skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok výroby: 1979-1988
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno 2003
zrcátka Beskyd sport
Bixenony Superb +čirá skla Ellri
Zvětšené díry na chlazení brzd
Otvírací zadní okýnka origo Tuzex
Rovná zadní kapota
do budoucna:
odlehčit
Interiér:
současný stav:
Malý sportovní volant
Přední skořepinova sedačka+4bod. pásy
Přístrojovka Made in Šilamama
Polorám
Budíky na tlak a teplotu oleje
Podvozek:
současný stav:
V předu seriová náprava Tlumiče motex, zkrácené pružiny a upravené dorazy
Vzadu tlumiče Motex,pružiny od Sakyho
Podložky vzadu 3,5cm
do budoucna:
vyztužit a zrepasovat přední nápravu a zadní nápravu
silnější stabilizátor
Kola:
současný stav:
Dělítka 7x13 pneumatiky 175/50
Jupíky
Meteory + Slick 16x53r13 Michelin
Brzdy:
současný stav:
Sériové čtyřpístové třmeny vpředu a bubnové brzdy vzadu.
Pancéř. hadice
Nové komplet vedení
do budoucna:
chlazené přední kotouče
zadní kotoučové brzdy Peu 306
Motor:
současný stav:
felicie mpi 50kW
Upravené kanály,slícováno atd.
vačka 280° na 260° Asi?
sací potrubí vlastní výroby
výfukové svody 4->1
absorbční tlumič nebo trubka
rozdělovač z Litra
olej 10W 60
odlehčený setrvák a řemenice na klice + vyvážení
Karbce Keihin pr.38mm,komplet předělaný(jezdily MS Supersport 1999)
Elektron. víko
El.palivová pumpa
Převodovka:
současný stav:
suchý 5q se stálým převodem 3,9
do budoucna:
suchý 5q se stálým převodem 4,22
Hudba:
žádná nebude
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno 2003
zrcátka Beskyd sport
Bixenony Superb +čirá skla Ellri
Zvětšené díry na chlazení brzd
Otvírací zadní okýnka origo Tuzex
Rovná zadní kapota
do budoucna:
odlehčit
Interiér:
současný stav:
Malý sportovní volant
Přední skořepinova sedačka+4bod. pásy
Přístrojovka Made in Šilamama
Polorám
Budíky na tlak a teplotu oleje
Podvozek:
současný stav:
V předu seriová náprava Tlumiče motex, zkrácené pružiny a upravené dorazy
Vzadu tlumiče Motex,pružiny od Sakyho
Podložky vzadu 3,5cm
do budoucna:
vyztužit a zrepasovat přední nápravu a zadní nápravu
silnější stabilizátor
Kola:
současný stav:
Dělítka 7x13 pneumatiky 175/50
Jupíky
Meteory + Slick 16x53r13 Michelin
Brzdy:
současný stav:
Sériové čtyřpístové třmeny vpředu a bubnové brzdy vzadu.
Pancéř. hadice
Nové komplet vedení
do budoucna:
chlazené přední kotouče
zadní kotoučové brzdy Peu 306
Motor:
současný stav:
felicie mpi 50kW
Upravené kanály,slícováno atd.
vačka 280° na 260° Asi?
sací potrubí vlastní výroby
výfukové svody 4->1
absorbční tlumič nebo trubka
rozdělovač z Litra
olej 10W 60
odlehčený setrvák a řemenice na klice + vyvážení
Karbce Keihin pr.38mm,komplet předělaný(jezdily MS Supersport 1999)
Elektron. víko
El.palivová pumpa
Převodovka:
současný stav:
suchý 5q se stálým převodem 3,9
do budoucna:
suchý 5q se stálým převodem 4,22
Hudba:
žádná nebude
zdendaDNX - komentáře:
21:36:24
06.12.2006
06.12.2006
ZdendaDNX
-> DuriQ:pneu mám 175/50.ty okna sou origo tuzex.jinak diky,děláme co můžem.
09:06:40
01.12.2006
01.12.2006
DuriQ
ZdendaDNX: to mas 175/50 ci 175/60 ? a este sa pokusim vymamit info to okno otvarania zadnej vetracky sa ti podarilo zohnat original alebo sa ti podarilo do neho vyvrtat diery ? a mas to moc pekne tiez krasny cisty styl ako tvoj kolega
00:38:00
01.12.2006
01.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdendaDNX: Ty kolečka jsou kouzelný - máte to moc hezký.
20:43:26
29.11.2006
29.11.2006
Nwkt
-> rapidmen: Ty vokýnka by chtělo víc lidí
20:42:16
29.11.2006
29.11.2006
rapidmen
Nazdar chlape.Autí moc pěkný, pěkná barva .A koukám, že jsi jedinej člen virtu se zadníma výklopnýma okýnkama-Gratuluju(kdyby si se jich chtěl zbavit, tak se ozvi )