![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní údaje:
Škoda Rapid 135 (původně 120), r. v. 1985
Exteriér::
Přetažená haupna
Čiré přední a boční blinkry
Zrcátka kapky
Křídlo
Nic moc lak
Motor + převodovka::
Favorit 135, snížená hlava o 0,5 mm
KN filtr
Karburátor - přetryskovaný SEDR + vyrovnávací podložka
Výfuk zatím sériový na výfukovém potrubí 136
Převodovka 5q, stálý převod 4,22
Startér s reduktorem
Podvozek::
Kola hliníkáče - jsou to originál škoda ale nevim jak se jmenují, nikde jinde jsem je neviděl
Pneu - Continental 175/70 R13
Zimní kola - plecháče + pneu 165/80
Vlečená zadní náprava - zatím nevyztužená
Předek snížený o 1,5 závitu
Interiér::
Čtyřramenný volant favorit
Bílé doplňky v palubce
Potahy sedaček
Centrál na DO
Alarm
Elektrické stahování okýnek z R 19
Rádio Blaupunkt + 4 repro Blaupunkt
Co plánuju::
Teď v létě generálka obou náprav
- vyztužení přední i zadní nápravy
- vyrovnání šikmých ramen na vlečce
- nová podélná ramena
- na obou nápravách nové všechny pouzdra, čepy a všechny spoje
- renovace hřebenového řízení
- nastříkání obou náprav
Tlumiče HP sporting
Tvrdé silentbloky na motor a na podélná ramena
Opískování kol a stříbrný komaxit.
Nástřik spodku (??ještě nevím čím rád bych Body ??) a dutin
Chtělo by to lak ale na ten nejsou peníze.
GENERÁLKA PODVOZKU::
Proběhla tak jak jsem napsal výše s těmito změnami:
- Nápravy jsem sice po vyztužení chtěl opískovat a nastříkat, ale tam kde jsem to nechával pískovat mi nabídli jestli nechci komaxit. Takže nápravy jsou teď v modro žluto červeném komaxitu.
- Nástřik spodku jsem udělal nakonec Tlumex plastem po dokonalém očištění (asi 8 kg černý směsi asfaltového nátěru a bahna).
- Na kola nedošlo nebo spíš nezbyly peníze, takže jsou jen pořádně vyleštěné.
A PŘÍŠTÍ ROK SNAD BUDE I LAK.
Zdravim všechny škodovkáře. Jarda.
Škoda Rapid 135 (původně 120), r. v. 1985
Exteriér::
Přetažená haupna
Čiré přední a boční blinkry
Zrcátka kapky
Křídlo
Nic moc lak
Motor + převodovka::
Favorit 135, snížená hlava o 0,5 mm
KN filtr
Karburátor - přetryskovaný SEDR + vyrovnávací podložka
Výfuk zatím sériový na výfukovém potrubí 136
Převodovka 5q, stálý převod 4,22
Startér s reduktorem
Podvozek::
Kola hliníkáče - jsou to originál škoda ale nevim jak se jmenují, nikde jinde jsem je neviděl
Pneu - Continental 175/70 R13
Zimní kola - plecháče + pneu 165/80
Vlečená zadní náprava - zatím nevyztužená
Předek snížený o 1,5 závitu
Interiér::
Čtyřramenný volant favorit
Bílé doplňky v palubce
Potahy sedaček
Centrál na DO
Alarm
Elektrické stahování okýnek z R 19
Rádio Blaupunkt + 4 repro Blaupunkt
Co plánuju::
Teď v létě generálka obou náprav
- vyztužení přední i zadní nápravy
- vyrovnání šikmých ramen na vlečce
- nová podélná ramena
- na obou nápravách nové všechny pouzdra, čepy a všechny spoje
- renovace hřebenového řízení
- nastříkání obou náprav
Tlumiče HP sporting
Tvrdé silentbloky na motor a na podélná ramena
Opískování kol a stříbrný komaxit.
Nástřik spodku (??ještě nevím čím rád bych Body ??) a dutin
Chtělo by to lak ale na ten nejsou peníze.
GENERÁLKA PODVOZKU::
Proběhla tak jak jsem napsal výše s těmito změnami:
- Nápravy jsem sice po vyztužení chtěl opískovat a nastříkat, ale tam kde jsem to nechával pískovat mi nabídli jestli nechci komaxit. Takže nápravy jsou teď v modro žluto červeném komaxitu.
- Nástřik spodku jsem udělal nakonec Tlumex plastem po dokonalém očištění (asi 8 kg černý směsi asfaltového nátěru a bahna).
- Na kola nedošlo nebo spíš nezbyly peníze, takže jsou jen pořádně vyleštěné.
A PŘÍŠTÍ ROK SNAD BUDE I LAK.
Zdravim všechny škodovkáře. Jarda.
Jarda/Rapid135-žabák - komentáře:
pekne 9.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
jento mraceni je takove ech,. jinak je to zajimavy
Jarda: zaujimave alkace ;o tak taketo som este nefidel ale pekne
máš to pěkné
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jarda: -> Jarda: Můžu se tě optat?sem se tu dočet že sis nechal lštit kola?nevíš kde by mě to taky udělaly?díkes
Je kráásná. S tym celom je originalna kazdy to kritizuje, ale aspon sa odlisuje. Super 10b.
Jo na vanu jsem použil obyč syntetickou barvu, stejne ale v létě budu dávat hliníkovou kvůli lepšímu chlazení oleje, a na víko ventilů jsem dal základ na barevné kovy a na to syntetickou barvu a drží to dobře.
Jo od Davida Koopa. Bohužel teď je rapid trochu pomuchlanej, za mnou na přechodu to nedobrzdil chlápek s Borou a trochu mě trknul. Budu muset dát nové čelo nárazník a vyklepat zadní blatník. Naštěstí to bylo jen v malé rychlosti takže není hnuto s kastlí.
-> Jarda: a kupoval si to v satalicich od kluka jmenem david
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jo spodek je fakt pěknej. Jakou barvu jsi použil na vanu a na hlavu - myslím jestli žáruvzdornou. Díky
-> Jarda: Máš to pěkný zespoda, to muselo dát práce.
Jarda: Cekam teprve na vyvareni kastle, takze jsem pricnak jeste netestnul.
Paráda, tak mi ještě někdo hoďte body a je to v suchu.
čoveče eště 8 bodů a máš to tam :-)
2 Jarda: Vim, že to závisí na počtu bodů, akorát nevim jak přesně... Asi přes 100b = 12 fotek a pak nevim
->u-geen : chci se tě zeptat jestli by nešlo nějak udělat abych mohl vložit víc fotek než těch 12. Viděl jsem že někteří jich mají víc. Chtěl bych dodat ještě nějaké fotky z průběhu renovace. Dik.
-> Sita: Dělal mi to muj známý a to jen na levém rameni které mělo ačko, udělal to jen od oka protože žádný přípravek jsem neměl ale vyšlo to perfektně na geometrii to šlo krásně nastavit v toleranci(na každé straně mám 0,5 st. odklon).Jinak na vyndaných ramenech se malý áčka moc poznat nedají. To vyztužení šikmých ramen z obou stran nebylo v plánu ale neni to na škodu.
Ještě ten kontakt na práškovou lakovnu kde jsem to nechával dělat: Ivan Chládek 603 975 142, Brusy 33, je to areál bývalé kafilérky když jedeš ze Strakonic na Prahu cca 4 km od Strakonic.(Nechával jsem tam opískovat a komaxitovat komplet obě nápravy i s pružinama a ještě příčku motoru a ůchyty motoru, celkem mě to stálo 1995 Kč což si myslim je slušná cena).
PS: Jak funguje příčňák ?
-> Ostatní: Vím že moje kapota neni jedna z nejlepších ale zas tak špatná neni. Chci ji trochu pozměnit ale ještě nevim jak a stejně by to bylo až s lakem a plechařinou.
->Tomáš Černý :No bohužel nemám teď vůbec čas protože se peru s diplomkou na téma využití solárních kolektorů pro regeneraci desikačních výměníků. Termín se blíží a já tak nějak nestíhám.
Ještě ten kontakt na práškovou lakovnu kde jsem to nechával dělat: Ivan Chládek 603 975 142, Brusy 33, je to areál bývalé kafilérky když jedeš ze Strakonic na Prahu cca 4 km od Strakonic.(Nechával jsem tam opískovat a komaxitovat komplet obě nápravy i s pružinama a ještě příčku motoru a ůchyty motoru, celkem mě to stálo 1995 Kč což si myslim je slušná cena).
PS: Jak funguje příčňák ?
-> Ostatní: Vím že moje kapota neni jedna z nejlepších ale zas tak špatná neni. Chci ji trochu pozměnit ale ještě nevim jak a stejně by to bylo až s lakem a plechařinou.
->Tomáš Černý :No bohužel nemám teď vůbec čas protože se peru s diplomkou na téma využití solárních kolektorů pro regeneraci desikačních výměníků. Termín se blíží a já tak nějak nestíhám.
Jarda: a co vubec, prijedes se nan nas podivat k mototechne? Z podoli to nejni daleko
Jarda: Dostavas to ze vsech stran a porad, neuticha to ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
A me nezbyde, nez se pridat (nebo uz se opakuju? nemam tak dlouhou pamet)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
A me nezbyde, nez se pridat (nebo uz se opakuju? nemam tak dlouhou pamet)
Jo ta kapota je s prominutim strašná, ale jinak bomba