psilocibin psilocibin

komentáře | popis | fotky | Psilocibin | 16.12.10 16:32 | 111x v oblíbených
Po škodovce s označením Rapid jsem vždycky strašně toužil a nikdy jsem si nepřipustil, že bych si měl pořídit něco jinýho.



Tohoto rapida jinak křtěnýho Febe vlastním něco přez pět dlouhých let. Předchozím majitelem mě bylo řečeno, že auto bylo púvodně určeno pro zahraničnní trh. Jeho slova mě pak potvrdil vývozní výrobní štítek v prostoru pro zavazadla. Nakonec bylo prodáno v Tuzexu, kde bylo k mání za 17 000 bonů.

Než jsem se já mohl stát šťastným, ale někdy i hodně nešťastným majitelem tohoto československýho bouráku, měl toho hlavní aktér z této stránky už hodně za sebou(17let každodenní služby). Několik roků jezdil po Praze. Jak mu ale naše hlavní město začalo být malé, bylo jasný že musí přijít změna. Přišlo teda stěhování na dalších pár let k jinému majiteli a to směr Litovlel DC.



Pak přišla řada na mě, kdy jsem ho koupil v dost ubohém stavu. Dá se říci, že kromě motoru, převodovky, náprav bylo všechno odvařené hlavně karosářsky. Necelej rok jsem s ním jezdil bez zásahu. Pak se začaly ozívat nedostatky v elektrice. Přestaly jít ty malý blinkry v předních blatnících, vynechával klakson a potkávačky. Takže jsem se třeba jednoho večera ocitl z ničeho nic mimo pozemní komunikaci kdesi v poli (brzdy fungovaly skvěle). Nakonec když sem jel ze Šumperka do Olomouce tak kousek před Zábřehem odešel i motor. Ruplo mu v hlavě a mě asi taky, když sem ho nezvrakoval. Rapid mě po roce ježdění přirostl k srdci tak, že sem se ho už nedokázal vzdát. Skvěle se mě s ním jezdilo... Ve snu mě nenapadlo že na tom až tak uletím. Výdrž mám, ale odvahu kde jsem v sobě našel nevím.... Začal jsem shánět teda to nejdůležitější k tomu aby se to pohlo a já zas mohl do roka jezdit... Z prvně plánovaného jen jednoročního stání v garáži se nakonec stala jedna pětiletka .

Bude z toho funglovka. Jen jednou jsem pochyboval a rozhodoval se jestli se tomu dál věnovat. Taky už jsem ho tady na virtu měl v inzerci. Všechno, ale rychle padlo a zůstal doma. Tam kde patří...



1. možnost jak auto rozhejbat byla- sehnat hlavu. Za novou chtěli 3 tácy.

2.- vyřešit motor z fáčka za tácy čtyři.

Bylo rozhodnuto. Začal jsem shánět nový motor. Jel jsem pro něj až do Liberce. Donutil mě k tomu rozdíl cen u nás na Moravě a v Čechách.

Po příjezdu do Liberce jsem se dozvěděl, že můžu mít motor z felicie za stejnou cenu jako z Fáčka i s jednobodovým vstřikováním.



Motor:Když jsme jej dovezli domů zjistili jsme že byla ve válcích voda takže jsou orezlé. Znamenalo to rozebrání celého agregátu do šroubku a kompletní go. Nechtěli jsme ho nechat v sériovém stavu a tak přišlo na řadu odlehčení setrváku a řemenice, vyleštění kanálků, ostrá vačka, snížená hlava, sportovní výfukové svody i s příčným tlumičem od firmy RH, sportovní sání. Komplet ja pak celej v laku. převodovka dopadla stejně jako motor.



Karoserie:už zdravá, bez jediného rezavého místa. Blatníky budou dělány na způsob škody RH. K tomu přilaminovány prahové nádstavce na Octávii, které jsem obědnal v Milotecu - měly by při pohledu z vrchu prahy rozšířit do víc do stran. Na kapotě je laminátové sání ze Subaru Impreza 95. přední světlomety jsou z eMkových parabol se střivky z porsche kryté čirým plexi. Zadní čelo osazeno světlnými moduly HELLA a přivařeno k zadním blatníkům. Blatníky v předu přivařeny k A sloupkům a přednímu čelu. Zavařeny kliky(budou odskoky), odfuky v C sloupcích, okapničky na střeše, prolis po RZ.



Podvozek: Je ve výojovém stádiu. Zatím tvrdší pružiny od Rieggera - cca 6/3cm, předek/zadek. Přeplněné tlumiče. Přední náprava po GO s fung novým řízením. Láknutá na bílo- červenou a s chlazenými kotouči. Zadní náprava vyztužená a bílá.



Brzdy: V předu chlazené kotouže ferodo a čtyřpístové třmeny. Zadní obložení bubnů ferodo racing



Kola-pneu: dělítka MTX r13- zadní pneu:Dunlop SP SPORT 2000 rozměr 205/50, přední: sliky Bridgestone 190/50



Interier: přední i zadní kožené sedačky z Fiata Coupe, ???



Audio: Rádio Alpine a dál se uvidí





Sháním: jedno škoda zpětné zrcátko s pěkným chromem...je tu na pár fotkách



září 2008 - Tak jsem se do toho zase dostal. Teda já vlastně neměl ani na vybranou. To auto je tu pro mě v dobrým i zlým. Já ho nemít.... K dokončení přední části auta mě už moc nechybí.



listopad 2008 - začal jsem si hrát s motorem: zrušil sem jednobodové vstřikování a nahodil karbec pierburg 2E3(kvůli automat. sytiči). bude to myslím živější jak s monotronikem... ještě sehnat sportovní svody a tlumič, přetryskat karbec. Pak snad konečně nebudu muset pořád tlačit, když je potřeba s ním pohnout.



21.2.2009 - Asi před čtrnácti dny se podařilo poladit předstih a nahodit motor. Po čtyřech letech už nemusím tu káru pořát a pořát ručně vytláčet. A asi za týden by mě měly dojít sportovní svody od pana Hřiciny z HR svodů. Bude těžký se uhlídát a nejet to vyzkoušet.



2.3.2009 - konečně došly ty sportovní svody... k dokončení motoru schází jen koncovej tlumič a pár drobností. Pak sem dám aktual fotky a nebo nějaký videjko jak si dáchá. no uvidí se.



26.8.2009 - došel příčnej výfuck. Mám ho už i nasazenej a zvuk s ním nemá chybu...



19.9.2009 - tak od teď by už mělo být aji na čem sedět.



Nějaky videjka

PRVNí STARTY s NEW sportovníma Svodama .... zkoukněte zde
misovy prvni starty radikala rapida


... a taková malá manipulační jízda .... zkoukněte zde
misovy prvni starty 2


kamošova biografie opět z mé garáže .... zkoukněte zde
misovy prvni starty BONUS čumanda

psilocibin - komentáře:

19:54:50
21.09.2007
boda
máš to pěkný a jaký budou kola líběj se mi ty na poslední vyjíždce143
13:12:31
22.08.2007
Psilocibin
-> jarin: nastartovanej byl. Po laku s ním musím ještě na diagnostiku a udělat novej výfuk. Snad mě ten výkon nezklame.4
13:09:41
22.08.2007
Psilocibin
-> D@LI-G: kit je od Karla Krajanskýho z Ledče nad Sázavou. Má fakt šikovný ruce.
13:08:30
22.08.2007
Psilocibin
-> Tuneman2/Fávo: neboj na prodej nebude. Ale abych řekl pravdu tak síly mě opouštěj. Někdy fakt cítím únavu. Nezabalím to2
13:06:12
22.08.2007
Psilocibin
-> wambobby: Kit itself puts take hold near Karel Krajanský, Ledeč nad Sázavou. Shall enjoymentm itself photo got abroad.4
17:33:48
19.08.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Psilocibin: tak tohle jestli dokončíš, tak to bude nádhera, moc se mi to líbí, hlavně a´t tě zas nenapadne to prodávat:-)
06:34:54
19.08.2007
wambobby
great kit, where are the body kits available from?

nice work dude5
22:59:32
18.08.2007
D@LI-G - zrušená registrace
pekná škodula. a, odkial máš bodykit prosím ťa?6
22:41:00
18.08.2007
jarin
-> Psilocibin: pěnknej motor už si to měl navrčenej, zajímalo by mě jak to šlape s těmi upravami, asi to pojede
11:13:19
08.08.2007
Psilocibin
-> Fifa: jo snížit by to určitě šlo
20:25:53
07.08.2007
Fifa
-> Psilocibin: Dekuji! Sakrys ale je to moc, nejhorsi je za i 5,5 je moc. koukam ze by to slo o 1cm snizit a pak over:-/
11:33:59
02.08.2007
Psilocibin
-> Fifa: tak je to 6.5 cm +/- mm. Promiň, že tak pozdě.
11:13:11
20.07.2007
Fifa
-> Psilocibin: To by bylo super! Předem díky
10:00:23
19.07.2007
Psilocibin
-> Fifa: jak to změřím, tak ti to sem napíšu. zatím.
09:49:20
18.07.2007
Fifa
-> Psilocibin: Cau, mohl bys mi prosim zmerit vysku te roury na sani? Mám namysli vysku od karburatoru svisle vzhuru-no prostě jestli by se mi to vešlo pod kapotu4
10:22:11
09.07.2007
Psilocibin
-> budeto: 104 136
01:14:29
06.07.2007
budeto
-> zufo: .. beztak je uděláš taky zufáču !!!!! už se těším , až budem wšeci společne jezdit na vééélety !!!!! 4
13:38:32
29.06.2007
Psilocibin
-> zufo: děkuju. Lepší fotky by to chtělo. Třeba z dálky, ale nedostanu auto z garáže. Mám před ní takovej sešup, že ani tři lidi to nevytlačí. A navíc mi tam každej den stojí buď zásobování nebo zákazníci do papírnictví. Nějak to vymyslím.4
11:39:55
28.06.2007
zufo
vypada suprově ty okapničky fuč atd. chce to vic fotek
Extreme Tyres