skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto se jmenuje Rapid Brutal (i když původně to bylo Garde). Ne že bych si myslel, že je to nějáká brutální úprava, ale tohle jméno má po předchozím majiteli. Bylo napsaný lihovkou na otáčkoměru místo stupnice a nalepený přes celý zadní okno, tak jsem mu ho nechal, zní to dobře. Jak auto vypadalo je na poslední fotce.
Jinak rok výroby je 1982 (hřeje mě u srdce, že jsme stejně starý).
Interiér
Polepy, palubka do modra (kousek chybi dodelat), menší volant, uříznutá řadička. Sedačky jsou z Hondy Prelude rok 93 a jsou docela fainovy. Vsechny tapicirunky jsou predelany z modryho zatezaku, podlepeny mirelonem. A okynka jsou v elektrice.
Exteriér
Hlavně novej lak, kterej byl potřeba. Na fotkách vypadá barva hůř než ve skutečnosti (teda alespoň podle mého názoru), normálně je taková hezká fialová. Ve předu spoiler MK Kosa, bohužel už v trochu horšim stavu. Vzadu křídlo neznámého původu. Vzadu pod nárazníkem dost úchylná fantazie předchozího majitele. Jinak imitace výdechů, centrální stěrač, boční blinkry Felda. To je asi všechno.
Motor
Motor je hybrid mezi 136 a favo. Je to favo blok, potrubí a karbec je 136. Jinak je to seriovka. Jede dobre, ale prave ze je to seriovka, tak zadny zazracny vykony se nedaj ocekavat.
Podvozek
Vepredu tvrdsi pruziny (240ky od PJe). K tomu zkraceny dorazy.
Kola jsou Borbety 6x14, gumy 185/60/14. Nandany na redukcnich podlozkach (22mm).
V dubnu 2004 sem delal cely brzdy (krome kotoucu vsechno novy)
K tomu nějáký drobnosti - centrál s DO, plecka radio, repraky ve predu Pioneery, vzadu Blaupunkt.
V listopadu 2004 jsem auto prodal, takze uz je to tu jenom tak z nostalgie. Ale pokud nekdo mate nejaky dotazy, tak to zkuste, ale fotky uz bohuzel nemohu slouzit (pisu to sem, protoze mi tedka prislo par dotazu)
Jinak rok výroby je 1982 (hřeje mě u srdce, že jsme stejně starý).
Interiér
Polepy, palubka do modra (kousek chybi dodelat), menší volant, uříznutá řadička. Sedačky jsou z Hondy Prelude rok 93 a jsou docela fainovy. Vsechny tapicirunky jsou predelany z modryho zatezaku, podlepeny mirelonem. A okynka jsou v elektrice.
Exteriér
Hlavně novej lak, kterej byl potřeba. Na fotkách vypadá barva hůř než ve skutečnosti (teda alespoň podle mého názoru), normálně je taková hezká fialová. Ve předu spoiler MK Kosa, bohužel už v trochu horšim stavu. Vzadu křídlo neznámého původu. Vzadu pod nárazníkem dost úchylná fantazie předchozího majitele. Jinak imitace výdechů, centrální stěrač, boční blinkry Felda. To je asi všechno.
Motor
Motor je hybrid mezi 136 a favo. Je to favo blok, potrubí a karbec je 136. Jinak je to seriovka. Jede dobre, ale prave ze je to seriovka, tak zadny zazracny vykony se nedaj ocekavat.
Podvozek
Vepredu tvrdsi pruziny (240ky od PJe). K tomu zkraceny dorazy.
Kola jsou Borbety 6x14, gumy 185/60/14. Nandany na redukcnich podlozkach (22mm).
V dubnu 2004 sem delal cely brzdy (krome kotoucu vsechno novy)
K tomu nějáký drobnosti - centrál s DO, plecka radio, repraky ve predu Pioneery, vzadu Blaupunkt.
V listopadu 2004 jsem auto prodal, takze uz je to tu jenom tak z nostalgie. Ale pokud nekdo mate nejaky dotazy, tak to zkuste, ale fotky uz bohuzel nemohu slouzit (pisu to sem, protoze mi tedka prislo par dotazu)
doomaZ / Rapid Brutal - komentáře:
00:03:44
19.06.2003
19.06.2003
doomaZ
Jojo je to předělaný Garde, dobrej postřeh
23:50:20
18.06.2003
18.06.2003
BlackSUN
Tož vitaj :-)
Já až budu mít auto hotový tak sem taky nějakej ten vobrázek přihodim...
Neni to náhodou předělaný garde?
Navrhoval bych nějaké elektrokolesa....
Z čehopak jsou ty sedačky? Sou slušný...
Já až budu mít auto hotový tak sem taky nějakej ten vobrázek přihodim...
Neni to náhodou předělaný garde?
Navrhoval bych nějaké elektrokolesa....
Z čehopak jsou ty sedačky? Sou slušný...