afro100 17.03.13 21:47:31 napsal:
→ Peca: vrchna plocha prepregu sa zvazuje (pada dopredu)
v originale je ta plocha rovno .. a aj tu by to lepsie vyzeralo, keby to bolo
co najviac rovno .. takto prevesene to nevyzera dobre
No ono je to panove opticky klam, protoze uchyceni emkovyho narazniku i prepregu je v nosniku karoserie naprosto stejny. Tam neni kam uhnout. Proto je to temer ve stejne poloze jakou melo i Garde, protoze i Garde ma stejny predni nosniky jako eMko. Tam tu vuli vymezi akorat velikost diry na sroub.
Pro vsechny rejpaly - to ze to vypada jako spadeny dopredu, spociva v tom, ze ta horni plocha narazniku, jak vam pripada ze neni narovno, ma ve skutecnosti gumovy lem na vnitrni strane. Ten je originalni a ne ke kazdemu prepregu se zachoval. Ja ho k tomu mel, a protoze nechci aby hrana narazniku tlacila na celo, tento originalny gumovy lem jsem take pouzil. Ve vysledku to vypada, ze tam je velka mezera mezi celem a naraznikem, ve skutecnosti je vsak naraznik dopasovan tesne az ke kastli a to cerny neni mezera, ale ona gumova krytka.
Jak rikam, poloha uchyceni v nosniku nedovoli takovou vuli, aby tam vznikla dira jako prase. I kdyz fotky matou
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid 136, v provozu od 14. 2. 1990
Rapida jsem koupil v zari roku 2003. Mel sice v p*deli prahy, ale zase motor 136 slapal jak hodinky, mel malo najeto a celkem nove LPG. Pres zimu 2003/2004 jsem Rapida kompletne rozebral a odstrojil, nechal vyvarit kastli, probehla GO naprav a brzdovych rozvodu a na podzim 2004 prisel vysneny novy lak.
Cestovani
Je to spolehlive auto a s malokterym bych si troufnul tolik cestovat jak prave s nim. Více o cestách do zahraničí, pořádaných srazech vozů Škoda a další zajímavosti na klubových stránkách na www.skodadobrodruh.cz
Jinak mám auto už jen na srazy a cesty do zahraničí. A tak to už zůstane, dokud mě nevystřídá synátor. Mám rodinu, takže druhý a prostorný vůz na denní ježdění je dnes už nutnost.
Podvozek
- Baterka presunuta do predniho kufru (viz. foto).
- ramena a nápravnice v pozinku + komaxit
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm pro větší odklon
- tvrdé uložení ramen a řízení od Pemita
- náboje s roztečí 4x100
- dorazy na spodních ramenech srovnány pásovinou
- vnitřně chlazené kotouče PILENGA a čtyřpístkové rozšířené třmeny
- ostré hřebenové řízení 2,5 otáčky (snad Saky)
- pružiny Speedpro okruhové, 220mm
- stabilizátor 18mm uchycený s podložkami
- zadni naprava po totalni rozborce a generalce, vystuzena dle dokumentace S130 LA.
- vzadu podlozky na zmenu roztece
- zadní pružiny tvrdší z kývačkové nápravy, ve vlečkovém domku, podvazy podélných ramen
- obě nápravy v pozinku a komaxitu
- příčka převodovky s převařeným a zvýšenými úchyty šikmých ramen
- kola ATS Pepperpots 6J R13 s pneu 175/60 Yokohama A539
- disky na okruhy Titan 6J R13 se slicky Dunlop SP Sport 205/570 měkká směs
Motor
- olej plná syntetika Total Quartz Racing 10W50
- blok 742.136
- klika z fabie osoustružená aby se vměstnala do bloku
- vložky, ojnice, písty fabia 1,4 8V
- sací koš a vana 742
- nové presahy, kroužky, hlavní a ojniční ložiska, rozvody
- vačka Chovanec 265/265
- tesnění pod hlavou Elring
- hlava fabia, snížená o 0,4 mm na dosáhnutí kp 10,5:1
- slícované sací a výfukové kanály s těsnením
- elektronické zapalování IGNITECH, čidlo otáček na řemenici kliky
- vodní pumpa, domeček termostatu a výf. potrubí (také slícováno) 742.136
- odlehčený, svrtaný a vyvážený setrvačník ze 130ky
- spojková lamela z TAZ 1203 5q, odpružená, přítlačák Sachs
- karburátor SEDR 3255 s úpravou trysek a vzdušníků 1. komora 120/210, 2. komora 140/160
- svody 4 in 1, laděný příčný výfuk, vše omotáno termopáskou
- prevodovka 5q 3,9 po GO - nove synchrony, loziska, gufera, serizeni, vycistena
- alternátor Valeo z Fabie (90A, 14V)
Interier
- Central na DO
- Okna v elektrice
- Puvodni cerne calouneni vymeneno za bezove, cernobile sedacky vymenene za cele cerne z Garde (nikoliv fialove)
- sportovní volant LUISI, průměr 300 mm.
- modra 12V zarivka na strope jako osvetleni kabiny
- Flockovana palubka v kombinaci cerne a bezove barvy
- tapecíry na míru, lakované z laminátu a čalounění alcantrou
- digitální tachometr Sigma BC906
- Radio CD/MP3, 4x repro - dostacuje, žádná brutalita, ale dá se to poslouchat
Exterier
- Homologované tmavé fólie na sklech, s atestem 8SD
- auto komplet po laku, odstin 1030 "dolomit white ".
- Predni plastove podbehy
- vycentrovany 1 predni sterac
- zavarene a nove upravene zadni vydechy pod okýnkem
- Predni look ve stylu Rapida Gunsch, svetlomety Audi 200, maska vlastní výroby, prepregový nárazník s blinkrem z Gardesa
Rapida jsem koupil v zari roku 2003. Mel sice v p*deli prahy, ale zase motor 136 slapal jak hodinky, mel malo najeto a celkem nove LPG. Pres zimu 2003/2004 jsem Rapida kompletne rozebral a odstrojil, nechal vyvarit kastli, probehla GO naprav a brzdovych rozvodu a na podzim 2004 prisel vysneny novy lak.
Cestovani
Je to spolehlive auto a s malokterym bych si troufnul tolik cestovat jak prave s nim. Více o cestách do zahraničí, pořádaných srazech vozů Škoda a další zajímavosti na klubových stránkách na www.skodadobrodruh.cz
Jinak mám auto už jen na srazy a cesty do zahraničí. A tak to už zůstane, dokud mě nevystřídá synátor. Mám rodinu, takže druhý a prostorný vůz na denní ježdění je dnes už nutnost.
Podvozek
- Baterka presunuta do predniho kufru (viz. foto).
- ramena a nápravnice v pozinku + komaxit
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm pro větší odklon
- tvrdé uložení ramen a řízení od Pemita
- náboje s roztečí 4x100
- dorazy na spodních ramenech srovnány pásovinou
- vnitřně chlazené kotouče PILENGA a čtyřpístkové rozšířené třmeny
- ostré hřebenové řízení 2,5 otáčky (snad Saky)
- pružiny Speedpro okruhové, 220mm
- stabilizátor 18mm uchycený s podložkami
- zadni naprava po totalni rozborce a generalce, vystuzena dle dokumentace S130 LA.
- vzadu podlozky na zmenu roztece
- zadní pružiny tvrdší z kývačkové nápravy, ve vlečkovém domku, podvazy podélných ramen
- obě nápravy v pozinku a komaxitu
- příčka převodovky s převařeným a zvýšenými úchyty šikmých ramen
- kola ATS Pepperpots 6J R13 s pneu 175/60 Yokohama A539
- disky na okruhy Titan 6J R13 se slicky Dunlop SP Sport 205/570 měkká směs
Motor
- olej plná syntetika Total Quartz Racing 10W50
- blok 742.136
- klika z fabie osoustružená aby se vměstnala do bloku
- vložky, ojnice, písty fabia 1,4 8V
- sací koš a vana 742
- nové presahy, kroužky, hlavní a ojniční ložiska, rozvody
- vačka Chovanec 265/265
- tesnění pod hlavou Elring
- hlava fabia, snížená o 0,4 mm na dosáhnutí kp 10,5:1
- slícované sací a výfukové kanály s těsnením
- elektronické zapalování IGNITECH, čidlo otáček na řemenici kliky
- vodní pumpa, domeček termostatu a výf. potrubí (také slícováno) 742.136
- odlehčený, svrtaný a vyvážený setrvačník ze 130ky
- spojková lamela z TAZ 1203 5q, odpružená, přítlačák Sachs
- karburátor SEDR 3255 s úpravou trysek a vzdušníků 1. komora 120/210, 2. komora 140/160
- svody 4 in 1, laděný příčný výfuk, vše omotáno termopáskou
- prevodovka 5q 3,9 po GO - nove synchrony, loziska, gufera, serizeni, vycistena
- alternátor Valeo z Fabie (90A, 14V)
Interier
- Central na DO
- Okna v elektrice
- Puvodni cerne calouneni vymeneno za bezove, cernobile sedacky vymenene za cele cerne z Garde (nikoliv fialove)
- sportovní volant LUISI, průměr 300 mm.
- modra 12V zarivka na strope jako osvetleni kabiny
- Flockovana palubka v kombinaci cerne a bezove barvy
- tapecíry na míru, lakované z laminátu a čalounění alcantrou
- digitální tachometr Sigma BC906
- Radio CD/MP3, 4x repro - dostacuje, žádná brutalita, ale dá se to poslouchat
Exterier
- Homologované tmavé fólie na sklech, s atestem 8SD
- auto komplet po laku, odstin 1030 "dolomit white ".
- Predni plastove podbehy
- vycentrovany 1 predni sterac
- zavarene a nove upravene zadni vydechy pod okýnkem
- Predni look ve stylu Rapida Gunsch, svetlomety Audi 200, maska vlastní výroby, prepregový nárazník s blinkrem z Gardesa
* Peca/Rapid 136 * - komentáře:
22:05:13
17.03.2013
17.03.2013
Peca
-> Pavel P@nkáč: To celo je uz treti v poradi, kdezto blatniky jsou puvodni, napasovany jeste po prvnim celolaku. Bez manipulace s nimi to presne k hranam nove nasazovanych cel nedopasuju, a vzhledem k jejich letitemu usazeni a plastovym podbehum s nimi nehodlam hybat.
A ty gumovy dorazy se mi uz nejednou osvedcily, navic se mi ty tykadla proste libi
A ty gumovy dorazy se mi uz nejednou osvedcily, navic se mi ty tykadla proste libi
22:01:01
17.03.2013
17.03.2013
Minik03
smekám za masku
22:00:41
17.03.2013
17.03.2013
Lubes - zrušená registrace
-> afro100: -> Star LC20: neni to až tak zretelne vidno...ale dajme tomu
21:59:50
17.03.2013
17.03.2013
Pavel P@nkáč
Nwkt 17.03.13 21:55:22 napsal:
→ Peca: Nedávej na ty prepregy ty gumový nástavce, to
je fujjo souhlasim ty gumy jsou osklive a dopasuj celo k blatnikum vim ze je to problem ale jeste trochu snahy to chce:) no spis chtelo pred lakem jinak kola se me zamlouvaji moc ale nevim co je na tom hranatym ctyrooku tak pekneho, zlaty velky svetla a jemna mrizka
→ Peca: Nedávej na ty prepregy ty gumový nástavce, to
je fujjo souhlasim ty gumy jsou osklive a dopasuj celo k blatnikum vim ze je to problem ale jeste trochu snahy to chce:) no spis chtelo pred lakem jinak kola se me zamlouvaji moc ale nevim co je na tom hranatym ctyrooku tak pekneho, zlaty velky svetla a jemna mrizka
21:55:22
17.03.2013
17.03.2013
Nwkt
-> Peca: Nedávej na ty prepregy ty gumový nástavce, to je fuj
21:53:58
17.03.2013
17.03.2013
Star LC20
-> Lubes: že by nebyla zacvaklá?
21:53:12
17.03.2013
17.03.2013
P@wlos
dobréééé
21:52:59
17.03.2013
17.03.2013
afro100
-> Lubes: lebo neni zatvorena ? :D
21:52:28
17.03.2013
17.03.2013
Lubes - zrušená registrace
-> Peca: paráááda....ale prečo aj tá kapota tak strašne nesedí ????
21:48:15
17.03.2013
17.03.2013
škodec
-> Peca: pekne si to vyriesil s tou farebnostou, bal som sa, ze prepreg bude cely cierny a bude to "tazka" cierna hmota na predku. Inak by som tie gumy z neho dal prec a mozno presunul tu znacku nizsie. Pekna práca
21:47:31
17.03.2013
17.03.2013
afro100
-> Peca: vrchna plocha prepregu sa zvazuje (pada dopredu) v originale je ta plocha rovno .. a aj tu by to lepsie vyzeralo, keby to bolo co najviac rovno .. takto prevesene to nevyzera dobre
21:44:31
17.03.2013
17.03.2013
minno
-> afro100 17.03.13 21:36:29: kuva, som blbej Teraz pozerám ešte raz, ma zmiatlo že je ten spodok v bielej farbe, keď je to celé čierne tak to pôsobí ináč.
21:43:04
17.03.2013
17.03.2013
Star LC20
-> Peca: Pecička hodně dobrý, akorát ten nárazník trošku padá, jak píše Havlík...ještě by to chtělo doladit. Jinak bomba
21:40:13
17.03.2013
17.03.2013
Peca
-> havlik: ?
21:39:28
17.03.2013
17.03.2013
Peca
-> minno: Z prepregu, je to jeden kus
21:38:25
17.03.2013
17.03.2013
havlik
hlavně je nějakej zvadlej asi by potřeboval viagru
21:36:29
17.03.2013
17.03.2013
afro100
-> minno: aky podnaraznik? ty si v zivote nevidel prepreg z gardecky? :D
21:35:33
17.03.2013
17.03.2013
minno
-> Peca: pánečku, vyzerá to super. A čo ten nárazník? Píšeš, že je to prepreg, ale čo ten podnárazník na ňom, z čoho je?