skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nabízím úpravu rozdělovače či odladění motorů :
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
- skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
KOUPÍM :
- NOVÉ KONTAKTNÍ ROZDĚLOVAČE velký emkový typ
- karb. z CBR 900 rr r.v. 97-99 nebo jiný 4klapkový karb. Keihin, Mikuny z motorky o obsahu 900ccm a vyšší
Minulost (Žlutý Rapid 130) :
- na aute bylo téměř vse origo, krom několika zapravení laku (stříkání celého předního čela apod.)
- motor originál 130 bez úprav, sání z erka, karburátor originální zánovní, dole trapné video
Rapid 1.4 (minulý majitel - nick IvanC)
Karoserie:
- Komplet GO, vyztužená,
- rozpěrka mezi tlumiči, vepředu převařené domky pro uchycení tlumičů, vytažené lemy, plechové prahy z Felicie
- baterie v kufru
- barva glazurit - zelená 06.05.18...
Přední náprava:
- Komplet GO, poskládaná z nových dílů, vyztužená,
- otočené misky dorazů - nikomu nedoporučuji - auto chodí příliš nízko a na dorazy tlumičů, pružiny - musím předělat do roviny
- pružiny Speedpro okruh,
- převrtané a odlehčené náboje 4x100, v minulosti plynokapalinové tlumiče Sachs pro LR/B, pak GAZ, nyní Protlum Sport
Zadní náprava:
- GO, vyztužená 130 LA, náboje 4x 100,
- v minulosti plynokapalinové výškově stavitelné tlumiče Sachs, nyní GAZ uložený v tvrdých gumách.
- navařené úchyty na podélná rameno pro uchycení tlumiče Sachs - vyrobeno z pevnostních mat. 10.9,
- převařené úchyty šikmého ramene na příčce převodovky pro zachování odklonu při snížení
Kola:
- Ráfky Dotz Daytona 6,5x15
- Pneu Good Year Eagle F1 195/50 R15, v budoucnu něco měkčího... Toyo, Yokohama
- II ráfky: OZ Superleggera 7x15, 4x100 5kg, Velké díky m8rinek ! - v plánu lak + jiné středy
Brzdy:
- Vpředu 4 pístky s propojkou, chlazené kotouče s vybráními pro chlazení i náboje a zároveň odlehčení
- Vzadu kotouče s brzdičem z Octavie
Převodovka:
- minulá převodovka 4,22 z 135GLI vydržela 50km, poté slisování 3stupně na hřídeli jako u původní převodovky
- 5Q se stálým převodem 4,22, rozberáno 6 převodovek a vybrány nejlepší díly
- nová ložiska ZKL a ZVL krom ložiska s klecí, bylo jak nové,
- rozpěrka proti slisování 3 st.
- Všechny nerovnosti dosedacích ploch až úchylně srovnány,
- všechny synchrony od 5-kových kol z jiných převodovek
- všechny šruby, gufera a O-kroužky nové
- šruby utahovány na horní předepsané hodnoty Nm
- těsněno hnědým silikonem bez papírových těsnění.
- hodinkama vymezena vůle v převodu na 0,20mm, i když jsme to ladily hlavně dle sluchu na už jetém převodu
Starý motor po bývalém majiteli :
- blok Felicia, klika Fabia
- vačka 284/276, zdvihy 6,7 ; 6,5
- vrtání 75,5 mm, kompres 10,8
- hlava Felicia 50KW s min. úpravami
- přetryskovaný karburátor Sedr z 130 naladěný výrobcem vačky Muckem - nebyl ok : všechny problémy vyřešeny obrovským nákrmem hlavních systémů - trysky 130 a 155, takže zcela nesmyslné k sér. dif. a zalité v celém spektru ot.- karb. opraven/upraven
- rozdělovač z 120 s vlastní upravenou regulací, druhý bezkontaktní s jinou křivkou
- svody B Krejčí, tlumič vlastního návrhu
Tento motor to má už dlouhý čas za sebou skrz podceňěnou věc a mojí důvěřu v práci ostatních a kdysi "rádoby kamarádů" - podrazáckým mamonům.
Nový motor 1.5 byl po mnoha letech prodán:
1514ccm - vložky na zakázku, produkční písty, upravené ojnice Fab., vačka TOP rally group B, zapalování Ignitech, hlava s ventily 36/32 s max. úpravami a závodními pružinami Anglie
Petr/Rapid 1.5 - komentáře:
08:29:50
09.09.2011
09.09.2011
darabos
ja mam LM-2-ku a je to super vecicka
08:22:21
09.09.2011
09.09.2011
Petr Urban
-> Dušan: Z ameriky za 3500,- viz. odkaz, jako nesměj se a reálně o tom uvažuj :), zrovna i tobě by se to dost hodilo Třeba bychom se mohly podělit o poštovné.
07:35:20
09.09.2011
09.09.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
www.k-data.org/innovate-l
c-1-kit.html
www.k-data.org/innovate-l c-1-kit-ohne-sonde.html
www.k-data.org/innovate-d b-gauge-kit-red.html
www.k-data.org/innovate-d b-gauge-kit-red.html
www.innovatemotorsports.c om/products/MTXL.php
osobně se mi nejvíc líbí tento budík ...
www.innovatemotorsports.c om/products/g5_gauge.php
www.k-data.org/innovate-l c-1-kit-ohne-sonde.html
www.k-data.org/innovate-d b-gauge-kit-red.html
www.k-data.org/innovate-d b-gauge-kit-red.html
www.innovatemotorsports.c om/products/MTXL.php
osobně se mi nejvíc líbí tento budík ...
www.innovatemotorsports.c om/products/g5_gauge.php
07:29:55
09.09.2011
09.09.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Urbi: já mám LC-1 wideband O2 controller od Innovate motorsports, nabízejí k tomu i dost pěkný budíky... jak ručičkový, tak digitální. objednával jsem to přes českou firmu (High performance parts.cz) z Německa (k-data.org). kontrolér s bosch wideband lambdou mě vyšel asi na 6500,- , budík nebude stát o zase moc víc... kdesi na netu byl test a LC-1 a její odvozeniny vyšly ve srovnání s ostatními výrobci líp .... maj to vychytaný
06:55:05
09.09.2011
09.09.2011
Dušan
to bybylo neco pro me
01:03:23
09.09.2011
09.09.2011
Petr Urban
Tak tento se mi líbí ještě víc,asi pošetřím : www.sape-cars.cz/ukazatel
e-a-f-bohatost-smesi-.php
Jen v černém provedení by byl teda o moc lepší do škodovky:
Jinde to stojí i polovinu: store.activeautowerke.com /aem-uego-wideband-kit-p11 3.aspx
Jen v černém provedení by byl teda o moc lepší do škodovky:
Jinde to stojí i polovinu: store.activeautowerke.com /aem-uego-wideband-kit-p11 3.aspx
00:40:47
09.09.2011
09.09.2011
Petr Urban
Nevím u koho v kartě už sem to řešil..ale potřeboval bych odkazy na nějaké lambda senzory za slušné prachy. Něco takového,ale aby to opravdu mělo dobrou vypovídací hodnotu jako toto: www.forcedracing.cz/budik
-stack-digitalni-wideband-
air-fuel-ratiolambda-cerny
/d-80674
Jen ta cena je děs.
Jen ta cena je děs.
21:57:48
08.09.2011
08.09.2011
Petr Urban
-> Čokin: 20MB přes email nepošleš, hod to někam (ulozto nebo cokoli jiného) a pošli odkaz. To bude nejlepší pro všechny, možná to bude chtít více lidí. :)
21:37:13
08.09.2011
08.09.2011
Čokin
-> TTomas: -> vhml: Máte to v emailu chlapci
Hmm tak ted nevím jestli vám to přišlo, má to 20 MB a nějak mě to hapruje......
Hmm tak ted nevím jestli vám to přišlo, má to 20 MB a nějak mě to hapruje......
21:21:07
08.09.2011
08.09.2011
Petr Urban
-> Klubko_: Taky mě sere že sem nedojel a na autě je ještě hodně práce s laděním a přemýšlím úplně o jiné geometrii náprav, jiných kolech a spoustě dalších věcí, uvidiím na co všechno budu mít sílu, protože popravdě mě ta práce moc nebaví, řeším to až moc detailně každou kravinu. Já se dycky těším jen na ten výsledek až usednu za volant. Pružiny nevím, samozřejmě sem to z Chovance nevytáhl, protože je to jeho know how, pak bych je mohl kupovat ve velkým a střílet za těžký na virtu.
21:20:15
08.09.2011
08.09.2011
Petr Urban
-> vhml: Neboj,už přemýšlím o karb. z R1,jen zatím nemohu sehnat v slušném stavu a za dobrou cenu hlavně. Kdybyste kdokoli o nějakých slušných motorkových karb. věděli, piště do zpráv. Díky
20:59:23
08.09.2011
08.09.2011
Klubko_
-> Urbi: tak uz to konecne jezdi jsme se prave o tvych peripetiich bavili s Jackem na ecce, kams bohuzel nedojel. Konkretne nevis, co to je za ventilovy pruziny?
20:55:43
08.09.2011
08.09.2011
Vrba
-> vhml: co máš pořád proti tomu sedru? Plný výkon bude u všech tady těch spádovych karbeců stejnej,protože je stejně víceméně danej sacím kolenem.
20:31:56
08.09.2011
08.09.2011
gyuri33
ako si spokojny z gaz-mi?
20:23:35
08.09.2011
08.09.2011
TTomas
-> Alenka: Anglicky neni problem, ikdyz tyhle odborne texty budou asi vyzivne. Rad bych do nich minimalne nahlidnul...link sem nebo do zprav a soubory pripadne na mail prosim...diky T.
20:18:54
08.09.2011
08.09.2011
vhml
-> Čokin: i mě prosím
-> Urbi: se sedrem se nikdy nesvezes jako s nejakym vhodnejsim krmenim
-> Urbi: se sedrem se nikdy nesvezes jako s nejakym vhodnejsim krmenim
19:22:07
08.09.2011
08.09.2011
Alenka
-> Urbi: v cestine o nicem zajimavem nevim, pokud uz mas nactene clanky od Cecha na TW, nebo co-to na strankach hotrally. Jedine anglicky, ale to jsou takove stripky, ktere se vzdy do hloubky venuji jednomu tematu, takze zadna univerzalni hrouda informaci.
19:05:03
08.09.2011
08.09.2011
TTomas
-> Čokin: Rad si taky poctu..diky T.
16:21:24
08.09.2011
08.09.2011
Čokin
-> Urbi: Mám někde PDFko o závodnich motorech, sice staré ale dost obsáhle a odborné....
Hodil jsem Ti to do emailu.
Hodil jsem Ti to do emailu.