skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vzhledem k tomu ze me nekdo poslal mejl ze umim jen kecat-) a ze zadny auto nemam ani mit nebudu tak jsem davam nekolik fotek.. coz ovsem neznamena ze nemuzu kecat a ze neni muj-) ale opravdu je sice brzo nebude ale v planu je stavba noveho s lepsimy parametry s jinymy upravami atd.. ale o tom az jindy..
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
Saky/Rapid130 - komentáře:
19:56:40
16.09.2004
16.09.2004
DiNiA
četl jsem si tvuj članek o fabi motoru! Když jsem ho tam chtěl davat ja tak mi rekli že tam neni vubec dira na rozdelovač je to pravda? pry tam musis naroubovat vacku z 1.3mpicka a cely prasa z mpicka! Jak to teda je at v tom mam konecne jasno! Jo a Saky slyšel sem že se u tebe dají zakoupit pruziny! Kolik by to koštovalo?
14:54:08
23.08.2004
23.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: To souhlas - oni už to dělají asi čtyři roky a stálo je to spoustu vymýšlení, nastavování a testování - to doma na koleně neuděláš - to je fakt...
13:21:45
23.08.2004
23.08.2004
Saky
ale jo jenze rozdil je firma ktera ma lety nacviceny know-how a clovek kterej nevi o turbu skoro nic (tim se nechci nikoho dotknout-) podle me to da spoustu testovani a mereni atd pokud to ma za neco stat..a to bude dost penez.. jinak ja jsem napsal at jde do toho, jenom at ode me v tomto radu neceka nebot ja o tom nevim vubec nic.. a kdyz radim tak vetsinou jen to o cem vim co mluvim ( kdyz toho moc neni-)
11:04:27
23.08.2004
23.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Na druhou stranu je ale fakt, že s turbem se ta firma za pár let co to dělá dostala na slušný průběh výkonu a točivého momentu a psali, že pro běžné ježdění "stačí" nastavení na tuším 107HP max. výkonu (dokáží i víc) a hlavně potom ten motor prý bez problémů vydrží. Navíc pokud chceš takového výkonu dosáhnout atmosféricky, tak ten motor bude točit min. 7.000 ot/min. a bude stát dobrých 30 tKč a výdrž taky nebude mic moc. Psali o tom znova ve slovenském Autotuningu a asi tomu dost hoví a už mají něco otestováno. Teď udělali feldu 1,6 turbo, nacpali tam dodatečně dvoje vstřiky z 2,2 Audi a řešily problém s chlazením oleje. Dostali se na pěkných 150Hp a 200Nm krouťák - takový podobný výkon mají kitové feliny, ale životnost skoro nula a tohle by mělo prý zas držet - budou to testovat a zase o tom budou psát reportáže.
09:42:25
23.08.2004
23.08.2004
Saky
ja to cetl.. ja jen rikam ze 3krat lozena klika na to neni stavena.. jako nerikam ze to nepojede kdyz se to vsechno vyladi tak to asi nakonec i pojede nicmene si nemyslim ze je to levna sranda a ze to asi nevydrzi moc km.. nicmene moje skusenosti s timto sou nulove tak tezko radit.. muj nazor je ze s toho motoru nejde dostat zas tak moc koni navrch.. dostat se samozrejme da, ale s autem na hrani kde me je jedno ze me treba po 1000km vyplvne motor a budu ho stavet znova.. nicmene s chuti do toho.. ja jsem zastancem toho ze vetsi vykon (myslim nekolikanasobne vyssi) jedine vymenou motoru za vetsi objem.. s upravama se da samozrejme taky nahnat nejaky ten konik navic (radove tak na 1,3-1,6krat tolik ale vzdycky je to neco za neco.. at uz spotreba zivotnost a nebo cena.. vetsinou vsechno dohromady.. lepsi dat jinej motor kterej stoji v porovnani s kompletni upravou pakatel a je to. nicmene tim se stava taky auto na hrani nebot na silnici nesmi-)
09:20:19
23.08.2004
23.08.2004
Mysirda - zrušená registrace
-> Saky: Jen jsem se te chtel zeptat jakej na to mas nazor. Cetl jsem clanky od slovenskych upravcu co do feldy davaly turbo. Jestli si to chces precist tak to sem muzu dat.
23:38:36
22.08.2004
22.08.2004
Fén
Pokud by se použilo nízkotlaké turbo s přetlakem do 0,25 až 0,30 baru tak by to nemělo dělat paseku.
23:08:41
22.08.2004
22.08.2004
Saky
co se tyka kompresoru tak muj nazor je ze je to blbost, osobne pochybju ze je to jednodussi nez turbo ale kdyz myslis.. proste ten motor na to neni delanej podle me sice to asi je realny ale asi to moc nevydrzi.. ale s chuti do toho-)
23:07:27
22.08.2004
22.08.2004
Saky
ugeene moc se nesmej-) takhle to proste chodi.. -) k ty palubce precti si stare komentare u meho auta pak asi tri debaty ve foru o palubce z feldy a pokud jeste neco nebudes vedet tak se primo zeptej a ja ti odpovim, ale vsechno uz zde bylo receno mockrat..
11:22:00
21.08.2004
21.08.2004
Mysirda - zrušená registrace
-> Saky: Cau, chci se te zeptat jakej je tvuj nazor na zastavbu kompresoru na 136motor? Doufam ze mi nebudou zas vsichni psat ze jsem se zblaznil a jiny kecy. Celkem o tom premyslim,páč oproti turbu bych rekl ze to neni tak narocny na zastavbu. Diky
23:59:21
20.08.2004
20.08.2004
U-Geen
:-)
13:40:12
20.08.2004
20.08.2004
mirčán
-> Saky: cau hele potrebuju poradit se zastavbou palubky z feldy do Schade!!!
23:27:33
18.08.2004
18.08.2004
Saky
dik nicmene to auto uz stejne neni moje je tady jen tak ze setrvacnosti a davat novy budu az bude hotove-))
21:12:43
18.08.2004
18.08.2004
JirikXT
Tady mas nejaky bodiky(10b) A hlavne uz jenom za to co pro nas vsecko delas:) Dik
22:35:46
16.08.2004
16.08.2004
Saky
happy napis mejla pokud vim tak s nic zavazne neobjednaval tak nevedu u tebe zadnou evidenci,, lidi co se pta je mraky a tak nemuzu delat vsechno na co se kdo zepta.. pokud si si neco vazne objednaval napis me mejl a ja to poresim..
23:17:02
12.08.2004
12.08.2004
R@ZOR
-> Saky: Čau, chtěl jsi abych ti poslal výkres na to odlehčení setrváku. Jelikož mi blbne pošta, tak to píšu sem. Link na ten výkres je tady: www.skoda110r.cz/gallery.
php?aid=12&... Tak zatím dík Pavel Mach
speed.net@worldonline.cz
speed.net@worldonline.cz
19:49:10
09.08.2004
09.08.2004
Happy
-> Saky: Čus Saky doufám, že jsi na mě nezapomněl s těma kotoučema (zadníma) tak jak jsme se domlouvali. Psal jsi, že to bude nejdřív v polovině srpna tak se jen informuju. Happy (mira.s@centrum.cz) Dikec
10:48:12
30.07.2004
30.07.2004
Saky
ted nemam nic.. jestli chces napis mejl a muzu te zaradit do dalsi varky az se bude delat, a ta se bude delat az bude zase nekolik zajemcu.. specifikuj si co chces ale presne za pruziny.. to plati pro vsechny..
20:33:59
27.07.2004
27.07.2004
Mishoooo
-> Saky: Mas na predaj dake predne pruziny a aj tlmice, cim nizsie tym lepsie :) ale zasa aby to aj nieco pohltilo
17:32:07
13.07.2004
13.07.2004
Saky
no nevim podle me lepsi je nechat namotat neco na zakazku s tim ze se to spocita podle tlumicu atd.. a nebo vyrobit neco co ma Niky.. tohle me prijde jako takove reseni z nouze, kdyz chce clovek extra tvrdy pruziny a podle me to bude moc tvrdy nechce se me hledat charakteristiky pruzin ale myslim si to-) kdyz vezmu ze Huskovy pruziny sou tvrdsi asi o 4pct a k tomu jeho tlumice a tohle bude tvrdsi tak dvakrat tolik.. no nevim zkusit to samozrejme muze vyhoda ze to nic nebude stat..