebo ty máš taky pěkný R/H
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ahoj, pěknej rapid, celkově na mě působí střízlivým dojmem, tak ho nezbastli.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> favo110lrs: no to výš že jo
áda forever:)