skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní údaje:
Škoda Rapid 135 (původně 120), r. v. 1985
Exteriér::
Přetažená haupna
Čiré přední a boční blinkry
Zrcátka kapky
Křídlo
Nic moc lak
Motor + převodovka::
Favorit 135, snížená hlava o 0,5 mm
KN filtr
Karburátor - přetryskovaný SEDR + vyrovnávací podložka
Výfuk zatím sériový na výfukovém potrubí 136
Převodovka 5q, stálý převod 4,22
Startér s reduktorem
Podvozek::
Kola hliníkáče - jsou to originál škoda ale nevim jak se jmenují, nikde jinde jsem je neviděl
Pneu - Continental 175/70 R13
Zimní kola - plecháče + pneu 165/80
Vlečená zadní náprava - zatím nevyztužená
Předek snížený o 1,5 závitu
Interiér::
Čtyřramenný volant favorit
Bílé doplňky v palubce
Potahy sedaček
Centrál na DO
Alarm
Elektrické stahování okýnek z R 19
Rádio Blaupunkt + 4 repro Blaupunkt
Co plánuju::
Teď v létě generálka obou náprav
- vyztužení přední i zadní nápravy
- vyrovnání šikmých ramen na vlečce
- nová podélná ramena
- na obou nápravách nové všechny pouzdra, čepy a všechny spoje
- renovace hřebenového řízení
- nastříkání obou náprav
Tlumiče HP sporting
Tvrdé silentbloky na motor a na podélná ramena
Opískování kol a stříbrný komaxit.
Nástřik spodku (??ještě nevím čím rád bych Body ??) a dutin
Chtělo by to lak ale na ten nejsou peníze.
GENERÁLKA PODVOZKU::
Proběhla tak jak jsem napsal výše s těmito změnami:
- Nápravy jsem sice po vyztužení chtěl opískovat a nastříkat, ale tam kde jsem to nechával pískovat mi nabídli jestli nechci komaxit. Takže nápravy jsou teď v modro žluto červeném komaxitu.
- Nástřik spodku jsem udělal nakonec Tlumex plastem po dokonalém očištění (asi 8 kg černý směsi asfaltového nátěru a bahna).
- Na kola nedošlo nebo spíš nezbyly peníze, takže jsou jen pořádně vyleštěné.
A PŘÍŠTÍ ROK SNAD BUDE I LAK.
Zdravim všechny škodovkáře. Jarda.
Škoda Rapid 135 (původně 120), r. v. 1985
Exteriér::
Přetažená haupna
Čiré přední a boční blinkry
Zrcátka kapky
Křídlo
Nic moc lak
Motor + převodovka::
Favorit 135, snížená hlava o 0,5 mm
KN filtr
Karburátor - přetryskovaný SEDR + vyrovnávací podložka
Výfuk zatím sériový na výfukovém potrubí 136
Převodovka 5q, stálý převod 4,22
Startér s reduktorem
Podvozek::
Kola hliníkáče - jsou to originál škoda ale nevim jak se jmenují, nikde jinde jsem je neviděl
Pneu - Continental 175/70 R13
Zimní kola - plecháče + pneu 165/80
Vlečená zadní náprava - zatím nevyztužená
Předek snížený o 1,5 závitu
Interiér::
Čtyřramenný volant favorit
Bílé doplňky v palubce
Potahy sedaček
Centrál na DO
Alarm
Elektrické stahování okýnek z R 19
Rádio Blaupunkt + 4 repro Blaupunkt
Co plánuju::
Teď v létě generálka obou náprav
- vyztužení přední i zadní nápravy
- vyrovnání šikmých ramen na vlečce
- nová podélná ramena
- na obou nápravách nové všechny pouzdra, čepy a všechny spoje
- renovace hřebenového řízení
- nastříkání obou náprav
Tlumiče HP sporting
Tvrdé silentbloky na motor a na podélná ramena
Opískování kol a stříbrný komaxit.
Nástřik spodku (??ještě nevím čím rád bych Body ??) a dutin
Chtělo by to lak ale na ten nejsou peníze.
GENERÁLKA PODVOZKU::
Proběhla tak jak jsem napsal výše s těmito změnami:
- Nápravy jsem sice po vyztužení chtěl opískovat a nastříkat, ale tam kde jsem to nechával pískovat mi nabídli jestli nechci komaxit. Takže nápravy jsou teď v modro žluto červeném komaxitu.
- Nástřik spodku jsem udělal nakonec Tlumex plastem po dokonalém očištění (asi 8 kg černý směsi asfaltového nátěru a bahna).
- Na kola nedošlo nebo spíš nezbyly peníze, takže jsou jen pořádně vyleštěné.
A PŘÍŠTÍ ROK SNAD BUDE I LAK.
Zdravim všechny škodovkáře. Jarda.
Jarda/Rapid135-žabák - komentáře:
Je to opravdu moc pěkný dávám taky 10
Máš to pěkný, dávám 10. Zajímalo by mně, kolik jsi dal za opískování a nástřik těch náprav
Tak auto jsem dneska skoro po dvouměsíční práci dodělal. Obě nápravy jsou v komaxitu, většina spojovacích a drobných dílů je nová. Motor taky prošel údržbou jak funkční tak i zkrášlovací. Všechno uvidíte na fotkách který doufám co nejdřív dodám.
2Jarda: mě se ten předek náhodou líbí, nechal bych ho tak

To nevim , já jsem koupil originál starter s reduktorem, nejspíš to bude chtít předělat pastorek.
co se musi předelat aby tam šel stsrter z Felicie?dik

Možná by to chtělo o kousek zkrátit a rohy zaoblit, už jsem to s tou haupnou koupil. Ale předělával bych to až při generálce plechů a laku. Jenom bych to takhle doladil jinak se mi to nezdá zas tak špatný, taky na té fotce je to možná trošku zkreslený.
Zdravím Jarouši, nejspíš už tě na to spousta lidí upozorňovala, ale nemáš to "přehrnutí haupny" fakt nějaký pochybný

no ze predu to vipada tak nak divne.
Tak generálka započata, mám venku motor, převodovku, a obě nápravy a ty jsou už rozebrané. Je to docela humus oškrabal jsem z toho pěknou kopici sajrajtu.
Mě se líbí, každý má jinou představu.
Ten předek je takovej.... divnej, asi bych to tak nedělal

Vim je to dost, ale feliciácký bych sám neupravil a abych kupoval nějakej z vrakáče tak jsem investoval . Holt nebude v dohledne době laděný výfuk.
2WindMAN: no ale za feldacky nedas tolik....

2AdamR: aku feliciu? myslis feliciovy starter? ved to je on, akurat jeho telo je upravene tak, aby isiel na S120

a nebo parkovat na kopci...
ty krávo taková pálka....tak do toho bych nešel,to už radši felicii
Stál 2650 Kč ale je fakt super.
na kolik te vysel ten starter?