skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nakoľko ste mi viacerí písali čo je s autom ,tak som vytvoril znova kartu. Auto stále existuje a bude existovať.Viac info cez SS prípadne FB.
Rapid 130/6 - komentáře:
-> castrol: ano bude ich viac . Fotilo sa 4 hodiny na 3 miestach
-> MISCHO: bude niekde viac fotiek s fotenia ?
-> Čokin: malo by . Ja som mal problem v tom ze bolo pretlacene telo pumpy zrovna v tom mieste kde ma tesnit O-kruzok
-> MISCHO: Je řeč o tom catchtanku. Koupil jsem ten samý. Taky řeším jestli to bude těsnit jen stažením k tomu Alu tělu té vysokotlaké Boschky.
-> darabos: mne to tieklo na prirube cerpadla . Ale problem bol v cerpadle . Tak som to utesnil dvojzlozkovum loctiteom a uz je to ok .
-> MISCHO: niekde na zadnej strane, kde su privarene tie drziaky, ale nastastie len minimalne, zatial to neriesim ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> darabos: kde ti to slzi ?
-> MISCHO: pekne si to poriesil, mne ta nadrzka zacala slzit...
-> lokaj: dakujem
Nádherná kosmická modř i celé auto.
-> MISCHO: aj tak sa dá povedať . Ale klobuk dole a tym zosikom. Na jednom zraze db drag prisiel fagan na aute a zosik robený a nevyzeral ani tak na oko dobre ale ked to zapol tak vsetcia boli hotoví. A aj vyhral.
-> Lubes120: Tak sa len pekne smej som rad , ze si sa pobavil. Ale kto sa smeje naposledy sa smeje najlepsie ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MISCHO: ja nič ja sa už len smejem :-)
-> Lubes120: Aale som cakal kedy sa pridas
co prinosneho do tejto debaty si priniesol ?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MISCHO 21.04.19 16:29:21: to ten pravy piše....si hrozne tvrdohlavy
-> palinator: v podstate ano ,ale konstrukcne su to dve rozdielne veci. Mozme to nazvat aj transformator rovno ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MISCHO:
Násobič napětí je v podstatě taky měnič.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Násobič napětí je v podstatě taky měnič.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: Uz to prosim ta pochop ,ja som nikde o radu neprosil. To len ty sa mi tu snazis nanutit tvoje teorie. Pokial sa bavime o vykonovych zosilovacoch tam sa pouzivaju casto nasobice napatia.Menice napatia mavaju drahsie kusky. V autoradiach sa pouzivaju niekolko urovnove koncove stupne . Nevyhodou je ze pri vacsich vykonoch vznika potom vacsie skreslenie. Neviem preco mas stale za potreby si tu nieco dokazovat a zhadzovat ma .EDIT: Ja chapem aj to preco pises ze z radia nedostanes realny vykon vacsi jak spominanych 12-14W . Ale to nieje jedina moznost ako dostat vykon s tak nizkym napajacim napatim
-> MISCHO 21.04.19 10:50:59: Ne myslel jsem opravdu měnič napětí, které externí auto zesilovače běžně mívají, jinak by z toho nikdo nikdy více jak těch 12-14W na kanál nedostal.
Jinak o teorii a hlavně praxi jsem tady toho napsal dost a dost: skoda-virt.cz/cz/.../4857 2-domaci-audio?gotopost=3. ..
Studuj a šoupej nohama když už si nechceš nechat poradit. Myslel jsem to jako dobrou radu, ale to s tím hrachem a zdí je v tvém případě víc než trefné![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak o teorii a hlavně praxi jsem tady toho napsal dost a dost: skoda-virt.cz/cz/.../4857 2-domaci-audio?gotopost=3. ..
Studuj a šoupej nohama když už si nechceš nechat poradit. Myslel jsem to jako dobrou radu, ale to s tím hrachem a zdí je v tvém případě víc než trefné
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)