skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vzhledem k tomu ze me nekdo poslal mejl ze umim jen kecat-) a ze zadny auto nemam ani mit nebudu tak jsem davam nekolik fotek.. coz ovsem neznamena ze nemuzu kecat a ze neni muj-) ale opravdu je sice brzo nebude ale v planu je stavba noveho s lepsimy parametry s jinymy upravami atd.. ale o tom az jindy..
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
Saky/Rapid130 - komentáře:
21:26:05
24.03.2005
24.03.2005
Pavel P@nkáč
chtělo by to foto celýho auta!
15:56:21
23.03.2005
23.03.2005
M a r c e l
-> Honis: obdivuj FABII, tohle neni felda ale fabka B-)))
12:14:36
22.03.2005
22.03.2005
Czert
jj,dik
20:41:15
20.03.2005
20.03.2005
Saky
presne tak se spravnejma cidlama to ukazuje spravne-) a nebo jdou udelat prevodniky hodnot z skodovackejch na feliciovy..
00:17:33
18.03.2005
18.03.2005
Max
-> Jiri Pycha: to co ukazujou budíky taky záleží na tom,jestli jsi použil správný čidla :-)
22:06:05
17.03.2005
17.03.2005
Czert
Mno,zajma me zapojeni budiku,aby spravne ukazoval teplomer, palivomer...
21:17:44
17.03.2005
17.03.2005
Saky
zapojeni palubky tim myslis co? elektroinstalaci? ta je stejna jako ve felde (cela elektrika je feldova) a schema najdes tady ve foru komplet.. pokud te zajima zapojeni jako mechanicky tak to se dela postupnym spasovanim a na to samozrejme zadnej plan neni
20:47:18
17.03.2005
17.03.2005
Czert
Perfektni rapidik,nemas prosim schema zapojeni ty palubky??Jestli jo,tak mi ho pls posli na mail... predem dik a davam 9b
20:55:48
12.03.2005
12.03.2005
Saky
jsou u me na webu v tech dokumentech v dokumentu podvozek.pdf
19:40:08
12.03.2005
12.03.2005
JaWoR
Dej mi sem odkaz na ty LAcka pls pls nemuzu to najit
11:16:42
12.03.2005
12.03.2005
Honis
Obdivuju felicii v něčem jiným než ve felicii! Super práce! 9b!
22:45:07
11.03.2005
11.03.2005
Saky
dik za body.. ono funkcni veci jsou dulezitejsi nez nejaky plasty.. alespon pro me..
22:44:14
11.03.2005
11.03.2005
Saky
vykres nemam ale muzes vychazet z vykresu LAcek a tyhle maji delku 250 dva zaverny zavity a pocet zavitu a prumer dratu rakovej aby to vyslo o deset pct tvrdsi to uz z hlavy nevim..
11:20:01
11.03.2005
11.03.2005
Jarda - zrušená registrace
funkcnich veci je na tom udelano opravdu hodne, nterier se mi taky libi, skoda ze nejsou videt kola, davam 10b
16:34:44
09.03.2005
09.03.2005
JaWoR
Saky vlastniš výkres těch 250 pružin! Jestli jo myslíš že by si mi ho mohl poslat na mail! nebo je to top secret! Dík!
15:36:01
08.03.2005
08.03.2005
slow@k
-> Saky: ...nice...8b
20:02:45
07.03.2005
07.03.2005
Saky
no pokud bys o nejaky takovy vicko mel zajem tak ti ho klidne kus za kus vymenim..
20:01:24
07.03.2005
07.03.2005
jenik120
Hezke, mooc se mi libi! Davam 10b
19:48:15
07.03.2005
07.03.2005
Štěpán
-> Saky: nee,nevadi,je to jiny,ale mozna i lepsi bez toho napisu :-)
23:29:31
06.03.2005
06.03.2005
Saky
normalne tak jak to slo.. to se asi neda popsat.. jak si to udelal blbe ty? -)