skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda Rapid 1,3 coupe (vývozní model pro státy Beneluxu)
Škoda Rapid, toho má hodně lidí, ale jen málokdo má Skodu Rapid (tedy bez háčku nad „S“). Pod tímto označením byly vyváženy vozy na západ.
Původní stav (v době koupě):
rok výroby 1988, nadrandíno 72 tis. km, absolutně bez koroze, plná výbava „vývozáku“, jasný původ (dokumentovaný i servisní knížkou ve vlámštině ;-), …
Interiér:
- kompletně přečalouněn ve stylu Octávie RS (kombinace cerny + stribrno-bily velur)
- dekor budíků Octavia/Fabia RS
- audio (Kenwood) + 6 repro (Blaupunkt)
- dekorace palubní desky imitací hliníku (z původního dřeva)
- držák Nokia + Hands free vlastní výroby
- senzor venkovní a vnitřní teploty
- zkrácená řadička (asi o 5 cm)
- kliky stahování oken z Favoritu s černým interiérem
- alarm
Exteriér:
- boční reflexní pruhy “coupe” (charakteristické pro vývozní modely)
- boční bílé blinkry
- dvouvláknové zadní svítilny - lakované černým průsvitným sprejem "půl na půl" (horní červená část ponechána v originálu, spodní blinkr a zpátečka začerněny)
- kliky Favorit černé 93/94
- kola Meteor II. (185/70 x R13 pneu Barum Brillantis)
- vnitřně ovladatelná zrcátka z VW Golf II.
- zdvojená zadní mlhovka (ač je to prej zakázané)
- přídavná dálková světla H3 s čiým překrytím (donedávna jsem je pokládal za mlhovky ;-))
- hlavní světlomety osazeny žárovkami Blue Vision
- výfuk ITC
- černé sloupky s dekorem RS
- mřížka tahokovu za původním žebrováním masky (použitá z klimatizace)
Motor, podvozek, řízení:
- motor 130 - série bez úprav (olej Mobil polosyntetika)
- podvozek originál (pouze důkladně ošetřen tlumexem :-)
- krátké přední pružiny (240 mm)
- gumové vzpěry v zadních pružinách - The Marko Sytem (díky ;-)
- 5ti stupňová převodovka (stálý převod 3,9)
- hřebenové řízení, posilovač brzd, čtyřpístové brzdy (vše série)
Můj záměr:
Jako fanda domácí automobilky bych velmi rád udržel vůz v původním stavu a to bez všelijakých plastů, mračítek, 10ti antén a spousty dalších zbytečností, které máme možnost denně vídat na českých silnicích. Auto také potřebuji pro denní život, a tak z něj nehodlám udělat výstavní kousek, který vyjede 5x ročně na sraz. Prostě praktičnost, krása a výborný technický stav, nic víc nechci!
Ať je nás škodovkářů na silnicích stále dost.
Lukáš ( www.skodarapid.wz.cz/ )
Škoda Rapid, toho má hodně lidí, ale jen málokdo má Skodu Rapid (tedy bez háčku nad „S“). Pod tímto označením byly vyváženy vozy na západ.
Původní stav (v době koupě):
rok výroby 1988, nadrandíno 72 tis. km, absolutně bez koroze, plná výbava „vývozáku“, jasný původ (dokumentovaný i servisní knížkou ve vlámštině ;-), …
Interiér:
- kompletně přečalouněn ve stylu Octávie RS (kombinace cerny + stribrno-bily velur)
- dekor budíků Octavia/Fabia RS
- audio (Kenwood) + 6 repro (Blaupunkt)
- dekorace palubní desky imitací hliníku (z původního dřeva)
- držák Nokia + Hands free vlastní výroby
- senzor venkovní a vnitřní teploty
- zkrácená řadička (asi o 5 cm)
- kliky stahování oken z Favoritu s černým interiérem
- alarm
Exteriér:
- boční reflexní pruhy “coupe” (charakteristické pro vývozní modely)
- boční bílé blinkry
- dvouvláknové zadní svítilny - lakované černým průsvitným sprejem "půl na půl" (horní červená část ponechána v originálu, spodní blinkr a zpátečka začerněny)
- kliky Favorit černé 93/94
- kola Meteor II. (185/70 x R13 pneu Barum Brillantis)
- vnitřně ovladatelná zrcátka z VW Golf II.
- zdvojená zadní mlhovka (ač je to prej zakázané)
- přídavná dálková světla H3 s čiým překrytím (donedávna jsem je pokládal za mlhovky ;-))
- hlavní světlomety osazeny žárovkami Blue Vision
- výfuk ITC
- černé sloupky s dekorem RS
- mřížka tahokovu za původním žebrováním masky (použitá z klimatizace)
Motor, podvozek, řízení:
- motor 130 - série bez úprav (olej Mobil polosyntetika)
- podvozek originál (pouze důkladně ošetřen tlumexem :-)
- krátké přední pružiny (240 mm)
- gumové vzpěry v zadních pružinách - The Marko Sytem (díky ;-)
- 5ti stupňová převodovka (stálý převod 3,9)
- hřebenové řízení, posilovač brzd, čtyřpístové brzdy (vše série)
Můj záměr:
Jako fanda domácí automobilky bych velmi rád udržel vůz v původním stavu a to bez všelijakých plastů, mračítek, 10ti antén a spousty dalších zbytečností, které máme možnost denně vídat na českých silnicích. Auto také potřebuji pro denní život, a tak z něj nehodlám udělat výstavní kousek, který vyjede 5x ročně na sraz. Prostě praktičnost, krása a výborný technický stav, nic víc nechci!
Ať je nás škodovkářů na silnicích stále dost.
Lukáš ( www.skodarapid.wz.cz/ )
Lukáš / Rapid 130 - komentáře:
19:26:39
01.10.2003
01.10.2003
Nik
Byl sem na těch stránkách a fak dobrý ale nějak mi to nefakčilo
11:55:08
01.10.2003
01.10.2003
Krupa
-> Lukáš: Ty stránky zatím vypadaj dobře jenom trochu doplnit To jsem zvědavej na toho Ijáčka
11:58:07
28.09.2003
28.09.2003
Lukáš
málem bych zapomněl podělit se s Vámi o radost, mám v interiéru nového kamaráda - plyšového oslíka Ijáčka od medvídka Pů ;-) brzo Vám ho vyfotím ...
18:08:48
26.09.2003
26.09.2003
Lukáš
přátelé, stěhuji svůj web z webparku - nová adresa:
www.skodarapid.wz.cz/
teď je to ještě pracovní verze, přes víkend snad doplním obsah a dodělám grafickou masku - ať se Vám líbí ...
www.skodarapid.wz.cz/
teď je to ještě pracovní verze, přes víkend snad doplním obsah a dodělám grafickou masku - ať se Vám líbí ...
19:25:00
21.09.2003
21.09.2003
U-Geen
-> Lukáš: Ja myslim že se tlumiče naštvou a odejdou od tebe uplně :-)
16:20:08
21.09.2003
21.09.2003
Lukáš
tak vážení, Rapid je snížený a už jsem s ním absolvoval i prvních cca 500 km - je to SUPER (akorát nezávidím už tak špatným tlumičům ;-/)
foto dodám snad ještě dnes ...
foto dodám snad ještě dnes ...
16:01:31
31.08.2003
31.08.2003
Nik
Ne to je dobrý,ale spíš to necháme až na víkend protože v pátek mám trénal v sobotu zápas a v neděli volno tak snad v neděli????
15:48:40
31.08.2003
31.08.2003
Lukáš
2Nik: !!!ZMĚNA - teď mi přišlo mailem hafo moc práce, zítra se tam nedostanu, posunem to někdy na konec týdne !!! promiň
11:53:04
31.08.2003
31.08.2003
Nik
Jo dobrý to vím kde je!!!!!!Tak ve 14:00hod. Tam!!!!Budu tam možná vezmu kamoša.
11:47:48
31.08.2003
31.08.2003
Lukáš
tak teda v pondělí - 14h - parkoviště u Cheposu na Veveří (to nový, kde stávají cirkusy) - souhlas???
11:42:06
31.08.2003
31.08.2003
Nik
Tak co ,teda????
17:28:54
30.08.2003
30.08.2003
Nik
Paráda.Já nevím v kolik,to ti ještě napíšu buď ještě dneska nebo v neděli!Kde,já nevím...Tak třeba nešel by si k mé ségře do hospody a pak by sme třeba někam jeli,nebo taky můžu přijet do žabin mě je to úplně jedno!
21:15:20
29.08.2003
29.08.2003
Lukáš
jasně, v sobotu jedu na sraz do Rožnova a v pondělí se klíďo sejdem - napiš kdy a kde (budu mít čas od 12h)
18:58:51
29.08.2003
29.08.2003
Nik
Lukáši máš v pondělí čas že by sme se teda s kamošem stavili!(změnil sem si jménotakže...
21:41:05
25.08.2003
25.08.2003
MaliBobes
2Tomas Cerny: někdy jindy... zatím to nepotřebuji ...
22:42:58
24.08.2003
24.08.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
MaliBobes: jo, pohoda, chapu, ale fotkama, ktery bych dovedl snad z hlavy namalovat? Neva, jo zkus to v diskuznim foru
20:57:44
24.08.2003
24.08.2003
MaliBobes
2Tomas Cerny: No, já jen rozvinul téma...
16:09:27
24.08.2003
24.08.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
MaliBobes: no fotky sou mi k prdu, nic novyho sem se nedozvedel a abych pravdu rekl, vlastne me to ani nezajma, jak situaci resit.
13:24:59
24.08.2003
24.08.2003
MaliBobes
2Tomas Cerny: pro inspiraci jsem ti předělal názorné foto. Takto vypadá auto otevřeným kufrem: malibobes.kgb.cz/aaa/3aut
o.jpg (pod tou zelenou celtou, je rezerva a pak nadrž - není vydět skrz) zde je zadní zamek kufru, je stejný jak přední: malibobes.kgb.cz/aaa/2aut
o.jpg a pak foto zepředu: malibobes.kgb.cz/aaa/1aut
o.jpg (zlutá šipka je zamek a zelená je pojistka - hak, který zajištuje, když zamek odemče při jízde odemče, že kufr nepraští do okna) ... tak teď babo raď
00:14:45
24.08.2003
24.08.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
MaliBobes: já to auto vůbec neznám, a proto se zeptam, kdyz zajede ten spunt do ty dyry vepredu, je z druhy strany videt? Myslim od mist, kde u S120 vytahuju rezervu)