COL/S136R COL/S136R "Adéla"

komentáře | popis | fotky | COL | 23.04.23 03:30 | 23x v oblíbených
S136R rv. 1989

Výchozí stav:

- slušný stav s relativním minimem koroze
-- přední blatník na výměnu
-- dvě ďubky na lemech
-- promáčklá kapota asi od nešetrného zavíraní, jinak ale zdravá

- vše víceméně původní, původní značky
- zachovalý interiér - až na repra ve dveřích.

Probíhá renovace. STK po prvotním sestavení hotova, může se jezdit.

Barva zůstala 1046.

Hotovo:

- plechařina, lak
- motor, převodovka, karb Weber DGV
- elektrika (sériové věci, palubní zásuvky pro posádku a dobíjení, přídavná kabeláž; originální svazek beze změn nevyužité dráty zakonzervovány)
- interiér
- zadní brzdy
- homokineťáky
- přední náprava
- úprava filtrboxu (opět longbox) na DGVčko
- renovace meteoru, pneu 185/70 r13

Probíhá:

- elektrika (zapalování, zabezpečovačka)
- elektronický přístrojový štít


Backlog:

- zadní náprava (krom brzd)
- pořádně vyčištění koberce v kufru



------------------------- -------------------------- ----
Poznamkovnik - az zapomenu, co tam je :) :

Maziva a jiné materiály:

- predni kola SKF LGWA 2
- zadni kola SKF LGWA 2
- svislaky Mogul A00
- vodni cerpadlo SKF LGHP 2
- homokinetaky Petro-Canada Precision XL 5 Moly EP2
- motor:
-- Castrol Edge TITANIUM FST 10W-60 (5/2020)
- prevodovka:
-- Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 (2020)

- chladici kapalina G12+
- brzdovka DOT 4
- brzdy predek - TRW GDB939, kotouce Kalmar
- brzdy zadek - ferodo premier FSB 120

- vzduchovy filtr (longbox) MANN C 1189

- spojkova lamela TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529)
- chladic oleje MOCAL, 115mm 34 rad.
- termostat oleje MOCAL OT/2G
- ventilator chladice oleje 2x VA69A-A101-87S
- ventilator dochlazovani vody VA02-AP70/LL-52A
- snimac tlaku oleje 443429021000 Tatra - snad ekvivalent VDO 360-081-030-004C (nutno overit merenim)
- indikator tlaku oleje VDO-350010014K

- pneumatiky: Uniroyal Rainexpert 3 185/70 R13

COL/S136R "Adéla" - komentáře:

14:42:16
22.01.2024
COL
-> minno: V podstate to, co doposud, plus tachomer s ukazatelem ujete vzdalenosti (tam by fungoval i nejaky tripmaster). Akorat to bude umet komunikovat s novejsima jednotkama (po CANu misto RS485) - zapalovani (zatim na papire), battery management (zatim je HW), BCM+IMOB (skoro hotovo) atd... Ale stejne jako puvodni verze, to umi fungovat i bez sbernic plne kompatibilne s puvodnimi signaly - pak je ale funkce dost omezena - jen na nejake provozni alarmy a vystrahy, plynule indikace krokacema, rizeny podsvit a jas kontrolek.

Kazdopadne nejvetsi pain je dat dohromady nejakou funkcni dostatecne abstraktni kostru vseho, aby pak sly jen jednoduse dopisovat funkce - zejmena, kdyz se musi zaintegrovat puvodni neprilis dobre napsany kod, ketrej ale fakt nechci vymyslet a programovat znova (treba konkretne to rizeni krokacu). A vzhledem k tomu, ze je tam recyklovany kod a k tomu, jaky zpusobem jsem to psal, tam budou tuny chyb - ostatne neco by se naslo i na tom screenshotu.
upraveno 1x, naposled 22.01.2024 14:43:58
14:04:00
22.01.2024
minno
-> COL: A čo by to potom malo dokázať?1
18:29:19
21.01.2024
COL
Aby to nevypadalo, ze se vubec nic deje, tak se plizivym tempem refaktoruje 15 let stary kod pro pristrojovku. 1 1
zvětšit COL/S136R
15:46:45
04.01.2022
COL
-> Václav Vašák: Je to 1513 ccm. Původní provedení od Chovance mělo kroutak trochu menší 145? 150? Už si nepamatuji, je to skoro 15 let
15:39:36
04.01.2022
Václav Vašák
-> COL: myslel jsem to tak,že motor s 80hp a 155Nm by byl krajně nepravděpodobný,každopádn ě hodně optimistické hodnoty Nm byť na 1,5 tohoto vzhledu,výkon se mě zdá naprosto reálný...jestli řekneš,že tam je 1300ccm,tak mám jasno,kam jezdím od letoška na brzdu 3
13:24:24
04.01.2022
minno
-> COL 04.01.22 11:01:31: Aha, mne šlo hlavne o to poznať dôvod toho počinu :) Takže kvôli LPG mixu. Už chápem. Ďakujem za osvetu. Ale nepáči sa mi to3
13:11:06
04.01.2022
COL
-> Václav Vašák: je to v kW. Rozptyl musí být vždy stejný, protože P=M*w [W, Nm, rad/s]
12:44:16
04.01.2022
Václav Vašák
-> COL: můžu se zeptat na osvětlení hodnot toho grafu?Nedává mě to moc smysl,...155Nm a 80hp nebo 80kw?Snad do toho neleješ naftu,aby to mělo takový rozptyl křivek 5
11:01:31
04.01.2022
COL
-> minno: tak puvodne (tj. na sedem) to bylo hlavne nove umisteni LPG mixu a vysledna nizsi a bezkolizni zastavbova vyska, s tim, ze kdyz se do toho teda vrta a prodkuzuje se to, tak se pro vetsi motor da i vetsi filtr. Tady, na bilem, je jen ten delsi filtr a longbox je lehce kratsi. Merene to neni ani na brzde, ani jinak. Tedy presneji receno - na sedem jsem kdysi v praveku meril rozdil tlaku v sani pri plne zatezi pri kratkem a dlouhem filtru v longobxu a neco meritelne bylo, cisla si uz nepmatuju. Muzu to nekdy zopakovat...
08:10:45
04.01.2022
minno
-> COL: Aký reálny prínos má ten longbox a dlhým filtrom?
23:25:12
30.03.2021
COL
-> DEKODOVAC: No, to musí být nejdřív příležitost je udělat... :) pak budou.
21:23:57
30.03.2021
DEKODOVAC
Viacej fotiek s novým lakom by si mohol sem dať prosím.4
18:27:47
03.07.2019
COL
-> minno: S barvou 1046 jsem se uz v rámci zachovani puvodnosti smířil. Lak samotnej je udelanej celkem hezky. Ted to zbývá dát dohromady:)
13:02:50
03.07.2019
minno
Paráda. S lakom spokojný?
Extreme Tyres