skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok výroby: 1979-1988
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno 2003
zrcátka Beskyd sport
Bixenony Superb +čirá skla Ellri
Zvětšené díry na chlazení brzd
Otvírací zadní okýnka origo Tuzex
Rovná zadní kapota
do budoucna:
odlehčit
Interiér:
současný stav:
Malý sportovní volant
Přední skořepinova sedačka+4bod. pásy
Přístrojovka Made in Šilamama
Polorám
Budíky na tlak a teplotu oleje
Podvozek:
současný stav:
V předu seriová náprava Tlumiče motex, zkrácené pružiny a upravené dorazy
Vzadu tlumiče Motex,pružiny od Sakyho
Podložky vzadu 3,5cm
do budoucna:
vyztužit a zrepasovat přední nápravu a zadní nápravu
silnější stabilizátor
Kola:
současný stav:
Dělítka 7x13 pneumatiky 175/50
Jupíky
Meteory + Slick 16x53r13 Michelin
Brzdy:
současný stav:
Sériové čtyřpístové třmeny vpředu a bubnové brzdy vzadu.
Pancéř. hadice
Nové komplet vedení
do budoucna:
chlazené přední kotouče
zadní kotoučové brzdy Peu 306
Motor:
současný stav:
felicie mpi 50kW
Upravené kanály,slícováno atd.
vačka 280° na 260° Asi?
sací potrubí vlastní výroby
výfukové svody 4->1
absorbční tlumič nebo trubka
rozdělovač z Litra
olej 10W 60
odlehčený setrvák a řemenice na klice + vyvážení
Karbce Keihin pr.38mm,komplet předělaný(jezdily MS Supersport 1999)
Elektron. víko
El.palivová pumpa
Převodovka:
současný stav:
suchý 5q se stálým převodem 3,9
do budoucna:
suchý 5q se stálým převodem 4,22
Hudba:
žádná nebude
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno 2003
zrcátka Beskyd sport
Bixenony Superb +čirá skla Ellri
Zvětšené díry na chlazení brzd
Otvírací zadní okýnka origo Tuzex
Rovná zadní kapota
do budoucna:
odlehčit
Interiér:
současný stav:
Malý sportovní volant
Přední skořepinova sedačka+4bod. pásy
Přístrojovka Made in Šilamama
Polorám
Budíky na tlak a teplotu oleje
Podvozek:
současný stav:
V předu seriová náprava Tlumiče motex, zkrácené pružiny a upravené dorazy
Vzadu tlumiče Motex,pružiny od Sakyho
Podložky vzadu 3,5cm
do budoucna:
vyztužit a zrepasovat přední nápravu a zadní nápravu
silnější stabilizátor
Kola:
současný stav:
Dělítka 7x13 pneumatiky 175/50
Jupíky
Meteory + Slick 16x53r13 Michelin
Brzdy:
současný stav:
Sériové čtyřpístové třmeny vpředu a bubnové brzdy vzadu.
Pancéř. hadice
Nové komplet vedení
do budoucna:
chlazené přední kotouče
zadní kotoučové brzdy Peu 306
Motor:
současný stav:
felicie mpi 50kW
Upravené kanály,slícováno atd.
vačka 280° na 260° Asi?
sací potrubí vlastní výroby
výfukové svody 4->1
absorbční tlumič nebo trubka
rozdělovač z Litra
olej 10W 60
odlehčený setrvák a řemenice na klice + vyvážení
Karbce Keihin pr.38mm,komplet předělaný(jezdily MS Supersport 1999)
Elektron. víko
El.palivová pumpa
Převodovka:
současný stav:
suchý 5q se stálým převodem 3,9
do budoucna:
suchý 5q se stálým převodem 4,22
Hudba:
žádná nebude
zdendaDNX - komentáře:
10:12:42
01.10.2015
01.10.2015
leinaD
-> radekra: Děkuji
20:44:58
29.09.2015
29.09.2015
radekra
20:34:55
29.09.2015
29.09.2015
leinaD
Ta zelená 120tka je čííí ?
21:45:10
04.08.2014
04.08.2014
Milan 136
911 taky zvedají přední vnitřní kolo
21:42:13
04.08.2014
04.08.2014
stepan
-> Eidy: V tom místě je opravovanej asfalt a je tam takovej schod.
19:18:52
04.08.2014
04.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.08.14 10:35:17: Stejně to zvedá packu vhml na 140tce a to má podvozek cca. jako já. Zdenda má vzadu stabík, to taky hodně udělá.
11:24:14
04.08.2014
04.08.2014
Zazaa
v Hradci to je krive tak to tipuju zrovna odskocilo
11:20:56
04.08.2014
04.08.2014
radekp
-> Eidy: fotka se zvednutou packou je na Apollech? A první kolo, které se zvedne, je vnitřní přední, viděl jsem to nejčastěji u aut s rámem. Spaxy jsou dost dlouhé tlumiče, s nimi to půjde jen obtížně, že by byly Gazy kratší? Nebo má Zdenda nějaké dorazy?
11:14:23
04.08.2014
04.08.2014
Eidy
-> Kocvin: Jenže Zdenda tam nemá žádnej pořádnej podvozek, takže bych čekal, že se to vnitřní kolo vyvěsí. A ani to auto není nijak extra nakloněný.
Já jsem třeba nikdy neviděl fotku, kde by se Kóče kolo zvedlo.
Já jsem třeba nikdy neviděl fotku, kde by se Kóče kolo zvedlo.
10:42:02
04.08.2014
04.08.2014
Kocvin
-> Eidy: Mi to teda přijde v celku logický :)
10:35:17
04.08.2014
04.08.2014
Eidy
Dej víc fotek s těma MTX kolama. Nechápu, jak je možný, že Ti to takhle zvedá "packu" v zatáčce.
20:21:04
20.01.2014
20.01.2014
gyuri33
-> ZdendaDNX: dalsi kolieskovy rozkošnik :)
23:21:48
18.01.2014
18.01.2014
exwrcteam
vzhledem k tomu ze to sou zavodni kola tak by se stim i melo pocitat ze se muze stat ze odejdou limce kdyz stim jezdite po ceskym tankdromu ne?:)
23:14:39
18.01.2014
18.01.2014
Antony - zrušená registrace
-> Zdendis: Parádní kotouče, z čeho jsou?
10:25:04
16.10.2013
16.10.2013
Zdendis
-> Martin120L: Mě praskli jen zadky ze vnitř,ale je pravda,že už mohli být unavené a pak taky nevím,jak ten člověk je měl dlouho a jak na nich jezdil,ale každopádně to je hodně nepříjemný,když rupne za jízdy,ale pocit je nejdřív takový jako by to byl jen defekt
20:26:16
14.10.2013
14.10.2013
Martin120L
Za x let co jsem je měl na Coupátku nikdy neruply a to jsem sním docela lítal . Není se čeho bát, je pravda ,že jsem měl ještě komunistickou výrobu. O proti ARC těžká pohoda.
20:21:15
14.10.2013
14.10.2013
Zdendis
Kola to jsou sice krásný,ale vnitřní límce rádi praskaj
18:26:37
14.10.2013
14.10.2013
-Hans-
Nehoráznost, koukám na ně tak 2x - 3x za den
16:12:07
13.10.2013
13.10.2013
Pavel P@nkáč
huu pekny kola, to me nedelej
14:22:06
13.10.2013
13.10.2013
castrol
pekne ale tie zavazia tam