* Peca/Rapid 136 * * Peca/Rapid 136 *

komentáře | popis | fotky | Peca | 19.09.20 11:10 | 288x v oblíbených
Rapid 136, v provozu od 14. 2. 1990



Rapida jsem koupil v zari roku 2003. Mel sice v p*deli prahy, ale zase motor 136 slapal jak hodinky, mel malo najeto a celkem nove LPG. Pres zimu 2003/2004 jsem Rapida kompletne rozebral a odstrojil, nechal vyvarit kastli, probehla GO naprav a brzdovych rozvodu a na podzim 2004 prisel vysneny novy lak.



Cestovani

Je to spolehlive auto a s malokterym bych si troufnul tolik cestovat jak prave s nim. Více o cestách do zahraničí, pořádaných srazech vozů Škoda a další zajímavosti na klubových stránkách na www.skodadobrodruh.cz



Jinak mám auto už jen na srazy a cesty do zahraničí. A tak to už zůstane, dokud mě nevystřídá synátor. Mám rodinu, takže druhý a prostorný vůz na denní ježdění je dnes už nutnost.



Podvozek

- Baterka presunuta do predniho kufru (viz. foto).

- ramena a nápravnice v pozinku + komaxit

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm pro větší odklon

- tvrdé uložení ramen a řízení od Pemita

- náboje s roztečí 4x100

- dorazy na spodních ramenech srovnány pásovinou

- vnitřně chlazené kotouče PILENGA a čtyřpístkové rozšířené třmeny

- ostré hřebenové řízení 2,5 otáčky (snad Saky)

- pružiny Speedpro okruhové, 220mm

- stabilizátor 18mm uchycený s podložkami

- zadni naprava po totalni rozborce a generalce, vystuzena dle dokumentace S130 LA.

- vzadu podlozky na zmenu roztece

- zadní pružiny tvrdší z kývačkové nápravy, ve vlečkovém domku, podvazy podélných ramen

- obě nápravy v pozinku a komaxitu

- příčka převodovky s převařeným a zvýšenými úchyty šikmých ramen

- kola ATS Pepperpots 6J R13 s pneu 175/60 Yokohama A539

- disky na okruhy Titan 6J R13 se slicky Dunlop SP Sport 205/570 měkká směs



Motor

- olej plná syntetika Total Quartz Racing 10W50

- blok 742.136

- klika z fabie osoustružená aby se vměstnala do bloku

- vložky, ojnice, písty fabia 1,4 8V

- sací koš a vana 742

- nové presahy, kroužky, hlavní a ojniční ložiska, rozvody

- vačka Chovanec 265/265

- tesnění pod hlavou Elring

- hlava fabia, snížená o 0,4 mm na dosáhnutí kp 10,5:1

- slícované sací a výfukové kanály s těsnením

- elektronické zapalování IGNITECH, čidlo otáček na řemenici kliky

- vodní pumpa, domeček termostatu a výf. potrubí (také slícováno) 742.136

- odlehčený, svrtaný a vyvážený setrvačník ze 130ky

- spojková lamela z TAZ 1203 5q, odpružená, přítlačák Sachs

- karburátor SEDR 3255 s úpravou trysek a vzdušníků 1. komora 120/210, 2. komora 140/160

- svody 4 in 1, laděný příčný výfuk, vše omotáno termopáskou

- prevodovka 5q 3,9 po GO - nove synchrony, loziska, gufera, serizeni, vycistena

- alternátor Valeo z Fabie (90A, 14V)



Interier

- Central na DO

- Okna v elektrice

- Puvodni cerne calouneni vymeneno za bezove, cernobile sedacky vymenene za cele cerne z Garde (nikoliv fialove)

- sportovní volant LUISI, průměr 300 mm.

- modra 12V zarivka na strope jako osvetleni kabiny

- Flockovana palubka v kombinaci cerne a bezove barvy

- tapecíry na míru, lakované z laminátu a čalounění alcantrou

- digitální tachometr Sigma BC906

- Radio CD/MP3, 4x repro - dostacuje, žádná brutalita, ale dá se to poslouchat



Exterier

- Homologované tmavé fólie na sklech, s atestem 8SD

- auto komplet po laku, odstin 1030 "dolomit white ".

- Predni plastove podbehy

- vycentrovany 1 predni sterac

- zavarene a nove upravene zadni vydechy pod okýnkem

- Predni look ve stylu Rapida Gunsch, svetlomety Audi 200, maska vlastní výroby, prepregový nárazník s blinkrem z Gardesa

* Peca/Rapid 136 * - komentáře:

09:58:26
18.05.2007
Pavel P@nkáč
-> Peca: Jaktoze prodavas ty krasny kola?
22:29:37
16.05.2007
Peca
-> Reeaper: diky
22:28:19
16.05.2007
Peca
-> havlik: Ja je prave mam takto "nizko", aby byly v tom cele akorat uprostred, stejne vzdaleny od horni hrany cela jako od spodni hrany, kde zacina naraznik... a na kraj co nejvic jsem je dal schvalne, aby to vypadalo opticky sirsi 6
15:32:53
16.05.2007
havlik
-> Peca: dal bych ty světla vejš a dál od kraje 4
14:05:29
16.05.2007
Reeaper
ten interiér se ti moc povedl!! gl při práci na motoru! 40
16:10:49
02.05.2007
kobliha
-> Peca: covece to bude uplna showcar4 btw,musim ti sem tam rict,abys pridal new foto,nebo to zvladnes sam?3
08:14:12
02.05.2007
Peca
-> Vilda: 4 tos rekl ty 1
01:41:05
02.05.2007
Vilda - zrušená registrace
-> Peca: Zdní čelo allá Mustang 350GT ?? Já podle těch světel 4
09:47:45
01.05.2007
MIC
-> Peca: koukam dost makas tak sem zvedavy jak to bude vypadat vse poskladano dohromady4
18:48:06
30.04.2007
Peca
-> kobliha: Pridano ...
00:16:58
30.04.2007
kobliha
-> Peca: nju foto bitte 2
07:00:46
27.04.2007
Peca
-> malybobicek: Jo, normalni vrakoviste,vykuchal jsem to primo z auta. Na radicku to pasuje, akorat je lepsi kdyz si ji trochu zkratis. Ale to je uz podle gusta ridice...
21:50:47
26.04.2007
malybobicek
A kde si sehnal ten panel? Na vrakáči? A je potřeba upravit řadičku?
19:12:59
22.04.2007
Peca
-> malybobicek: Je to trochu upraveny stredovy panel z Fiatu Tipo.
13:10:14
22.04.2007
malybobicek
musim uznat, že ta tvoje kára je dost pěkná, zvláš interíér. Ten spodní středový panel jsis vyrobil, nebo někde koupil?
14:45:34
08.04.2007
Peca
-> Rapid135: je to Alkyton, pod tim specialni zakladka na hlinik, pozink apod. Alkyton ma garantovanou 100% prilnavost az do 100 stupnu celsia.
09:48:53
08.04.2007
Yogi55
Zdravím. Nedalo by sa ti poslať tú dokumentáciu na vystuženie náprav mne na mail? Vďaka. Inak super auto 157
07:09:33
08.04.2007
Rapid135
-> Peca: cimpaks ty kusy motoru nabarvil? vydrzi to nejakou chvilku ani by se to oloupalo?
12:42:59
03.04.2007
Peca
-> kobliha: jen pis, jen pis 3
12:19:05
03.04.2007
kobliha
-> Peca: 36 uz mlcim
Extreme Tyres