VRBA / RAPID 1400 VRBA / RAPID 1400

komentáře | popis | fotky | Vrba | 30.05.22 07:16 | 305x v oblíbených
Motor:

1400cc v úpravě SPORT

Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.

Sériové písty a ojnice.

Časování 280stupňů.

Kompresní poměr 10,8:1

Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.

Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.

Omezovač zážehem na 7400rpm



skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva



skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru



www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani





Převody:

-5q SP 4,22 , rychlosti sériové



skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol





Přední náprava:

-Vyztužená ramena

-Upravené dorazy

-Upravené záklony

-Stabilizator 21mm



Zadní náprava:

-Vyztužená podle dokumentace 130LA

-Změna odklonu

-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm

-Pružiny š120 včetně horního uložení

-Upravené tlumiče š120



Brzdy:

Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo

Vzadu kotoučové brzdy VW







Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:

Rapid 1400 zrychlení + jízda


Rapid 1400 zrychlení


Rapid 1400 jízda




Novější videa:

Sprint Želiv:
Želiv 2011 vítězný sprint do 1400ccm.wmv




Zapalování:

Bezkontaktní laditelné zapalování


Laditelné zapalování - software




Se vstřikováním:

28. března 2021




EFI testing




1400Sport Injection




1400Sport Injection dyno run




Rapid 1400 , čas 13.67 , první místo














VRBA / RAPID 1400 - komentáře:

17:12:03
16.04.2007
Vrba
-> Tuner#2: Chci to vyzkoušet,protože i pri normal jezdení je to prostě moc dlouhý to 3,9 ,a budu rychleji akcelerovat,protoze me stve,že to auto citelně táhne jen dokud nezařadíš 5ku,takže si od toho slibuju že by mohlo i na 5ku jeste porád trosku svižněji zrychlovat.Uvidím,treba to bude na nic,ale chci to vyzkoušet... Navíc mi prevodovku daroval Čokin,takže mě nic nestala a můžu laborovat.
15:37:43
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel Korbelář:



SP 3,9 je při 130 - 3840rpm



SP 4,22 je při 130 - 4160rpm



Není to tak zásadní, ale rozdíl tam je. Když to vezmeš místama na 140, tak už jsi na 4500rpm a to už je dost.
15:32:43
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel Korbelář: Pokud jedu sám a nebrzdí me TUNER se spotřebou :o), tak jedu podle digitálu pořád 130 - 135km/h a to téměř všechny předjíždíš a točí to už kolem 4000rpm, takže počítám, že se 4,22 to bude ještě víc.
15:25:03
16.04.2007
Pavel P@nkáč
-> Tuner#2: no nevim ty jezdis po dalnici porat 160km/h
15:21:16
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Koukám, že zkracuješ kvalty, to bude + pro zrychlení, ale zas na dálnice už to bude horší, bude to moc točit. Je otázka kde jezdíš častěji.
15:19:50
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Už jsem o tom taky přemýšlel bednu na Hrocháš vyhodit, ale je to dost práce a uvidíme jak na tom budu časově4
15:16:14
16.04.2007
radekp
-> Tuner#2: Zkusíme na Hrocháči,kdybys vyhodil hudbu,tak bych měl výhodu jen v převodech,popřemýšlej3 47.Né,motor máš určitě výkonnější,obvod kola máš asi menší....
12:40:04
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: No zrovna na sprintu budeš mít s tou kratší převodovkou, hmotností a kolama výhodu.4
21:08:42
15.04.2007
radekp
-> Vrba: Tak pár aut už jsem předjel,ale třeba na T#2 a podobné asi nemám....na 90% jedu na Hrocháč,tak můžem zkusit sprinty!

Fotky jsou focené u Olympie v Olomouci,že?A některé mi připomínají Rychlov..??
13:26:22
15.04.2007
Vrba
-> radekp: To musí s tou krátkou prevodovkou byt uplná zbraň to tvoje auto...
13:47:48
14.04.2007
radekp
-> Vrba: Já při 160km/h točím 60003 ,takže tohle je moje maximálka.Ale určo by to dalo víc!
11:07:23
30.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Zastavilo se to na tech 5800 na rovince a pak už jsem musel zpomalit,protože jel v levym pruhu nejakej polak a nepustil mě.
11:04:28
30.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Jojo,z toho mirnyho klesaní,kde jsem to začal rozjíždet by to slo urcite neco pres 200,ale pak už nasledovala rovinka a víc jsem z toho nevytlačil...
10:58:44
30.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: JJ při 5800ot/min s 3,9 a kolama co máš to tomu odpovídá. Já jsem na pětku jel nejvíc asi 5600 - 700ot/min.
10:38:13
30.03.2007
Vrba
Vcera jsem zkoušel jet plnou palbu.Za Belotínem u Hranic na Moravě jsem na pětku vytočil kolem 5800otáček,tachometr byl mimo stupnici.Podle otaček to odpovídá rychlosti kolem 195km/h.
10:20:39
30.03.2007
DuriQ
tie prahy sa fakt podarili sa mi to fakt paci 4
23:58:51
19.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: To nemám,je tam ta spravna,ale je tam vetši vule než s tou z fabie,ale ne 1,5mm,je to tam prostě volnější.Tlak to drží pri zahrátym motoru od 800otaček.
23:12:33
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Na Tvoje odladění to určitě stačí i když třeba sprint na 400m je lepší, protože vzdálenost se nikdy nezmění a stopky jsou také přesné a pokud to bude na stejném místě při stejné teplotě a větru, tak se dá už porovnávat. Ještě by mě zajímalo jak to je s tím Tvým blokem a vačkou - jak tam mohla vzniknout vůle - nemáš tam opravdu tu s menším průměrem? To by byl průšvih.
23:06:12
19.03.2007
Vrba
-> Tuner#2: Ja tady netvrdím že je to presně,ale urcite je to pro mě cenny udaj i když zmereny takto a pritom když odladuju motor mi tento udaj poslouží pri ověřování třeba jiného nastavení at uz karburátoru nebo predstihu nebo pri jakekoliv upravě motoru.
15:07:10
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: kola nemají stejný průměr jako 165/80 R13 a jsou o dost menší, takže to kecá a moje zkušenost je že celkem o dost, protože už většina tachometrů nechýří přesností obzvlášť ve škodovce4



Tady se to dá podle otáček spočítat, pokud ovšem nekecá i otáčkoměr a je tam i vodět, že ty kola nejsou stejné.



skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115



Extreme Tyres