skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
12:43:57
04.09.2010
04.09.2010
Schavi - zrušená registrace
-> Vrba: Jo, shnila.Jak mi dělali motor, tak dvě vyměnili a třetí nechali, což nechápu a právě přes tu třetí se mi dostala voda do oleje. Dali novou, ale žádný silikon ani tekutý kov. Prostě jen naklepli. Ale zase na druhou stranu nynější vlastník neuchladil motor a mrázovka mu vyletěla. Tak nevím, zda lepit nebo jen zaklepnout.
11:53:31
04.09.2010
04.09.2010
Evž@
-> Vrba: nestraším ... ja daval ze začátku na barvu...a za 1.mi to netěsnilo a za 2.to lítalo ven....pak sem to lepil tekutým kovem a je klid ...to je jen má rada...pač sem se stim natrápil a nikomu bych to nepřál pořád měnit olej,fridex atd
10:13:59
04.09.2010
04.09.2010
Vrba
-> Evž@: Moc mě nestraš.Já ty zátky dal jen na silikon.Ale už jsem měnil stejným zpusobem zátky na sacím potrubí,tak snad to vydrží i v té hlavě.
09:39:41
04.09.2010
04.09.2010
Evž@
-> Vrba: já sem další případ ...prorezla mi..voda vyvalila do oleje...uvařil sem to...a fouklo těsnění...A po vyměně zátky mi 2x vyletěla a zničila 2 nove naplně oleje....takže pořádně přilepit doporučuju
09:06:45
04.09.2010
04.09.2010
Vrba
-> Schavi: Tobě taky shnila mrazovka?To ani nevim.Ne,jsou to jiné případy.Kámoš říkal,že i na jinak pěkných hlavách bývají ty mrazovky načklé,proto je lepší je preventivně vyměnit.Jinak motor už má zase plný výkon
21:12:02
03.09.2010
03.09.2010
Schavi - zrušená registrace
Teda případů
21:09:45
03.09.2010
03.09.2010
Schavi - zrušená registrace
-> Vrba: Předpokládám, že jeden z těch dvou příkladů jsem já
10:37:11
02.09.2010
02.09.2010
Vrba
-> Tuner#2: Jasny,ja tam ten litr dal právě proto,aby to nerezlo.V zime stejne nejezdim,tak mi prislo bezvyznamny tam davat vic.Ze to funguje az od urcite koncentrace je věc druhá.No už se stalo.Kazdopádně je zajímavé,že některé ty zátky byly jako nové a jiné byly durch prorezlé.Nejsem jediný ,koho tohle potkalo,znám další dva případy.Tim spíš se biju do hlavy,že jsem to přešel a hned jsem sundával hlavu-zbytečně.
10:29:44
02.09.2010
02.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Litr je strašně málo, já tam mám asi skoro 5l nemrzdy a zbytek destilka a koroze je tam jen díky starým trubkám, ale minimálně. Nemrzka má právě i antikorodační vlastnosti, chce jí tam dát víc.
10:24:31
02.09.2010
02.09.2010
Vrba
-> Tuner#2: Je tam litr modryho fridexu od te doby,co to jezdi.Co uz ted,nenadelam nic,...
10:06:41
02.09.2010
02.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Proboha a co jezdíš za směs? Celkově ten motor je dost "zrezlej" na vložkách a bloku...
10:04:23
02.09.2010
02.09.2010
Vrba
Prorezla uvnitř v hlavě hned vedle ventilu
10:00:42
02.09.2010
02.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: A kde uvnitř v hlavě?
09:10:01
02.09.2010
02.09.2010
jarda.u1
-> Vrba: takze uvolnena mrazovka to byla?Nebo snad prorezla?
08:33:36
02.09.2010
02.09.2010
Vrba
-> DuriQ: Je to ten sam problém,co se stal Tobe na sraze v Brne,...a já na to stejně jako Ty přišel až po sundání hlavy...mrazovka
23:25:37
01.09.2010
01.09.2010
DuriQ
aaaa kafeee lateee :) poznam :)) drzim palce aby to nebolo nic vazne :P
12:37:23
31.08.2010
31.08.2010
Alenka
-> Tuner#2: tví motori fpoho, dyk na spotku nemáš nits, čeho by se fšude neváleli mraki, to scháňeňí a úprava fápkokliki bude jinačí zábavička :(
11:56:17
31.08.2010
31.08.2010
Čokin
-> Vrba: Héén héén a Čokin šel pro Fábku na odtah Ale 80km/h na laně jsem ještě nejel to byl rekord
10:24:02
31.08.2010
31.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka: Bojým se o sví motori
10:21:34
31.08.2010
31.08.2010
Alenka
-> Tuner#2: tobe to nejak lezi v zaludku :)